Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ковалентті байланыс
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: Химия
Бөлім:
10.1 C Химиялық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні
Құндызбаева Фариза Бегімсалқызы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Ковалентті байланыс.Ковалентті байланыс қасиеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.1.4.2 қос және үш еселі байланыстың түзілуін түсіндіру;
10.1.4.3 ковалентті байланыстың қасиеттерін сипаттау
Сабақтың мақсаты
Қос және үш еселі байланыстың түзілуін және оның
қасиеттерін түсінеді.
*Ковалентті байланыстың қасиеттерін түсінеді
Бағалау критерийлері
Қос және үш еселі байланыстың түзілуін және ковалентті байланыстың қасиеттерін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 мин
Сәлемдесу
Топқа бөлу
Таңдап алған қағаз қиындыларында пробирка, колба, спирт шамы суреттерін жинау арқылы топқа бөлу
Үй тапсырмасы
<<Зымыран сұрақтар>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау
Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады
Қиындыларды жинай отырып топқа бірігеді
1 топ: Дара байланыс
2 топ: Қос байланыс
3 топ: Үш байланыс
Жылдам сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты еске түсіреді
Мадақ сөздер
Интерактивті тақта
Сабақтың ортасы
4 мин
10 мин
10 мин
6 мин
Тақырып бойынша бейне ролик көрсету
<<Миға шабуыл>> әдісі
1.Химиялық байланыстың энергиясы қалай анықталады?
2.Байланыстың еселігі немен анықталады?
3.Коваленттік байланыстың сипаттамаларын атаңдар?
1.Тапсырма (Жұптық жұмыс)
<<Бірге ойлаймыз>> әдісі
Берілген заттардың H2, Cl2, O2, N2, HCl, NH3 молекулаларының 1. шар стерженьді модельдерін жинау
2. олардың байланыс қасиеттерін сипатта
3. октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасаңыз:
2. Тапсырма (ТЖ) Функциональдық сауаттылыққа
<<Ойлан, бірік, ізден>> әдісі
Адам ағзасындағы майлар, нәруыздар коваленттік байланыс арқылы түзіледі, бірақ арасындағы химиялық байланыстың энергиялары әртүрлі болады;
І топ: Ковалентті байланыс сипаттамаларын анықтау және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІ топ қос байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІІ топ үш байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
3.Тапсырма (Жеке жұмыс)
*Хим диктант
1.Химиялық байланыстың энергиясы деп...................... энергияны айтады. 2. Байланыстың ұзындығы - .................... анықталады. 3.Ковалентті байланыстың қанығуы деп .......... .......................... айтады.
4. Химиялық байланыстың энергиясы байланыс..................................тәуелді. 5. Электрондық орбитальдардың бүркесу әдісі бойынша коваленттік байланыс ........... және ......... байланыс деп бөлінеді.
Бекіту.
Google forms арқылы тест тапсырмасын орындайды.
Оқушылар бейне жазбаны көреді
Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбымен байланыстыра өз пікірлерін айтады.
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді
І топ
CI₂
ІІ топ
SO₃
ІІІ топ
C₂H₂
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Берілген тапсырма бойынша бірлесе жұмыс жасайды, жауап береді.
Жылдам көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады
Ноутбук немесе гаджеттері арқылы тестке жауап береді
Дискриптор:
Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты бүгінгі тақырыппен байланыстыра өз пікірлерін айтады.
Дискриптор:
Молекулалардың шар стерженьді модельдерін жинайды, олардың байланыс қасиеттерін сипаттайды, октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасайды
<<Үш шапалақ>> әдісі арқылы бағалау.
<<Борт журналы>> әдісі арқылы кері байланыс орнату.
Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?
Осы тақырып бойынша не білгім келеді?
Дискриптор:
Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді
Дескрипторлар негізінде өзара бағалау.
<<А, В, С>> әдісі
А
В
С
Бар-
лығын толық түсіндім
Толықтыратын жерлерім бар
Еш
нәрсе түсін-бедім
Дискриптор:
Ковалентті байланыстың қасиеттерін түсінеді
Дұрыс жауап арқылы бағалау парағын толтырады
https://www.youtube.com/watch?v=NFKv7XAsWAI
Таратпа материалдар
Виртуалды зертхана
Таратпа материалдар
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUmRC9fZcE0ITNxsQ7fLdnNirFVBoTzOyXDvqu81Kqh3XFGw/viewform?usp=sf_link
Сабақтың соңы
8 мин
Рефлексия
<<Бәрі өз қолыңда>> әдісі
Бас бармақ. Сабақ барысындағы менің көңіл-күйім.
Сұқ саусақ. Сабақ бойынша нақты ақпарат берілді.
Ортан терек. Бұл тақырып бойынша ізденіс керек.
Шылдыр шүмек. Маған қатты ұнады.
Кішкентай бөбек. Менің ұсынысым.
Үй тапсырмасы
Өз саусақтарының суретін салып, әр саусаққа сабақ туралы ойларын жазады. Алақандарына <<Не білгім келеді?>> сұрағына алған жауабын жазады
Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін байқайды
*ЕБҚ диагнозы -Алысты көрмеуі
Қосымша тапсырмалар
<<Жылдам жауап>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау
Ковалентті байланыс түзілуінің қандай механизмдері бар?
Алмасу және донорлы-акцепторлды механизм бойынша коваленттік байланыс түзілетін элементтердің валенттілігі қалай анықталады?
Коваленттік полюсті байланысты қосылыстар мен ковалентті полюссіз қосылыстардың қасиеттерінде қандай айырмашылықтар бар?
1 Тапсырма (Жұптық жұмыс)
1. Берілген заттардың H2, Cl2, O2, N2, HCl, NH3 молекулаларының 1. шар стерженьді модельдерін жинау
2. олардың байланыс қасиеттерін сипатта
3. октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасаңыз:
2 Тапсырма (Топтық жұмыс) Функциональдық сауаттылыққа
Адам ағзасындағы майлар, нәруыздар коваленттік байланыс арқылы түзіледі, бірақ арасындағы химиялық байланыстың энергиялары әртүрлі болады;
Ковалентті байланыс сипаттамаларын анықтау және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
І топ: Дара байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІ топ қос байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІІ топ үш байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді
І топ
CI₂
ІІ топ
SO₃
ІІІ топ
C₂H₂
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Берілген тапсырма бойынша бірлесе жұмыс жасайды, жауап береді.
3 Тапсырма *Химиялық диктант (Жеке жұмыс)
1.Химиялық байланыстың энергиясы деп......байланыс түзілгенде бөлінетін................ энергияны айтады. 2. Байланыстың ұзындығы - ............ядролардың арақашықтығымен........ анықталады. 3.Ковалентті байланыстың қанығуы деп .......... .......................... айтады.
4. Химиялық байланыстың энергиясы байланыс..................................тәуелді. 5. Электрондық орбитальдардың бүркесу әдісі бойынша коваленттік байланыс .....δ...... және .... PI..... байланыс деп бөлінеді.
Пәні: Химия
Бөлім:
10.1 C Химиялық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні
Құндызбаева Фариза Бегімсалқызы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Ковалентті байланыс.Ковалентті байланыс қасиеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.1.4.2 қос және үш еселі байланыстың түзілуін түсіндіру;
10.1.4.3 ковалентті байланыстың қасиеттерін сипаттау
Сабақтың мақсаты
Қос және үш еселі байланыстың түзілуін және оның
қасиеттерін түсінеді.
*Ковалентті байланыстың қасиеттерін түсінеді
Бағалау критерийлері
Қос және үш еселі байланыстың түзілуін және ковалентті байланыстың қасиеттерін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 мин
Сәлемдесу
Топқа бөлу
Таңдап алған қағаз қиындыларында пробирка, колба, спирт шамы суреттерін жинау арқылы топқа бөлу
Үй тапсырмасы
<<Зымыран сұрақтар>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау
Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады
Қиындыларды жинай отырып топқа бірігеді
1 топ: Дара байланыс
2 топ: Қос байланыс
3 топ: Үш байланыс
Жылдам сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты еске түсіреді
Мадақ сөздер
Интерактивті тақта
Сабақтың ортасы
4 мин
10 мин
10 мин
6 мин
Тақырып бойынша бейне ролик көрсету
<<Миға шабуыл>> әдісі
1.Химиялық байланыстың энергиясы қалай анықталады?
2.Байланыстың еселігі немен анықталады?
3.Коваленттік байланыстың сипаттамаларын атаңдар?
1.Тапсырма (Жұптық жұмыс)
<<Бірге ойлаймыз>> әдісі
Берілген заттардың H2, Cl2, O2, N2, HCl, NH3 молекулаларының 1. шар стерженьді модельдерін жинау
2. олардың байланыс қасиеттерін сипатта
3. октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасаңыз:
2. Тапсырма (ТЖ) Функциональдық сауаттылыққа
<<Ойлан, бірік, ізден>> әдісі
Адам ағзасындағы майлар, нәруыздар коваленттік байланыс арқылы түзіледі, бірақ арасындағы химиялық байланыстың энергиялары әртүрлі болады;
І топ: Ковалентті байланыс сипаттамаларын анықтау және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІ топ қос байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІІ топ үш байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
3.Тапсырма (Жеке жұмыс)
*Хим диктант
1.Химиялық байланыстың энергиясы деп...................... энергияны айтады. 2. Байланыстың ұзындығы - .................... анықталады. 3.Ковалентті байланыстың қанығуы деп .......... .......................... айтады.
4. Химиялық байланыстың энергиясы байланыс..................................тәуелді. 5. Электрондық орбитальдардың бүркесу әдісі бойынша коваленттік байланыс ........... және ......... байланыс деп бөлінеді.
Бекіту.
Google forms арқылы тест тапсырмасын орындайды.
Оқушылар бейне жазбаны көреді
Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбымен байланыстыра өз пікірлерін айтады.
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Байланыс түрі-
Қасиеті-
Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді
І топ
CI₂
ІІ топ
SO₃
ІІІ топ
C₂H₂
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Берілген тапсырма бойынша бірлесе жұмыс жасайды, жауап береді.
Жылдам көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады
Ноутбук немесе гаджеттері арқылы тестке жауап береді
Дискриптор:
Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты бүгінгі тақырыппен байланыстыра өз пікірлерін айтады.
Дискриптор:
Молекулалардың шар стерженьді модельдерін жинайды, олардың байланыс қасиеттерін сипаттайды, октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасайды
<<Үш шапалақ>> әдісі арқылы бағалау.
<<Борт журналы>> әдісі арқылы кері байланыс орнату.
Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?
Осы тақырып бойынша не білгім келеді?
Дискриптор:
Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді
Дескрипторлар негізінде өзара бағалау.
<<А, В, С>> әдісі
А
В
С
Бар-
лығын толық түсіндім
Толықтыратын жерлерім бар
Еш
нәрсе түсін-бедім
Дискриптор:
Ковалентті байланыстың қасиеттерін түсінеді
Дұрыс жауап арқылы бағалау парағын толтырады
https://www.youtube.com/watch?v=NFKv7XAsWAI
Таратпа материалдар
Виртуалды зертхана
Таратпа материалдар
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUmRC9fZcE0ITNxsQ7fLdnNirFVBoTzOyXDvqu81Kqh3XFGw/viewform?usp=sf_link
Сабақтың соңы
8 мин
Рефлексия
<<Бәрі өз қолыңда>> әдісі
Бас бармақ. Сабақ барысындағы менің көңіл-күйім.
Сұқ саусақ. Сабақ бойынша нақты ақпарат берілді.
Ортан терек. Бұл тақырып бойынша ізденіс керек.
Шылдыр шүмек. Маған қатты ұнады.
Кішкентай бөбек. Менің ұсынысым.
Үй тапсырмасы
Өз саусақтарының суретін салып, әр саусаққа сабақ туралы ойларын жазады. Алақандарына <<Не білгім келеді?>> сұрағына алған жауабын жазады
Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін байқайды
*ЕБҚ диагнозы -Алысты көрмеуі
Қосымша тапсырмалар
<<Жылдам жауап>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау
Ковалентті байланыс түзілуінің қандай механизмдері бар?
Алмасу және донорлы-акцепторлды механизм бойынша коваленттік байланыс түзілетін элементтердің валенттілігі қалай анықталады?
Коваленттік полюсті байланысты қосылыстар мен ковалентті полюссіз қосылыстардың қасиеттерінде қандай айырмашылықтар бар?
1 Тапсырма (Жұптық жұмыс)
1. Берілген заттардың H2, Cl2, O2, N2, HCl, NH3 молекулаларының 1. шар стерженьді модельдерін жинау
2. олардың байланыс қасиеттерін сипатта
3. октет формуласын пайдаланып, Льюс диаграммасын жасаңыз:
2 Тапсырма (Топтық жұмыс) Функциональдық сауаттылыққа
Адам ағзасындағы майлар, нәруыздар коваленттік байланыс арқылы түзіледі, бірақ арасындағы химиялық байланыстың энергиялары әртүрлі болады;
Ковалентті байланыс сипаттамаларын анықтау және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
І топ: Дара байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІ топ қос байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
ІІІ топ үш байланыстың түзілуі және виртуальды зертхана бойынша дәлелдеңіздер
Дара, қос және үш байланыс түзілуін түсіндіреді
І топ
CI₂
ІІ топ
SO₃
ІІІ топ
C₂H₂
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс ұзындығы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Байланыс энергиясы
Берілген тапсырма бойынша бірлесе жұмыс жасайды, жауап береді.
3 Тапсырма *Химиялық диктант (Жеке жұмыс)
1.Химиялық байланыстың энергиясы деп......байланыс түзілгенде бөлінетін................ энергияны айтады. 2. Байланыстың ұзындығы - ............ядролардың арақашықтығымен........ анықталады. 3.Ковалентті байланыстың қанығуы деп .......... .......................... айтады.
4. Химиялық байланыстың энергиясы байланыс..................................тәуелді. 5. Электрондық орбитальдардың бүркесу әдісі бойынша коваленттік байланыс .....δ...... және .... PI..... байланыс деп бөлінеді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz