Мұхиттармен байланысты апаттар

Қысқа мерзімді жоспарлау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
3. 3 Гидросфера
-Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттардың түрлерін ажырата біледі, апаттардың зардабын сипаттай алады.
- Мұхиттар пен теңіздерде қалыптасатын табиғи апаттардың себептерін анықтайды, салдарына баға береді.
- Мұхитармен, теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, алдын-алу және сақтану шараларын ұсынады.
Бағалау критерийі
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
- Мұхиттар мен теңіздерде болатын табиғи құбылыстар мен апаттар ұғымдарымен танысады.
- Мұхит пен теңіздерде қалыптасатын табиғи апаттардың себептерін анықтайды, табиғат апаттарының зардабын сипаттайды, салдарын талдайды
-Мәтінді пайдалана отырып, мұхитта болатын апаттарға талдау жасайды.
-Бейнематериалдар бойынша апаттардың жойқын күші туралы бір-
бірімен пікір алмасады.
- Терминология: цунами, торнадо, ураган, тайфун, вилли, аракан. . --
- Диалогқа қажетті тіркестер:
- Өте қатты дауылды қазақтар . . . деп атаған.
- Тайфун, циклондардың моделі . . . жасалуда.
- Дауылдың жылдамдығы . . . дейін жетті.
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтары, Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарына баулу.
Өмір бойы білім алу арқылы - жаңа ақпараттарды үнемі пайдалану
Физика- жел энергиясының мәні, ауа массасының қозғалысы.
Экология- тропиктік нөсерлер, дауыл, су тасқындарының зардабы.
Сабақтың жоспарлан
ған кезеңдері
Сабақтың басы
5 минут
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру.
Сыныпты мұхит бөліктері арқылы топтарға бөлу.
(теңіз, шығанақ, бұғаз)
2. Үй тапсырмасын тексеру.
1. «Тізбек» әдісін қолдану арқылы « Мұхит суларының қозғалысы. Теңіз ағыстары» тақырыбының шеңберінде оқшылардың ойларын кезектесе тыңдау.
2. Картамен жұмыс. Дүниежүзілік мұхит ағыстарын көрсету.
(ҚБ) Мұғалімнің ынталандыруы.
3. Жаңа тақырып
3. 1. «Кроссенс» әдісі
Сурет арқылы әңгіме құрастырып, жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты ашылады
Мұхиттар мен теңіздермен байланысты апаттар туралы бейнеролик көрсету . Оқушылар топпен өз ойларымен бөліседі. ( Т. Ж. )
Саралау:қарқын, дереккөз
(ҚБ) Мұғалімнің қолпаштауы, мадақтауы
7 сыныпқа арналған география оқулығы
Топтарға бөлуге арналған шартты белгілер
Суреттер
Видеоролик
Сабақтың ортасы
30 минут
3. 2. Оқулықпен жұмыс. ( Т. Ж. )
1 топ. Мәтінді «Шпаргалка» әдісімен меңгереді. Оқушылар мәтінді оқып шығып, постер жасайды. Постерге мәтіннен негізгі сөздер теріп жазылады.
Саралау: қорытынды .
2 топ. Картамен жұмыс. ( Т. Ж. )
1. Төмендегі берілген карта негізінде сұрақтарға жауап жазыңыз.
1. Картаны қолдана отырып, тропиктік циклондардың басты пайда болатын аудандарын атап, кескін картаға түсіріңіз.
2. Тропиктік циклондардың пайда болу себебін жазыңыз.
3. Осындай апаттар көбіне Дүниежүзілік мұхиттың қай аймақтарында жиі болатынын анықтаңыз.
Саралау: қарқын, қорытынды
3 топ. Шығармашылық тапсырма.
1. « Қатал циклондық дауылдардардың зардаптары. »
2. АКТ-ны пайдалана отырып, Жер шары тарихында орын алған ірі мұхит пен теңіздердегі табиғи апаттардың тізімін жасайды
Саралау: дереккөз, диалог және қолдау.
Бағалау: Топтық бағалау«Екі жұлдыз, бір ұсыныс».
II. 1. Тапсырма. Ж. Ж. «Сұхбаттасқан жұп». . Тақырып бойынша ұсынылған мәліметті пайдалана отырып «сұрапыл апаттар кезінде тұрғындардың әрекет жоспары және ұсыныстар» плакатын құрастыру.
Саралау: диалог
(ҚБ) : Өзара бағалау. Мадақтау, ынталандыру
Тропиктік циклондардың пайда болатын аудандарын атайды.
Картамен жұмыс істейді.
Апаттардың пайда болу себебін анықтайды.
Картаны, ғаламторды қолдану арқылы осындай апаттар жиі болатын аймақтарды анықтайды
Қатал циклондық дауылдардардың зардаптарын анықтайды.
Алдын алу және бастапқы қорғану шараларын ұсынады.
Табиғи апаттардың тізімін жасайды.
Кескін карта, атлас, оқулық
Жиынтық бағалау тапсырмалары
Дереккөздер, интернет көздері
Кескін карта
Атлас
Қалыптастырушы бағалау жинағы 7сынып
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz