Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Саралау тапсырмалары

Білім беру ұйымының атауы
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің
№32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі
Пәні:
Геометрия
Бөлім:
9.2А .Жазықтықтағы түрлендірулер.
Педагогтің аты-жөні:
АйтбенбетоваАлия Мауленовна
Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Гомотетия және оның қасиеттері./2сағаты/
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.1.4.11 гомотетия анықтамасын және қасиеттерін білу.
9.1.4.12 гомотетия кезінде әр түрлі фигуралардың бейнелерін салу.
Сабақтың мақсаты
Гомотетия анықтамасын және оның қасиеттерін сипаттайды.
Гомотетия кезінде әр түрлі фигуралардың бейнелерін салады.
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну; қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
Тар

Сабақтың басы:

5мин

Сабақтың ортасы:

10мин

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған есептер
10минут

ЕББҚ
5мин

Сергіту сәті:
5мин

Сабақтың соңы:
5мин
1.Ұйымдастыру кезеңі
а)оқушылармен сәлемдесу, түгендеу сабаққа қажетті құрал жабдықтардың дайындылығын тексеру.
б)сабақтың тақырыбын,сабақ мақсатын айқындау.
в) топқа бөлу:суреттегі түрлендірулер арқылы бөлінеді,араларынан топ басшыны сайлайды.
1топ <<Симметрия>>
2топ << Гомотетия>>
3топ <<Бұру>>
2.Өткен білімді еске түсіру
<<Доп лақтыру>>әдісін пайдаланып , алдыңғы тақырыптарды пысықтаймын , сұрақтарға жауап аламын:

*Жазықтықта фигуралардың қандай түрлендірулерді білеміз?/осьтік,нүктеге қарағанда симметриялар,параллель көшіру,бұру/
*Сол түрлендірулер немен ерекшеленеді? /нүктелердің арақашықтығы өзгермейді/
*Нүктелердің арақашықтығы сақталатын түрлендірулерді жалпы қалай аталады?/қозғалыс/
*Егер нүктелердің арақашықтығы бірнеше есе немесе артық/кем/өзгеретін болса,онда ондай түрлендіруді қалай аталады?/ұқсас түрлендіру/
*Ұқсас түрлендірудің қандай түрін қарастырдық?/гомотетия/
*Гомотетия немен ерекшеленеді ? /гомотетия центрі бар,нүктелердің арақашықтығы бірнеше есе артады/кемиді/,бұрыштардың градус өлшемдері өзгермейді/
*Ұқсас/гомотетиялы/фигуралардың аудандарың қатынасы неге тең?/ұқсастық коэфициенттің квадратына тең/

Мақсатым:бұл әдіс арқылы оқушылардың теориялық білімдерін жетілдіру,тез әрі жылдам ойлануға дайындау,тілдік мақсаттардың орындалуына ықпал ету және дұрыс сұрақ қою білуге бағыттау.

Топтық жұмыс. <<Ой қозғау>>әдісі бойынша тақырыпты ашу.
Тақырыптың мағынасын оқушылардың өздеріне ашуға және гомотетия анықтамасы мен қасиеттерін қолданып,ұқсас фигураларды салуды үйренуге мүмкіндік беремін.
1топқа
.Суреттегі центрі О нүктесі және коэффициенті 0,5 болатын гомотетия кезінде АВСД төртбұрышынан алынған төртбұрышты салыңдар.

2топқа.
Квадраттың ауданы:1) 36 2)100 есе артуы үшін,оның қабырғасын неше есе арттыру керек?

3топқа.
Суретте гомотетиялы фигуралар берілген.Ұқсастық коэффициенті к=3 ге тең .Фигуралардың аудандарының қатынасы неге тең?

Мақсатым:оқушыларды топтық талқылауға тартып,сыныптастардың пікірін тыңдай білуге және өзінің ойын жеткізіп,сөйлеуіне мүмкіндік береді.

Саралау тапсырмалары:
Жұптық жұмыс. << Ойлан-жұптас-бөліс>>әдісі арқылы әрбір оқушы өзі ойланып,жұп болып шығарады,топпен ақылдасуға болады.

1тапсырма.
Апамның галошында ұлтарақ түсіп қалыпты,жаңа ұлтарақ керек болды.
Менің галошымның размер 35 , апамның кі 39размер.Менің ұлтарағымның көмегімен киіздің қалған бөлігінен апама қалай үлтарақ қиып алуға болады?

2тапсырма.
Жаңа жыл мерекесіне Арыс қаласындағы мерекелік алаңда шырша орнататты..Шыршаның әсемдігіне тоймай Ажар немерем алыстан тамсанып қарап тұрды.Егер Ажар мен шырша бір тегіс жерде тұрса,Ажардың бойы85см,ал оның көлеңкесі50см болса,ал шыршаның көлеңкесі 4метрдей болса,онда шыршаның биіктігі қандай?

3тапсырма.
Фаберлик журналдан мен қызыма параллелепипед тәріздес косметикалық сөмке таңдадым.Журналда оның пішіні кішкентай және шынайы суреттеррі көрсетілген.Олардың қанша есе артық екенін білгім келді?

<<Кіші қадамдар>>әдісі
Берілген фигураға гомотетиялы фигураны сыз,егер О нүкте - гомотетия центрі және ұқсастық коэффициент к =3,-2;0,5

<<Атомдар мен молекула>>әдісімен бойларын сергітіп аламын
Сабақты бекітуге << Кім білімді,кім жылдам?>> әдісімен
мына кестені толтыруға беремін
Кестедегі бос тор көз толтырады.

F
F1
K
F~F1
a=5см
А1=
k=3
FS=16
см2
S1=100
См2
k=
F F1

S= 400 cм2
S1=81
cм2
K=
F F1

S=25
дм2
S1=?дм2
K=1/4
F F1

S=?м2
S1=900м2
K=5/4
F F1
Рефлексия
<<Екіжұлдыз,бір тілек>>әдісі ақылы кері байланыс жасату.
Бағалау:оқушылар бағалау критерийлеріне қарай балл жинап,бағаланады
Үйге тапсырма:№10
Оқушылар амандасады,топқа бөлінеді.Сабақ тақырыбымен,мақсатымен танысып,құрал-жабдықтарды дайындайды.

Өткен білім тексеру барысында сұрақтарға жауап береді.
Топтағы оқушылар бір-бірін жауаптарын қадағалап тыңдап отырады.Қажет жағдайда,түзетеді.
Топ басшылары дұрыс жауап берген оқушыларды белгілеп отырады.

Топтық жұмыста тапсырманы орындайды,ортаға салады,өз ойларымен бөліседі.
Дайын болған топ өз есебін тақтаға шығып қорғайды.

1топтың есебі http// www.geogebra.org/calculator қосымшасын қолданады.k=0.5
ОА1/ОА=0.5, А 1В 1С 1Д1~АВСД

2топтың есебі:А 1В 1С 1Д1~АВСД
S1/S=36 2) S1 /S=100 S1/S=k[2].a1/a=6 2)a1/a=10 есе

3топтың есебі:
S1/S=?егер a1/a=3
Шешуі: S1/S=k[2],онда S1/S=9

Дескриптор:
-гомотетия анықтамасын және қасиеттерін қолданады.
-гомотетиялы фигураны салады.
Әрбір оқушы тапсырма шешу жолын өзі ойланады,жұптасып шығарады.Сынып болып талқылайды.
Дескриптор бойынша тексереді
1тапсырманың шешуі:
-кіші ұқтарақтың қағазға көшіреді,
-суреттің ішінен екі перпендикуляр түзулер салады.
-қиылысу нүктені О гомотетия центрі деп алып,
-к=39/35 коэфициент бойыншагомотетиялы нүктелердіА1~А,
В1,С1~С және т.б.
-гомотетиялы нүктелерді қосамыз.
ОА1/ОА=ОВ1/ОВ=ОС1/ОС=39/35

2тапсырманың шешуі:
K=85/50=1.7
Ш=400*1,7=680см 6м80см
3тапсырманың шешуі:
А=15см,B=20cм,C=12см
a = 7.5см, в =10см, с=6см
жауабы :үлкені кішкентайдан екі есе артық
Дескриптор:
-гомотетия анықтамасын және қасиеттерін қолданады.
-гомотетиялы фигураны салады.
-белгісіз сұраққа жауабын есептеп табады..
ЕББҚ ететін оқушыларға жәрдем беретін көмекші оқушы тағайындаймын.Gooqle Play қосымшасының көмегіменhttps://www.geogebra.org/ calculator
Берілген фигураға гомотетиялы фигураны салады.

Кестедегі бос тор көз толтыру үшін, дәптерге есептеулер жүргізеді.
1 .а1=15cm
2.k=5/4 ,F3.k=9/20 F>F1
4.S1=25/16 ,F>F1
5.S=900*16/25=576м2 , F< F1

Бір-бірін жауаптарын негіздейді, тексереді.
Оқушылар стикерге сабақ туралы пікірлері мен ұсыныстарын жазып пікірлер тақтаға жабыстырады.

Аузша бағалау:
Жарайсын!
Жақсы!Өте жақсы!
Тамаша!
Керемет!
<<Жауабын қуантады>>,
<<Тағы бір ойланып көр>>

Тапсырманың дескриптор бойынша топтар бір-бірін <<бағдаршам>> әдісімен бағалайды.

Қалыптастырушы бағалау жүргіземін оқушылардың қаншалықты тапсырманы орындауларын талдап етемін.

Жұмыстарын дескриптор бойынша топ болып тексереді.

Топ басшысы бағалау парақшысына
дескриптор бойынша алған балын қойып отырады.

Кестенің жауаптарын дұрыс жауабымен салыстырады

Топ басшысы бағалау парақшысына
дескриптор бойынша алған балын қойып отырады,жинаған балдарын қысқаша баяндайды.

Бағалау парақшалары,
доп

слайд1

СмирновВ.А.
ТұяқовЕ.А.,
Геометрия.
Жалпы білім беретін мектептің 9сыныбына арналған оқулық.-Алматы:Мектеп,2019ж

Плакат,
Сызғыш,кеспе қағаздар, түрлі түсті борлар

Слайд2,3,4

https : //www.geogebra.org/calculator

Ұқсас жұмыстар
Центрлік және осьтік симметрия
Глобусты қалай қолданады
Галогендердің атомдық
Көрсеткіштік функция графигі
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Мұхиттармен байланысты апаттар
Біз қалай қозғаламыз
Ақпаратты сығу. Сабақ барысы
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Құндылықтарға дарыту
Пәндер