Көлбеу призма

Мектептің атауы
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып: 11
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты (Бағалау критерийі)
-Призма көлемін табу формуласын қолданады.
-Призма көлеміне байланысты қарапайым есептер шығарады.
-Призма көлеміне байланысты жоғары деңгейдегі есептер шығарады.
Ойлау дағдысының деңгейі
ЕБҚБ алушы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
ЕБҚБ алушы іс -әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтын басы
Ұйымдастыру (2мин)
- Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу.
- Оқушылардың көңіл-күйін «Шаттық шеңбер» арқылы сабаққа қалыптастыру. Оқушыларға сабақтың тақырыбын және мақсатын слайд арқылы таныстырады. Бағалау парағын топ басшысына тарату.
- Үй жұмысын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы слайдпен тексеру.
- Сәлемдеседі.
- Шеңбер құру арқылы бір-бірімен жақсы сөздермен алмасады.
- Үй жұмысын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-бірін тексеру.
- Сәлемдеседі.
- Шеңбер құру арқылы бір-бірімен жақсы сөздермен алмасады
- Үй жұмысын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-бірін тексеру
1. Стикерлер тарату арқылы «Тік призма», «Дұрыс призма», «Көлбеу призма» топтарына бөлемін.
2. «Миға шабуыл» әдісі бойынша, өткен тақырыпты еске түсіріп кестені сәйкестендіру
1. Sбб= Pтаб. * Н
2. S б. б. =Pқима*l
3. S= ½ b*H
Ерекше білім кажет ететін балаға үлкен әріппен жазылған үлестірмеде кесте ұсынылады.
Топпен бірге отырады. Үлгерімі жақсы оқушы қолдау көрсетеді.
Сабақтын ортасы
Негізгі бөлім. Тақырыпты меңгеру
(15мин)
Жаңа сабақтың тақырыбын меңгеру үшін мұғалім оқулықтан мәтінді оқуға ұсынады.
«Кіріспе сұрақтар» әдісі арқылы, қарапайым-кіріспелі есептерді шығарып жаңа сабақты меңгереді.
Топтық жұмыс. Дайын сызбалар бойынша есептер шығару.
- Көпірге төгілген қиыршық тас үйіндісі трапеция тәрізді. Оның төменгі табаны 10 м, ал жоғарғы табаны 16м және биіктігі 4, 2м. 2км үйіндіде қанша куб метр қиыршық тас бар екенін табыңдар.
- Төртбұрышты дұрыс призманың диагоналы 8, 5см, ал бүйір жағының диагоналы 6, 5см-ге тең. Призманың көлемін табыңдары.
- АВСА1В1С1көлбеу призманың табаны қабырғасы 10 см теңқабырғалы үшбұрыш. А төбесінің проекциясы АВС үшбұрышының центріне түседі, ал АА1қыры табан жазықтығымен қанша градустық бұрыш жасайды. Көлбеу призманың көлемін табыңдар.
Оқулықты оқып, жаңа тақырыппен танысады. Тірек сөздерді өз дәптеріне жазып алады.
«Тік призма»
Дескриптор:
- Есептің шарты бойынша берілгенін жазып, сызбасын сызады. 1б
- Призманың табанындағы трапецияның ауданын табады. 1б
- Призманың көлемін есептеп шығарып, жауабын жазады. 2б
«Дұрыс призма»
Дескриптор:
-Есептің шарты бойынша берілгенін жазып, сызбасын сызады. 1б
-Диагоналдарды сызып, үшбұрыштарға Пифагор теор. қолданады. 1б
-Призманың көлемін есептеп шығарып, жауабын жазады. 2б
«Көлбеу призма»
Дескриптор:
-Есептің шарты бойынша берілгенін жазып, сызбасын сызады. 1б
-Қима жүргізіп, қиманың ауданын табады. 1б
-Үшбұрыш градусын анықтайды. 1б
- Призманың көлемін есептеп шығарып, жауабын жазады. 1б
Практикалық бөлім
ФС есебін шығару
(15 мин)
«Ойлан, топтас, бөліс» әдісі бойынша есеп шығару.
Жүк машинасының кузовының сыйымдылық өлшемі 3, 04м х 2, 5м х 1, 2м. А пунктінен В пунктіне өлшемі 0, 25м х0, 12м х 0, 08м болатын қанша кірпіштерді тасымалдауға болады?
Жүк машина 36литр жанармай жұмсайды. 1 литр бензин-149тг, газ-50тг, дизель-191тг болса, қай жанармайды қолданған тиімді?
Жауабы: 3800 кірпіш; газ 1800 тг
Дескриптор:
-Кузовының өлшемі арқылы көлемін табу. 1б
- 1 кірпіштің берілген өлшем арқылы көлемін табу. 1б
-Тасымалданатын барлық кірпіштің санын табу. 1б
- Жанармайға қажетті қаражатты есептеу. 1б
-Жанармайдың жұмсалу тиімділігін анықтау. 2б
Сабақтын соңы
Кері байланыс
3 мин
Сабақ соңында мұғалім оқушыларға «Лездеме» әдісі бойынша, сұрақтар қою арқылы кері байланыс жасалынады.
- Табаны тікбұрышты үшбұрыш болған тік призманың көлемі қалай есептеледі?
- Дұрыс үшбұрышты призманың көлемі?
- Дұрыс төртбұрышты призманың көлемі?
- Суреттегі призмалардың ішінен сұрақтарға тиісті призманы тап?
Мұғаліммен қорытынды жасап, бағалау парағын топ басшысы толтырады.
Сабақты қорытыңдылау
Рефлексия (5 мин)
Рефлексия
«ҚОСУ-АЛУ-ҚЫЗЫҚ» әдісі
- Бағалау парағын жинап алу.
Үйге тапсырма: № 13. 7
- Мен бүгін нені қостым . . .
-Мен бүгін нені алдым . . .
-Мен үшін не қызықты болды . . .
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz