Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тарихи себеп пен салдар

Нұр-Сұлтан қаласы № 91 мектеп-гимназия ШЖҚ МКК
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
Қазақстан <<жылымық>> кезеңінде (1954-1964 жылдар)
Педагогтің аты-жөні
Бегилдаева Тынык Бейсеновна
Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау;
Тарихи ойлау дағдысы
Тарихи концепт
Тарихи талдау және түсіну

Тарихи себеп пен салдар

Сабақтың мақсаты
XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдайды;

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі.
2-мин.

Өткен білімді еске түсіру
5-мин

Жаңа сабақ 20-30 мин.

ЕББҚ

Қорытындылау: 5-мин.

Рефлексия 2-мин.

Үйге тапсырма

Оқушылармен сәлемдесіп,құрал-жабдықтарын түгендеп, сабаққа назарын аударып, суреттерді көрсетемін.

Суреттегі көрсетілген бейнелерге Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешендері қандай байланысы бар?
Қазақстандағы қандай аумақтарда салынған полигондарды білесіңдер?
Байқоңыр жайлы не білесіңдер?
Қандай атақты ғарышкерлерді білесіңдер?
Қазақстан <<жылымық>> кезеңінде (1954-1964 жылдар) тақырыбы бойынша алдынғы білімін қалыптастыру үшін << Әріптер мен сандар>> әдісі бойынша жеңілінен күрделіге қарай тапсырма берем.
- Тың игеру Қазақстанға қалай әсер етті?
- <<Тың игерудің жағымсыз салдары қандай болды?
М: сабақтың тақырыбын,оқу мақсатымен таныстырады.
Тақырып: Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы.
Оқу мақсаты: 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау;
Оқушылар тақырыпқа жайлы бейнебаян көреді
https://youtu.be/ZCIL61Pdldc (4-минутқа қысқартылған)
Неліктен сынақ алаңдарында атом бомба қарқынды жүрді?
Сынақ алаңына Қазақстанды неліктен таңдады?

БК:Әскери өнеркәсіптік кешендерінің жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды.
1 -тапсырма Жұптық жұмыс - <<Т кестесі>> әдісі.

Жағымды әсері Жағымсыз әсері

БК:Әскери өнеркәсіп кешендерінің зардаптарының себеп-салдарын талдайды
2 - тапсырма. Жеке жұмыс -<<Фишбоун>> әдісі
Балықтың денесінің басына әскери-өнеркәсіп шикізат қолданудағы тигізген зияндарын жазады, жоғары жағына себептерін, төменгі жағына салдарын жазады.
Қорытынды ой, қорытынды балықтың құйрығына жазады.
ЕББҚ тапсырма.
Диагноз: Психикалық дамудың бөгелуі
Тарихи диктант. Мәтінді оқып, қалып қойған сөздерді табыңыз.
Соғыстан кейінгі кезеңде экономика одан әрі ....................жалғасты. Ауыр өндірістің көптеген ................................халық шаруашылығына зиян келтіре отырып, орасан зор көлемдегі...........өнімдер шығарды.Қазақстан аумағында аса қуатты әскери - өнеркәсіп кешені қалыптасты.50- ге жуық қорғаныстық маңызы бар кәсіпорындар құрылды. Осы ..............орындарда КСРО армиясы .............әскер соғыс машиналарының -18 %, барлық..................... жүйелердің 11 % өндіріске енді.
Кілт сөздер: әскерилендіру; кәсіпорындары; әскери; өндіріс; жаяу;артиллериялық;
Мұғалімнің сөзі:
КСРО экономикалық әскери бағытқа жұмылдырылғаны Қазақстан аумағындағы көптеген әскери, бактериялық, химиялық, ғарыштық полигондар құрылысының жүруі себеп болды. Қазақстан жеріне әскери кешендер және стратегиялық маңызы бар сынақ полигондары салынды. Арал теңізінде Бар сакелмес аралында бактериялық қару сынайтын полигон құрылды. <<Байқоңыр>> ғарыш айлағы 1955 жылы салынды.1961 жылы 12 сәуірде Ю.А.Гагарин адамзат тарихында алғашқы рет ғарышқа сапар шекті. Зиянды радиоактивті заттар, топыраққа , суға , егісті жерлер мен мал жайылымдарына зиянын тигізді, адам денсаулығының нашарлануына әкеп соқтырды. Семей аймағында полигоны жақын маңдағы орналасқан аумақтағы халықтың біраз бөлігіне табиғи мен жыныстық дамудан артта қалу, балалардың аурушаң, кемтар болып тууы сияқты ауытқушылықтары көбейгендігі байқалды.
Сабақтың соңы:

- нені түсіндім?
- не түсініксіз болды?
- нені қайталау керек?
Тақырыпты оқып келу, реферат жазу.

Оқушылар ойларын ортаға салады,сұрақтарға ауызша жауап береді.

Бейнебаян көру кезінде маңызды деген ақпаратты дәптерлеріне жазады.

Оқушы <<Тарихи диктант>> жазады. Мәтінді оқып, кілт сөздерді қолданып,бос орындарға жазады

Оқушылардың жауабын тыңдап кері байланыс беріп отырамын

Дескрипторы: 2-балл
Тың игеру жылдарындағы демографиялық өзгерістерді анықтайды

Дескрипторы: 2-балл
1.Ойын тиянақты толық жеткізгеніне 2.Сынақ алаңдарын атайды.Картадан көрсетеді.

Дескрипторы: 3-балл
Қазақстанға әскери-өнеркәсіп кешендерінің тигізген зардаптарын анықтайды; Денсаулыққа, экономикаға кері тигізген зияндарына дәлел келтіреді.3-жағымды,3-жағымсыз жақтарын жазады

Дескрипторы:3-балл
1.Жалпы мәселені анықтайды
2.Әскери-өнеркәсіп кешендерінің тигізген зияндарының себебін жазады.
3 Әскери-өнеркәсіптік кешендерінің салдарын жазады.
Қорытынды жазылады.

Дескриптор: 6-балл
Кілт сөздерді қолданып,бос орындарға жазады,

9-сынып <<Қазақстан тарихы>>
<<Атамұра>> 2019ж 41-47 б.

Слайд №1

Интерактивті тақта

Слайд №2

Интерактивті тақта

Слайд №3

9-сынып <<Қазақстан тарихы>>
<<Атамұра>> 2019ж 41-47 б.

Слайд №4

Слайд №5

.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі. Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Cебеп-салдар салалас құрмалас, жасалуы
Қарсылықты салалас
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік - аумақтық өзгерістерді түсіндіру
Кезектес салалас құрмалас сөйлем. музыка аспаптары
Төмендегі үстеулерге мағынасы жуық үстеулер тауып жаз
Үстеуден өткенді қайталау
Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық қозғалыс
Сабақ мақсаты. Сабақтың ортасы
Пәндер