Арифметикалық прогрессияларға есептер шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тізбектер.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Педагогтің аты-жөні:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Күні:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Сыныбы: 9
: Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Сабақтың тақырыбы:
: Арифметикалық прогрессияларға есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
: 9. 2. 3. 5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Сабақтың мақсаты:
: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін біледі және қолданады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тізбектер.: Ойлау дағдылары:
: Білу, қолдану
Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі:

Сабақтың басы

1минут

2минут

2-минут

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру

- сәлемдесу

- түгелдеу

- Психологиялық ахуал/2мин/

сабақты бастар алдында оқушыларға жағымды әсер туғызу

«Мен елімді сүйемін»тренингі

Рахмет. !

Топқа бөлу

«Мен таңдаймын» стратегиясы бойынша топқа бөлемін.

Мұғалім көшбасшыларды атайды. (3 адам)

Үй жұмысын тексеру

«Айналмалы бекеттер

47-бет №212 есеп

  1. 6-ға қалдықсыз бөлінетін ;
  2. 13-ке қалдықсыз бөлінетін неше екі таңбалы натурал сан бар?

Миға шабуыл арқылы оқушыларға формуланы анықтамасы мен қасиетін ескере отырып сәйкестендіру тапсырылады

Оқушының іс-әрекеті:

-сәлемдеседі;

-кезекші түгелдеп шығады;

Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;
Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;
Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;
Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.
Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;
Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!

Ал капитандар қалған топ мүшелерін таңдап алады. Тақырыпқа байланысты тарихи мәліметтерге шолу жасай отырып топтарға бөлінеді

Топтар:

I топ - «Гаусс»

II топ-«Фибоначи»

III топ-«Диофант»

Оқушылар топ атаулары арқылы топтасып, тақырыпқа қатысты өз топ атауларын қорғайды.

I топ - «Гаусс»

18 ғасырдың соңында Германиада бір сабақта мұғалім оқушыларына "1 - ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды" тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген қосынды 5050-ге тең деп жауап беріпті. бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған

II топ-«Фибоначи»

Прогрессия Л. Фибоначчидің «Абак кітабында» (1202) кездеседі. Леонард Пизанский (Фибоначчи) тізбектер мәселесімен айналысты. Фибоначчи құрастырған баршаға әйгілі есебі "Қояндардың көбеюі туралы есеп", келесі түрдегі 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, . . ., тізбектің, кейіннен "Фибоначчи қатары" ашылуына әкелді

III топ-« Диофант»

Арифметикалық прогрессия мүшелерінің арифметикалық прогрессияның мүшелерінің қосындысының формуласын сонау 3 ғасырда ежелгі грек ғалымы Диофант дәлелдеген болатын және осы уақыт бойы тапқырлар арифметикалық прогрессияның қасиеттерін күшті және негізгі арқылы пайдаланған. Диофант

Әр топтың басшылары үй жұмысын интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестедіріп тексереді, өз тобындағы үй жұмыстарының дұрыстығына қарай « + ; ­ » қою арқылы бағалайды.

Жауабы:

1. 15сан

2. 7 сан

Дескриптор:

  1. 6-ға қалдықсыз бөлінетін ;
  2. 13-ке қалдықсыз бөлінетін неше екі таңбалы натурал сан бар екенін табады.
Бағалау:

Мұғалім ұйымдас

тыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! »

G:\айдар аға\930_10000_0.50_0.50_1_false.gif

D:\Администратор\Downloads\1437015564_04.jpg

үй жұмыстарының дұрыстығына қарай « + ; ­ » қою арқылы бағалайды.

Топтың бағалау парағы

Ресурстар:

Интербелсенді тақта

А4 парақ

Сабақ кезеңі:

Сабақтың ортасы

2 минут

Топпен жұмыс.

15-минут

10 минут

2-минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Шығармашылық тапсырмалар

«Прогрессиялардың өмірде қолдануы»

IDEAL тәсілі

Постер қорғау

1-топ « Гаусс»

Өнеркәсіптегі прогрессиялар

Еркін құлаған дене бірінші секундта 5 м, ал әрбір келесі секундта 10 м артық жүрді. Егер дене шахта түбіне 5 с жеткені белгілі болса, шахтаның тереңдігі қандай?

2-топ «Фибоначи»

Банкідегі есептеулер Салым 10 000 тг. , банк жылдық өсімін 10% берсін, салым - 5 жылға салынсын.

3-топ « Диофант»

Стадиондағы бір бұрыштың секторында бірінші қатарда 7 орын бар. Ал келесі қатарда алдыңғы қатарға қарағанда 2 орынға көп орын бар. Стадионда қанша орын бар?

Сергіту сәті:

Оқушылардың алдына әртүрлі сан жазылған стикерлер тастай отырып d=2; -2деп, орнынан тұрғызып арифметикалық прогрессия құрамыз.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтарда есептер шығару, оқулықпен жұмыс:

: №185

103; 101; . . . арифметикалық прогрессияның алғашқы

а) сегіз мүшесінің;

ә) жүз үш мүшесініңқосындысын табыңдар.

№186

а) а 1 =7, d=4, n=13 а 13 -? S 13 -?

№187

а) а 1 =10, d= 4, а n =50, n-? S n -?

Жеке жұмыс.

«Элективті тест»

Мұғалім алдын ала әрбір оқушыға А, В, С, Д, Е арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикерді таратады. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін 20 сек. Кідіріп, сыныптан тест жауабына сәйкес әріпті көтерулерін сұрайды.

Тест тапсырмалары:

1. а 1 =10, d=-0, 1 а 4 -?

А) 9, 7

В) 97

С) -97

Д) 10, 3

Е) -3

2) -3; -6; . . . а 25 -?

А) -69

В) 69

С) 75

Д) -72

Е) -75

3) а 1 =-10, d=2, S 5 -?

А) -28

В) -70

С) 70

Д) -30

Оқушының іс-әрекеті:

«Сәйкесін тап» әдісі арқылы топ мүшелері сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.

Дескриптор:

  • Анықтаманы біледі;
  • Қасиетін ажыратады;
  • Формуланы дұрыс табады;

1-топ « Гаусс»

Шешуі: а 1=5, d=10. а 5=а 1+4 d; а 5=45.

S 5=(a 1+a 5) ·n: 2; S 5=(5+45) ·5: 2=125;

Шахтаның тереңдігі 125 м.

Жауабы: 125 м.

2-топ «Фибоначи»

Егер сіз қарапайым процент стратегиясын таңдасаңыз,

5 жылда 5000 тг, яғни 15 000 тг.

3-топ « Диофант»

а 1 =7

d=2

а 26 =7+2*5=57

S 26 = 7 + 57 2 * 26 = 832 {\frac{7 + 57}{2}*26 = 832}_{}

Жауабы: 832

I - мəтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

D - проблеманы сипаттау

E - проблеманы шешу жолданын анықтау

A - проблеманы шешу үшін əрекет жасау(мəселені шешу жолын көрсету)

L - қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау

Дескриптор:

-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді, топта қорғайды.

d=21, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 өспелі

d=-2 19, 17, 15, 13, 11, 9, 7, 5, 3, 1 кемімелі

Оқушылар жұптаса отырып есептерді формуланы қолданып есептеп, тақтаға шығарады, жұптар арасында « Мен саған, сен маған» әдісі арқылы тексереді

№185

Шешуі:

а 1 =103 а 2 =101 d=101-103=-2

а) а 8 =103+7*(-2) =89

S 8 = 103 + 89 2 * 8 = 768 {\frac{103 + 89}{2}*8 = 768}_{}

Жауабы:768

ә) а 103 =103+102*(-2) =-101

S 103 = 103 101 2 * \frac{\ 103 - 101}{2}* 103=103

Жауабы: 103

№186

Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55

S 13 = 7 + 55 2 * 13 = 403 \frac{\ 7 + 55}{2\ \ \ }*13 = 403

б) а 1 =56 d=-3 n=11 а 11 -? S 11 -?

Шешуі: а 11 =56+10*(-3) =26

S 11 = 56 + 26 2 * 11 = 451 \frac{\ 56 + 26}{2\ \ \ }*11 = 451 Жауабы:451

№187

50=10+(n-1) *4

50=10+4n-4

4n=44

n=11

S 11 = 10 + 50 2 * 11 = 330 \frac{\ 10 + 50}{2\ \ \ }*11 = 330

Жауабы:330

Дескриптор:

-п-ші мүшесін табады;

- n мүшелерінің қосындысын есептейді;

-дұрыс жауабын жазады;

«Сағат тілі » әдісі арқылыоқушылар ауызша есептей отырып тест тапсырмасын орындап, дұрыс жауаптар арқылы тексереді. Өзін-өзі және бірін -бірі бағалауды жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог құру арқылы талқылайды. (интерактивті тақта арқылы)

Дескриптор:

1. А

2. Е

3. Д

Бағалау:

«Бутерброд» әдісінде оқушылар бір мадақ, бір сын және бір мадақ айту арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды

Топтар арасында бағалау жүргізіледі

«Екi жұлдыз, бiр тiлек» әдісінде екі жағымды пікір, бір ұсыныс беру арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

C:\Users\Клара\Desktop\slide-0.jpg

«Жапондық бағалау»

clock9.gif

Ресурстар:

Сұрақтар топтамасы.

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков А. Н

Алматы

«Атамұра» 2013

53 бет.

E:\6_medium.png

D:\Администратор\Downloads\1437015564_04.jpg

Әр топқа флипчарт, маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.

Стикерлер

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2013

Тақта, бор

Интербелсенді тақта

Сабақ кезеңі:

Ерекше бақылауды қажет ететін оқушымен жұмыс.

3-минут

Педагогтің іс-әрекеті:

«Бірге ойлаймыз» әдісі.

332 мың тонна мақта жинау жоспарлануда | DalaNews

Бауыржанның әкесі мақта жинау науқанында екікомбайнды жалдап, мақта жинайды, алайда ауа райының қолайсыздығына байланысты әр күні екі комбайнды артық жалдай отырып үш күнде өнімді жинап алады. Барлық өнімді қанша комбайн жинады?

Оқушының іс-әрекеті:

Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда, оқушы ЖАДА көмегімен сіздің сұрағыңызға жауапты талқылайды. Оқушылар арасынан өзі таңдау жасай отырып, ЖАДАкөмегімен есепті шығарады.

Дескриптор:

  • соңғы күні қанша комбайн болды;
  • өнімді қанша комбайн жалдап жинады;
Сабақ кезеңі:

Оқушылардың функционалды сауаттылыққа дамыту тапсырмасы.

5 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

«Ой жалғау» әдісі арқылы жағдаяттық есепті шешеді.

Аlibaba. com сауда платформасында Қазақстанның ұлттық павильоны ашылды. Қазіргі уақытта Аlibaba. com базасында 130 қазақстандық компания «Алтын» мәртебелі жеткізуші ретінде тіркелген. Олар 7500ден астам тауарды ғаламдық платформада сатып отыр. Еліміздің жеткізуші компаниялары әр жыл сайын 50-ге артып


Ұқсас жұмыстар
Бірінші мүшесін тап
Арифметикалық прогрессия жайлы ақпарат
Геометриялық прогрессия. 9 класс
Ашық сабақтың тақырыбы
Өнеркәсіптегі прогрессия
ҰБТ кезіндегі прогрессия есептері және оны шығару жолдары
Математика. Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Арифметикалық прогрессия. арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы. 9 сынып
Квадрат түбір
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы. алғашқы n-ші мүшесінің формуласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz