Ковалентті байланыс

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Химия

Бөлім:
10. 1 C Химиялық байланыс
Бөлім:: Мұғалімнің аты-жөні
10. 1 C Химиялық байланыс: Құндызбаева Фариза Бегімсалқызы
Бөлім:: Күні:
10. 1 C Химиялық байланыс:
Бөлім:: Сынып:
10. 1 C Химиялық байланыс: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
10. 1 C Химиялық байланыс: Ковалентті байланыс. Ковалентті байланыс қасиеттері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10. 1 C Химиялық байланыс:

10. 1. 4. 2 қос және үш еселі байланыстың түзілуін түсіндіру;

10. 1. 4. 3 ковалентті байланыстың қасиеттерін сипаттау

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
10. 1 C Химиялық байланыс:

Қос және үш еселі байланыстың түзілуін және оның

қасиеттерін түсінеді.

*Ковалентті байланыстың қасиеттерін түсінеді

Бөлім:: Бағалау критерийлері
10. 1 C Химиялық байланыс: Қос және үш еселі байланыстың түзілуін және ковалентті байланыстың қасиеттерін түсіндіреді
Бөлім:: Ойлау дағдыларының деңгейі
10. 1 C Химиялық байланыс: Жоғары

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

7 мин

Педагогтің әрекеті:

Сәлемдесу

Топқа бөлу

Таңдап алған қағаз қиындыларында пробирка, колба, спирт шамы суреттерін жинау арқылы топқа бөлу

Үй тапсырмасы

«Зымыран сұрақтар» әдісімен үй тапсырмасын сұрау

Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады

Оқушының әрекеті:

Қиындыларды жинай отырып топқа бірігеді

1 топ: Дара байланыс

2 топ: Қос байланыс

3 топ: Үш байланыс

Жылдам сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты еске түсіреді

Бағалау: Мадақ сөздер
Ресурстар: Интерактивті тақта
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

4 мин

10 мин

10 мин

6 мин

Педагогтің әрекеті:

Тақырып бойынша бейне ролик көрсету

«Миға шабуыл» әдісі

1. Химиялық байланыстың энергиясы қалай анықталады?

2. Байланыстың еселігі немен анықталады?

3. Коваленттік байланыстың сипаттамаларын атаңдар?

1. Тапсырма (Жұптық жұмыс)

«Бірге ойлаймыз» әдісі

Берілген заттардың H 2 , Cl 2 , O 2 , N 2 , HCl, NH 3 молекулаларының 1. шар стерженьді модельдерін жинау

2. олардың байланыс қасиеттерін сипатта

3. октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасаңыз:

2. Тапсырма (ТЖ) Функциональдық сауаттылыққа

«Ойлан, бірік, ізден» әдісі

Адам ағзасындағы майлар, нәруыздар коваленттік байланыс арқылы түзіледі, бірақ арасындағы химиялық байланыстың энергиялары әртүрлі болады;

І топ: Ковалентті байланыс сипаттамаларын анықтау және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер

ІІ топ қос байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер

ІІІ топ үш байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер

3. Тапсырма (Жеке жұмыс)

*Хим диктант

1. Химиялық байланыстың энергиясы деп . . . энергияны айтады. 2. Байланыстың ұзындығы - . . . анықталады. 3. Ковалентті байланыстың қанығуы деп . . . айтады.

4. Химиялық байланыстың энергиясы байланыс . . . тәуелді. 5. Электрондық орбитальдардың бүркесу әдісі бойынша коваленттік байланыс . . . және . . . байланыс деп бөлінеді.

Бекіту.

Google forms арқылы тест тапсырмасын орындайды.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар бейне жазбаны көреді

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбымен байланыстыра өз пікірлерін айтады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді

:
:
:
:
:
:

Берілген тапсырма бойынша бірлесе жұмыс жасайды, жауап береді.

Жылдам көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады

Ноутбук немесе гаджеттері арқылы тестке жауап береді

Бағалау:
Ресурстар:

Байланыс түрі-

Қасиеті-

Байланыс түрі-

Қасиеті-

Байланыс түрі-

Қасиеті-

Байланыс түрі-

Қасиеті-

Байланыс түрі-

Қасиеті-

Байланыс түрі-

Қасиеті-

І топ

CI₂

ІІ топ

SO₃

ІІІ топ

C₂H₂

Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы

Дискриптор:

Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты бүгінгі тақырыппен байланыстыра өз пікірлерін айтады.

Дискриптор:

Молекулалардың шар стерженьді модельдерін жинайды, олардың байланыс қасиеттерін сипаттайды, октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасайды

«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау.

«Борт журналы» әдісі арқылы кері байланыс орнату.

:
:

Дискриптор:

Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді

Дескрипторлар негізінде өзара бағалау.

«А, В, С» әдісі

:
:
:

Дискриптор:

Ковалентті байланыстың қасиеттерін түсінеді

Дұрыс жауап арқылы бағалау парағын толтырады

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?
Осы тақырып бойынша не білгім келеді?
А
В
С

Бар-

лығын толық түсіндім

Толықтыратын жерлерім бар

Еш

нәрсе түсін-бедім

https://www. youtube. com/watch?v=NFKv7XAsWAI

Таратпа материалдар

Виртуалды зертхана

Таратпа материалдар

https://docs. google. com/forms/d/e//viewform?usp=sf_link

Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың соңы

8 мин

Педагогтің әрекеті:

Рефлексия

«Бәрі өз қолыңда» әдісі

Бас бармақ. Сабақ барысындағы менің көңіл-күйім.

Сұқ саусақ. Сабақ бойынша нақты ақпарат берілді.

Ортан терек. Бұл тақырып бойынша ізденіс керек.

Шылдыр шүмек. Маған қатты ұнады.

Кішкентай бөбек. Менің ұсынысым.

Үй тапсырмасы

Оқушының әрекеті: Өз саусақтарының суретін салып, әр саусаққа сабақ туралы ойларын жазады. Алақандарына «Не білгім келеді?» сұрағына алған жауабын жазады
Бағалау: Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін байқайды
Ресурстар:

*ЕБҚ диагнозы -Алысты көрмеуі

Қосымша тапсырмалар

«Жылдам жауап» әдісімен үй тапсырмасын сұрау

Ковалентті байланыс түзілуінің қандай механизмдері бар?

Алмасу және донорлы-акцепторлды механизм бойынша коваленттік байланыс түзілетін элементтердің валенттілігі қалай анықталады?


Ұқсас жұмыстар
Ковалентті байланыс. Полюсті және полюссіз байланыс
Иондық байланыс
Химиялық байланыстың негізгі түрлері. Ковалентті полюсті және полюссіз байланыстар
Химиялық байланыстың түзілуі
Химиялық байланыстың негізгі түрлері
Иондық байланыс, металдық байланыс
Атом орбитальдарының гибридтенуі(sp, sp2, sp3), молекулалар геометриясы, зат қасиеттерінің молекулаларының химиялық, электрондық және кеңістік құрылысына, атомдардың өзара әсеріне, кристалдық торы мен химиялық байланыс типіне тәуелділігі
Кристалдық тордың құрылысы
Кристалл торлар
Химиялық элементтер, атом молекулалар. д.и.менделеевтің периодтық заңы,периодтық жүйенің құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz