Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Арифметикалық прогрессия. Оқушының әрекеті
Білім беру ұйым атауы:
Қ.Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ
Пәні:
математика
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Қатысушылар саны:
Сынып:
9
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Арифметикалық прогрессия.Арифметикалық прогрессияның n - ші мүшесінің формуласы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Сабақтың мақсаты
арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін біледі және есептер шығаруда қолданады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Сабақтың соңы
Кері байланыс
І. Ұйымдастыру
- сәлемдесу
- түгелдеу
- <<Көтеріңкі көңіл күй>> әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырамын
Оқушыларды топқа <<тізбекті жалғастыр>> әдісі бойынша бөлемін.
I топ
an =2n+1 өрнегінің алғашқы бес мүшесі II топ
an =4n+4 өрнегінің алғашқы бес мүшесі III топ
an =6n+7 өрнегінің алғашқы бес мүшесі
-Үй тапсырмасын тексеру
<<Айналмалы бекеттер>> әдісі бойынша үй тапсырмасын тексереді.Сағат тілі бойынша дәптерлерін бір-біріне ұзатады.
Миға шабуыл арқылы оқушыларға формуланы анықтамасы мен қасиетін ескере отырып сәйкестендіру тапсырылады
Шығармашылық тапсырмалар
<<Прогрессиялардың өмірде қолдануы>>
Постер қорғау
1-топ
Өнеркәсіптегі прогрессиялар
Еркін құлаған дене бірінші секундта 5 м, ал әрбір келесі секундта 10 м артық жүрді. Егер дене шахта түбіне 5 с жеткені белгілі болса, шахтаның тереңдігі қандай?
2-топ
Банкідегі есептеулер Салым 10 000 тг. , банк жылдық өсімін 10% берсін, салым - 5 жылға салынсын.
3-топ
Стадиондағы бір бұрыштың секторында бірінші қатарда 7 орын бар. Ал келесі қатарда алдыңғы қатарға қарағанда 2 орынға көп орын бар. Стадионда қанша орын бар?
Сергіту сәті:
Оқулықпен жұмыс:
: №185
103; 101; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы
а) сегіз мүшесінің;
ә) жүз үш мүшесініңқосындысын табыңдар.
№186
а)а1=7, d=4 , n=13 а13-? S13-?
№187
а)а1=10, d= 4, аn =50, n-? Sn-?
Жеке жұмыс.
<<тест>>
Тест тапсырмалары:
1.а1=10, d=-0,1 а4-?
А)9,7
В)97
С)-97
Д)10,3
Е)-3
2)-3; -6; ... а25-?
А)-69
В)69
С)75
Д)-72
Е)-75
3) а1=-10, d=2, S5-?
А)-28
В)-70
С)70
Д)-30
Сабақты бекіту.
<<Кері ой қозғау>> әдісі арқылығы сабақты меңгергендігін анықтау мақсатында анықтамадағы оның қасиеттерін толықтырады:
1.Прогрессияның әрбір мүшесі алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ........болып табылады.
2.Керісінше: егер 2-ден бастап әрбір мүше алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ортасы болса, яғни. егер шарт орындалса, онда берілген тізбек ......... болады.
3.Арифметикалық прогрессияның айырмашылығы оң болса ........., ал теріс болса ....... деп аталады
Үйге тапсырма беру.
Оқулық 56 бет
№ 260 есеп
(түсіндіме жұмыс)
Кері байланыс
-сәлемдеседі;
-мұғалімге сабаққа қатыспаған оқушылардың тізімін береді
-
Оқушылар екі қатарға тұрып кезекпен бір-біріне осы смайликтердегі қимылды жасайды
Оқушылардың алдына стикер тастаймын , стикерде мыналар жазылған. Оқушылар есептеу арқылы топқа бөлінеді.
a1 =3, a2 =5, a3 =7, a4=9, a5 =11
a1 =8, a2 =12, a3 =16, a4=20, a5 =24
a1 =13, a2 =19,a3 =25,
a4 =31, a5=37
Әр топтың оқушылары үй жұмысын интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестедіріп тексереді, өз тобындағы үй жұмыстарының дұрыстығына қарай << + ; - - >> қою арқылы бағалайды.
<<Сәйкесін тап>> әдісі арқылы топ мүшелері сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор:
oo Анықтаманы біледі;
oo Қасиетін ажыратады;
oo Формуланы дұрыс табады;
1-топ
Шешуі: a1 =5, d=10. a5 =a1 +4 d;
a5 =45.
S5 =(a1 +a5 )·n: 2;
S5 =(5+45)·5: 2=125;
Шахтаның тереңдігі 125 м.
Жауабы: 125 м.
2-топ
Егер сіз қарапайым процент стратегиясын таңдасаңыз,
5 жылда 5000 тг, яғни 15 000 тг.
3-топ
а1=7
d=2
а26=7+2*5=57
S26=7+572*26=832
Жауабы: 832
Дескриптор:
-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды
- Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Оқушылар жұптаса отырып есептерді формуланы қолданып есептеп, тақтаға шығарады, жұптар арасында << Мен саған, сен маған>> әдісі арқылы тексереді
№185
Шешуі:
а1=103 а2=101 d=101-103=-2
а)а8=103+7*(-2)=89
S8=103+892*8=768
Жауабы:768
ә)а103=103+102*(-2)=-101
S103= 103-1012*103=103
Жауабы: 103
№186
Шешуі: а13=7+12*4=7+48=55
S13= 7+552 *13=403
б)а1=56 d=-3 n=11 а11-? S11-?
Шешуі: а11=56+10*(-3)=26
S11= 56+262 *11=451Жауабы:451
№187
50=10+(n-1)*4
50=10+4n-4
4n=44
n=11
S11= 10+502 *11=330
Жауабы:330
Дескриптор:
-п-ші мүшесін табады;
- n мүшелерінің қосындысын есептейді;
-дұрыс жауабын жазады;
<<Сағат тілі >> әдісі арқылыоқушылар ауызша есептей отырып тест тапсырмасын орындап, дұрыс жауаптар арқылы тексереді. Өзін-өзі және бірін - бірі бағалауды жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог құру арқылы талқылайды. (интерактивті тақта арқылы)
Дескриптор:
1.А
2.Е
3.Д
Оқушылар арифметикалық прогрессия қасиеттеріне байланысты анықтаманы толықтырады.
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
1.Тақырыпты жақсы түсініп,
меңгердім
2. Тақырыпты жақсы түсіндім, бірақ
есеп шығаруда қателесемін.
3.Тақырыпты әлі де қарастыруым
қажет
Мұғалім ұйымдас
тыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды <<Мадақтау сөз>> әдісіарқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! >>
Топтар арасында бағалау жүргізіледі
<<Екi жұлдыз, бiр тiлек>> әдісінде екі жағымды пікір, бір ұсыныс беру арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
Дескриптор;
1. арифметикалық орта
2.арифметикалық прогрессия
3.өседі, кемиді
Интербелсенді тақта
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Шыныбеков
<<Атамұра>> 2013
Тексерілді: ___________________________
Қ.Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ
Пәні:
математика
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Қатысушылар саны:
Сынып:
9
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Арифметикалық прогрессия.Арифметикалық прогрессияның n - ші мүшесінің формуласы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Сабақтың мақсаты
арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін біледі және есептер шығаруда қолданады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Сабақтың соңы
Кері байланыс
І. Ұйымдастыру
- сәлемдесу
- түгелдеу
- <<Көтеріңкі көңіл күй>> әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырамын
Оқушыларды топқа <<тізбекті жалғастыр>> әдісі бойынша бөлемін.
I топ
an =2n+1 өрнегінің алғашқы бес мүшесі II топ
an =4n+4 өрнегінің алғашқы бес мүшесі III топ
an =6n+7 өрнегінің алғашқы бес мүшесі
-Үй тапсырмасын тексеру
<<Айналмалы бекеттер>> әдісі бойынша үй тапсырмасын тексереді.Сағат тілі бойынша дәптерлерін бір-біріне ұзатады.
Миға шабуыл арқылы оқушыларға формуланы анықтамасы мен қасиетін ескере отырып сәйкестендіру тапсырылады
Шығармашылық тапсырмалар
<<Прогрессиялардың өмірде қолдануы>>
Постер қорғау
1-топ
Өнеркәсіптегі прогрессиялар
Еркін құлаған дене бірінші секундта 5 м, ал әрбір келесі секундта 10 м артық жүрді. Егер дене шахта түбіне 5 с жеткені белгілі болса, шахтаның тереңдігі қандай?
2-топ
Банкідегі есептеулер Салым 10 000 тг. , банк жылдық өсімін 10% берсін, салым - 5 жылға салынсын.
3-топ
Стадиондағы бір бұрыштың секторында бірінші қатарда 7 орын бар. Ал келесі қатарда алдыңғы қатарға қарағанда 2 орынға көп орын бар. Стадионда қанша орын бар?
Сергіту сәті:
Оқулықпен жұмыс:
: №185
103; 101; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы
а) сегіз мүшесінің;
ә) жүз үш мүшесініңқосындысын табыңдар.
№186
а)а1=7, d=4 , n=13 а13-? S13-?
№187
а)а1=10, d= 4, аn =50, n-? Sn-?
Жеке жұмыс.
<<тест>>
Тест тапсырмалары:
1.а1=10, d=-0,1 а4-?
А)9,7
В)97
С)-97
Д)10,3
Е)-3
2)-3; -6; ... а25-?
А)-69
В)69
С)75
Д)-72
Е)-75
3) а1=-10, d=2, S5-?
А)-28
В)-70
С)70
Д)-30
Сабақты бекіту.
<<Кері ой қозғау>> әдісі арқылығы сабақты меңгергендігін анықтау мақсатында анықтамадағы оның қасиеттерін толықтырады:
1.Прогрессияның әрбір мүшесі алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ........болып табылады.
2.Керісінше: егер 2-ден бастап әрбір мүше алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ортасы болса, яғни. егер шарт орындалса, онда берілген тізбек ......... болады.
3.Арифметикалық прогрессияның айырмашылығы оң болса ........., ал теріс болса ....... деп аталады
Үйге тапсырма беру.
Оқулық 56 бет
№ 260 есеп
(түсіндіме жұмыс)
Кері байланыс
-сәлемдеседі;
-мұғалімге сабаққа қатыспаған оқушылардың тізімін береді
-
Оқушылар екі қатарға тұрып кезекпен бір-біріне осы смайликтердегі қимылды жасайды
Оқушылардың алдына стикер тастаймын , стикерде мыналар жазылған. Оқушылар есептеу арқылы топқа бөлінеді.
a1 =3, a2 =5, a3 =7, a4=9, a5 =11
a1 =8, a2 =12, a3 =16, a4=20, a5 =24
a1 =13, a2 =19,a3 =25,
a4 =31, a5=37
Әр топтың оқушылары үй жұмысын интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестедіріп тексереді, өз тобындағы үй жұмыстарының дұрыстығына қарай << + ; - - >> қою арқылы бағалайды.
<<Сәйкесін тап>> әдісі арқылы топ мүшелері сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор:
oo Анықтаманы біледі;
oo Қасиетін ажыратады;
oo Формуланы дұрыс табады;
1-топ
Шешуі: a1 =5, d=10. a5 =a1 +4 d;
a5 =45.
S5 =(a1 +a5 )·n: 2;
S5 =(5+45)·5: 2=125;
Шахтаның тереңдігі 125 м.
Жауабы: 125 м.
2-топ
Егер сіз қарапайым процент стратегиясын таңдасаңыз,
5 жылда 5000 тг, яғни 15 000 тг.
3-топ
а1=7
d=2
а26=7+2*5=57
S26=7+572*26=832
Жауабы: 832
Дескриптор:
-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды
- Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Оқушылар жұптаса отырып есептерді формуланы қолданып есептеп, тақтаға шығарады, жұптар арасында << Мен саған, сен маған>> әдісі арқылы тексереді
№185
Шешуі:
а1=103 а2=101 d=101-103=-2
а)а8=103+7*(-2)=89
S8=103+892*8=768
Жауабы:768
ә)а103=103+102*(-2)=-101
S103= 103-1012*103=103
Жауабы: 103
№186
Шешуі: а13=7+12*4=7+48=55
S13= 7+552 *13=403
б)а1=56 d=-3 n=11 а11-? S11-?
Шешуі: а11=56+10*(-3)=26
S11= 56+262 *11=451Жауабы:451
№187
50=10+(n-1)*4
50=10+4n-4
4n=44
n=11
S11= 10+502 *11=330
Жауабы:330
Дескриптор:
-п-ші мүшесін табады;
- n мүшелерінің қосындысын есептейді;
-дұрыс жауабын жазады;
<<Сағат тілі >> әдісі арқылыоқушылар ауызша есептей отырып тест тапсырмасын орындап, дұрыс жауаптар арқылы тексереді. Өзін-өзі және бірін - бірі бағалауды жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог құру арқылы талқылайды. (интерактивті тақта арқылы)
Дескриптор:
1.А
2.Е
3.Д
Оқушылар арифметикалық прогрессия қасиеттеріне байланысты анықтаманы толықтырады.
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
1.Тақырыпты жақсы түсініп,
меңгердім
2. Тақырыпты жақсы түсіндім, бірақ
есеп шығаруда қателесемін.
3.Тақырыпты әлі де қарастыруым
қажет
Мұғалім ұйымдас
тыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды <<Мадақтау сөз>> әдісіарқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! >>
Топтар арасында бағалау жүргізіледі
<<Екi жұлдыз, бiр тiлек>> әдісінде екі жағымды пікір, бір ұсыныс беру арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
Дескриптор;
1. арифметикалық орта
2.арифметикалық прогрессия
3.өседі, кемиді
Интербелсенді тақта
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Шыныбеков
<<Атамұра>> 2013
Тексерілді: ___________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz