Мұхиттармен байланысты апаттар

Қысқа мерзімді жоспарлау

Бағалау критерийі
Дескрипторлары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

3. 3 Гидросфера

Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Күні:
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: Мұғалімнің аты-жөні:Мажитова Светлана Куанышевна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Сынып: 7
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: Мұхиттармен байланысты апаттар.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: 7. 3. 3. 7 -мұхиттармен, теңіздермен байланысты болатын апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

-Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттардың түрлерін ажырата біледі, апаттардың зардабын сипаттай алады.

- Мұхиттар пен теңіздерде қалыптасатын табиғи апаттардың себептерін анықтайды, салдарына баға береді.

- Мұхитармен, теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, алдын-алу және сақтану шараларын ұсынады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:

Бағалау критерийі

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

- Мұхиттар мен теңіздерде болатын табиғи құбылыстар мен апаттар ұғымдарымен танысады.

- Мұхит пен теңіздерде қалыптасатын табиғи апаттардың себептерін анықтайды, табиғат апаттарының зардабын сипаттайды, салдарын талдайды

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

-Мәтінді пайдалана отырып, мұхитта болатын апаттарға талдау жасайды.

-Бейнематериалдар бойынша апаттардың жойқын күші туралы бір-

бірімен пікір алмасады.

- Терминология: цунами, торнадо, ураган, тайфун, вилли, аракан. . --

- Диалогқа қажетті тіркестер:

- Өте қатты дауылды қазақтар . . . деп атаған.

- Тайфун, циклондардың моделі . . . жасалуда.

- Дауылдың жылдамдығы . . . дейін жетті.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Құндылықтарға баулу
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтары, Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарына баулу.

Өмір бойы білім алу арқылы - жаңа ақпараттарды үнемі пайдалану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

Физика- жел энергиясының мәні, ауа массасының қозғалысы.

Экология- тропиктік нөсерлер, дауыл, су тасқындарының зардабы.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Алдыңғы білім
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: 5-6 сыныптың Жаратылыстану пәнінен гидросфера ұғымын, мұхит табиғатының ерекшелігін, алдыңғы сабақта өткен мұхит суының қозғалысының пайда болу себептерін біледі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:

Сабақтың басы

5 минут

Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру.

Сыныпты мұхит бөліктері арқылы топтарға бөлу.

(теңіз, шығанақ, бұғаз)

2. Үй тапсырмасын тексеру.

1. «Тізбек» әдісін қолдану арқылы « Мұхит суларының қозғалысы. Теңіз ағыстары» тақырыбының шеңберінде оқшылардың ойларын кезектесе тыңдау.

2. Картамен жұмыс. Дүниежүзілік мұхит ағыстарын көрсету.

(ҚБ) Мұғалімнің ынталандыруы.

3. Жаңа тақырып

3. 1. «Кроссенс» әдісі

Сурет арқылы әңгіме құрастырып, жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты ашылады

C:\Users\LenovO\Downloads\original.jpg C:\Users\LenovO\Downloads\077.jpg C:\Users\LenovO\Downloads\s1200.jpg C:\Users\LenovO\Downloads\58054dca7ec3a-image.jpg C:\Users\LenovO\Downloads\2059303.jpg C:\Users\LenovO\Downloads\1546441524_article_b_1500_.jpeg C:\Users\LenovO\Downloads\рис.jpg

Мұхиттар мен теңіздермен байланысты апаттар туралы бейнеролик көрсету . Оқушылар топпен өз ойларымен бөліседі. ( Т. Ж. )

Саралау:қарқын, дереккөз

(ҚБ) Мұғалімнің қолпаштауы, мадақтауы

7 сыныпқа арналған география оқулығы

Топтарға бөлуге арналған шартты белгілер

Суреттер

Видеоролик

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:

Сабақтың ортасы

30 минут

Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:

3. 2. Оқулықпен жұмыс. ( Т. Ж. )

1 топ. Мәтінді «Шпаргалка» әдісімен меңгереді. Оқушылар мәтінді оқып шығып, постер жасайды. Постерге мәтіннен негізгі сөздер теріп жазылады.

Саралау: қорытынды .

2 топ. Картамен жұмыс. ( Т. Ж. )

1. Төмендегі берілген карта негізінде сұрақтарға жауап жазыңыз. C:\Users\LenovO\Downloads\карта.jpg

1. Картаны қолдана отырып, тропиктік циклондардың басты пайда болатын аудандарын атап, кескін картаға түсіріңіз.

2. Тропиктік циклондардың пайда болу себебін жазыңыз.

3. Осындай апаттар көбіне Дүниежүзілік мұхиттың қай аймақтарында жиі болатынын анықтаңыз.

:
:

Саралау: қарқын, қорытынды

3 топ. Шығармашылық тапсырма.

1. « Қатал циклондық дауылдардардың зардаптары. »

2. АКТ-ны пайдалана отырып, Жер шары тарихында орын алған ірі мұхит пен теңіздердегі табиғи апаттардың тізімін жасайды

:
:

Саралау: дереккөз, диалог және қолдау.

Бағалау: Топтық бағалау«Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

II. 1. Тапсырма. Ж. Ж. «Сұхбаттасқан жұп». . Тақырып бойынша ұсынылған мәліметті пайдалана отырып «сұрапыл апаттар кезінде тұрғындардың әрекет жоспары және ұсыныстар» плакатын құрастыру.

Саралау: диалог

(ҚБ) : Өзара бағалау. Мадақтау, ынталандыру

Тропиктік циклондардың пайда болатын аудандарын анықтайды.

Тропиктік циклондардың пайда болатын аудандарын атайды.

Картамен жұмыс істейді.

Апаттардың пайда болу себебін анықтайды.

Картаны, ғаламторды қолдану арқылы осындай апаттар жиі болатын аймақтарды анықтайды

Бағалау критерийі
Дескрипторлары
Апаттардың зардабын анықтайды.

Қатал циклондық дауылдардардың зардаптарын анықтайды.

Алдын алу және бастапқы қорғану шараларын ұсынады.

Табиғи апаттардың тізімін жасайды.

Кескін карта, атлас, оқулық

Жиынтық бағалау тапсырмалары

Дереккөздер, интернет көздері

Кескін карта

Атлас

Қалыптастырушы бағалау жинағы 7сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3. 3 Гидросфера:
Мектеп: Соналы жалпы орта

Ұқсас жұмыстар
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Табиғи апаттар
Зақымдану ошақтарын барлау
Оқушыларды сабаққа икемдеу
Жер - шар тәрізді дене. глобус - жердің дәл үлгісі
Мұзды мұхит
Командалық қозғалыстар
Қазыналы аралға саяхат
Бетпе - бетпе соқтығысу
Экономика және экология
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz