Саралау тапсырмалары

Білім беру ұйымының атауы

Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің

№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі

Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: Геометрия
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: 9. 2А . Жазықтықтағы түрлендірулер.
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: АйтбенбетоваАлия Мауленовна
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: Гомотетия және оның қасиеттері. /2сағаты/
Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі:

9. 1. 4. 11 гомотетия анықтамасын және қасиеттерін білу.

9. 1. 4. 12 гомотетия кезінде әр түрлі фигуралардың бейнелерін салу.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі:

Гомотетия анықтамасын және оның қасиеттерін сипаттайды.

Гомотетия кезінде әр түрлі фигуралардың бейнелерін салады.

Білім беру ұйымының атауы: Ойлау дағдыларының деңгейлері
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: Білу және түсіну; қолдану
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау

Ресурс

Тар

Білім беру ұйымының атауы:
Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі:
Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың басы:

5мин

Сабақтың ортасы:

10мин

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған есептер

10минут

ЕББҚ

5мин

Сергіту сәті:

5мин

Сабақтың соңы:

5мин

Арыс қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімнің№32 Ә. Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі:

1. Ұйымдастыру кезеңі

а) оқушылармен сәлемдесу, түгендеу сабаққа қажетті құрал жабдықтардың дайындылығын тексеру.

б) сабақтың тақырыбын, сабақ мақсатын айқындау.

в) топқа бөлу:суреттегі түрлендірулер арқылы бөлінеді, араларынан топ басшыны сайлайды.

1топ «Симметрия»

2топ « Гомотетия»

3топ «Бұру»

2. Өткен білімді еске түсіру

«Доп лақтыру»әдісін пайдаланып , алдыңғы тақырыптарды пысықтаймын, сұрақтарға жауап аламын:

*Жазықтықта фигуралардың қандай түрлендірулерді білеміз?/осьтік, нүктеге қарағанда симметриялар, параллель көшіру, бұру/

*Сол түрлендірулер немен ерекшеленеді? /нүктелердің арақашықтығы өзгермейді/

*Нүктелердің арақашықтығы сақталатын түрлендірулерді жалпы қалай аталады?/қозғалыс/

*Егер нүктелердің арақашықтығы бірнеше есе немесе артық/кем/өзгеретін болса, онда ондай түрлендіруді қалай аталады?/ұқсас түрлендіру/

*Ұқсас түрлендірудің қандай түрін қарастырдық?/гомотетия/

*Гомотетия немен ерекшеленеді ? /гомотетия центрі бар, нүктелердің арақашықтығы бірнеше есе артады/кемиді/, бұрыштардың градус өлшемдері өзгермейді/

*Ұқсас/гомотетиялы/фигуралардың аудандарың қатынасы неге тең?/ұқсастық коэфициенттің квадратына тең/

Мақсатым: бұл әдіс арқылы оқушылардың теориялық білімдерін жетілдіру, тез әрі жылдам ойлануға дайындау, тілдік мақсаттардың орындалуына ықпал ету және дұрыс сұрақ қою білуге бағыттау.

Топтық жұмыс. «Ой қозғау» әдісі бойынша тақырыпты ашу.

Тақырыптың мағынасын оқушылардың өздеріне ашуға және гомотетия анықтамасы мен қасиеттерін қолданып, ұқсас фигураларды салуды үйренуге мүмкіндік беремін.

1топқа

. Суреттегі центрі О нүктесі және коэффициенті 0, 5 болатын гомотетия кезінде АВСД төртбұрышынан алынған төртбұрышты салыңдар.

2топқа.

Квадраттың ауданы:1) 36 2) 100 есе артуы үшін, оның қабырғасын неше есе арттыру керек?

3топқа .

Суретте гомотетиялы фигуралар берілген. Ұқсастық коэффициенті к=3 ге тең . Фигуралардың аудандарының қатынасы неге тең?

Мақсатым:оқушыларды топтық талқылауға тартып, сыныптастардың пікірін тыңдай білуге және өзінің ойын жеткізіп, сөйлеуіне мүмкіндік береді.

Саралау тапсырмалары:

Жұптық жұмыс. « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы өзі ойланып, жұп болып шығарады, топпен ақылдасуға болады.

1тапсырма .

Апамның галошында ұлтарақ түсіп қалыпты, жаңа ұлтарақ керек болды.

Менің галошымның размер 35, апамның кі 39размер. Менің ұлтарағымның көмегімен киіздің қалған бөлігінен апама қалай үлтарақ қиып алуға болады?

2тапсырма.

Жаңа жыл мерекесіне Арыс қаласындағы мерекелік алаңда шырша орнататты. . Шыршаның әсемдігіне тоймай Ажар немерем алыстан тамсанып қарап тұрды. Егер Ажар мен шырша бір тегіс жерде тұрса, Ажардың бойы85см, ал оның көлеңкесі50см болса, ал шыршаның көлеңкесі 4метрдей болса, онда шыршаның биіктігі қандай?

3тапсырма .

Фаберлик журналдан мен қызыма параллелепипед тәріздес косметикалық сөмке таңдадым. Журналда оның пішіні кішкентай және шынайы суреттеррі көрсетілген. Олардың қанша есе артық екенін білгім келді?

«Кіші қадамдар»әдісі

Берілген фигураға гомотетиялы фигураны сыз, егер О нүкте -гомотетия центрі және ұқсастық коэффициент к =3, -2; 0, 5

«Атомдар мен молекула»әдісімен бойларын сергітіп аламын

Сабақты бекітуге « Кім білімді, кім жылдам?» әдісімен

мына кестені толтыруға беремін

Кестедегі бос тор көз толтырады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Рефлексия

«Екіжұлдыз, бір тілек»әдісі ақылы кері байланыс жасату.

Бағалау:оқушылар бағалау критерийлеріне қарай балл жинап, бағаланады

Үйге тапсырма:№10

F
F 1
K
F \sim F 1
a=5см
А 1 =
k=3
F < < F 1

S=16

см 2

S 1 =100

См 2

k=
F F 1
S= 400 cм 2

S 1 =81

2

K=
F F 1

S=25

дм 2

S 1 =?дм 2
K=1/4
F F 1
S=?м 2
S 1 =900м 2
K=5/4
F F 1

Оқушылар амандасады, топқа бөлінеді. Сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысып, құрал-жабдықтарды дайындайды.

Өткен білім тексеру барысында сұрақтарға жауап береді.

Топтағы оқушылар бір-бірін жауаптарын қадағалап тыңдап отырады. Қажет жағдайда, түзетеді.

Топ басшылары дұрыс жауап берген оқушыларды белгілеп отырады.

Топтық жұмыста тапсырманы орындайды, ортаға салады, өз ойларымен бөліседі.

Дайын болған топ өз есебін тақтаға шығып қорғайды.

1топтың есебі http// www. geogebra. org/calculator қосымшасын қолданады. k=0. 5

ОА 1 /ОА=0. 5, А 1 В 1 С 1 Д 1 \sim АВСД

2топтың есебі: А 1 В 1 С 1 Д 1 А В С Д А\ 1В\ 1С\ 1Д1\sim АВСД

S 1 /S=36 2) S 1 /S=100 S 1 /S=k 2 . a 1 /a=6 2) a 1 /a=10 есе

3топтың есебі:

S 1 /S=?егер a 1 /a=3

Шешуі: S 1 /S=k 2 , онда S 1 /S=9

C:\Users\User\Downloads\333333333333333.png Дескриптор:

-гомотетия анықтамасын және қасиеттерін қолданады.

-гомотетиялы фигураны салады.

Әрбір оқушы тапсырма шешу жолын өзі ойланады, жұптасып шығарады. Сынып болып талқылайды.

Дескриптор бойынша тексереді

C:\Users\User\Downloads\галош.jpg 1тапсырманың шешуі:

-кіші ұқтарақтың қағазға көшіреді,

-суреттің ішінен екі перпендикуляр түзулер салады.

-қиылысу нүктені О гомотетия центрі деп алып,

-к=39/35 коэфициент бойыншагомотетиялы нүктелердіА 1 \sim А,

В 1, С 1 \sim С және т. б.

-гомотетиялы нүктелерді қосамыз.

ОА 1 /ОА=ОВ 1 /ОВ=ОС 1 /ОС=39/35

32 PNG, Новогодняя елка, PNG изображения с прозрачным фоном C:\Users\User\Downloads\44444444444.png

2тапсырманың шешуі :

K=85/50=1. 7

Ш=400*1, 7=680см 6м80см

3тапсырманың шешуі:

А=15см, B=20cм, C=12см

a = 7. 5см, в =10см, с=6см

жауабы :үлкені кішкентайдан екі есе артық

Дескриптор:

-гомотетия анықтамасын және қасиеттерін қолданады.

-гомотетиялы фигураны салады.

-белгісіз сұраққа жауабын есептеп табады. .

ЕББҚ ететін оқушыларға жәрдем беретін көмекші оқушы тағайындаймын. Gooqle


Ұқсас жұмыстар
Центрлік және осьтік симметрия
Глобусты қалай қолданады
Галогендердің атомдық
Көрсеткіштік функция графигі
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Мұхиттармен байланысты апаттар
Біз қалай қозғаламыз
Ақпаратты сығу. Сабақ барысы
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Құндылықтарға дарыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz