Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Теңәрекетті күш
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Динамика негіздері
Педагогтің аты-жөні
Шимирова Нургуль
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Ньютонның екінші заңы, масса
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
9.2.2.2 - Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты:
- Ньютонның екінші заңын тұжырымдап, есептер шығаруда қолданады
-Ньютонның екінші заңына сипаттама береді (ЕБҚ)
Бағалау критерийі
- Ньютонның екінші заңын тұжырымдап оны есептер шығаруда қолданады.
- формуламен есептер шығару арқылы Ньютонның ІІ заңын дәлелдейді
- Ньютон заңына мысалдар келтіреді, заңды тұжырымдайды (ЕБҚ)
Ойлау дағдылары
Қолдану. ЖОД
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы:
(5-7мин)
Ұйымдастыу
Топтастыру
Өткен білімді еске түсіру
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгелдеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
<<Алақан жылуы>> Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушыларды санау әдісі арқылы топқа бөлу
Әр топқа бағалау парағын беремін. Үйге берген тапсырманы сұрау
1-топ <<Күш>>
2-топ <<Масса>>
3-топ <<Үдеу>>
Өткен білімді еске түсіру <<Ашық микрофон>> әдісі
Қосымша - 1
1-тапсырма
<<Кинометафора>> әдісі бойынша интербелсенді тақта арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін бейнесюжеттен үзінді көреді. 3 топқа сұрақтар беріледі.
Қосымша-2
Амандасады. Жоқ оқушыларыды айтады.Оқушылар бір-біріне <<Алақан жылуы>> әдісі арқылы тілек тілейді
Санау арқылы 3 топқа бөлінеді
Әр топ, топ басшысын сайлайды.Топ басшысы бағалау парағын алып бағалап отырады.
Оқушылар қолдарына микрофон ұстап өзара өткен сабаққа байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды,екінші оқушы жауап береді
Оқушылар тұжырымды ойларын қағазға түсіріп,топтық жұмысты қорғайды
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі оқушыларды қызығушылығын арттыру мақсатында
бағалау
ҚБ <<Бес бармақ>> әдісі арқылы бағалау
Өте жақсы, жақсы, қанағатты
Физика 9 сынып оқулық <<Арман- ПВ>> баспасы,2019,
Н.А Закрирова, Р.Р Аширов
АКТ
Смайликтер
А3 парағы
Жаңа білім
10минут
5 минут
5 минут
Бекіту тапсырмасы 5 минут
Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстырамын
Белсенді оқыту әдісі: <<Миға шабуыл>>
Тақырып бойынша оқушылар слайд көреді.Жаңа
тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқушыларға оқулықпен
танысуға тапсырма беріледі. Қосымша- 3
2-Тапсырма
Сандық құрылымдалған есеп
<<Ой қозғау>> әдісі бойынша Ньютонның екінші заңына есептер шығару.Топтық жұмыс әр топқа бір есептен беремін.
<<Кейс-стади>> әдісі. Жеке жұмыс. ЕБҚ оқушыларға (көру мүшесінде мүкістігі бар оқушыларға арналған)
График бойынша Ньютонның екінші заңына мысал келтіріп, есеп шығарады
Қосымша 4/1
3-тапсырма. <<Арқан тартыс>> әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру, креативтілік ойлау мақсатында барлық топқа арналған есеп беріледі.
Қосымша 5
4-Тапсырма. <<Ия, жоқ >> әдісімен интербелсенді тақта арқылы берілген кестеге ауызша жауап береді.
Қосымша 6
Интербелсенді тақта арқылы оқушылар слайдты қарап,оқулық пен жұмыс жасайды,анықтама мен формулаларды дәптерге жазады.Жаңа тақырыпты меңгереді.Әр топтан бір адам қорғайды, қалғандары толықтырады,
Оқушылар топпен бірлесе отырып сандық құрылымдалған есепті шығарады және қорғап шығады,дәптерлеріне жазады
Күшке мысал келтіреді. Берілген график пен кестелік мәндер арқылы дененің күшті графиктен анықтайды.
Оқушылар функционалдық сауаттылыққа арналған есепті шығарады әсер ететін күштің бағытын анықтайды.
Әр топтан бір-бір оқушыдан жауап береді
<<Көршіңе бір пікір таңдаңыз>> Жарайсың,керемет,жақсы.
Топ басшысы бағалау парағына бағалап отырады
Дескриптор:
-есептің шартын түзеді;
-ХБЖ-ға келтіреді;
-Ньютонның екінші заңының формуласын қолданып есепті шығарады.
Дескриптор:-күшке мысал келтіреді;
-Ньютонның екінші заңының формуласын қолданып есеп шығарады.
Дескриптор: а)<<Ньютон>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартатының анықтайды; в)<<Кеплер>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартатының анықтайды; с) қай команда жеңіске жеткенің дәлелдейді
д)Тең әсерлі күштің шамасын есептейді?
Кері байланыс береді
Оқулық көрнекілік, смайликтер
Сабақтың соңы: Кері байланыс
10 минут.
Үй тапсырмасы
Рефлекция СМС
Қағаздан жасалған ұялы телефонға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын мұғалімге СМС арқылы жібереді.
Жаттығу 3.3 78-бет. Есептерді шығару. Ньютонның үшінші заңын оқып келу.
Оқушылар кері байланыс береді
Оқушылар Ньютонның екінші заңына есептер шығарып келеді
Формативті бағалай 10 балл
Қосымша 1 <<Ашық микрофон>> әдісі арқылы өткен білімді еске түсіру.Оқушылар қолдарына микрофон ұстап өткен сабаққа байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды,екінші оқушы жауап береді.
Қосымша 2 <<Кинометафора>> әдісі бойынша интербелсенді тақта арқылы бейнесюжеттен үзінді көріп 3 топқа сұрақтар беріледі.
1.Неліктен жоғары жылдамдықпен қозғалып келе жатқан көліктің алдын кесіп өтуге болмайды?
2.Қай жағдайда көлік инерция бойынша қозғалады:
-қозғалтқышты өшіргеннен кейін;
-көлікке әсер ететін барлық күштер әсері теңгерілген болса және қозғалыс жылдамдығы өзгермесе
3. <<Бір күш әртүрлі денелерге әсер еткенде жылдамдықтардың өзгерісі тең болады>> деген тұжырым дұрыс па?
Қосымша 3 <<Миға шабуыл >> әдісі арқылы.Оқушыларға жаңа тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқулықпен танысуға тапсырма беріледі.
1-топ. Дененің массасы
2-топ.Ньютонның екінші заңы
3-топ.Теңәрекетті күш
Осы топтың әрқайсысынан 1 адам қорғайды. Қалғандары толықтырады.
Қосымша 4 <<Ой-қозғау>> әдісі бойынша Ньютонның екінші заңына арналған сапалық құрылымдалған есептер шығару топтық жұмыс.
1.топ Асан демалыста ата-анасымен Алматыдан-Шымкент қаласына жолға шыққан <<Ауди>> автомобильнің қозғалтқышы 800Н тарту күшін береді.
а) автомобиль салмағы 1 тонна болса, автомобиль қозғалыс басталғаннан соң бір минут өткен соң қандай жылдамдықпен жүретінің анықтаңыз;
в) автомобильдің жол жүргендегі үдеуін табыңыз;
с) автомобильдің Шымкенттен - Алматыға қайтқандағы орын ауыстыруын есептеңіз;
д) қозғалыс кезіндегі автомобильге әсер ететін күштердің бағытын көрсетіңіз.
2.топ Массасы 400 г футбол добы қақпаға қарай қозғалады.Егер қақпашы соққыны қолмен ұстаса, 0,04 с ішінде жылдамдығы нөлге дейін кемиді.
а) физикалық шамалады ХБЖ келтіріңіз;
в) формуланы пайдаланып үдеуін есептеңіз;
с) соққының орташа күшін анықтаңыз;
с) жауабын дәлелдеңіз.
3.топ Салмағы 20т болатын <<Ан-92>> ұшағы ұшу-қону жолағынан 500м өтіп, жер бетінен көтерілу үшін қажетті 150 км/сағ жылдамдыққа ие болады
а) қозғалыстағы біркелкі желдетуді ескере отырып ұшақтың үдеуін табыңыз;
в) ұшақтың үдеу алғандағы уақытын анықтыңыз;
с) ұшақтың ұшқан кездегі бастапқы жылдамдығын есептеңіз;
д) егерде ұшақтың жер бетіне көтерілген кездегі жылдамдығы 150 км/сағ тан -170 км/сағ артса, ұшақтың жүретін жолын анықтаңыз.
Қосымша 4/1 <<Кейс-Стади>> әдісі. ЕБҚ оқушыларға жеке жұмыс
а) график бойынша 1,2,3 күшті анықтаңыз;
в) кестені толтырыңыз.
Масса, m (кг)
Үдеу, а (м/с2)
Күш, F (Н)
1
120
4
2
230
2
3
350
0,5
Жылдамдық
20 - 0
15 -
12- 0
10 -
5 -
3-
0 1 2 3 4 5 6 7 уақыт
Қосымша 5
<<Арқан тартыс>> әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру, креативтілік ойлау мақсатында барлық топқа арналған есеп беріледі.
<<Ньютон>> тобы <<Кеплер>> тобы
Асылбек, Қарақат, АйдарНағима
Ерсұлтан Ердаулет
<<Арқан тарту>> ойыны ертеден белгілі халық арасында кең тараған ойынның бірі. Бұл ойын қара күшке негізделген.
Ойын басталды.Асылбек 150Н, Қарақат 100Н, Ерсұлтан 200Н, Айдар120Н, Нағима 100Н, Ердаулет 250 Н күшпен арқанда тарта бастады.
а) <<Ньютон>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартқанын анықтаңыз;
ІІ. <<Кеплер>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартқаның анықтаңыз;
ІІІ. Қай команда жеңіске жеткенің дәлелдеңіз;
IV. Тең әсерлі күштің шамасын есептеңіз
Қосымша 6 <<Ия, жоқ>> әдісімен интербелсенді тақта арқылы берілген кестеге ауызша жауап береді.
№
Тапсырма
ия
жоқ
басқа нұсқа
1
Механика екі бөлімнен тұрады:кинематика және динамика
2
Дененің жылдамдығын сақтау құбылысы инерция деп аталады
3
Инерция үдеуге тәуелді
4
Ньютонның екінші заңы масса мен үдеуге тәуелді
5
Күш-денелердің әрекеттесу нәтижесінде үдеу алады.
6
Ньютонның екінші заңының тұжырымдамасы
7
Күштің түрлері (дәлелімен)
Топ басшысына бағалау парағын беремін.Топ басшысы тобындағы оқушыларды бағалап отырады.
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй жұмысы
Топтық жұмыс 1
Топтық жұмыс2
Топтық жұмыс3
ЕБҚ жеке жұмыс
Жеке жұмыс
қорытынды
Бөлім:
Динамика негіздері
Педагогтің аты-жөні
Шимирова Нургуль
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Ньютонның екінші заңы, масса
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
9.2.2.2 - Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты:
- Ньютонның екінші заңын тұжырымдап, есептер шығаруда қолданады
-Ньютонның екінші заңына сипаттама береді (ЕБҚ)
Бағалау критерийі
- Ньютонның екінші заңын тұжырымдап оны есептер шығаруда қолданады.
- формуламен есептер шығару арқылы Ньютонның ІІ заңын дәлелдейді
- Ньютон заңына мысалдар келтіреді, заңды тұжырымдайды (ЕБҚ)
Ойлау дағдылары
Қолдану. ЖОД
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы:
(5-7мин)
Ұйымдастыу
Топтастыру
Өткен білімді еске түсіру
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгелдеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
<<Алақан жылуы>> Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушыларды санау әдісі арқылы топқа бөлу
Әр топқа бағалау парағын беремін. Үйге берген тапсырманы сұрау
1-топ <<Күш>>
2-топ <<Масса>>
3-топ <<Үдеу>>
Өткен білімді еске түсіру <<Ашық микрофон>> әдісі
Қосымша - 1
1-тапсырма
<<Кинометафора>> әдісі бойынша интербелсенді тақта арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін бейнесюжеттен үзінді көреді. 3 топқа сұрақтар беріледі.
Қосымша-2
Амандасады. Жоқ оқушыларыды айтады.Оқушылар бір-біріне <<Алақан жылуы>> әдісі арқылы тілек тілейді
Санау арқылы 3 топқа бөлінеді
Әр топ, топ басшысын сайлайды.Топ басшысы бағалау парағын алып бағалап отырады.
Оқушылар қолдарына микрофон ұстап өзара өткен сабаққа байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды,екінші оқушы жауап береді
Оқушылар тұжырымды ойларын қағазға түсіріп,топтық жұмысты қорғайды
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі оқушыларды қызығушылығын арттыру мақсатында
бағалау
ҚБ <<Бес бармақ>> әдісі арқылы бағалау
Өте жақсы, жақсы, қанағатты
Физика 9 сынып оқулық <<Арман- ПВ>> баспасы,2019,
Н.А Закрирова, Р.Р Аширов
АКТ
Смайликтер
А3 парағы
Жаңа білім
10минут
5 минут
5 минут
Бекіту тапсырмасы 5 минут
Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстырамын
Белсенді оқыту әдісі: <<Миға шабуыл>>
Тақырып бойынша оқушылар слайд көреді.Жаңа
тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқушыларға оқулықпен
танысуға тапсырма беріледі. Қосымша- 3
2-Тапсырма
Сандық құрылымдалған есеп
<<Ой қозғау>> әдісі бойынша Ньютонның екінші заңына есептер шығару.Топтық жұмыс әр топқа бір есептен беремін.
<<Кейс-стади>> әдісі. Жеке жұмыс. ЕБҚ оқушыларға (көру мүшесінде мүкістігі бар оқушыларға арналған)
График бойынша Ньютонның екінші заңына мысал келтіріп, есеп шығарады
Қосымша 4/1
3-тапсырма. <<Арқан тартыс>> әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру, креативтілік ойлау мақсатында барлық топқа арналған есеп беріледі.
Қосымша 5
4-Тапсырма. <<Ия, жоқ >> әдісімен интербелсенді тақта арқылы берілген кестеге ауызша жауап береді.
Қосымша 6
Интербелсенді тақта арқылы оқушылар слайдты қарап,оқулық пен жұмыс жасайды,анықтама мен формулаларды дәптерге жазады.Жаңа тақырыпты меңгереді.Әр топтан бір адам қорғайды, қалғандары толықтырады,
Оқушылар топпен бірлесе отырып сандық құрылымдалған есепті шығарады және қорғап шығады,дәптерлеріне жазады
Күшке мысал келтіреді. Берілген график пен кестелік мәндер арқылы дененің күшті графиктен анықтайды.
Оқушылар функционалдық сауаттылыққа арналған есепті шығарады әсер ететін күштің бағытын анықтайды.
Әр топтан бір-бір оқушыдан жауап береді
<<Көршіңе бір пікір таңдаңыз>> Жарайсың,керемет,жақсы.
Топ басшысы бағалау парағына бағалап отырады
Дескриптор:
-есептің шартын түзеді;
-ХБЖ-ға келтіреді;
-Ньютонның екінші заңының формуласын қолданып есепті шығарады.
Дескриптор:-күшке мысал келтіреді;
-Ньютонның екінші заңының формуласын қолданып есеп шығарады.
Дескриптор: а)<<Ньютон>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартатының анықтайды; в)<<Кеплер>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартатының анықтайды; с) қай команда жеңіске жеткенің дәлелдейді
д)Тең әсерлі күштің шамасын есептейді?
Кері байланыс береді
Оқулық көрнекілік, смайликтер
Сабақтың соңы: Кері байланыс
10 минут.
Үй тапсырмасы
Рефлекция СМС
Қағаздан жасалған ұялы телефонға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын мұғалімге СМС арқылы жібереді.
Жаттығу 3.3 78-бет. Есептерді шығару. Ньютонның үшінші заңын оқып келу.
Оқушылар кері байланыс береді
Оқушылар Ньютонның екінші заңына есептер шығарып келеді
Формативті бағалай 10 балл
Қосымша 1 <<Ашық микрофон>> әдісі арқылы өткен білімді еске түсіру.Оқушылар қолдарына микрофон ұстап өткен сабаққа байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды,екінші оқушы жауап береді.
Қосымша 2 <<Кинометафора>> әдісі бойынша интербелсенді тақта арқылы бейнесюжеттен үзінді көріп 3 топқа сұрақтар беріледі.
1.Неліктен жоғары жылдамдықпен қозғалып келе жатқан көліктің алдын кесіп өтуге болмайды?
2.Қай жағдайда көлік инерция бойынша қозғалады:
-қозғалтқышты өшіргеннен кейін;
-көлікке әсер ететін барлық күштер әсері теңгерілген болса және қозғалыс жылдамдығы өзгермесе
3. <<Бір күш әртүрлі денелерге әсер еткенде жылдамдықтардың өзгерісі тең болады>> деген тұжырым дұрыс па?
Қосымша 3 <<Миға шабуыл >> әдісі арқылы.Оқушыларға жаңа тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқулықпен танысуға тапсырма беріледі.
1-топ. Дененің массасы
2-топ.Ньютонның екінші заңы
3-топ.Теңәрекетті күш
Осы топтың әрқайсысынан 1 адам қорғайды. Қалғандары толықтырады.
Қосымша 4 <<Ой-қозғау>> әдісі бойынша Ньютонның екінші заңына арналған сапалық құрылымдалған есептер шығару топтық жұмыс.
1.топ Асан демалыста ата-анасымен Алматыдан-Шымкент қаласына жолға шыққан <<Ауди>> автомобильнің қозғалтқышы 800Н тарту күшін береді.
а) автомобиль салмағы 1 тонна болса, автомобиль қозғалыс басталғаннан соң бір минут өткен соң қандай жылдамдықпен жүретінің анықтаңыз;
в) автомобильдің жол жүргендегі үдеуін табыңыз;
с) автомобильдің Шымкенттен - Алматыға қайтқандағы орын ауыстыруын есептеңіз;
д) қозғалыс кезіндегі автомобильге әсер ететін күштердің бағытын көрсетіңіз.
2.топ Массасы 400 г футбол добы қақпаға қарай қозғалады.Егер қақпашы соққыны қолмен ұстаса, 0,04 с ішінде жылдамдығы нөлге дейін кемиді.
а) физикалық шамалады ХБЖ келтіріңіз;
в) формуланы пайдаланып үдеуін есептеңіз;
с) соққының орташа күшін анықтаңыз;
с) жауабын дәлелдеңіз.
3.топ Салмағы 20т болатын <<Ан-92>> ұшағы ұшу-қону жолағынан 500м өтіп, жер бетінен көтерілу үшін қажетті 150 км/сағ жылдамдыққа ие болады
а) қозғалыстағы біркелкі желдетуді ескере отырып ұшақтың үдеуін табыңыз;
в) ұшақтың үдеу алғандағы уақытын анықтыңыз;
с) ұшақтың ұшқан кездегі бастапқы жылдамдығын есептеңіз;
д) егерде ұшақтың жер бетіне көтерілген кездегі жылдамдығы 150 км/сағ тан -170 км/сағ артса, ұшақтың жүретін жолын анықтаңыз.
Қосымша 4/1 <<Кейс-Стади>> әдісі. ЕБҚ оқушыларға жеке жұмыс
а) график бойынша 1,2,3 күшті анықтаңыз;
в) кестені толтырыңыз.
Масса, m (кг)
Үдеу, а (м/с2)
Күш, F (Н)
1
120
4
2
230
2
3
350
0,5
Жылдамдық
20 - 0
15 -
12- 0
10 -
5 -
3-
0 1 2 3 4 5 6 7 уақыт
Қосымша 5
<<Арқан тартыс>> әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру, креативтілік ойлау мақсатында барлық топқа арналған есеп беріледі.
<<Ньютон>> тобы <<Кеплер>> тобы
Асылбек, Қарақат, АйдарНағима
Ерсұлтан Ердаулет
<<Арқан тарту>> ойыны ертеден белгілі халық арасында кең тараған ойынның бірі. Бұл ойын қара күшке негізделген.
Ойын басталды.Асылбек 150Н, Қарақат 100Н, Ерсұлтан 200Н, Айдар120Н, Нағима 100Н, Ердаулет 250 Н күшпен арқанда тарта бастады.
а) <<Ньютон>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартқанын анықтаңыз;
ІІ. <<Кеплер>> тобы қанша күшпен арқанды өздеріне тартқаның анықтаңыз;
ІІІ. Қай команда жеңіске жеткенің дәлелдеңіз;
IV. Тең әсерлі күштің шамасын есептеңіз
Қосымша 6 <<Ия, жоқ>> әдісімен интербелсенді тақта арқылы берілген кестеге ауызша жауап береді.
№
Тапсырма
ия
жоқ
басқа нұсқа
1
Механика екі бөлімнен тұрады:кинематика және динамика
2
Дененің жылдамдығын сақтау құбылысы инерция деп аталады
3
Инерция үдеуге тәуелді
4
Ньютонның екінші заңы масса мен үдеуге тәуелді
5
Күш-денелердің әрекеттесу нәтижесінде үдеу алады.
6
Ньютонның екінші заңының тұжырымдамасы
7
Күштің түрлері (дәлелімен)
Топ басшысына бағалау парағын беремін.Топ басшысы тобындағы оқушыларды бағалап отырады.
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй жұмысы
Топтық жұмыс 1
Топтық жұмыс2
Топтық жұмыс3
ЕБҚ жеке жұмыс
Жеке жұмыс
қорытынды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz