Дескриптор арқылы бағалау

Қысқа мерзімді жоспар

Тарау/Бөлім

8. 4АКвадрат теңдеулер

Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМ

Пән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна

Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Пәні:
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна: Алгебра
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Күні:
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна:
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Сынып: 8
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна: Қатысқаны:
Қатыспағаны:
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна: y=ax 2 +n және y=a(x-m) 2 функцияларының графиктері
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна:

8. 4. 1. 2 функцияның берілу тәсілдерін білу;

8. 4. 1. 3 у=ах 2 функциясының графигін пайдаланып, y=ax 2 +n және y=a(x-m) 2 +n функцияларының графиктерін салу;

Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер:

Сабақтың мақсаты:

(бағалау критерийлері)

Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна: Функцияның берілу тәсілдерін біледі және у=ах 2 функциясының графигін пайдаланып, y=ax 2 +n және y=a(x-m) 2 +n функцияларының графиктерін салады
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Ойлау дағдыларының деңгейлері
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна: Білу, қолдану, жоғары деңгей дағдылары
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Сабақтың барысы
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер:

Сабақтың басы

1-5 минут

6-9минут

Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна:

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушыларды ұйымдастыру;

«Ыстық лебіз» бойынша бір-біріне қошемет сөздер айтады. 4 топқа бөлінеді:

1-топ. Парабола

2-топ. Гипербола

3-топ. Кубтық парабола

Үй тапсырмасын тексеру

«Сұрақ-жауап» әдісімен мына кестеден берілген функциялардың графигін дұрыс анықтағанда, әр парбола төбесіндегі әріптерден қандай сөз шығады? Ол нені білдіреді?

а) y = -x 2 ; ә) y = (x+5) 2 б) y = -(x-3) 2 +4;

в) y =(x+4) 2 - 4 г) y = -(x + 2) 2 +3;

д) y = -(x-6) 2 е) y = x 2 +2

Оқушылар шеңбер бойымен бір-біріне қошемет сөздер айтады.

Оқушылар қима қағаздар арқылы

Топтарға болінеді.

Оқушылар парабола төбесіндегі

әріптерден жасырын сөзды табады.

Шымкент қаласының төл символы.

Т
Ю
Л
Ь
П
А
Н

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде білім алушыларды «Мақтау сөз» әдісі арқылы

«Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» деген сөздер арқылы бағалау жүргізеді.

Оқушылыр бірін-біріне бағалау жүргізеді.

Ноудбук

Интернет

Қима қағаздар

1слайд

Кесте

2 слайд

3-4 слайд

Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер:
Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна:
Тарау/Бөлім8. 4АКвадрат теңдеулер:

Сабақтың ортасы

10-20 минут

Оқулықпен жұмыс.

21-31 минут

Функционалдық сауаттылық есебі

ЕББҚ

32-42 минут

Мектеп : Шымкент қаласы К. Э. Циолковский атындағы №84 ЖОББМПән мұғалімі: Мадарбекова Асел Аширкуловна:

Жаңа тақырыпты меңгеру

Мұғалім сабаққа қысқаша шолу жасап түсінік беріп кетеді.

«Джигсо әдісі» Берілген тапсырма бойынша топтар постер қорғайды.

1-топ у = а х 2 = ах^{2} функциясының графиктері

2-топ у = а х 2 + n = ах^{2} + n функциясы графиктері

3-топ y = a ( x m ) 2 = a(x - m) ^{2} функциясы графигі

«Қар көшкіні» әдісі Топтық жұмыс

Geogebra көмегімен графиктерды салыңдар

1 тапсырма

1-топ: Тегім у=-2х 2 функциясы, өзім төмендегі қасиетке иемін.

а) Ох осінің бойымен 2 бірлікке оңға;

б) Оу осінің бойымен 5 бірлікке жоғары жылжыту арқылы алынған.

2-топ: Тегім у=5х 2 функцияясы, өзім төмендегі қасиетке иемін.

а) Ох осінің бойымен 1 бірлікке солға;

б) Оу осінің бойымен 3 бірлікке төмен жылжыту арқылы алынған.

3-топ: Тегім у=-1/2х 2 функциясы, өзім төмендегі қасиетке иемін.

а) Ох осінің бойымен 4 бірлікке оңға;

б) Оу осінің бойымен 4 бірлікке төмен жылжыту арқылы алынған.

Мен сонда қандаймын:

2-тапсырма

Параболаның төбесінің координаттарын тап:

1-топ. 1. У=2(х-4) ² 2. У = -х²+12

2-топ. 1. У=-6(х+1) ² 2. У= х²-4

3-топ. 1. У= (х+7) ² 2. У=6 х²

3-тапсырма

1-топ: у= 1/2х 2 , у= ½(х-2) 2 ,

2-топ: у= 2х 2 , у= 2х 2 -1,

3-топ: у= -х 2 , у= -х 2 +1

а-ның таңбасын анықта, параболаның төбесінің координаталарын тап, кесте арқылы функциялардың графигін сызыңдар;

Жеке жұмыс.

«Ойлар ағыны» әдісі

Суретте доптың ұшу траекториясы көрсетілген. Доптың жер бетінен биіктігі, Н метрмен, доптың тебілген нүктесінен горизонталь ара қашықтығына, х метрмен, қатысты салынған.

Доп өзінің максималды биіктігі 12 метрге дейін көтеріледі де, тебілген нүктесінен 40 м қашықтықта жерге түседі. Доп вертикаль жазықтықтың бетімен өтеді.

а) Берілген жағдайды сипаттайтын Н пен х-ті байланыстыратын квадраттық теңдеуді жазыңыз.

b) Ох осінің қандай да бір нүктесінде доп жерден 3 метр биіктікте болды. О нүктесінен осы нүктеге дейінгі ең алыс горизонталь қашықтығын табыңыз.

c) Алынған модельдің бір кемшілігін жазыңыз.

Жеке жұмыс.

Берілген функциялардың графигін сал.

1. у = х 2 - 4

2. у = - х 2 +2

Жұптық жұмыс: Тест

«Жұптас, пікірлес» әдісі арқылы жұптарға ортақ тапсырма беріп, шарттың құрылуын және берілгеніне байланысты есептерді шығаруына назар аударамын. Кейбір оқушылар жанындағыларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.

1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квдрат үшмүше болады?

А) 2х+3 В) х 3 - х -7 С) х 2 -19х Д) 3х 2 -9х -1

2. х 2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:

А) (х-1) (х-8) В) (х+1) (х -9) С) (х+1) (х+8)

Д) жіктеуге болмайды .

3. y= (x+23) 2 -14 функциясының графигін y=x 2 функциясының графигінен қандай түрлендіру арқылы алуға болады?

А) Ох осі бойымен 14 бірлік оңға, Оу осі бойымен 23 бірлік төмен

В) Ох осі бойымен 23 бірлік солға, Оу осі бойымен 14 бірлік төмен

С) Ох осі бойымен 23 бірлік оңға, Оу осі бойымен 14 бірлік төмен

Д) Ох осі бойымен 14 бірлік солға, Оу осі бойымен 23 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.

4. y=x 2 -14х-4функцияның графигін y=x 2 функцияның графигінен қалай алуға болады?

А) Ох осі бойымен 14 бірлік оңға, Оу осі бойымен 4 бірлік төмен

В) Ох осі бойымен 14 бірлік солға, Оу осі бойымен 4 бірлік жоғары

С) Ох осі бойымен 7 бірлік оңға, Оу осі бойымен 53 бірлік төмен

Д) Ох осі бойымен 7 бірлік солға, Оу осі бойымен 53 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.

5. y=3x 2 +4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінің абсциссаларын анықта:

А) 1; -7/3 В) 1; 7/3 С) 2; 4 Д) 8; 1

Оқушылар мұғалімнің берген қысқашамәліметін тыңдайды және алдынғы тақырыптардыеске түсіру арқылы есептер шығаруға дайындалады.

«Түртіп алу» әдісі бойынша дәптерге керекті мәліметті теріп жазады.

«Джигсо әдісі» арқылы топтар берілген тапсырма бойынша постер қорғайды.

Оқушылар Geogebra көмегімен графиктерды салады.

1-топ

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20220626-232054_Chrome.jpg C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20220626-232146_Chrome.jpg

2-топ

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20220626-232419_Chrome.jpg C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20220626-232521_Chrome.jpg

3-топ

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20220626-232655_Chrome.jpg C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20220626-232734_Chrome.jpg

2-тапсырма

Дескриптор:

-берілген функциядан а ның мәнін анықтайды

- берілген функциядан m нің мәнін анықтайды

- берілген функциядан n нің мәнін анықтайды

-жауабыны жазады

3-тапсырма

Дескриптор:

- а-ның таңбасын анықтайды

-параболаның төбесінің координаттарын табады

-функциялардың графигін салады

«Ойлар ағыны» әдісін қолдана отырып оқушы берілгенесептерді шығарады және дәптеріне жазады.

Шешуі: а) Функцияның нөлдері (0; 0) және (0; 40) болғандықтан, келесі функцияны құруға болады: H = a x ( x 40 ) H = ax(x - 40) . Доп өзінің максимал биіктігі 12 метрге жететіні белгілі, осыдан параболаның төбесі (20; 12) нұктесі болатынын көруге болады. Берілген мәнді қою арқылы а параметрінің мәнін табуға болады: 12 = 20 a ( 20 40 ) 12 = 20a(20 - 40) . a = 0 , 03 a = - 0, 03 . Сөйтіп, берілген жағдайды модельдейтін квадраттық функция: H = 0 , 03 x ( x 40 ) H = - 0, 03x(x - 40) немесе H = 0 , 03 x 2 + 1 , 2 x H = - 0, 03x^{2} + 1, 2x .

b) Н мәнінің орнына 3 қойып, 0 , 03 x 2 + 1 , 2 x = 3 \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ - 0, 03x^{2} + 1, 2x = 3 квадрат теңдеуін шешеміз.

x 2 40 x + 100 = 0 , x^{2} - 40x + 100 = 0, x = 20 ± 10 3 x = 20 \pm 10\sqrt{3}

Ең алыс қашықтық: x = 20 + 10 3 x = 20 + 10\sqrt{3} болады. Екінші табылған түбір есептің шартына сәйкес емес.

с) Желдің немесе ауаның кедергісі ескерілмеген; жердің беті тегіс болмауы мүмкін және


Ұқсас жұмыстар
Санның пайызын табу
Кейіпкерлер бейнесі
Махамбет өлеңдерін талдау
Өрнекті жазбаша есепте
Компьютерде практикалық тапсырма
Топырақтың құрамы
Оқушының әрекеті. Оқушылармен сәлемдесу
Алғашқы кітаптардың суреттері
Торы құлын өлеңі
Сабақтың соңы. Сабақ тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz