Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Хроматография қағазы немесе фильтр қағазы

Сабақтың тақырыбы: Атом - күрделі бөлшек. <<Орташа салыстырмалы атомдық массаны есептеу>> тақырыбына есептер шығару
Бөлім:
10.3B Аналитикалық әдістер
Мектеп
Жетісу облысы, Сарқан ауданы, Екіаша орта мектебі КММ
Педагогтің аты-жөні:
Ескендирова Г.К.
Күні:
01.07.2022
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Хроматография. Зертханалық тәжірибе №4 <<Қағаз хроматографиясы>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
10.1.4.16 қағаз хроматографиясы әдісімен заттарды бөлу принципін сипаттау және бөлінетін компоненттің сіңіру коэффициентін есептеу
Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар
1. Қағаз хроматографиясы әдісімен заттарды бөлу принципін сипаттайды
2. Қағаз хроматографиясы әдісімен бөлінетін компоненттің сіңіру коэффициентін есептейді (Барлық оқушыларға таныстырылады)
ЕББҚ бар оқушылар үшін
Қағаз хроматографиясы әдісімен заттарды бөлу принципін сипаттайды, оқулық көмегімен бөлінетін компоненттің сіңіру коэффициентін есептейді
(Барлық оқушыларға таныстырылмайды)
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі /Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
3. Топтастыру

Сабақ тақырыбы хабарланады
Тақырыпқа байланысты оқушыларға өз мақсатын айту ұсынылады
<<Орныңды тап>> әдісі арқылы өткен сабақты қайталайды, топқа бірігеді
1) Органикалық қосылыстардың молекуласындағы функционалдық топтарды және олардың сандық құрамын анықтауды қамтиды - функционалдық
2) заттар, қоспалар мен материалдардағы жеке химиялық қосылыстарды, олардың сандық құрамын анықтауды қамтиды - молекулалық
3) зат құрамында бір-бірінен физикалық және химиялық қасиеттері жағынан ерекшеленетін, беттердің бөліну аймағында фазалардың бар-жоғын анықтайды - фазалық
1-топ Функционалдық талдау
2-топ Молекулалық талдау
3-топ Фазалық талдау
Өз мақсаттарын айтады, нақты мақсатпен салыстырады
Мұғалім бағалайды

Топ басшысына бағалау парағы беріледі
Оқулық, жұмыс дәптері, тақта
Презентация
Сабақтың ортасы
10 минут
Сабақ барысының өтілу реті мен тақырып толық түсіндіріледі.
Тақырып бойынша бейнежазба көрсетіледі, тақырыпқа шолу жасалынады
#хроматография​ #MEKTEП_OnLine​ #MEKTEP_OnLine​
Мұғалімнің айтқаны мен бейнежазбадағы ақпараттарды дәптерге түртіп алады

Тақырып бойынша
бейнежазба, суреттер

10 минут
Тапсырма 1
Түрі: топтық жұмыс
Әдісі: <<Ой қозғау>>
Дағды: Қағаз хроматографиясы әдісімен заттарды бөлу принципін сипаттайды және бөлінетін компоненттің сіңіру коэффициентін есептейді
Қағаз хроматографиясы әдісімен заттарды бөлу принципін сипаттайды
Мақсатқа оралу:

1-топ: Хроматография

2-топ: Қағазды хроматографияны қолдану тәсілдері

3-топ: Қағазды хроматографияны сапалық және сандық анықтау
(постермен жұмыс)
Дескриптор:
1. Постер беті толық қамтылған
2. Мағлұматтардың нақтылығы
3. Топ мүшелерінің белсенділігі

Бағалау түрі: өзара топтық бағалау
Бағалау әдіс-тәсілі: Дескриптор арқылы
Дағды: Әділдік, шыншылдық
http://www.chromatogramma.ru
/book/export/html/3

5 минут
Тапсырма 2 (ФС)
Түрі:
Әдісі:
Дағды:
Жоғары сынып оқушыларына <<Аналар күніне>> арналған мерекелік кешке мектеп сахнасын безендіру тапсырылды. Қолдарындағы теңгелері тек ақ қағаз алуға жетті, енді осы жағдайдан шығатын жолды іздестірейік, ол үшін ....
ЕББҚ бар оқушылар топ мүшелерімен бірігіп жұмысты орындайды
Мақсатқа оралу:

https://www.odevaika.ru/blog/387982/nauka-dlya-detey-bumazhnaya-khromatografiya-/
1. Суреттегі гүл шоғы мен көбелекті жасау үшін қандай заттар қажет?
2. Түрлі-түсті бояулар алу үшін қолданылатын екі ионды атаңыз?
3. Қағаз хроматографиясын қолдану ретін көрсетіңіз
(В және С деңгей оқушылары оқулық, интернет желісінен қарастырады
А деңгей оқушылары топ мүшелерімен бірігіп жұмысты орындайды)
Дескриптор - әр толық жауапқа 1 ұпай
1. Қажетті заттарды атайды
2. Бояулар алу үшін екі ионды анықтайды
3. Қағаз хроматографиясын қолдану принципін көрсетеді

Бағалау түрі: бірін-бірі бағалау
Бағалау тәсілі: Дескриптор
Дағды: өзара көмек, қолдау
Интернет желісі
10 минут
Тапсырма2

Түрі: жеке жұмыс
Әдісі: зертханалық тәжірибе
Дағды: өз бетімен іздену қалыптасады

<<Эксперименттік алаң>>
Зертханалық тәжірибе №4 <<Қағаз хроматографиясы>>
Тақырыбы: Қағаз хроматографиясы
Мақсаты: Қағаз хроматографиясы бойынша бөліну принциптерін сипаттау және бөлініп шыққан компонеттің Rf қозғалғыш факторын есептеу
Қажетті реактивтер мен құрал-жабдықтар:
1. Этанол
2. Маркерлар
3. Хроматография қағазы немесе фильтр қағазы
4. Химиялық стақан
5. Қарындаш және сызғыш

Оқушылар ішінара бағаланады
Қадамдарын жазу
ЕББҚ бар оқушылар мұғалім көмегіне жүгінеді

ҚБ ішінара
Зертханалық тәжірибе: http://www.studfiles.ru/preview
/562544/

5 минут
Тапсырма 3
Түрі: жеке жұмыс
Әдісі: деңгейлік тапсырмалар
Дағды:
Саралау тапсырмалары
1. Қағазды хроматографияда қолданылатын қағазға қойылатын талаптар: (бірнеше жауапты жабық тапсырма)
А) кез келген қағаздар
В) фильтрлі қағаз
С) орта қалыпты қағаз
D) хроматографиялық қағаз
E) өте жұқа бетті қағаз

2. Әртүрлі заттардың қағазда бөліну қабілетінің сандық сипаттамасы қалай анықталады? (қысқа жауапты ашық тапсырма)

3. Rf көрсеткішімен бөлінетін заттардың қандай қасиеттері сипатталады, оның физикалық мәні неде? Rf мәніне қандай факторлар әсер етеді? (толық жауапты ашық тапсырма)
Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Қағазға қойылатын талапты көрсетеді - 1
2. Әртүрлі заттардың қағазда бөліну қабілетінің сандық сипаттамасы анықтайды - 1
3. Қасиеттерін сипаттап, физикалық мәнін ашады - 1

ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
5 минут

<<Жұбыңмен сырлас>>
(сұрақтарды жұпта талдау)
Оқушылар жұптасып,
1. Мен бүгін не туралы білдім?
2. Маған қандай көмек қажет?
3. Мен нені жақсы істедім?
4. Әрі қарай маған нені жетілдіру керек?
Жұптар өзара жауаптарын жазады

Үй тапсырмасы
Параграфты оқу
Хроматографияның қажеттілігі мини-эссе

Ұқсас жұмыстар
Қос сөздер. Сабақтың әдісі
Этиленнің химиялық қасиеті
Сақтардың қоғамдық құрылысы
Химиялық кеш «галогендер»
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Біздің жануарларымыз 1 сағат
Тақырып Жаңа сөздер
Денсаулық. Дара және күрделі сөздер
Ағашты күйдіріп өрнектеу жайлы ақпарат
Тақырып Мінез - адам көрсеткіші
Пәндер