Арифметикалық прогрессия. Оқушының әрекеті

Қатысушылар саны:
Ресурс
тар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Сабақтың соңы
Кері байланыс
І. Ұйымдастыру
- сәлемдесу
- түгелдеу
- «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырамын
Оқушыларды топқа «тізбекті жалғастыр» әдісі бойынша бөлемін.
I топ
= n+1 өрнегінің алғашқы бес мүшесі II топ
= n+4 өрнегінің алғашқы бес мүшесі III топ
= n+7 өрнегінің алғашқы бес мүшесі
-Үй тапсырмасын тексеру
«Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексереді. Сағат тілі бойынша дәптерлерін бір-біріне ұзатады.
Миға шабуыл арқылы оқушыларға формуланы анықтамасы мен қасиетін ескере отырып сәйкестендіру тапсырылады
Шығармашылық тапсырмалар
«Прогрессиялардың өмірде қолдануы»
Постер қорғау
1-топ
Өнеркәсіптегі прогрессиялар
Еркін құлаған дене бірінші секундта 5 м, ал әрбір келесі секундта 10 м артық жүрді. Егер дене шахта түбіне 5 с жеткені белгілі болса, шахтаның тереңдігі қандай?
2-топ
Банкідегі есептеулер Салым 10 000 тг. , банк жылдық өсімін 10% берсін, салым - 5 жылға салынсын.
3-топ
Стадиондағы бір бұрыштың секторында бірінші қатарда 7 орын бар. Ал келесі қатарда алдыңғы қатарға қарағанда 2 орынға көп орын бар. Стадионда қанша орын бар?
Сергіту сәті:
Оқулықпен жұмыс:
: №185
103; 101; . . . арифметикалық прогрессияның алғашқы
а) сегіз мүшесінің;
ә) жүз үш мүшесініңқосындысын табыңдар.
№186
а) а 1 =7, d=4, n=13 а 13 -? S 13 -?
№187
а) а 1 =10, d= 4, а n =50, n-? S n -?
Жеке жұмыс.
«тест»
Тест тапсырмалары:
1. а 1 =10, d=-0, 1 а 4 -?
А) 9, 7
В) 97
С) -97
Д) 10, 3
Е) -3
2) -3; -6; . . . а 25 -?
А) -69
В) 69
С) 75
Д) -72
Е) -75
3) а 1 =-10, d=2, S 5 -?
А) -28
В) -70
С) 70
Д) -30
Сабақты бекіту.
«Кері ой қозғау» әдісі арқылығы сабақты меңгергендігін анықтау мақсатында анықтамадағы оның қасиеттерін толықтырады:
1. Прогрессияның әрбір мүшесі алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық . . . . . . . . болып табылады.
2. Керісінше: егер 2-ден бастап әрбір мүше алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ортасы болса, яғни. егер шарт орындалса, онда берілген тізбек . . . . . . . . . болады.
3. Арифметикалық прогрессияның айырмашылығы оң болса . . . . . . . . ., ал теріс болса . . . . . . . деп аталады
Үйге тапсырма беру.
Оқулық 56 бет
№ 260 есеп
(түсіндіме жұмыс)
Кері байланыс
-сәлемдеседі;
-мұғалімге сабаққа қатыспаған оқушылардың тізімін береді
-
Оқушылар екі қатарға тұрып кезекпен бір-біріне осы смайликтердегі қимылды жасайды
Оқушылардың алдына стикер тастаймын, стикерде мыналар жазылған. Оқушылар есептеу арқылы топқа бөлінеді.
=5, =11
13,
Әр топтың оқушылары үй жұмысын интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестедіріп тексереді, өз тобындағы үй жұмыстарының дұрыстығына қарай « + ; - » қою арқылы бағалайды.
«Сәйкесін тап» әдісі арқылы топ мүшелері сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор:
- Анықтаманы біледі;
- Қасиетін ажыратады;
- Формуланы дұрыс табады;
1-топ
Шешуі: =5, d=10. = +4 d;
=45.
=( + ) ·n: 2;
=(5+45) ·5: 2=125;
Шахтаның тереңдігі 125 м.
Жауабы: 125 м.
2-топ
Егер сіз қарапайым процент стратегиясын таңдасаңыз,
5 жылда 5000 тг, яғни 15 000 тг.
3-топ
а 1 =7
d=2
а 26 =7+2*5=57
S 26 =
Жауабы: 832
Дескриптор:
-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды
- Флипчартқа түсіреді, топта қорғайды.
Оқушылар жұптаса отырып есептерді формуланы қолданып есептеп, тақтаға шығарады, жұптар арасында « Мен саған, сен маған» әдісі арқылы тексереді
№185
Шешуі:
а 1 =103 а 2 =101 d=101-103=-2
а) а 8 =103+7*(-2) =89
S 8 =
Жауабы:768
ә) а 103 =103+102*(-2) =-101
S 103 = 103=103
Жауабы: 103
№186
Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55
S 13 =
б) а 1 =56 d=-3 n
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz