Көлбеу призма

Мектептің атауы

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп
Мектептің атауы:

Бөлім:

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: 11. 4А Денелер көлемдері
Мектептің атауы:

Педагогтің аты-жөні

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: Молдаханова Кулиман Байгалиевна
Мектептің атауы:

Күні:

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:

Сынып: 11

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Мектептің атауы:

Сабақтың тақырыбы

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: Призма және оның көлемі (1-сабақ)
Мектептің атауы:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: 11. 3. 10 - призма көлемін табу формуласын қолдану;
Мектептің атауы:

Сабақтың мақсаты (Бағалау критерийі)

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

-Призма көлемін табу формуласын қолданады.

-Призма көлеміне байланысты қарапайым есептер шығарады.

-Призма көлеміне байланысты жоғары деңгейдегі есептер шығарады.

Мектептің атауы:

Ойлау дағдысының деңгейі

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: Білу және түсіну, қолдану, жоғары деңгейдегі қолданыс
Мектептің атауы:

ЕБҚБ алушы

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: II топ (көру қабілеттері бұзылған бала)
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп: Сабақтың барысы
Мектептің атауы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚБ алушы іс -әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Мектептің атауы:

Сабақтын басы

Ұйымдастыру (2мин)

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
  1. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу.
  2. Оқушылардың көңіл-күйін «Шаттық шеңбер» арқылы сабаққа қалыптастыру. Оқушыларға сабақтың тақырыбын және мақсатын слайд арқылы таныстырады. Бағалау парағын топ басшысына тарату.
  3. Үй жұмысын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы слайдпен тексеру.
  1. Сәлемдеседі.
  2. Шеңбер құру арқылы бір-бірімен жақсы сөздермен алмасады.
  3. Үй жұмысын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-бірін тексеру.
  1. Сәлемдеседі.
  2. Шеңбер құру арқылы бір-бірімен жақсы сөздермен алмасады
  3. Үй жұмысын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-бірін тексеру
Мадақтау
Слайд
Мектептің атауы: Алғашқы білімдерін тексеру (5 мин)
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

1. Стикерлер тарату арқылы «Тік призма», «Дұрыс призма», «Көлбеу призма» топтарына бөлемін.

2. «Миға шабуыл» әдісі бойынша, өткен тақырыпты еске түсіріп кестені сәйкестендіру

1. Sбб= Pтаб. * Н

2. S б. б. =Pқима*l

3. S= ½ b*H

:
:
:
:
1. Тік призманың бүйір бетінің ауданы
S б. б. =Pқима*l
2. Көлбеу призманың бүйір бетінің ауданы
S= ½ b*H
3. Дұрыс үшбұрыштың ауданы
S б. б. = Pтаб. * Н

Ерекше білім кажет ететін балаға үлкен әріппен жазылған үлестірмеде кесте ұсынылады.

Топпен бірге отырады. Үлгерімі жақсы оқушы қолдау көрсетеді.

Тілек білдіріп мадақтау
Үлестірмелер
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:

Сабақтын ортасы

Негізгі бөлім. Тақырыпты меңгеру

(15мин)

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

Жаңа сабақтың тақырыбын меңгеру үшін мұғалім оқулықтан мәтінді оқуға ұсынады.

«Кіріспе сұрақтар» әдісі арқылы, қарапайым-кіріспелі есептерді шығарып жаңа сабақты меңгереді.

Топтық жұмыс. Дайын сызбалар бойынша есептер шығару.

  1. Көпірге төгілген қиыршық тас үйіндісі трапеция тәрізді. Оның төменгі табаны 10 м, ал жоғарғы табаны 16м және биіктігі 4, 2м. 2км үйіндіде қанша куб метр қиыршық тас бар екенін табыңдар.
  2. Төртбұрышты дұрыс призманың диагоналы 8, 5см, ал бүйір жағының диагоналы 6, 5см-ге тең. Призманың көлемін табыңдары.
  3. АВСА1В1С1көлбеу призманың табаны қабырғасы 10 см теңқабырғалы үшбұрыш. А төбесінің проекциясы АВС үшбұрышының центріне түседі, ал АА1қыры табан жазықтығымен қанша градустық бұрыш жасайды. Көлбеу призманың көлемін табыңдар.

Оқулықты оқып, жаңа тақырыппен танысады. Тірек сөздерді өз дәптеріне жазып алады.

«Тік призма»

Дескриптор:

- Есептің шарты бойынша берілгенін жазып, сызбасын сызады. 1б

- Призманың табанындағы трапецияның ауданын табады. 1б

- Призманың көлемін есептеп шығарып, жауабын жазады. 2б

«Дұрыс призма»

Дескриптор:

-Есептің шарты бойынша берілгенін жазып, сызбасын сызады. 1б

-Диагоналдарды сызып, үшбұрыштарға Пифагор теор. қолданады. 1б

-Призманың көлемін есептеп шығарып, жауабын жазады. 2б

«Көлбеу призма»

Дескриптор:

-Есептің шарты бойынша берілгенін жазып, сызбасын сызады. 1б

-Қима жүргізіп, қиманың ауданын табады. 1б

-Үшбұрыш градусын анықтайды. 1б

- Призманың көлемін есептеп шығарып, жауабын жазады. 1б

Ерекше білім кажет ететін балаға үлкен әріппен жазылған есеп үлестірмеде беріледі
Дескриптор арқылы өздерін бағалайды
Слайд
Мектептің атауы:

Практикалық бөлім

ФС есебін шығару

(15 мин)

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

«Ойлан, топтас, бөліс» әдісі бойынша есеп шығару.

Жүк машинасының кузовының сыйымдылық өлшемі 3, 04м х 2, 5м х 1, 2м. А пунктінен В пунктіне өлшемі 0, 25м х0, 12м х 0, 08м болатын қанша кірпіштерді тасымалдауға болады?

Жүк машина 36литр жанармай жұмсайды. 1 литр бензин-149тг, газ-50тг, дизель-191тг болса, қай жанармайды қолданған тиімді?

Жауабы: 3800 кірпіш; газ 1800 тг

Дескриптор:

-Кузовының өлшемі арқылы көлемін табу. 1б

- 1 кірпіштің берілген өлшем арқылы көлемін табу. 1б

-Тасымалданатын барлық кірпіштің санын табу. 1б

- Жанармайға қажетті қаражатты есептеу. 1б

-Жанармайдың жұмсалу тиімділігін анықтау. 2б

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бензин
Газ
Дизель
1топ
149тг
2топ
50тг
3топ
191тг
Ерекше білім кажет ететін балаға үлкен әріппен жазылған есеп үлестірмеде беріледі
Дескриптор арқылы өздерін бағалайды
Слайд
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:
Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:
Мектептің атауы:

Сабақтын соңы

Кері байланыс

3 мин

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

Сабақ соңында мұғалім оқушыларға «Лездеме» әдісі бойынша, сұрақтар қою арқылы кері байланыс жасалынады.

  • Табаны тікбұрышты үшбұрыш болған тік призманың көлемі қалай есептеледі?
  • Дұрыс үшбұрышты призманың көлемі?
  • Дұрыс төртбұрышты призманың көлемі?
  • Суреттегі призмалардың ішінен сұрақтарға тиісті призманы тап?

Мұғаліммен қорытынды жасап, бағалау парағын топ басшысы толтырады.

Ерекше білім кажет ететін балаға үлкен әріппен жазылған сұрақтар, үлестірмеде беріледі
Өздерін дұрыс жауап арқылы бағалайды
слайд
Мектептің атауы:

Сабақты қорытыңдылау

Рефлексия (5 мин)

Коммуналдық мемлекеттік мекеме Кешкі (ауысымды) мектеп:

Рефлексия

«ҚОСУ-АЛУ-ҚЫЗЫҚ» әдісі

  • Бағалау парағын жинап алу.

Үйге тапсырма: № 13. 7

- Мен бүгін нені қостым . . .

-Мен бүгін нені алдым . . .

-Мен үшін не қызықты болды . . .

Слайд

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Призма бетінің ауданы
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
Көпжақтардың түрлері
Тақырып Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Цилиндр. 11 сынып
Тік призма, параллелепипед
Ұзындығы мен ені
Пирамида немесе конус
Тік призма
Геометриялық денелерден құралған натюрморт
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz