Сабақ тақырыбы. Сабақтың басы

Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні: Хамит Әсем
Қатысқандар: қатыспағандар:
Барлық білім алушылар:
Сайыс кезінде тәуекелдерді азайту.
Алаң кеңістігінде бағдарлану.
Берілген қимылдарды командамен орындау.
Қолына қамшы алып, шоқырақтап қозғалу.
Шоқырақтап қозғалған кезде ұсақ заттарды көшіру ( орамалға түйілген мәнет ақшалар)
Көптеген білім алушылар:
Қатармен қозғалу.
Жұппен адымдарды үйлстіріп, шоқырақтап жүру.
Тақияна қамшының бір қимылымен соғып алу.
Команда мүшелерінің әс- қимылын, олардың қателіктерін талдау.
Кейбір білім алушылар:
Бүкіл команда мүшелерінің іс- қимылын үйлестіріп, командир ролін атқару. Құм салынған дорбаны қимылымен нысана ортасына лақтыру.
Білім алушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын арттыра отырып
жауапкершілікке, ынтымақтастыққа, отбасын құрметтеуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу
Сабақтың басы:
Оқушылармен үш тілде сәлемдесу.
-Сәлеметсіңдерме балалар!
Здравствуйте, дети!
- Hello, children!
Реттік саналу. Оңға, солға бұрылу. Зал бойымен жүру және жүгіру. Дене қимыл жаттығуларын орындау.
Алдыңғы сабақты қайталау. Малдас құрып отырған қалпында асықтарды иіру, шерту /алшы, шік, бүк, тәйке/ атау.
Сабақтың ортасы:
Жаңа сабақты хабарлап, сабақтың мақсатымен таныстыру.
Ұ; Ө, С Оқушылармен дәстүрлі қазақ ат жарыстары туралы сұхбат жүргізіледі.
Ұ Үштілділік: Ат жарыс -Байга - horse competition
Аламан бәйге. Алыс және өте алыс қашыққа ат шаптыру. Табиғи кедергіге толы жерде өтеді. Қысқа және орта қашықтыққа ат щаптыру, ортақ сөреден бастап жылдам шауып өту.
Классификациялық қашықтықтар: 7, 12 және 16 км. / видео ролик көрсету . /
Оқушыларды топқа бөлу.
"Бәйге" Командаға қатысушылардың әрқайсысы шоқытып, модульді айналып, командаға қайта оралады. /ат шабысын бейнелейді. / Қамшыны келесі ойыншыға беріп, сап соңына тұрады.
"Жамбы ату" Сөре сызығынан 7м қашықтықта тігінен қойылған нысана орнатылады. "Ат үстіндегі ойыншылар" 4 м қашықтықтан нысанаға тиюі тиіс.
"Тымақ ұру" Сөре сызығынан 6 м қашықтықта текшелер орнатылады. Оларға тақиялар қойылады. "Аттылы" ойыншылар тақияны қамшының бір қимылымен қағып түсіруі тиіс.
Жылқының басы қондырылған таяқтар.
Биіктігі 2 тік нысана, құм салынған добалар.
Текшелер, тақиялар, қамшылар.
Орамалдарға түйілген монет ақшалар, командалар саны бойынша құрсаулар.
К) Оқушылар «Нөмірлерді шақыру» ойынын ойнайды.
Оқушылар 2 командаға бөлінеді және жалпы старт сызығына бір-бірлеп колонна бойынша тізіліп тұрады.
Бөлмеде орын көп болса және ойыншылар саны көп болмаса, оларды бір сызыққа беттерін бір жаққа қаратып екі сапқа тұрғызуға болады. Ойыншылар тұрғызылған сызықтан (старт сызығынан) 2 м қашықтықта параллель финиш сызығы сызылады.
Оқушылар әрбір колоннада (топта) тәртіптік нөмірлері бойынша саналады. Мұғалім өз тарапынан кезектестіру арқылы оқушыларды нөмірімен шақырады. Ұтыс ұпайы финишқа бірінші болып жүгіріп келген қатысушылар тобына жазылады.
Көп ұтыс ұпай санын иеленген топ жеңеді.
(К) Оқушылар «Шырша бүршіктері, емен жаңғақтары, жаңғақтар» ойынын ойнайды.
Ойыншылар ортасында жүргізушісі бар шеңберді құрайды, ал қалғандары үшке бөлініп, бір-біріне беттерімен қарап ортаға тұрады (бірінші нөмір - жүргізушіден үш-төрт қадамда) . Мұғалім барлық ойыншыларға атауларды береді: бірінші үштік «шырша бүршіктері», екіншісі «емен жаңғақтары», үшіншісі «жаңғақтар».
Белгі бойынша жүргізуші дауыстап атауларын атай бастайды, мысалы: «Жаңғақтар». «Жаңғақ» деп аталған барлық ойыншылар орындарын ауыстырулары қажет, ал жүргізуші бос қалған орынға жүгіреді. Егер бұл ойы жүзеге асса, онда орынсыз қалған ойыншы жүргізушіге айналады. Егер жүргізуші «Емен жаңғақтары» десе, үштікте тұрғандар екінші болып, «Шырша бүршіктері» десе, үштікте тұрғандар бірінші болып ауысады. Ойын меңгерілгеннен соң, жүргізушіге
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz