Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қайық сурет
Бөлімі:
Ортақ тақырып:
3(А) Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер
Табиғат құбылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Саримова Г.Ж.
Күні:
Сыныбы: 4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Логикалық есептер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
4.4.2.2 кеңістік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
Сабақтың мақсаты (бағалау критериі)
* кеңістік ойлау қабілетін дамытуға арналған есептерді шығарады, өздері осыған ұқсас есептер құрастырады.
ОДД
Түсіну, қолдану
Сабақтың барысы:
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
4 мин
Психологиялық ахуал:
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып,
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам бастаймыз.
<<Галерея>> әдісі арқылы бүгінгі сабағымызда табиғатта болатын құбылыстарға саяқаттқа шығамыз. Әр суреттер астында көрсетілген мақалдарды есте сақтаймыз.
Мына суретке назар аударайық.
-Бұл қандай құбылыс?
-Найзағай.
Нөсер алдында найзағай ойнайды.
Өлеңді қайталайды.
Саяхатқа шығып, найзағай суретіне барады.
ЕББҚЕО барлық тапсырмаға қатысады.
<<От шашу>> арқылы
Табиғат құбылысының суреттері
Сабақтың ортасы
8 минут
Бәріміз тақтадағы <<Найзағай қалай пайда болады?>> бейнефильміне қарайық.
<<Найзағай>> әдісі арқылы оқушылардың зейіндерін сабаққа аударамын.
Мен бір сан ойладым. Ойлаған санға 8-ді көбейтіп, одан 146 азайтып,одан шыққан санға 5-ті бөліп, оған 483-ті қосқанда 1001 шықты. Мен қандай сан ойладым?
Келесі суретіміз <<Жаңбыр тамшылары>>
Жаңбыр бір тамшыдан басталады.
Жұптық жұмыс: <<Жаңбыр тамшылары>> әдісі Суреттегі археолог жартастан белгісіз бір есептерді тапты. Ауа райының көп жылдар бойғы әсерінен сандардың көпшілігі өшіп қалған, дегенмен бұл есептің баған түріндегі көбейту екені анықталды, сонымен қатар сегіз санды ажыратуға болады, бұл жетіспейтін сандарды қалпына келтіруге мүмкіндік береді. Сіз өшіп қалған сандарды қалпына келтіре аласыз ба?
Яғни, тамшылардың орнына тиісті сандарды қойып жаз.
Берілген х-ті табу үшін есептегі амалдар ретін кері қарай орындау арқылы х-тің мәнін табады.
ЕББҚЕО оқушыға жай теңдеу берілген қима қағаздағы есептерді шығарады.
Х*6=36
ЕББҚЕО көбейту, бөлу амалдарына жай есептерді шығарады.
Тамшылардың орнына сандарды қоя отырып, мәндерін табады. Көбейту, қосу кестелерін еске түсіреді.
Дескриптор:
-x-ті қалай тапқандары талданады.
-есептің мәнін табу кері амал арқылы орындалатынын дәлелдейді.
- көбейту кестесін еске түсіреді.
-х-тің орнына сан қояды.
Дескриптор:
-есептің шартымен танысады.
-тиісті сандарды қойып жазады.
-көбейтудің мәндерін табады.
-бөлудің мәндерән табады.
Бейнефильм https://yandex.kz/video/preview/7345510133110554217
6 минут
2 минут
8 минут
5 минут
Келесі әдемі суретіміз <<Жел>>
Жел дауылды шақырады.
Жеке жұмыс: <<Жел>> әдісі
а) Желдің әсерінен шашылған шырпы таяқшаларының көмегімен фигуралар құрастыру тапсырмасы.
Шырпылардан фигура құрылған. Барлығы 7 үшбұрыш болатындай етіп үш шырпыны алып тастаңдар.
ә) 4 үшбұрыш және 1 шаршы болатындай етіп, бір жазықтықта 8 шырпыны орналастыр.
Сергіту сәті.
Жаңбыр жауды -- тырс²,
Боран соқты -- гу²,
Жел тұрды -- ууу²,
Найзағай ойнайды -- тарс-тұрс.
Функционалдық сауаттылыққа есеп беремін.
14 бала қайықпен серуендеуге шықты. Олардың төртеуінің үш ағасы, алты баланың әрқайсысының екі ағасы, екі екі баланың әрқайсысының бір ағасы серуенде
бірге болды. Тек екі баланың ғана ағалары серуенге шыққан жоқ. Балаларды серуеннен неше ана күтіп алды?
Келесі сурет <<Дауыл>>
Дауыл болмай жауын болмас,
Топтық жұмыс: << Дауыл>> әдісі
<<Сиқырлы пішіндер>> ойыны
Ойынға әр түрлі түсті фигуралар: 5 үлкен және 5 кіші шаршы, 4 үлкен және 4 кіші үшбұрыш, 3 үлкен және 3 кіші шеңбер, 2 үлкен және 2 кіші тіктөртбұрыш керек.
A4 форматына желіммен жапсырмалау арқылы
барлық 28 пішінді қолдана отырып, сурет салу ұсынылады. Суретке қызықты атау береді, сурет салу алгоритимдерін сипаттайды.
ЕББҚЕО шырпы таяқшаларын пайдаланып түрлі пішіндер құрастырады.
Ойлауың, қиялың дамыта отырып, шырпы таяқшаларын қозғау арқылы берілген пішіндерді құрастырады.
Өлең жолдарын қимылдарымен орындайды.
Есептің берілуіне қарап алгоритимдерін құрады. Тірек сызба бойынша есептердің шешу жолын қарастырады. Жауабын табады.
ЕББҚЕО қайықтың суретін бояу тапсырылады.
Ойлауың, қиялың дамытуға ықпал етеді, балалар геометриялық фигуралардың атаулары туралы білімдерін жетілдіреді, топта жұмыс істеуді, бір-бірін тыңдауды, қажетті мақсатқа жету үшін жұмыс тізбегін дербес құруды, геометриялық пішіндерді қолдана отырып, өздерінің жұмыс барысын түсіндіру үшін әңгіме құрастыруды үйренеді
Дескриптор:
-артық шырпы таяқшаларын алып тастайды.
-7 үшбұрыш құрастырады.
-8 шырпыны орналастыру арқылы 4 үшбұрыш жіне 1 шаршы құрастырады.
Дескриптор:
-тірек сызба құрастырады.
-сызба бойынша шешудің түрлі тәсілдерін анықтайды.
-есептің мәнін табады.
Дескриптор:
-мақсатқа жету үшін жұмыс жасау алгоритимін құрады.
-суретке қызықты атау беріп, әңгіме құрастырады
Шырпы таяқшалары
Қайық сурет
Түрлі түсті карандаштар
А4 форматы, желім, түрлі пішіндер
Сабақты бекіту
8 минут
Ендеше, оқушылар бүгінгі сабағымызда Галереяда көрген суреттерімізді еске түсіріп табиғатта болатын құбылыстарымызды ретімен орналастырайық. Ол үшін алдымен мақалдарымызды еске түсірейік.
Заңдылықты анықтап, бос орында қандай сан тұру керегін табыңыз.
96; 48; 24; 12; (?)
а) 7
в) 6
с) 8
№1. Жел дауылды шақырады
Заңдылықты анықтап, бос орында қандай сан тұру керегін табыңыз.
78; 64; (?); 36; 22; 8
а) 50
в) 54
с) 48
№2 Дауыл болмай жауын болмас
Заңдылықты анықтап, бос орында қандай сан тұру керегін табыңыз.
а) 14
в) 5
с) 2
№3 Жаңбыр бір тамшыдан басталады.
Сұрақ белгісінің орнына қандай адам бейнесі қойылады?
а)
в)
с)
№4 Нөсер алдында найзағай ойнайды.
https://wordwall.net/ru
Берілген мақалдарды ретімен орналастырып жауын жауар кездегі табиғат құбылыстарын ретімен атайды.
Wordwall cайты бойынша берілген логикалық тапсырмалардың дұрыс нұсқасын табады.
<<Артығың тап>> ойыны
ЕББҚЕО бүгінгі сабақта қандай табиғат құбылыстары көргенін атап, артығын алып тастайды.
Дескриптор:
-заңдылықтарды анықтайды.
-бос орында қандай сан тұратынын табады.
-табиғат құбылыстарын ретімен атайды.
- бүгінгі танысқан табиғат құбылыстарын ажыратады.
-артығың табады.
Смайлик арқылы
https://wordwall.net/ru
Сабақтың соңы
4 минут
Рефлексия
<<Білім толқыны>>
Тақтаға толқын суретін ілемін. Оқушыларға сабақты қалай түсінгендерін көру мақсатында стикер беремін.
Оқушылар толқынға деңгейлеріне қарай стикерлерін жапсырады.
Толқын өркешіне-өте жақсы түсінгенім.
Ортасына - түсіндім, бірақ күрделі есеп шығаруда қиналамын.
Ойысына - түсіндім, тек жеңіл есеп шығара аламын.
Стикерлер
Тапсырма түрі (мазмұндық, процестік, әдіснамалық)
Мазмұндық
Мәнмәтін (денсаулық; табиғи ресурстар; қоршаған орта; қауіп-қатерлер; ғылым мен технологиялар саласындағы жаңа білім)
Қоршаған орта
Жағдаят (жеке, жергілікті/ ұлттық, жаһандық)
Жеке
Когнитивті деңгей (төмен, орташа, жоғары)
Орта
Тапсырма түрі (стандартты немесе интербелсенді)
Стандартты
Тапсырма нысаны (жабық немесе ашық жауап)
Ашық
ҚБ тапсырмасы:
- Қиылған фигуралардан құрама бір фигура құрастырып жапсыр. Құрама фигураның ауданын есепте.
ҚБ тапсырма:
Көп нүктеніңорнына тиісті сөзді қойып жаз.
1)Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше - жақтары тіктөртбұрыш болып келетін ... фигура.
2)Бұл екеуінің де ...қабырғасы болады.
3) 2 төбесін қосатын кесінді ... деп аталады. 4)Қырларының ұштары ... деп аталады.
5)олардың 3 өлшемі бар. Олар:...
6)Параллелепипедтің өлшемдері ... болады,
7) ал текшенің үш өлшемі: ені, ұзындығы, биіктігі өзара ... болады.
Керекті сөздер: қыры, төбелері, ұзындығы, ені, биіктігі, шаршы, көлемді тіктөртбұрыш, 12, тең,әртүрлі
Қосымша:
ЕББҚЕО (жеке қажеттілігіне арналған тапсырма)
- үшбұрыштарды сары түспен, төртбұрыштарды
көк түспен боя боя;
- шаршы мен тіктөртбұрыштың қабырғаларын сызғыштың көмегімен өлше;
Ортақ тақырып:
3(А) Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер
Табиғат құбылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Саримова Г.Ж.
Күні:
Сыныбы: 4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Логикалық есептер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
4.4.2.2 кеңістік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
Сабақтың мақсаты (бағалау критериі)
* кеңістік ойлау қабілетін дамытуға арналған есептерді шығарады, өздері осыған ұқсас есептер құрастырады.
ОДД
Түсіну, қолдану
Сабақтың барысы:
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
4 мин
Психологиялық ахуал:
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып,
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам бастаймыз.
<<Галерея>> әдісі арқылы бүгінгі сабағымызда табиғатта болатын құбылыстарға саяқаттқа шығамыз. Әр суреттер астында көрсетілген мақалдарды есте сақтаймыз.
Мына суретке назар аударайық.
-Бұл қандай құбылыс?
-Найзағай.
Нөсер алдында найзағай ойнайды.
Өлеңді қайталайды.
Саяхатқа шығып, найзағай суретіне барады.
ЕББҚЕО барлық тапсырмаға қатысады.
<<От шашу>> арқылы
Табиғат құбылысының суреттері
Сабақтың ортасы
8 минут
Бәріміз тақтадағы <<Найзағай қалай пайда болады?>> бейнефильміне қарайық.
<<Найзағай>> әдісі арқылы оқушылардың зейіндерін сабаққа аударамын.
Мен бір сан ойладым. Ойлаған санға 8-ді көбейтіп, одан 146 азайтып,одан шыққан санға 5-ті бөліп, оған 483-ті қосқанда 1001 шықты. Мен қандай сан ойладым?
Келесі суретіміз <<Жаңбыр тамшылары>>
Жаңбыр бір тамшыдан басталады.
Жұптық жұмыс: <<Жаңбыр тамшылары>> әдісі Суреттегі археолог жартастан белгісіз бір есептерді тапты. Ауа райының көп жылдар бойғы әсерінен сандардың көпшілігі өшіп қалған, дегенмен бұл есептің баған түріндегі көбейту екені анықталды, сонымен қатар сегіз санды ажыратуға болады, бұл жетіспейтін сандарды қалпына келтіруге мүмкіндік береді. Сіз өшіп қалған сандарды қалпына келтіре аласыз ба?
Яғни, тамшылардың орнына тиісті сандарды қойып жаз.
Берілген х-ті табу үшін есептегі амалдар ретін кері қарай орындау арқылы х-тің мәнін табады.
ЕББҚЕО оқушыға жай теңдеу берілген қима қағаздағы есептерді шығарады.
Х*6=36
ЕББҚЕО көбейту, бөлу амалдарына жай есептерді шығарады.
Тамшылардың орнына сандарды қоя отырып, мәндерін табады. Көбейту, қосу кестелерін еске түсіреді.
Дескриптор:
-x-ті қалай тапқандары талданады.
-есептің мәнін табу кері амал арқылы орындалатынын дәлелдейді.
- көбейту кестесін еске түсіреді.
-х-тің орнына сан қояды.
Дескриптор:
-есептің шартымен танысады.
-тиісті сандарды қойып жазады.
-көбейтудің мәндерін табады.
-бөлудің мәндерән табады.
Бейнефильм https://yandex.kz/video/preview/7345510133110554217
6 минут
2 минут
8 минут
5 минут
Келесі әдемі суретіміз <<Жел>>
Жел дауылды шақырады.
Жеке жұмыс: <<Жел>> әдісі
а) Желдің әсерінен шашылған шырпы таяқшаларының көмегімен фигуралар құрастыру тапсырмасы.
Шырпылардан фигура құрылған. Барлығы 7 үшбұрыш болатындай етіп үш шырпыны алып тастаңдар.
ә) 4 үшбұрыш және 1 шаршы болатындай етіп, бір жазықтықта 8 шырпыны орналастыр.
Сергіту сәті.
Жаңбыр жауды -- тырс²,
Боран соқты -- гу²,
Жел тұрды -- ууу²,
Найзағай ойнайды -- тарс-тұрс.
Функционалдық сауаттылыққа есеп беремін.
14 бала қайықпен серуендеуге шықты. Олардың төртеуінің үш ағасы, алты баланың әрқайсысының екі ағасы, екі екі баланың әрқайсысының бір ағасы серуенде
бірге болды. Тек екі баланың ғана ағалары серуенге шыққан жоқ. Балаларды серуеннен неше ана күтіп алды?
Келесі сурет <<Дауыл>>
Дауыл болмай жауын болмас,
Топтық жұмыс: << Дауыл>> әдісі
<<Сиқырлы пішіндер>> ойыны
Ойынға әр түрлі түсті фигуралар: 5 үлкен және 5 кіші шаршы, 4 үлкен және 4 кіші үшбұрыш, 3 үлкен және 3 кіші шеңбер, 2 үлкен және 2 кіші тіктөртбұрыш керек.
A4 форматына желіммен жапсырмалау арқылы
барлық 28 пішінді қолдана отырып, сурет салу ұсынылады. Суретке қызықты атау береді, сурет салу алгоритимдерін сипаттайды.
ЕББҚЕО шырпы таяқшаларын пайдаланып түрлі пішіндер құрастырады.
Ойлауың, қиялың дамыта отырып, шырпы таяқшаларын қозғау арқылы берілген пішіндерді құрастырады.
Өлең жолдарын қимылдарымен орындайды.
Есептің берілуіне қарап алгоритимдерін құрады. Тірек сызба бойынша есептердің шешу жолын қарастырады. Жауабын табады.
ЕББҚЕО қайықтың суретін бояу тапсырылады.
Ойлауың, қиялың дамытуға ықпал етеді, балалар геометриялық фигуралардың атаулары туралы білімдерін жетілдіреді, топта жұмыс істеуді, бір-бірін тыңдауды, қажетті мақсатқа жету үшін жұмыс тізбегін дербес құруды, геометриялық пішіндерді қолдана отырып, өздерінің жұмыс барысын түсіндіру үшін әңгіме құрастыруды үйренеді
Дескриптор:
-артық шырпы таяқшаларын алып тастайды.
-7 үшбұрыш құрастырады.
-8 шырпыны орналастыру арқылы 4 үшбұрыш жіне 1 шаршы құрастырады.
Дескриптор:
-тірек сызба құрастырады.
-сызба бойынша шешудің түрлі тәсілдерін анықтайды.
-есептің мәнін табады.
Дескриптор:
-мақсатқа жету үшін жұмыс жасау алгоритимін құрады.
-суретке қызықты атау беріп, әңгіме құрастырады
Шырпы таяқшалары
Қайық сурет
Түрлі түсті карандаштар
А4 форматы, желім, түрлі пішіндер
Сабақты бекіту
8 минут
Ендеше, оқушылар бүгінгі сабағымызда Галереяда көрген суреттерімізді еске түсіріп табиғатта болатын құбылыстарымызды ретімен орналастырайық. Ол үшін алдымен мақалдарымызды еске түсірейік.
Заңдылықты анықтап, бос орында қандай сан тұру керегін табыңыз.
96; 48; 24; 12; (?)
а) 7
в) 6
с) 8
№1. Жел дауылды шақырады
Заңдылықты анықтап, бос орында қандай сан тұру керегін табыңыз.
78; 64; (?); 36; 22; 8
а) 50
в) 54
с) 48
№2 Дауыл болмай жауын болмас
Заңдылықты анықтап, бос орында қандай сан тұру керегін табыңыз.
а) 14
в) 5
с) 2
№3 Жаңбыр бір тамшыдан басталады.
Сұрақ белгісінің орнына қандай адам бейнесі қойылады?
а)
в)
с)
№4 Нөсер алдында найзағай ойнайды.
https://wordwall.net/ru
Берілген мақалдарды ретімен орналастырып жауын жауар кездегі табиғат құбылыстарын ретімен атайды.
Wordwall cайты бойынша берілген логикалық тапсырмалардың дұрыс нұсқасын табады.
<<Артығың тап>> ойыны
ЕББҚЕО бүгінгі сабақта қандай табиғат құбылыстары көргенін атап, артығын алып тастайды.
Дескриптор:
-заңдылықтарды анықтайды.
-бос орында қандай сан тұратынын табады.
-табиғат құбылыстарын ретімен атайды.
- бүгінгі танысқан табиғат құбылыстарын ажыратады.
-артығың табады.
Смайлик арқылы
https://wordwall.net/ru
Сабақтың соңы
4 минут
Рефлексия
<<Білім толқыны>>
Тақтаға толқын суретін ілемін. Оқушыларға сабақты қалай түсінгендерін көру мақсатында стикер беремін.
Оқушылар толқынға деңгейлеріне қарай стикерлерін жапсырады.
Толқын өркешіне-өте жақсы түсінгенім.
Ортасына - түсіндім, бірақ күрделі есеп шығаруда қиналамын.
Ойысына - түсіндім, тек жеңіл есеп шығара аламын.
Стикерлер
Тапсырма түрі (мазмұндық, процестік, әдіснамалық)
Мазмұндық
Мәнмәтін (денсаулық; табиғи ресурстар; қоршаған орта; қауіп-қатерлер; ғылым мен технологиялар саласындағы жаңа білім)
Қоршаған орта
Жағдаят (жеке, жергілікті/ ұлттық, жаһандық)
Жеке
Когнитивті деңгей (төмен, орташа, жоғары)
Орта
Тапсырма түрі (стандартты немесе интербелсенді)
Стандартты
Тапсырма нысаны (жабық немесе ашық жауап)
Ашық
ҚБ тапсырмасы:
- Қиылған фигуралардан құрама бір фигура құрастырып жапсыр. Құрама фигураның ауданын есепте.
ҚБ тапсырма:
Көп нүктеніңорнына тиісті сөзді қойып жаз.
1)Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше - жақтары тіктөртбұрыш болып келетін ... фигура.
2)Бұл екеуінің де ...қабырғасы болады.
3) 2 төбесін қосатын кесінді ... деп аталады. 4)Қырларының ұштары ... деп аталады.
5)олардың 3 өлшемі бар. Олар:...
6)Параллелепипедтің өлшемдері ... болады,
7) ал текшенің үш өлшемі: ені, ұзындығы, биіктігі өзара ... болады.
Керекті сөздер: қыры, төбелері, ұзындығы, ені, биіктігі, шаршы, көлемді тіктөртбұрыш, 12, тең,әртүрлі
Қосымша:
ЕББҚЕО (жеке қажеттілігіне арналған тапсырма)
- үшбұрыштарды сары түспен, төртбұрыштарды
көк түспен боя боя;
- шаршы мен тіктөртбұрыштың қабырғаларын сызғыштың көмегімен өлше;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz