Сабақ мақсатын жариялау

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Мектеп:: Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сынып: 8
Мектеп:: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп::

Үшбұрыштың ауданы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп::

8. 1. 3. 12

үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың мақсаты
Мектеп::

Барлық оқушылар:

-Үшбұрыштың ауданын формула бойынша есептей алады.

-Үшбұрыштың ауданының қасиеттерін біледі, есеп шығаруда қолданады.

-Үшбұрышты аудандары берілген қатынаста болатындай, бірнеше бөлікке бөле алады.

Кейбір оқушылар:

-Үшбұрыштың ауданы формулаларынан үшбұрыштың белгісіз элементтерін табуға арналған формулаларды шығарады.

-Үшбұрыштың ауданы формулаларын дәлелдей алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Бағалау критерийі
Мектеп::

- Үшбұрыш ауданы формулаларын біледі.

- Есеп шығаруда тиімді формуланы қолдана алады.

-Үшбұрыштың ауданы формулаларын үшбұрыштың белгісіз элементтерін табуда түрлендіріп қолдана алады.

-Үшбұрыштың ауданы қасиетін есептер шығаруда қолдана алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Тілдік дағдылар: Үшбұрыш ауданы формулаларын және үшбұрыштың ауданының қасиеттерін математикалық тілмен айта алады, түсіндіре алады, формулаларды дұрыс жаза алады.

Терминология: Формула, биіктік, медиана, катет, жартыпериметр.

Сөз тіркестері: Герон формуласы, сүйір бұрыштың синусы, сыбайлас қабырғалары.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Құндылықтарға баулу
Мектеп:: Құндылықтарға баулу оқушылардың бірлескен жұмыстары арқылы іске асырылады, мәдени-зияткерлік қасиеттерін дамыту. Жеке жұмыс кезінде жауапкершілігі дамиды.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Арифметикалық амалдар, арифметикалық түбір табу амалы, математика тарихы, сызбалар арқылы сызу сабағымен байланыс жүзеге асады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп::

Интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі

-демонстрациялық құралдар, фигураларды қолданады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Алдыңғы білім
Мектеп:: Үшбұрыштың түрлерін, элементтерін, қасиеттерін, сүйір бұрыштың синусының мәндерін, биіктік пен медиана қасиеттерін еске түсіреді.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың басы
Мектеп::
  1. Ұйымдастыру.
  2. «Ой қозғау» Оқушылардың назарын аудару. Сыныппен «Тәртіп және хаос» ойынын ойнау арқылы фигуралардың қасиеттерін еске түсіріп, қайталайды. Тақтада әр түрлі түсті фигуралар ретсіз орналасқан, әр топ өзінің тәртібі бойынша фигураларды реттеу керек және орналастыру тәртібін түсіндіруі керек.

  1. «Миға шабуыл». Ауызша есептер.

  1. Оқушыларға бүгінгі сабақ мақсатын жеткізу үшін. Мұғалім тарапынан сұрақ қойылады. Оқушылар үшбұрыштың ауданы туралы толық білім алдық деп ойлайсыздарма? Үшбұрыш ауданы туралы тағы да қандай мәліметтер білу керек екенін түсіну үшін, қазір біз сіздермен бір есепті қарастырамыз. Аудандары берілген қатынаста болу үшін, берілген үшбұрышты қалай бөлуге болады? Бұл есепті шешу үшін бізге алған біліміміз жеткіліксіз.

Проблемалық жағдай туғызу.

Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?

Сабақ мақсатын жариялау. Кез-келген үшбұрышты аудандары берілген қатынаста болатындай үшбұрыштарға бөлуді үйрену.

Түрлі-түсті геометриялық фигуралар шаблондары (квадрат, тіктөртбұрыш, ромб, трапеция, параллелограмм, төртбұрыш), магниттер, тақта.

Слайд, проектор.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың ортасы
Мектеп::

Топқа бөлу. Оқушылар үшбұрыштың түрлерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. (тік бұрышты үшбұрыш, теңқабырғалы үшбұрыш, теңбүйірлі үшбұрыш)

Есеп: Ертеде бір бай болыпты. Оның үш баласы болды. Балалары еріншек болмай, еңбекке баулу үшін, оларға жер бөліп беруді ойластырады. Кіші баласына қарағанда ортаншы баласына 2 есе көп жер, ал үлкеніне 3 есе көп жер тиетіндей бөліп беруді ойластырады.

Кіші баласына - 1бөлігі, Ортаншы баласына -2 бөлігі, Үлкен баласына - 3 бөлігі.

3 топтың әрқайсысына әртүрлі, бірақ бір қорытындыға келетіндей тапсырмалар беріледі . Әр топ тақтанын алдында жұмыстарын қорытындылап, түсіндіру керек, шыққан қорытындыны жариялау керек. Топ жұмысы кезінде мұғалім қиындық тудырған мәселелерге көмек көрсетеді .

1-топ

2-топ

3-топ

Қорытынды: «Егер үшбұрыштардың биіктіктері бірдей болса, онда олардың аудандарының қатынасы табандарының қатынасындай болады. Оқушылардың өздерінің қорытып шығарған тұжырымы негізінде берілген есеп шешімін табады.

Берілген үшбұрышты аудандары 1:2:3 қатынасында болатындай бөліктерге бөлу үшін, табанын 1:2:3 болатындай 6 бөлікке бөлеміз.

тік бұрышты үшбұрыш, теңқабырғалы үшбұрыш, теңбүйірлі үшбұрыш қиындылары.

Постер, сызғыш фломастер.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың соңы
Мектеп::

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

- нені білді, нені үйренді;

- не әлі де түсініксіз;

- нені қайталады.

Бағалау түрлері. Өзін-өзі бағалау, (бас бармақ әдісі) және топтардың жұмыстарын бағалау (бағдаршам әдісі)

Үй жұмысы:

Бағдаршам түстері .
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Мектеп:: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы::

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы) .

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Мектеп:: Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы::

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Мектеп:: Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы::
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы::

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

Аудан
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі::

Педагогтың аты-жөні:

Аудан: Сугурова А. Ж
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі::

Күні :

Аудан:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі::

Сынып: 8

Аудан:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі::

Сабақтың тақырыбы:

Аудан: Үшбұрыштың ауданы
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Аудан: 8. 1. 3. 12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:: Сабақ мақсаты:
Аудан:

-Үшбұрыштың ауданын формула бойынша есептей алады;

-Үшбұрыштың ауданының қасиетін қорытып шығарады, есеп шығаруда қолданады;

-Кез-келген үшбұрышты аудандары берілген қатынаста болатындай үшбұрыштарға бөлуді үйренеді.

Сабақтың жүрісі


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді қайталау. 5-сынып
Бас киімдер.Сарамандық жұмыс Қасаба тігу
Наурыз баталары
Сызба бойынша отбасы мүшелері туралы түсіндіру
Ә. Тәжібаев Толағай ертегісі. Тіл дамыту
Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері
Тапсырманың мақсаты
Көптік жалғау
Өлеңнің идеясы
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz