Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мәтіндегі сөйлем

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
4-тоқсан. Қазақ тілі
Білім беру ұйымының атауы
<<Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы>> КММ

Бөлім:
10-бөлім. Саяхат және демалыс. Синтаксис
Педагогтің Т.А.Ә.
Абдалимова Айнура Алдабергеновна
Күні:

Сынып: 5
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Әнші құм
Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;
5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру;
Сабақтың мақсаты

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді; сюжетті суреттерді қолданып, әңгіме құрап жазады.
ЕББҚ (есту қабілеті бұзылған): сұрақтарға жауап береді; суреттердің желісі бойынша әңгіме қүрастырып жазады.
Ойлау дағдылары
Түсіну, қолдану

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин

1 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.
3. Оқушыларды <<Құм, жел, күн>> әдісі арқылы топтарға біріктіремін.

Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстырамын.
Мұғаліммен амандасады. Топқа құм, жел және күн суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы ұқсас қима қағаздарды таңдау арқылы топқа бірігеді.
1 топ: Құм
2 топ: Жел
3 топ: Күн

Қима қағаздар
Сабақтың ортасы
(Өткен білімді еске түсіру)
10 минут

<<Миға шабуыл>> әдісі <> платформасымен үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қоямын.
https://wordwall.net/ru/resource/31850386

<<Миға шабуыл>> әдісі <> платформасымен сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. <<Жарайсыңдар, балалар!>> мақтау, мадақтау.

Дескриптор:
-сұрақтарға
жауап береді. (1 балл)
-көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады; (1 балл)
<> платформасы

https://youtu.be/1I2hUeBqLbA
7 минут
1-тапсырма. Бейнематериалды мұқият тыңдатамын. (1 минут 42 секунд)
Жұптық жұмыс. <<Қоржындағы сұрақ>> Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап беріңдер.

Сұрақтар:
1.Әнші құм қайда орналасқан?
2.Құмды өлке неге Айғайқұм аталған?
3.Ел арасында Айғайқұм туралы қандай аңыз тараған?

Бейнематериал көреді

Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап береді.

ЕББҚ қажет ететін оқушымен жұмыс
ЕББҚ
<<Подкастинг>> әдісі. Оқушыға 2 сұрақ беремін.
Сұрақтар:
1.Әнші құмның ерекшелігі қандай?
2.Құм ненің әсерінен қозғалады?

<<Подкастинг>> әдісі бойынша 2 сұраққа видеоға түсіріп жауап береді.
Дескриптор:
-сұрақтарға
жауап береді. (2 балл)
??????
10 минут
2-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. <<Диалог>> бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қойдыртамын..
2-топ. <<Құм>> сөзіне <<Бес жолды өлең>> құратамын.
3-топ. <<Екі жақты күнделік>> кестесін толтыртамын.
1-топ. <<Диалог>> бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қояды..
2-топ. <<Құм>> сөзіне <<Бес жолды өлең>> құрайды.
3-топ. <<Екі жақты күнделік>> кестесін толтырады.
Дескриптор:
-әр топ өз тапсырмасын орындайды. (2 балл)

1-қосымша.
6 минут
3-тапсырма. <<Суреттер: не болды?>> әдісі. Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазыңдар.

Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазады.
Дескриптор:
- суреттерді қолданады;
-әңгіме құрап 6-7 сөйлем жазады. (2 балл)

ЕББҚ қажет ететін оқушымен жұмыс.
<<Суреттер сөйлейді>> әдісі. Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіртемін.
Суреттер

Сөйлем

Әнші құм

Ән салып тұрған құмтөбе

Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді.Мұғалімнің қолдауымен орындайды.
Дескриптор:
-суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді.
(1 балл)

Сабақтың соңы
4 минут
Қорытындылау
Жеке жұмыс <> арқылы сабақты қорытындылаймын. Бүгінгі сабақ бойынша 6 сұраққа жауап беру ұсынамын.

<> платформасы арқылы Бүгінгі сабақ бойынша 6 сұраққа жауап береді.

ҚБ
<> платформасы
Рефлексия
3 минут

Үйге тапсырма
1 минут

<>
Оқушыларға қағаздан жасалған қалта телефондарынан sms хабарлама жазу тапсырамын.

Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлерін, өз ойларын таратпа қағаздарға жазады.

1-қосымша. 2-тапсырма.
1-топ. <<Диалог>>
Бейнематериалдан берілген сөйлемдерге сұрақ қойыңыздар.
-________________________________________________________________________ ?
- Аңызға сүйенсек, құмның астында Шыңғысхан өзінің сенімді жауінгерлерімен жерленген екен.
- _______________________________________________________________________ ?
Ән салып тұратын мұндай құмтобе әлемнің алты елінде ғана бар.
2-топ. <<Бес жолды өлең>> құраңыздар.
1. Зат есім .................. .
2. Сын есім ................ , ............... .
3. Етістік ................ , ................ , .............. .
4. Сөйлем .......... , ............. , .............. , ............... .
5. Синоним .............. .

3-топ. <<Екі жақты күнделік>>
Бейнематериалда берілген сөйлемдердің біреуін таңдап, өмірмен байланыстырыңыздар.
Мәтіндегі сөйлем
Өмірмен байланысы
Құм жер әсерінен қозғалғанда одан кәдімгі сырнайдан шыққан әуенді естігендей боласыз.

Құмның тағы бір ерекшелігі ол орын ауыстырып көшіп жүрмейді, керісінше мыңдаған жылдар бойы бір орында тұр.

Ұқсас жұмыстар
Жақты сөйлем
Әдеби тіл нормасы
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Сөйлем айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді хабарлы сөйлем сұраулы сөйлем лепті сөйлем
Ата -әке -бала
Диктант оны талдау жасау
Шарын шатқалы
Қазақ тілін үйренейік. 7 сынып
Жаман жолдас
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер
Пәндер