Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Үшбұрыштарды шешу

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы. Мектеп: Ораз Жандосов атындағы №30 жоббм
Үшбұрыштарды шешу. Мұғалімнің аты-жөні: Ұзақбай Гүлзира
Күні: 26.04.2022ж Бердібекқызы
Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Үшбұрыштарды шешу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
9.3.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану.
9.3.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Косинустар теоремасын үшбұрыштарды шешу мақсатында қолданады.
Синустар теоремасын үшбұрыштарды шешу мақсатында қолданады.
Бағалау критерийі:
Бағалау критерийі:
Үшбұрыштардың ішкі бұрыштары туралы қасиеттерді қолдана алады.
Үшбұрыштарды шешуде косинустар теоремасын қолдана алады.
Үшбұрыштарды шешуде синустар теоремасын қолдана алады.
Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін таба біледі.
Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:
Косинустар және синустар теоремасының формулаларың тұжырымдайды.
Білім бойынша лексика мен терминология.
үшбұрыш
косинус
синус
теорема
Диалогқа қатысты тіркестер
Үшбұрыштарды шешуде...

Құндылықтарға баулу:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу.
Пәнаралық байланыс:

Сызу
Алдыңғы білім:
Косинустар,синустар теоремасы
Сабақ барысы
Сабақтың
Жоспарланған
Кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
0-5

1.Ұйымдастыру а)оушылармен сәлемдесу.
<<Фигуралар>> әдісі. Сыныпты топқа бөлу, топ басшы сайлау .
Мақсаты. Оқушыларды фигшураларды ажырата білуге, ұйымшылдыққа ортақ шешім шығаруға үйрету.
б)Бағалау парақшасын топ басшыларына таратамын.
<<Гулмен тілек>>.Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Мақсаты. Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру.

Оқулық,бор,қима қағаздар, стикерлер, конверт сұрақтары.

Сабақтың ортасы

6-10 минут

Жұптық жұмыс.

11-26 минут

Сабақтың соңы.
27-32

33-38
Белсенді оқыту.
<<Биопоэма>> әдісі. Мұнда үшбұрыштарды шешуге қатысты теорияларды жинақтайды.
Мақсаты. Жан-жақты ақпарат жинап, үшбұрыштарды шешуге болатынын анықтау.
Тапсырма. АВС үшбұрышында А=30°, АС=2см, ВС=√2cм болса, В бұрышын табыңдар.
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Үшбұрыштардың ішкі бұрыштары туралы қасиеттерді қолдана алады.
Үшбұрыштардың сызбасын салады.
Синустар теромасын пайдаланды.
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарын қосындысының формуласын пайдаланады.

ҚБ. <<Журнал>> әдісімен бағаланады.
Мақсаты. Оқушылардың түсінген-түсінбегенін анықтау

Тапсырма. Үшбұрыштың қабырғалары 3м, 4м және 5м. Үшбұрыш бұрыштарының косинустарын табыңдар.
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Үшбұрыштарды шешуде косинустар теоремасын қолдана алады.
Үшбұрыштардың сызбасын салады.
Косинустар теоремасын қолданады.

ҚБ. <<Журнал>> әдісімен бағаланады.
Мақсаты. Оқушылардың түсінген-түсінбегенін анықтау

Тапсырма. Үшбұрыштың а және в қабырғалары мен а қабырғасына қарсы жатқан бұрышы берілген. в қабырғасына қарсы жатқан бұрышының синусын табыңдар: а=3, в=5, =30°
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Үшбұрыштарды шешуде синустар теоремасын қолдана алады.
Үшбұрыштардың сызбасын салады.
Синустар теромасын қолданады.
ҚБ. <<Журнал>> әдісімен бағаланады.
Мақсаты. Оқушылардың түсінген-түсінбегенін анықтау

Тапсырма.АВС үшбұрышының белгісіз элементтерін табыңдар: 1) а=3, с=2, В=60°.
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін таба біледі.
Коснустар теромасын қолданады.
Синустар теромасын қолданады. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарын қосындысының формуласын пайдаланады.
ҚБ. <<Журнал>> әдісімен бағаланады.
Мақсаты. Оқушылардың түсінген-түсінбегенін анықтау

Саралау. << Диалог пен қолдау>> тәсіліне <<Пікірталас>> әдісін қолданып өтілген материалдарды жинақтай отырып формуланы қолданды.
АВС үшбұрышының белгісіз элементтерін табыңдар: 2) в=3, с=4, A=135°.
а2=в2+с2-2всcosA;
cosС=а2+в2-с22ав;
В=180°- (А+С);
аsinС=вsinВ;
sinС=аsinВв.
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін таба біледі.
Коснустар теромасын қолданады.
Синустар теромасын қолданады.
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарын қосындысының формуласын пайдаланады.

Мақсаты. Формуланы дұрыс қолдануға үйрету.

Кері байланыс.
Кері байланыс <<бутерброд>> әдісі

Мақсаты: Сұрақтарына жауап беру, дұрыс ой қорытуға үйрету.

Рефлексия. <<Бес саусақ>> әдісі

Мақсаты: Балалардың сабақ барысындағы өзінің жасаған жұмысына талдау жасауға үйрету.
Слайдтар

9-сынып
А.Н.Шыныбеков

Смайликтер
Дәптер,қаламсап,
суреттер,маркер,оқулық,
стикер.

9-сынып
А.Н.Шыныбеков

9-сынып
А.Н.Шыныбеков

9-сынып
А.Н.Шыныбеков

9-сынып
А.Н.Шыныбеков

Саралау; Диалог пен қолдау>> тәсілін, <<Пікірталас>> әдісін қолдандым. Сабақтың өн бойында саралау жұмыстарын жүргізіп отырдым.
Қажеттіліктеріне қарай оқушыларға тапсырма беріп отырамын.

БАҒАЛАУ
Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын таратылған бағалау парақшасын қарап топбасшылар оиымен санасамын,
1-4 бал ізденуің керек
5-7 бал толықтыр
8-10 бал жарайсың
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ барысында оқушылардың техникалық ережелерін сақтауын қадағалап турамын
Сабақ бойынша
рефлексия:

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты?)
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не он ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Косинустар теоремасы
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияның анықтамасы
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Тригонометрияның өмірде қолданылуы
АВС үшбұрышының ауданын табыңдар
Тікбұрышты үшбұрыш салу
Тікбұрышты үшбұрышты шешу
Пәндер