Мәтіндегі сөйлем

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
4-тоқсан. Қазақ тілі
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;
5. 3. 3. 1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру;
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді; сюжетті суреттерді қолданып, әңгіме құрап жазады.
ЕББҚ (есту қабілеті бұзылған) : сұрақтарға жауап береді; суреттердің желісі бойынша әңгіме қүрастырып жазады.
Сабақтың барысы
Сабақтың басы
3 мин
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.
3. Оқушыларды «Құм, жел, күн» әдісі арқылы топтарға біріктіремін.
Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстырамын.
Мұғаліммен амандасады. Топқа құм, жел және күн суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы ұқсас қима қағаздарды таңдау арқылы топқа бірігеді.
1 топ: Құм
2 топ: Жел
3 топ: Күн
Сабақтың ортасы
(Өткен білімді еске түсіру)
10 минут
«Миға шабуыл» әдісі «Wordwall » платформасымен үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қоямын.
https://wordwall. net/ru/resource/31850386
ҚБ. «Жарайсыңдар, балалар!» мақтау, мадақтау.
Дескриптор:
-сұрақтарға
жауап береді. (1 балл)
-көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады; (1 балл)
«Wordwall » платформасы
https://youtu. be/1I2hUeBqLbA
1-тапсырма. Бейнематериалды мұқият тыңдатамын. (1 минут 42 секунд)
Жұптық жұмыс. «Қоржындағы сұрақ» Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап беріңдер.
Сұрақтар:
1. Әнші құм қайда орналасқан?
2. Құмды өлке неге Айғайқұм аталған?
3. Ел арасында Айғайқұм туралы қандай аңыз тараған?
Бейнематериал көреді
Қоржындағы сұрақтарға жұбымен бірге ойланып жауап береді.
ЕББҚ
«Подкастинг» әдісі. Оқушыға 2 сұрақ беремін.
Сұрақтар:
1. Әнші құмның ерекшелігі қандай?
2. Құм ненің әсерінен қозғалады?
Дескриптор:
-сұрақтарға
жауап береді. (2 балл)
2-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. «Диалог» бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қойдыртамын. .
2-топ. «Құм» сөзіне «Бес жолды өлең» құратамын.
3-топ. «Екі жақты күнделік» кестесін толтыртамын.
1-топ. «Диалог» бойынша берілген сөйлемдерге сұрақ қояды. .
2-топ. «Құм» сөзіне «Бес жолды өлең» құрайды.
3-топ. «Екі жақты күнделік» кестесін толтырады.
Дескриптор:
- әр топ өз тапсырмасын орындайды. (2 балл)
3-тапсырма. «Суреттер: не болды?» әдісі. Суреттерді қатыстыра отырып әңгіме құрап жазыңдар.
Дескриптор:
- суреттерді қолданады;
-әңгіме құрап 6-7 сөйлем жазады. (2 балл)
«Суреттер сөйлейді» әдісі . Суреттерді сөйлеммен сәйкестендіртемін.


Дескриптор:
-суреттерді сөйлеммен сәйкестендіреді.
(1 балл)
Сабақтың соңы
4 минут
Қорытындылау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz