Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мадақтау сөздер
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні:
Қазақ тілі
Сыныбы:
2
Педагогтің аты-жөні:
Нурмаганбетова Аккумис Орпабаевна
Бөлімі/сөйлеу әрекеттерінің түрлері/ Ортақ тақырып:
Оқылым және жазылым
Менің отбасым және достарым.
Сабақтың тақырыбы:
Кішкене бағбан
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру.
2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.
2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
2.4.1.4* дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу
Сабақтың мақсаттары/ Бағалау критерийлері:
Тыңдаған мәтін бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, қойылған сұрақтарға жауап береді.
Сөздіктен мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.
Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазады.
Өлеңдегі сөздерде ң дыбысының емлесін сақтап жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу,түсіну,қолдану.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Психологиялық дайындық
<<Біз қандаймыз?>> өлең жолдарын бірге айтқызу.
Біз қандаймыз?
Әдемісің,әдептісің!
Біз қандаймыз?
Зерексің,талаптысың!
Біз қандаймыз?
Ақылдысың, таланттысың!
Бәріміз қандаймыз?
Тәп-тәтті балдаймыз!
<<Кімнің құралы?>> әдісі арқылы топқа бөлу.
Мақсаты:Өмірде алған білім,біліктерін қолдану арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру,мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту.
1.Дәрігер
2.Мұғалім
3.Дихан
4.Инженер
1-тапсырма. Мәтінді тыңдау.
<<Көз жүгірту>> әдісі бойынша мәтінді оқиды.
Мақсаты: Оқушылардың мәтіндегі сөздерді дәл және нақты айқындауына мүмкіндік беру. Фонематикалық хабардарлықты, сөзді талдау тәсілдерін,сөздік қорды және шолып оқуды жақсарту.
<<Белгілеп ал>> әдісі .
Мақсаты: Сөздікпен жұмыс жасау,сөзді түсіну деңгейіндегі дағдыларын қалыптастыру.
2-тапсырма Мәтіндегі түсінбейтін сөздерді белгілеп алу, мағынасын сөздіктен қарап түсіну.
3-тапсырма
Топтық жұмыс.
<<Сұрақтар кезеңі>> әдісі.
Әр топқа мәтін бойынша екі сұрақтан тарату.
Мақсаты: Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы мәтін хабарламасынан қорытынды шығаруға, негізгі және қосалқы бөлшектерді ажырату, негізгі ойларды тұжырымдау, қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру.
Дәрігер тобына: <<Мәтін не туралы? Бағбан деген кім?>>
Мұғалім тобына: <<Кейіпкерлерді ата.Кейіпкерлерге мінездеме бер.>>
Дихан тобына: <<Мәтін саған ұнады ма? Неліктен?>>
Инженер тобына: <<Күз айларын ата.Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?>>
ЕБҚ оқушыға (дислексия) тапсырма
Инженер тобында болады. <<Күз айларын ата.>>сұрағына жауап береді.
Өлең жолдарын айтып, назарларын сабаққа аударады.
Берілген құралдарды таңдау арқылы дәрігер, мұғалім, дихан, инженер топтарына бөлінеді.
Мәтінді тыңдайды.
Оқиды.
Түсінбеген сөздерді белгілеп алады.
Сөздіктен қарап, мағынасын түсінеді.
Топтар берілген сұрақтарға жауап береді.
Көңіл-күй смайликтері
Отшашу
Үш шапалақ
Дескриптор:
Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді белгілейді.
Сөздіктен қарап мағынасын түсіндіреді.
Дескриптор:
Сұраққа жауап береді.
Ойын дәлелдейді.
Бас бармақ
Дескриптор:
Күз айларын атайды.
Әртүрлі мамандықтар құралы.
Мамандықтар суреттері
Оқулық.
Сөздік.
Кеспе парақшалар. Маркер.
Тақырыпқа байланысты суреттер.
Топ аттары жазылға парақшалар.
Сабақтың ортасы
30 минут
4-тапсырма
Жеке жұмыс.
<<Өзің орында>> әдісі
Мақсаты: белсенді сөздік қорын мақал-мәтелдермен толықтыру; мәні мен мағынасын нақтылау; оларды сөйлеу барысында қолдана білу дағдысын жетілдіру.Н,ң дыбысының ұқсастығы мен айырмашылығын меңгерту.
Мақалды оқы.
Мағынасын талда.
Мақалды жатқа жаз.
Н,ң дыбыстары бар сөздердің астын сыз.
Олар сөздің қай жерінде келіп тұрғанын айт.
ЕБҚ оқушыға (дислексия) тапсырма
Мақалды жатқа айт.
Тағы өзіңе ұнайтын 1,2 мақал айт.
Сергіту сәті
Артикуляциялық жаттығу жасату
Тіл ұстартуларды қайтала:
Са-са-са -- шағып алды маса,
сы-сы-сы -- жақсы была қайсы?
се-се-се -- қолымда кесе,
сі-сі-сі -- үлкен кісі,
су-су-су -- нанды кесу,
сек-сек-сек -- жина төсек,
ас-ас-ас -- ауырып жатыр бас,
ос-ос-ос -- менің қолым бос,
ұс-ұс-ұс -- ұшып жатыр құс,
ес-ес-ес -- мен алдым бес,
іс-іс-іс -- ауырып жатыр тіс,
өс-өс-өс -- күйеу балаға төс,
әс-әс-әс -- Сәбит бүгін мәз(с),
үс-үс-үс -- келіп қалды күз,
ыс-ыс-ыс -- далада суық қыс.
5-тапсырма
Жұптық жұмыс.
<<Жұбыңмен орында>>әдісі
Мақсаты: мәнерлеп оқу шеберлігін арттыру, ң дыбысының емлесін сақтап жазу дағдысын қалыптастыру; шығарманың тәрбиелік идеясын баса көрсету.
Өлеңді оқып,дәптерге жаз.
Басқа топтарға өлең мазмұны бойынша сұрақтар әзірле.
ЕБҚ оқушыға (дислексия) тапсырма
Қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр.
Тапсырманы жеке жұмыс ретінде өз беттерімен орындайды.
Мақалды жатқа айтады.Өзіне ұнайтын мақалдар айтады.
Тіл ұстартуларды қайталайды.
Өлеңді оқып, дәптерге жазады, сұрақтар дайындайды.
Басқа жұптарға береді.
Жұптар сұрақтарға жауап береді.
Сөздерді салыстырып айтады.
Дескриптор:
Мақалды дұрыс оқиды.
Мағынасын түсіндіреді.
Жатқа жазады.
Н,ң дыбысы бар сөздердің астын сызады.
Олар сөздің қай жерінде келетінін анықтайды.
Дескриптор:
Мақалды жатқа айтады.
Қосымша мақал айтады.
Смайликтер. Мадақтау сөздер.
Дескриптор:
Ң дыбысының емлесін сақтап жазады
Сұрақтар дайындайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
Сөздерді дұрыс жазады
Айтылуы мен жазылуын салыстырып айтады.
Жұптық бағалау
Мақалға байланысты суреттер. Оқулық.
Сабақтың соңы
10 минут
<<Венн диаграммасы>> әдісі
Мақсаты: Салыстыру күрделі ойлау операциясын дамыту; Сабақта меңгерген жаңа білім мен ақпаратты өз тәжірибесі арқылы қолданысқа енгізу арқылы, оның білім қоры толықтыру, тиімділігі арттыру.
Н дыбысы бар сөздер жазу;
ң дыбысы бар сөздер жазу.
Екеуіне ортақ белгілерін жазу.
Кері байланыс. <<Білім көрсеткіші>>. Сабақтағы жұмысына баға береді.
Венн диаграммасын толтырады.
Өз жұмыстарына баға береді.
Білім көрсеткішін белгілеу.
Дескриптор:
Н дыбысы бар сөздерді жазады.
Ң дыбысы
кездесетін сөздер жазады.
Ортақ белгілерін табады.
Диаграмма сызылған флипчарт.
Маркер.
Саралау - сіз оқушыға қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
АКТ
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
1.
2.
Пәні:
Қазақ тілі
Сыныбы:
2
Педагогтің аты-жөні:
Нурмаганбетова Аккумис Орпабаевна
Бөлімі/сөйлеу әрекеттерінің түрлері/ Ортақ тақырып:
Оқылым және жазылым
Менің отбасым және достарым.
Сабақтың тақырыбы:
Кішкене бағбан
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру.
2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.
2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
2.4.1.4* дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу
Сабақтың мақсаттары/ Бағалау критерийлері:
Тыңдаған мәтін бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, қойылған сұрақтарға жауап береді.
Сөздіктен мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.
Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазады.
Өлеңдегі сөздерде ң дыбысының емлесін сақтап жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу,түсіну,қолдану.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Психологиялық дайындық
<<Біз қандаймыз?>> өлең жолдарын бірге айтқызу.
Біз қандаймыз?
Әдемісің,әдептісің!
Біз қандаймыз?
Зерексің,талаптысың!
Біз қандаймыз?
Ақылдысың, таланттысың!
Бәріміз қандаймыз?
Тәп-тәтті балдаймыз!
<<Кімнің құралы?>> әдісі арқылы топқа бөлу.
Мақсаты:Өмірде алған білім,біліктерін қолдану арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру,мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту.
1.Дәрігер
2.Мұғалім
3.Дихан
4.Инженер
1-тапсырма. Мәтінді тыңдау.
<<Көз жүгірту>> әдісі бойынша мәтінді оқиды.
Мақсаты: Оқушылардың мәтіндегі сөздерді дәл және нақты айқындауына мүмкіндік беру. Фонематикалық хабардарлықты, сөзді талдау тәсілдерін,сөздік қорды және шолып оқуды жақсарту.
<<Белгілеп ал>> әдісі .
Мақсаты: Сөздікпен жұмыс жасау,сөзді түсіну деңгейіндегі дағдыларын қалыптастыру.
2-тапсырма Мәтіндегі түсінбейтін сөздерді белгілеп алу, мағынасын сөздіктен қарап түсіну.
3-тапсырма
Топтық жұмыс.
<<Сұрақтар кезеңі>> әдісі.
Әр топқа мәтін бойынша екі сұрақтан тарату.
Мақсаты: Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы мәтін хабарламасынан қорытынды шығаруға, негізгі және қосалқы бөлшектерді ажырату, негізгі ойларды тұжырымдау, қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру.
Дәрігер тобына: <<Мәтін не туралы? Бағбан деген кім?>>
Мұғалім тобына: <<Кейіпкерлерді ата.Кейіпкерлерге мінездеме бер.>>
Дихан тобына: <<Мәтін саған ұнады ма? Неліктен?>>
Инженер тобына: <<Күз айларын ата.Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?>>
ЕБҚ оқушыға (дислексия) тапсырма
Инженер тобында болады. <<Күз айларын ата.>>сұрағына жауап береді.
Өлең жолдарын айтып, назарларын сабаққа аударады.
Берілген құралдарды таңдау арқылы дәрігер, мұғалім, дихан, инженер топтарына бөлінеді.
Мәтінді тыңдайды.
Оқиды.
Түсінбеген сөздерді белгілеп алады.
Сөздіктен қарап, мағынасын түсінеді.
Топтар берілген сұрақтарға жауап береді.
Көңіл-күй смайликтері
Отшашу
Үш шапалақ
Дескриптор:
Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді белгілейді.
Сөздіктен қарап мағынасын түсіндіреді.
Дескриптор:
Сұраққа жауап береді.
Ойын дәлелдейді.
Бас бармақ
Дескриптор:
Күз айларын атайды.
Әртүрлі мамандықтар құралы.
Мамандықтар суреттері
Оқулық.
Сөздік.
Кеспе парақшалар. Маркер.
Тақырыпқа байланысты суреттер.
Топ аттары жазылға парақшалар.
Сабақтың ортасы
30 минут
4-тапсырма
Жеке жұмыс.
<<Өзің орында>> әдісі
Мақсаты: белсенді сөздік қорын мақал-мәтелдермен толықтыру; мәні мен мағынасын нақтылау; оларды сөйлеу барысында қолдана білу дағдысын жетілдіру.Н,ң дыбысының ұқсастығы мен айырмашылығын меңгерту.
Мақалды оқы.
Мағынасын талда.
Мақалды жатқа жаз.
Н,ң дыбыстары бар сөздердің астын сыз.
Олар сөздің қай жерінде келіп тұрғанын айт.
ЕБҚ оқушыға (дислексия) тапсырма
Мақалды жатқа айт.
Тағы өзіңе ұнайтын 1,2 мақал айт.
Сергіту сәті
Артикуляциялық жаттығу жасату
Тіл ұстартуларды қайтала:
Са-са-са -- шағып алды маса,
сы-сы-сы -- жақсы была қайсы?
се-се-се -- қолымда кесе,
сі-сі-сі -- үлкен кісі,
су-су-су -- нанды кесу,
сек-сек-сек -- жина төсек,
ас-ас-ас -- ауырып жатыр бас,
ос-ос-ос -- менің қолым бос,
ұс-ұс-ұс -- ұшып жатыр құс,
ес-ес-ес -- мен алдым бес,
іс-іс-іс -- ауырып жатыр тіс,
өс-өс-өс -- күйеу балаға төс,
әс-әс-әс -- Сәбит бүгін мәз(с),
үс-үс-үс -- келіп қалды күз,
ыс-ыс-ыс -- далада суық қыс.
5-тапсырма
Жұптық жұмыс.
<<Жұбыңмен орында>>әдісі
Мақсаты: мәнерлеп оқу шеберлігін арттыру, ң дыбысының емлесін сақтап жазу дағдысын қалыптастыру; шығарманың тәрбиелік идеясын баса көрсету.
Өлеңді оқып,дәптерге жаз.
Басқа топтарға өлең мазмұны бойынша сұрақтар әзірле.
ЕБҚ оқушыға (дислексия) тапсырма
Қарамен жазылған сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр.
Тапсырманы жеке жұмыс ретінде өз беттерімен орындайды.
Мақалды жатқа айтады.Өзіне ұнайтын мақалдар айтады.
Тіл ұстартуларды қайталайды.
Өлеңді оқып, дәптерге жазады, сұрақтар дайындайды.
Басқа жұптарға береді.
Жұптар сұрақтарға жауап береді.
Сөздерді салыстырып айтады.
Дескриптор:
Мақалды дұрыс оқиды.
Мағынасын түсіндіреді.
Жатқа жазады.
Н,ң дыбысы бар сөздердің астын сызады.
Олар сөздің қай жерінде келетінін анықтайды.
Дескриптор:
Мақалды жатқа айтады.
Қосымша мақал айтады.
Смайликтер. Мадақтау сөздер.
Дескриптор:
Ң дыбысының емлесін сақтап жазады
Сұрақтар дайындайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
Сөздерді дұрыс жазады
Айтылуы мен жазылуын салыстырып айтады.
Жұптық бағалау
Мақалға байланысты суреттер. Оқулық.
Сабақтың соңы
10 минут
<<Венн диаграммасы>> әдісі
Мақсаты: Салыстыру күрделі ойлау операциясын дамыту; Сабақта меңгерген жаңа білім мен ақпаратты өз тәжірибесі арқылы қолданысқа енгізу арқылы, оның білім қоры толықтыру, тиімділігі арттыру.
Н дыбысы бар сөздер жазу;
ң дыбысы бар сөздер жазу.
Екеуіне ортақ белгілерін жазу.
Кері байланыс. <<Білім көрсеткіші>>. Сабақтағы жұмысына баға береді.
Венн диаграммасын толтырады.
Өз жұмыстарына баға береді.
Білім көрсеткішін белгілеу.
Дескриптор:
Н дыбысы бар сөздерді жазады.
Ң дыбысы
кездесетін сөздер жазады.
Ортақ белгілерін табады.
Диаграмма сызылған флипчарт.
Маркер.
Саралау - сіз оқушыға қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
АКТ
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
1.
2.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz