Мәтіндегі сөйлем

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

4-тоқсан. Қазақ тілі

Білім беру ұйымының атауы
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: 10-бөлім. Саяхат және демалыс. Синтаксис
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің Т. А. Ә.
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Абдалимова Айнура Алдабергеновна
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 5
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Әнші құм
Білім беру ұйымының атауы: Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаттары
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:

5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

5. 3. 3. 1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру;

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді; сюжетті суреттерді қолданып, әңгіме құрап жазады.

ЕББҚ (есту қабілеті бұзылған) : сұрақтарға жауап береді; суреттердің желісі бойынша әңгіме қүрастырып жазады.

Білім беру ұйымының атауы: Ойлау дағдылары
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ: Түсіну, қолдану
Білім беру ұйымының атауы:
«Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гиназиясы» КММ:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың басы

3 мин

1 минут

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

3. Оқушыларды «Құм, жел, күн» әдісі арқылы топтарға біріктіремін.

Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстырамын.

Оқушының әрекеті:

Мұғаліммен амандасады. Топқа құм, жел және күн суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы ұқсас қима қағаздарды таңдау арқылы топқа бірігеді.

1 топ: Құм

2 топ: Жел

3 топ: Күн

Бағалау:
Ресурстар: Қима қағаздар
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы

(Өткен білімді еске түсіру)

10 минут

Педагогтің әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі «Wordwall » платформасымен үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қоямын.

https://wordwall. net/ru/resource/31850386

Оқушының әрекеті: «Миға шабуыл» әдісі «Wordwall » платформасымен сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

ҚБ. «Жарайсыңдар, балалар!» мақтау, мадақтау.

Дескриптор:

-сұрақтарға

жауап береді. (1 балл)

-көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады; (1 балл)

Ресурстар:

«Wordwall » платформасы

https://youtu. be/1I2hUeBqLbA

Сабақтың кезеңі/уақыт: 7 минут
Педагогтің әрекеті:

1-тапсырма. Бейнематериалды мұқият тыңдатамын. (1 минут 42 секунд)

Жұптық жұмыс. «Қоржындағы сұрақ» Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап беріңдер.

Сұрақтар:

1. Әнші құм қайда орналасқан?

2. Құмды өлке неге Айғайқұм аталған?

3. Ел арасында Айғайқұм туралы қандай аңыз тараған?

Оқушының әрекеті:

Бейнематериал көреді

Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап береді.

Сабақтың кезеңі/уақыт: ЕББҚ қажет ететін оқушымен жұмыс
Педагогтің әрекеті:

ЕББҚ

«Подкастинг» әдісі. Оқушыға 2 сұрақ беремін.

Сұрақтар:

1. Әнші құмның ерекшелігі қандай?

2. Құм ненің әсерінен қозғалады?

Оқушының әрекеті: «Подкастинг» әдісі бойынша 2 сұраққа видеоға түсіріп жауап береді.
Бағалау:

Дескриптор:

-сұрақтарға

жауап береді. (2 балл)

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт: 10 минут
Педагогтің әрекеті:

2-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. «Диалог» бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қойдыртамын. .

2-топ. «Құм» сөзіне «Бес жолды өлең» құратамын.

3-топ. «Екі жақты күнделік» кестесін толтыртамын.

Оқушының әрекеті:

1-топ. «Диалог» бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қояды. .

2-топ. «Құм» сөзіне «Бес жолды өлең» құрайды.

3-топ. «Екі жақты күнделік» кестесін толтырады.

Бағалау:

Дескриптор:

- әр топ өз тапсырмасын орындайды. (2 балл)

Ресурстар: 1-қосымша.
Сабақтың кезеңі/уақыт: 6 минут
Педагогтің әрекеті:

3-тапсырма. «Суреттер: не болды?» әдісі. Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазыңдар.

Оқушының әрекеті: Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазады.
Бағалау:

Дескриптор:

- суреттерді қолданады;

-әңгіме құрап 6-7 сөйлем жазады. (2 балл)

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт: ЕББҚ қажет ететін оқушымен жұмыс.
Педагогтің әрекеті:

«Суреттер сөйлейді» әдісі . Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіртемін.

:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Суреттер
Бағалау:
Ресурстар: Сөйлем
Әнші құм
Ән салып тұрған құмтөбе
Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді. Мұғалімнің қолдауымен орындайды.

Дескриптор:

-суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді.

(1 балл)

Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың соңы

4 минут

Қорытындылау

Педагогтің әрекеті: Жеке жұмыс «Quizlet» арқылы сабақты қорытындылаймын. Бүгінгі

Ұқсас жұмыстар
Жай сөйлемнің түрлері
Диалог құрыңдар
Жақты сөйлем
Әдеби тіл нормасы
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Сөйлем айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді хабарлы сөйлем сұраулы сөйлем лепті сөйлем
Ата -әке -бала
Диктант оны талдау жасау
Шарын шатқалы
Қазақ тілін үйренейік. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz