Арифметикалық прогрессия. Оқушының әрекеті

Білім беру ұйым атауы:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ
Білім беру ұйым атауы:: Пәні:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: математика
Білім беру ұйым атауы:: Бөлім:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:
Білім беру ұйым атауы:: Педагогтің аты-жөні:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:
Білім беру ұйым атауы:: Күні:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:

Қатысушылар саны:

Білім беру ұйым атауы:: Сынып:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: 9
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың тақырыбы:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы
Білім беру ұйым атауы:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: 9. 2. 3. 5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың мақсаты
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін біледі және есептер шығаруда қолданады
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың барысы
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың кезеңі//уақыты
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау

Ресурс

тар

Білім беру ұйым атауы::

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Сабақтың соңы

Кері байланыс

Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:

І. Ұйымдастыру

- сәлемдесу

- түгелдеу

- «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырамын

Оқушыларды топқа «тізбекті жалғастыр» әдісі бойынша бөлемін.

I топ

a n a_{n\ } = 2 2 n+1 өрнегінің алғашқы бес мүшесі II топ

a n a_{n\ } = 4 4 n+4 өрнегінің алғашқы бес мүшесі III топ

a n a_{n\ } = 6 6 n+7 өрнегінің алғашқы бес мүшесі

-Үй тапсырмасын тексеру

«Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексереді. Сағат тілі бойынша дәптерлерін бір-біріне ұзатады.

Миға шабуыл арқылы оқушыларға формуланы анықтамасы мен қасиетін ескере отырып сәйкестендіру тапсырылады

Шығармашылық тапсырмалар

«Прогрессиялардың өмірде қолдануы»

Постер қорғау

1-топ

Өнеркәсіптегі прогрессиялар

Еркін құлаған дене бірінші секундта 5 м, ал әрбір келесі секундта 10 м артық жүрді. Егер дене шахта түбіне 5 с жеткені белгілі болса, шахтаның тереңдігі қандай?

2-топ

Банкідегі есептеулер Салым 10 000 тг. , банк жылдық өсімін 10% берсін, салым - 5 жылға салынсын.

3-топ

Стадиондағы бір бұрыштың секторында бірінші қатарда 7 орын бар. Ал келесі қатарда алдыңғы қатарға қарағанда 2 орынға көп орын бар. Стадионда қанша орын бар?

Сергіту сәті:

Оқулықпен жұмыс:

: №185

103; 101; . . . арифметикалық прогрессияның алғашқы

а) сегіз мүшесінің;

ә) жүз үш мүшесініңқосындысын табыңдар.

№186

а) а 1 =7, d=4, n=13 а 13 -? S 13 -?

№187

а) а 1 =10, d= 4, а n =50, n-? S n -?

Жеке жұмыс.

«тест»

Тест тапсырмалары:

1. а 1 =10, d=-0, 1 а 4 -?

А) 9, 7

В) 97

С) -97

Д) 10, 3

Е) -3

2) -3; -6; . . . а 25 -?

А) -69

В) 69

С) 75

Д) -72

Е) -75

3) а 1 =-10, d=2, S 5 -?

А) -28

В) -70

С) 70

Д) -30

Сабақты бекіту.

«Кері ой қозғау» әдісі арқылығы сабақты меңгергендігін анықтау мақсатында анықтамадағы оның қасиеттерін толықтырады:

1. Прогрессияның әрбір мүшесі алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық . . . . . . . . болып табылады.

2. Керісінше: егер 2-ден бастап әрбір мүше алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ортасы болса, яғни. егер шарт орындалса, онда берілген тізбек . . . . . . . . . болады.

3. Арифметикалық прогрессияның айырмашылығы оң болса . . . . . . . . ., ал теріс болса . . . . . . . деп аталады

Үйге тапсырма беру.

Оқулық 56 бет

№ 260 есеп

(түсіндіме жұмыс)

Кері байланыс

-сәлемдеседі;

-мұғалімге сабаққа қатыспаған оқушылардың тізімін береді

- C:\Users\Админ\Desktop\Без названия 1.jpg C:\Users\Админ\Desktop\Без названия 2.jpg C:\Users\Админ\Desktop\Без названия 3.jpg C:\Users\Админ\Desktop\images.jpg

Оқушылар екі қатарға тұрып кезекпен бір-біріне осы смайликтердегі қимылды жасайды

Оқушылардың алдына стикер тастаймын, стикерде мыналар жазылған. Оқушылар есептеу арқылы топқа бөлінеді.

a 1 = 3 , a 2 a_{1\ } = 3, \ a_{2\ } =5, a 3 = 7 , a 4 = 9 , \ a_{3\ } = 7, \ a_{4} = 9, \ a 5 a_{5\ } =11

a 1 = 8 , a 2 = 12 , a 3 = 16 , a 4 = 20 , a 5 = 24 a_{1\ } = 8, \ a_{2\ } = 12, \ a_{3\ } = 16, \ a_{4} = 20, \ \ a_{5\ } = 24

a 1 = a_{1\ } = 13, a 2 = 19 , a 3 = 25 , a_{2\ } = 19, a_{3\ } = 25,

a 4 = 31 , a 5 = 37 \ a_{4\ } = 31, \ a_{5} = 37

Әр топтың оқушылары үй жұмысын интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестедіріп тексереді, өз тобындағы үй жұмыстарының дұрыстығына қарай « + ; ­- » қою арқылы бағалайды.

«Сәйкесін тап» әдісі арқылы топ мүшелері сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.

Дескриптор:

  • Анықтаманы біледі;
  • Қасиетін ажыратады;
  • Формуланы дұрыс табады;

1-топ

Шешуі: a 1 a_{1\ } =5, d=10. a 5 a_{5\ } = a 1 a_{1\ } +4 d;

a 5 a_{5\ } =45.

S 5 S_{5\ } =( a 1 a_{1\ } + a 5 a_{5\ } ) ·n: 2;

S 5 S_{5\ } =(5+45) ·5: 2=125;

Шахтаның тереңдігі 125 м.

Жауабы: 125 м.

2-топ

Егер сіз қарапайым процент стратегиясын таңдасаңыз,

5 жылда 5000 тг, яғни 15 000 тг.

3-топ

а 1 =7

d=2

а 26 =7+2*5=57

S 26 = 7 + 57 2 * 26 = 832 {\frac{7 + 57}{2}*26 = 832}_{}

Жауабы: 832

Дескриптор:

-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді, топта қорғайды.

Оқушылар жұптаса отырып есептерді формуланы қолданып есептеп, тақтаға шығарады, жұптар арасында « Мен саған, сен маған» әдісі арқылы тексереді

№185

Шешуі:

а 1 =103 а 2 =101 d=101-103=-2

а) а 8 =103+7*(-2) =89

S 8 = 103 + 89 2 * 8 = 768 {\frac{103 + 89}{2}*8 = 768}_{}

Жауабы:768

ә) а 103 =103+102*(-2) =-101

S 103 = 103 101 2 * \frac{\ 103 - 101}{2}* 103=103

Жауабы: 103

№186

Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55

S 13 = 7 + 55 2 * 13 = 403 \frac{\ 7 + 55}{2\ \ \ }*13 = 403

б) а 1 =56 d=-3 n


Ұқсас жұмыстар
Арифметикалық прогрессия - тарауына есептер шығару
Бірінші мүшесін тап
Арифметикалық прогрессияның алқашқы n мүшесінің формуласы
Жауап парақтары
Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері
Арифметикалық прогрессия жайлы ақпарат
Арифметикалық прогрессия. арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы. 9 сынып
Арифметикалық прогрессия туралы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Арифметикалық прогрессияларға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz