Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұхиттармен байланысты апаттар

Қысқа мерзімді жоспарлау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
3.3 Гидросфера
Мектеп: Соналы жалпы орта білім беретін мектебі.
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:Мажитова Светлана Куанышевна
Сынып: 7
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Мұхиттармен байланысты апаттар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)
7.3.3.7 - мұхиттармен, теңіздермен байланысты болатын апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады.
Сабақтың мақсаты
-Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттардың түрлерін ажырата біледі, апаттардың зардабын сипаттай алады.
- Мұхиттар пен теңіздерде қалыптасатын табиғи апаттардың себептерін анықтайды, салдарына баға береді.
- Мұхитармен, теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, алдын-алу және сақтану шараларын ұсынады.
Бағалау критерийі
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
- Мұхиттар мен теңіздерде болатын табиғи құбылыстар мен апаттар ұғымдарымен танысады.
- Мұхит пен теңіздерде қалыптасатын табиғи апаттардың себептерін анықтайды,табиғат апаттарының зардабын сипаттайды, салдарын талдайды
Тілдік мақсаттар

-Мәтінді пайдалана отырып, мұхитта болатын апаттарға талдау жасайды.
-Бейнематериалдар бойынша апаттардың жойқын күші туралы бір-
бірімен пікір алмасады.
- Терминология: цунами, торнадо, ураган, тайфун, вилли,аракан.. -- -
- Диалогқа қажетті тіркестер:
- Өте қатты дауылды қазақтар ... деп атаған.
- Тайфун, циклондардың моделі ... жасалуда.
- Дауылдың жылдамдығы ... дейін жетті.
Құндылықтарға баулу

<<Мәңгілік Ел>> ұлттық идеясының құндылықтары, Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарына баулу.
Өмір бойы білім алу арқылы - жаңа ақпараттарды үнемі пайдалану
Пәнаралық байланыс
Физика- жел энергиясының мәні, ауа массасының қозғалысы.
Экология- тропиктік нөсерлер, дауыл, су тасқындарының зардабы.
Алдыңғы білім

5-6 сыныптың Жаратылыстану пәнінен гидросфера ұғымын,мұхит табиғатының ерекшелігін, алдыңғы сабақта өткен мұхит суының қозғалысының пайда болу себептерін біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарлан
ған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру.
Сыныпты мұхит бөліктері арқылы топтарға бөлу.
(теңіз, шығанақ, бұғаз)
2.Үй тапсырмасын тексеру.
1. <<Тізбек>> әдісін қолдану арқылы << Мұхит суларының қозғалысы. Теңіз ағыстары>> тақырыбының шеңберінде оқшылардың ойларын кезектесе тыңдау.
2. Картамен жұмыс. Дүниежүзілік мұхит ағыстарын көрсету.
(ҚБ) Мұғалімнің ынталандыруы.
3.Жаңа тақырып
3.1.<<Кроссенс>> әдісі
Сурет арқылы әңгіме құрастырып, жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты ашылады

Мұхиттар мен теңіздермен байланысты апаттар туралы бейнеролик көрсету .Оқушылар топпен өз ойларымен бөліседі.( Т.Ж.)
Саралау:қарқын, дереккөз
(ҚБ) Мұғалімнің қолпаштауы, мадақтауы

7 сыныпқа арналған география оқулығы
Топтарға бөлуге арналған шартты белгілер

Суреттер

Видеоролик
Сабақтың ортасы
30 минут
3.2. Оқулықпен жұмыс. ( Т.Ж.)
1 топ. Мәтінді <<Шпаргалка>> әдісімен меңгереді. Оқушылар мәтінді оқып шығып, постер жасайды. Постерге мәтіннен негізгі сөздер теріп жазылады.
Саралау: қорытынды .
2 топ. Картамен жұмыс. ( Т.Ж.)
1.Төмендегі берілген карта негізінде сұрақтарға жауап жазыңыз.
1. Картаны қолдана отырып, тропиктік циклондардың басты пайда болатын аудандарын атап, кескін картаға түсіріңіз.
2. Тропиктік циклондардың пайда болу себебін жазыңыз.
3. Осындай апаттар көбіне Дүниежүзілік мұхиттың қай аймақтарында жиі болатынын анықтаңыз.
Бағалау критерийі
Дескрипторлары
Тропиктік циклондардың пайда болатын аудандарын анықтайды.
Тропиктік циклондардың пайда болатын аудандарын атайды.
Картамен жұмыс істейді.
Апаттардың пайда болу себебін анықтайды.
Картаны , ғаламторды қолдану арқылы осындай апаттар жиі болатын аймақтарды анықтайды

Саралау: қарқын, қорытынды
3 топ. Шығармашылық тапсырма.
1.<< Қатал циклондық дауылдардардың зардаптары.>>
2. АКТ-ны пайдалана отырып, Жер шары тарихында орын алған ірі мұхит пен теңіздердегі табиғи апаттардың тізімін жасайды
Бағалау критерийі
Дескрипторлары
Апаттардың зардабын анықтайды.
Қатал циклондық дауылдардардың зардаптарын анықтайды.
Алдын алу және бастапқы қорғану шараларын ұсынады.
Табиғи апаттардың тізімін жасайды.
Саралау: дереккөз, диалог және қолдау.
Бағалау: Топтық бағалау<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>.
II. 1. Тапсырма. Ж.Ж. <<Сұхбаттасқан жұп>>.. Тақырып бойынша ұсынылған мәліметті пайдалана отырып <<сұрапыл апаттар кезінде тұрғындардың әрекет жоспары және ұсыныстар>> плакатын құрастыру.
Саралау: диалог
(ҚБ): Өзара бағалау. Мадақтау,ынталандыру
Кескін карта, атлас,оқулық

Жиынтық бағалау тапсырмалары

Дереккөздер, интернет көздері

Кескін карта
Атлас

Қалыптастырушы бағалау жинағы 7сынып
Сабақтың соңы
5 минут

Кері байланыс

SWOT әдісі. Апаттардың адамның шаруашылық әрекетіне тигізетін зиянына талдау жасаңдар
Талдау жасауды үйренеді, оқушылар өз ойларын қорытындап, болжамдар ұсынатын болады.
Дәптер алмасу арқылы бір-бірін бағалау. Мұғалімнің мадақтауы.

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу,; сабақтың алдында бөлмені желдетіп алу. АКТ ны қолдануда сақтық шараларын пайдалану.
Сабақ барысында саралаудың: дереккөз,тапсырма, қарқын,қорытынды, диалог және қолдау көрсету тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың оқу дағдыларын ескере отырып, сабақ мақсаттарына қол жеткізуге арналған сараланған тапсырмалар беріледі. Оқушылар атлас, картаны пайдаланып жұмыстанады.
Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларын күрделендіру мақсатында апаттың алдын алу бағытында тапсырма беріледі.

Қалыптастырушы бағалау сабақтың барлық бөлімдерінде көрініс табады.Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі арқылы бағалаймын. Сабақ барысында өзара бағалайды, ынталандыру, мадақтау, критерий арқылы бағалау /дескриптор/

Ұқсас жұмыстар
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Табиғи апаттар
Зақымдану ошақтарын барлау
Оқушыларды сабаққа икемдеу
Жер - шар тәрізді дене. глобус - жердің дәл үлгісі
Мұзды мұхит
Командалық қозғалыстар
Қазыналы аралға саяхат
Бетпе - бетпе соқтығысу
Экономика және экология
Пәндер