Сабақ тақырыбы. Сабақтың басы

Мерзімі:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Хамит Әсем

Қатысқандар: қатыспағандар:

Мерзімі:: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар:: 1-сынып:
2-сынып:
Мерзімі::
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар:: Қимыл - қозғалыс ойындары.
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі
Мерзімі:: Оқу мақсаттары:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар:: 1. 2. 6. 6. Тақырыптарды, көңіл күй мен эмоцияны жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану.
2. 2. 1. 1. Қозғалыс қызметіндегі бойынша міндеттерді, рөлдерді ажырату және түсіну.
Мерзімі:: Сабақ мақсаты:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар::

Барлық білім алушылар:

Сайыс кезінде тәуекелдерді азайту.

Алаң кеңістігінде бағдарлану.

Берілген қимылдарды командамен орындау.

Қолына қамшы алып, шоқырақтап қозғалу.

Шоқырақтап қозғалған кезде ұсақ заттарды көшіру ( орамалға түйілген мәнет ақшалар)

Көптеген білім алушылар:

Қатармен қозғалу.

Жұппен адымдарды үйлстіріп, шоқырақтап жүру.

Тақияна қамшының бір қимылымен соғып алу.

Команда мүшелерінің әс- қимылын, олардың қателіктерін талдау.

Кейбір білім алушылар:

Бүкіл команда мүшелерінің іс- қимылын үйлестіріп, командир ролін атқару. Құм салынған дорбаны қимылымен нысана ортасына лақтыру.

Мерзімі:: Құндылықтарды қалыптастыру:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар::

Білім алушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын арттыра отырып

жауапкершілікке, ынтымақтастыққа, отбасын құрметтеуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу

Мерзімі:: Пәнаралық байланыстар:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар:: Көркем еңбек, әдебиеттік оқу
Мерзімі:: Бастапқы білім:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар::
Мерзімі:: Сабақ барысы
Мерзімі:: 1-сынып
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар:: ресурстар
2-сынып
ресурстар
Мерзімі::

Сабақтың басы:

Оқушылармен үш тілде сәлемдесу.

-Сәлеметсіңдерме балалар!

Здравствуйте, дети!

- Hello, children!

Реттік саналу. Оңға, солға бұрылу. Зал бойымен жүру және жүгіру. Дене қимыл жаттығуларын орындау.

Алдыңғы сабақты қайталау. Малдас құрып отырған қалпында асықтарды иіру, шерту /алшы, шік, бүк, тәйке/ атау.

Сабақтың ортасы:

Мерзімі::

Жаңа сабақты хабарлап, сабақтың мақсатымен таныстыру.

Ұ; Ө, С Оқушылармен дәстүрлі қазақ ат жарыстары туралы сұхбат жүргізіледі.

Ұ Үштілділік: Ат жарыс -Байга - horse competition

Аламан бәйге. Алыс және өте алыс қашыққа ат шаптыру. Табиғи кедергіге толы жерде өтеді. Қысқа және орта қашықтыққа ат щаптыру, ортақ сөреден бастап жылдам шауып өту.

Классификациялық қашықтықтар: 7, 12 және 16 км. / видео ролик көрсету . /

Оқушыларды топқа бөлу.

"Бәйге" Командаға қатысушылардың әрқайсысы шоқытып, модульді айналып, командаға қайта оралады. /ат шабысын бейнелейді. / Қамшыны келесі ойыншыға беріп, сап соңына тұрады.

"Жамбы ату" Сөре сызығынан 7м қашықтықта тігінен қойылған нысана орнатылады. "Ат үстіндегі ойыншылар" 4 м қашықтықтан нысанаға тиюі тиіс.

"Тымақ ұру" Сөре сызығынан 6 м қашықтықта текшелер орнатылады. Оларға тақиялар қойылады. "Аттылы" ойыншылар тақияны қамшының бір қимылымен қағып түсіруі тиіс.

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Хамит ӘсемҚатысқандар: қатыспағандар::

Жылқының басы қондырылған таяқтар.

Биіктігі 2 тік нысана, құм салынған добалар.

Текшелер, тақиялар, қамшылар.

Орамалдарға түйілген монет ақшалар, командалар саны бойынша құрсаулар.

К) Оқушылар «Нөмірлерді шақыру» ойынын ойнайды.

Оқушылар 2 командаға бөлінеді және жалпы старт сызығына бір-бірлеп колонна бойынша тізіліп тұрады.

Бөлмеде орын көп болса және ойыншылар саны көп болмаса, оларды бір сызыққа беттерін бір жаққа қаратып екі сапқа тұрғызуға болады. Ойыншылар тұрғызылған сызықтан (старт сызығынан) 2 м қашықтықта параллель финиш сызығы сызылады.

Оқушылар әрбір колоннада (топта) тәртіптік нөмірлері бойынша саналады. Мұғалім өз тарапынан кезектестіру арқылы оқушыларды нөмірімен шақырады. Ұтыс ұпайы финишқа бірінші болып жүгіріп келген қатысушылар тобына жазылады.

Көп ұтыс ұпай санын иеленген топ жеңеді.

(К) Оқушылар «Шырша бүршіктері, емен жаңғақтары, жаңғақтар» ойынын ойнайды.

Ойыншылар ортасында жүргізушісі бар шеңберді құрайды, ал қалғандары үшке бөлініп, бір-біріне беттерімен қарап ортаға тұрады (бірінші нөмір - жүргізушіден үш-төрт қадамда) . Мұғалім барлық ойыншыларға атауларды береді: бірінші үштік «шырша бүршіктері», екіншісі «емен жаңғақтары», үшіншісі «жаңғақтар».

Белгі бойынша жүргізуші дауыстап атауларын атай бастайды, мысалы: «Жаңғақтар». «Жаңғақ» деп аталған барлық ойыншылар орындарын ауыстырулары қажет, ал жүргізуші бос қалған орынға жүгіреді. Егер бұл ойы жүзеге асса, онда орынсыз қалған ойыншы жүргізушіге айналады. Егер жүргізуші «Емен жаңғақтары» десе, үштікте тұрғандар екінші болып, «Шырша бүршіктері» десе, үштікте тұрғандар бірінші болып ауысады. Ойын меңгерілгеннен соң, жүргізушіге


Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Сабақты аяқтау
Түйе жайлы ақпарат
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Шығармашылық жұмыстың атауы
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Мақсат үстеулері
Оқушыларға құрмет туралы түсінік қалыптастыру
Блоктардың кескіні
Циклдік алгоритм
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz