Арифметикалық прогрессия: 9-сыныпқа арналған n-ші мүшенің формуласы мен алғашқы n мүшелерінің қосындысы бойынша сабақ жоспары

Білім беру ұйым атауы:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ
Білім беру ұйым атауы:: Пәні:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: математика
Білім беру ұйым атауы:: Бөлім:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:
Білім беру ұйым атауы:: Педагогтің аты-жөні:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:
Білім беру ұйым атауы:: Күні:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:

Қатысушылар саны:

Білім беру ұйым атауы:: Сынып:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: 9
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың тақырыбы:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы
Білім беру ұйым атауы:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: 9. 2. 3. 5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың мақсаты
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін біледі және есептер шығаруда қолданады
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың барысы
Білім беру ұйым атауы:: Сабақтың кезеңі//уақыты
Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау

Ресурс

тар

Білім беру ұйым атауы::

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Сабақтың соңы

Кері байланыс

Қ. Үкібаев атындағы №37 жалпы орта мектебі КММ:

І. Ұйымдастыру

- сәлемдесу

- түгелдеу

- «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырамын

Оқушыларды топқа «тізбекті жалғастыр» әдісі бойынша бөлемін.

I топ

a n a_{n\ } = 2 2 n+1 өрнегінің алғашқы бес мүшесі II топ

a n a_{n\ } = 4 4 n+4 өрнегінің алғашқы бес мүшесі III топ

a n a_{n\ } = 6 6 n+7 өрнегінің алғашқы бес мүшесі

-Үй тапсырмасын тексеру

«Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексереді. Сағат тілі бойынша дәптерлерін бір-біріне ұзатады.

Миға шабуыл арқылы оқушыларға формуланы анықтамасы мен қасиетін ескере отырып сәйкестендіру тапсырылады

Шығармашылық тапсырмалар

«Прогрессиялардың өмірде қолдануы»

Постер қорғау

1-топ

Өнеркәсіптегі прогрессиялар

Еркін құлаған дене бірінші секундта 5 м, ал әрбір келесі секундта 10 м артық жүрді. Егер дене шахта түбіне 5 с жеткені белгілі болса, шахтаның тереңдігі қандай?

2-топ

Банкідегі есептеулер Салым 10 000 тг. , банк жылдық өсімін 10% берсін, салым - 5 жылға салынсын.

3-топ

Стадиондағы бір бұрыштың секторында бірінші қатарда 7 орын бар. Ал келесі қатарда алдыңғы қатарға қарағанда 2 орынға көп орын бар. Стадионда қанша орын бар?

Сергіту сәті:

Оқулықпен жұмыс:

: №185

103; 101; . . . арифметикалық прогрессияның алғашқы

а) сегіз мүшесінің;

ә) жүз үш мүшесініңқосындысын табыңдар.

№186

а) а 1 =7, d=4, n=13 а 13 -? S 13 -?

№187

а) а 1 =10, d= 4, а n =50, n-? S n -?

Жеке жұмыс.

«тест»

Тест тапсырмалары:

1. а 1 =10, d=-0, 1 а 4 -?

А) 9, 7

В) 97

С) -97

Д) 10, 3

Е) -3

2) -3; -6; . . . а 25 -?

А) -69

В) 69

С) 75

Д) -72

Е) -75

3) а 1 =-10, d=2, S 5 -?

А) -28

В) -70

С) 70

Д) -30

Сабақты бекіту.

«Кері ой қозғау» әдісі арқылығы сабақты меңгергендігін анықтау мақсатында анықтамадағы оның қасиеттерін толықтырады:

1. Прогрессияның әрбір мүшесі алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық . . . болып табылады.

2. Керісінше: егер 2-ден бастап әрбір мүше алдыңғы және келесі мүшенің арифметикалық ортасы болса, яғни. егер шарт орындалса, онда берілген тізбек . . . болады.

3. Арифметикалық прогрессияның айырмашылығы оң болса . . . , ал теріс болса . . . деп аталады

Үйге тапсырма беру.

Оқулық 56 бет

№ 260 есеп

(түсіндіме жұмыс)

Кері байланыс

-сәлемдеседі;

-мұғалімге сабаққа қатыспаған оқушылардың тізімін береді

- C:\Users\Админ\Desktop\Без названия 1.jpg C:\Users\Админ\Desktop\Без названия 2.jpg C:\Users\Админ\Desktop\Без названия 3.jpg C:\Users\Админ\Desktop\images.jpg

Оқушылар екі қатарға тұрып кезекпен бір-біріне осы смайликтердегі қимылды жасайды

Оқушылардың алдына стикер тастаймын, стикерде мыналар жазылған. Оқушылар есептеу арқылы топқа бөлінеді.

a 1 = 3 , a 2 a_{1\ } = 3, \ a_{2\ } =5, a 3 = 7 , a 4 = 9 , \ a_{3\ } = 7, \ a_{4} = 9, \ a 5 a_{5\ } =11

a 1 = 8 , a 2 = 12 , a 3 = 16 , a 4 = 20 , a 5 = 24 a_{1\ } = 8, \ a_{2\ } = 12, \ a_{3\ } = 16, \ a_{4} = 20, \ \ a_{5\ } = 24

a 1 = a_{1\ } = 13, a 2 = 19 , a 3 = 25 , a_{2\ } = 19, a_{3\ } = 25,

a 4 = 31 , a 5 = 37 \ a_{4\ } = 31, \ a_{5} = 37

Әр топтың оқушылары үй жұмысын интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестедіріп тексереді, өз тобындағы үй жұмыстарының дұрыстығына қарай « + ; ­- » қою арқылы бағалайды.

«Сәйкесін тап» әдісі арқылы топ мүшелері сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.

Дескриптор:

  • Анықтаманы біледі;
  • Қасиетін ажыратады;
  • Формуланы дұрыс табады;

1-топ

Шешуі: a 1 a_{1\ } =5, d=10. a 5 a_{5\ } = a 1 a_{1\ } +4 d;

a 5 a_{5\ } =45.

S 5 S_{5\ } =( a 1 a_{1\ } + a 5 a_{5\ } ) ·n: 2;

S 5 S_{5\ } =(5+45) ·5: 2=125;

Шахтаның тереңдігі 125 м.

Жауабы: 125 м.

2-топ

Егер сіз қарапайым процент стратегиясын таңдасаңыз,

5 жылда 5000 тг, яғни 15 000 тг.

3-топ

а 1 =7

d=2

а 26 =7+2*5=57

S 26 = 7 + 57 2 * 26 = 832 {\frac{7 + 57}{2}*26 = 832}_{}

Жауабы: 832

Дескриптор:

-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді, топта қорғайды.

Оқушылар жұптаса отырып есептерді формуланы қолданып есептеп, тақтаға шығарады, жұптар арасында « Мен саған, сен маған» әдісі арқылы тексереді

№185

Шешуі:

а 1 =103 а 2 =101 d=101-103=-2

а) а 8 =103+7*(-2) =89

S 8 = 103 + 89 2 * 8 = 768 {\frac{103 + 89}{2}*8 = 768}_{}

Жауабы:768

ә) а 103 =103+102*(-2) =-101

S 103 = 103 101 2 * \frac{\ 103 - 101}{2}* 103=103

Жауабы: 103

№186

Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55

S 13 = 7 + 55 2 * 13 = 403 \frac{\ 7 + 55}{2\ \ \ }*13 = 403

б) а 1 =56 d=-3 n


Ұқсас жұмыстар
9-сынып: Арифметикалық прогрессия және n-ші мүшенің формуласы
Арифметикалық прогрессия: анықтама мен n-ші мүшенің формуласы
Арифметикалық прогрессия: алғашқы n мүшелерінің қосындысының формуласы
Арифметикалық прогрессия: n-ші мүшенің әмбебап формуласы мен қолданылуы
Геометриялық прогрессия: n-ші мүшенің формуласы және шексіз кемімелі қосындысы
Арифметикалық прогрессия: n-ші мүшенің формуласы және есептер - 9 а сынып сабақ жоспары
Арифметикалық прогрессия және n-ші мүшесінің формуласы
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы және n-ші мүшенің формуласы
9-сынып алгебрасы: Арифметикалық прогрессия және n-ші мүшесінің формуласы
9-сынып математикасы: Арифметикалық прогрессия және оның n-ші мүшесінің формуласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz