5-сынып қазақ тілі: 4-тоқсанға қысқа мерзімді сабақ жоспары - Әнші құм (синтаксис, Саяхат және демалыс)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

4-тоқсан. Қазақ тілі

Білім беру ұйымының атауы
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: 10-бөлім. Саяхат және демалыс. Синтаксис
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің Т. А. Ә.
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Абдалимова Айнура Алдабергеновна
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 5
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Әнші құм
Білім беру ұйымының атауы: Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаттары
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:

5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

5. 3. 3. 1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру;

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді; сюжетті суреттерді қолданып, әңгіме құрап жазады.

ЕББҚ (есту қабілеті бұзылған) : сұрақтарға жауап береді; суреттердің желісі бойынша әңгіме қүрастырып жазады.

Білім беру ұйымының атауы: Ойлау дағдылары
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Түсіну, қолдану
Білім беру ұйымының атауы:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың басы

3 мин

1 минут

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

3. Оқушыларды «Құм, жел, күн» әдісі арқылы топтарға біріктіремін.

Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстырамын.

Оқушының әрекеті:

Мұғаліммен амандасады. Топқа құм, жел және күн суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы ұқсас қима қағаздарды таңдау арқылы топқа бірігеді.

1 топ: Құм

2 топ: Жел

3 топ: Күн

Бағалау:
Ресурстар: Қима қағаздар
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы

(Өткен білімді еске түсіру)

10 минут

Педагогтің әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі «Wordwall » платформасымен үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қоямын.

https://wordwall. net/ru/resource/31850386

Оқушының әрекеті: «Миға шабуыл» әдісі «Wordwall » платформасымен сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

ҚБ. «Жарайсыңдар, балалар!» мақтау, мадақтау.

Дескриптор:

-сұрақтарға

жауап береді. (1 балл)

-көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады; (1 балл)

Ресурстар:

«Wordwall » платформасы

https://youtu. be/1I2hUeBqLbA

Сабақтың кезеңі/уақыт: 7 минут
Педагогтің әрекеті:

1-тапсырма. Бейнематериалды мұқият тыңдатамын. (1 минут 42 секунд)

Жұптық жұмыс. «Қоржындағы сұрақ» Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап беріңдер.

Сұрақтар:

1. Әнші құм қайда орналасқан?

2. Құмды өлке неге Айғайқұм аталған?

3. Ел арасында Айғайқұм туралы қандай аңыз тараған?

Оқушының әрекеті:

Бейнематериал көреді

Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап береді.

Сабақтың кезеңі/уақыт: ЕББҚ қажет ететін оқушымен жұмыс
Педагогтің әрекеті:

ЕББҚ

«Подкастинг» әдісі. Оқушыға 2 сұрақ беремін.

Сұрақтар:

1. Әнші құмның ерекшелігі қандай?

2. Құм ненің әсерінен қозғалады?

Оқушының әрекеті: «Подкастинг» әдісі бойынша 2 сұраққа видеоға түсіріп жауап береді.
Бағалау:

Дескриптор:

-сұрақтарға

жауап береді. (2 балл)

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт: 10 минут
Педагогтің әрекеті:

2-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. «Диалог» бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қойдыртамын. .

2-топ. «Құм» сөзіне «Бес жолды өлең» құратамын.

3-топ. «Екі жақты күнделік» кестесін толтыртамын.

Оқушының әрекеті:

1-топ. «Диалог» бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қояды. .

2-топ. «Құм» сөзіне «Бес жолды өлең» құрайды.

3-топ. «Екі жақты күнделік» кестесін толтырады.

Бағалау:

Дескриптор:

- әр топ өз тапсырмасын орындайды. (2 балл)

Ресурстар: 1-қосымша.
Сабақтың кезеңі/уақыт: 6 минут
Педагогтің әрекеті:

3-тапсырма. «Суреттер: не болды?» әдісі. Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазыңдар.

Оқушының әрекеті: Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазады.
Бағалау:

Дескриптор:

- суреттерді қолданады;

-әңгіме құрап 6-7 сөйлем жазады. (2 балл)

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт: ЕББҚ қажет ететін оқушымен жұмыс.
Педагогтің әрекеті:

«Суреттер сөйлейді» әдісі . Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіртемін.

:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Суреттер
Бағалау:
Ресурстар: Сөйлем
Әнші құм
Ән салып тұрған құмтөбе
Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді. Мұғалімнің қолдауымен орындайды.

Дескриптор:

-суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді.

(1 балл)

Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың соңы

4 минут

Қорытындылау

Педагогтің әрекеті: Жеке жұмыс «Quizlet» арқылы сабақты қорытындылаймын. Бүгінгі

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі (4-сынып): Зат есімнің септелуі - қысқа мерзімді сабақ жоспары
4-сынып қазақ тілі сабағы: Буын және тасымал бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сөз және оның мағынасы: 4-сынып қазақ тілі сабағының қысқа мерзімді жоспары (49-сабақ)
Жүсіпбек Аймауытовтың Әнші әңгімесіне арналған 7-сынып әдебиеті сабағының қысқа мерзімді жоспары
5-сынып қазақ тілі: Мақал-мәтелдер тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
11-сынып қазақ тілі пәні бойынша Тіл көрнектілігі тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сынып. Қазақ тілі: Мамандықтар мен септіктерді қайталау (қысқа мерзімді жоспар)
5-сынып қазақ тілі ашық сабақ жоспары: Қаратпа сөз, Төл сөз, Диалог - Менің ауылым (Ауылдағы демалыс)
5-сынып Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Қазақстан - біздің Отанымыз
4-сынып қазақ тілі: Қос сөздер тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz