Тармақталған алгоритмдерді программалау

Тайпақ мектеп-гимназиясы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
7. 3. 2. Таңдауды ұйымдастыру(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

7. 3. Шешімдерді программалау
Бөлім::

Педагогтің Т. А. Ә.

7. 3. Шешімдерді программалау: Жаксиева Айкерим
Бөлім::

Күні:

7. 3. Шешімдерді программалау:
Бөлім::

Сынып: 7 сынып

7. 3. Шешімдерді программалау:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы:

7. 3. Шешімдерді программалау: 7. 3. 2. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 3. Шешімдерді программалау: 7. 3. 2. 1. Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу
Бөлім::

Сабақтың мақсаты:

7. 3. Шешімдерді программалау: Тармақталған алгоритмдерді Python (пайтон) программалау тілінде құрады.
Бөлім::

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға арналған сабақ мақсаты:

7. 3. Шешімдерді программалау: Программалау тілінде тармақталған алгоритмді анықтай алады
Бөлім::

ЕБҚ сипаттамасы

7. 3. Шешімдерді программалау: Психикалық дамуы тежелген. Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар.
Бөлім::

Бағалау критерийлері

7. 3. Шешімдерді программалау:

Білім алушылар.

  • Тармақталған алгоритм ұғымына анықтама береді және мысалдар келтіреді.
  • Тармақталған алгортимнің құрылымын анықтайды
  • Python программалау ортасында тармақталған алгоритмді жазады (Шартты тексеру операторын, шартты ауыстыру операторын қолданады)
Бөлім::

Ойлау дағдылары

7. 3. Шешімдерді программалау: Қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
ЕБҚ оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың басы

0-2мин

Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу.

2. Оқушыларды топтарға бөлу

Оқушылардың аты жазылған дөңгелекшелер ілініп тұрады, оқышылар өздерінің есімдері жазылған дөңгелекшені алады, дөңгелекшенің артындағы түстер бойынша оқушылар екі топқа бөлінеді.

І топ: «Программа»

ІІ топ: «Блок - схема»

3. Жаңа тақырыпты ашу. Кейс әдісі

Оқушылар демалыс уақытымызды тиімді өткізу үшін алдын ала жоспарлайық. Егер күн ашық, күннің шуағы шашып тұрса, саябаққа барамыз, ал егер бұлтты болса кинотеатрға барамыз.

Сұрақ қойылады:

  • Ал, оқушылар бұл жерден нені байқауға болады?
  • Неге байланысты біз әрекет етеміз?
  • Оқушылар сонда ауа райына байланысты қандай шарттарды орындаймыз?
  • Шарт дегеніміз не?
  • Ол қай кезде орындалады және қай кезде орындалмайды?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар? Өз болжамдарыныңызды айтыңыздар.

Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру

Жарайсыңдар балалар, енді күнделікті тұрмыста шартқа байланысты қандай мысалдарды келтірер едіңдер, топтаса отырып бір мысал ойласытырып айтыңыздар

Дискриптор:

  • Тармақталу алгоритіміне мысал келтіреді;
Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады

2. Оқушылар өз аттары тұрған дөңгелекшені таңдау арқылы топқа бөлінеді.

3. Оқушылар сұрақтарды мұқият тыңдап, жауап береді, тармақталған алгоритм түсінігін тұжырымдайды.

Жауабы:

  • Демалыс уақытымызды тиімді пайдалану . үшін белгілі бір жоспар құрамыз.
  • Күннің райына байланысты әрекет етеміз, яғни шарт қойылады.
  • егеркүн жылы болса саябаққа барамыз

Оқушылар топтаса отырып мысал жазады.

ЕБҚ оқушының әрекеті:

Мұғаліммен амандасады

Оқушылармен араласып топтасады

Демалыс күнін қалай өткізгендігін дәптеріне жазады.

Алдағы демалыс күнін қалай өткізетіндігі туралы жоспарлайды

Бағалау:

3. Оқушылардың сұрақтарға жауап беруіне қарай кері байланыс жүргіземін.

Мысалы: дұрыс, жақсы пікір білдірдіңіз, демалыс күнініңді дұрыс құра білдіңіз т. с. с.

Келтірген мысалдарын өз ара екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.

Ресурстар: 3. Интерактивті тақта
Сабақтың кезеңі/уақыт: Негізігі бөлім
Педагогтың әрекеті:

Мағынаны тану мақсатында мәтінмен жұмыс(оқу сауаттылығы), жеке жұмыс

Бағалау критерийі:

Білім алушылар: Тармақталған алгоритм ұғымына анықтама береді және мысалдар келтіреді.

Дескриптор:

- Тармақталған алгортм ұғымына анықтама береді.

-Тармақталу алгоритінің жазылу құрылымын жазады

-Тармақталу алгоритміне мысал келтіреді

Сіздер өткен сыныпта сызықтық алгоритмдермен танысқан болатынсыздар, яғни программаның орындалу реті сызықтық болады, программа коды басынан бастап аяғына дейін рет ретімен орындалады, алайда программада үнемі мұндай жағдай бола бермейді. Есептің берілгенінде көрсетілген қандай да бір шартқа байланысты программа кодының кейбір жолдары орындалып, кейбіреулері орындалмай қалуы мүмкін. Яғни программа тармақталып орындалады. Бұл программалау тілінің маңызды құрылымы- шартты оператормен жүзеге асырылады.

Python программалау тілінде шаартты оператордың төменгі құрылымы қолданылады. Шартты оператор толық және қысқартылған формада кездеседі.

(қысқартылған түрі

) if логикалық өрнек:

Өрнек) 1

(толық түрі)

if логикалық өрнек:

өрнек 1

else:

өрнек 2

Тармақталған операторлардың орындалуының блок-схемасы төмендегідей болады.

Егер if сөзінен кейін жазылған шарт ақиқат(дұрыс) болса, онда else сөзіне дейін орналасқан барлық командалар орындалады («командалар блогы» деп те аталады) . Егер if-тен кейінгі шарт жалған(дұрыс емес) болса, else-ден кейін орналасқан командалар орындалады. Python-да, басқа программалау тілдерінен айырмашылығы, сол жақ шекараға қатысты операторлардың ауысуы (шегініс) программа жұмысының дұрыс орындалуына әсер етеді, яғни if және else сөздері бірінші позицияда жазылады (шегініссіз) және ішкі блоктардың барлық командалары сол деңгейге қатысты қашықтыққа оңға қарай жылжумен орналасады. Шегініс үшін бос орындар қолданылады(әдетте екіден кем емес ) немесе табуляция таңбалары (Tab пернесін басқан кезе енгізіледі) .

  1. Тармақталған алгоритм дегеніміз не?
  2. Тармақталған алгоритмнің жазылу үлгісін көрсетіңіздер?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

*** *** ***

«Иә\жоқ» ширату жаттығуы (жеке жұмыс) арқылы логикалық шарттардың дұрыс жазылуын көрсетеді. ( Оқушыларға шартты операторлардың логикалық өрнектерімен таныстырып, олардың есте сақтау қабілетін дамыту үшін ширату жаттығуын орындатамын)

:
:
:
:
:
:

Жауап:

:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

Шартты өрнектердің дұрыс орындалуын анықтайды

Оқушының әрекеті: Функционалдық сауаттылық түрі
ЕБҚ оқушының әрекеті: Оқу сауаттылығы
Бағалау: Мәтіннің түрі
Ресурстар: Тұтас мәтін
Мәтіндік оқу жағдайы
Білім алу
Тапсырма типі
Аналитикалық типі
Оқу сауаттылық дағдысы
Мәтінді интерпретациялау
Жауап
Толық жауапты
a>=b
(a+b) =b
a<b
a==b
b=(a+b)
a=<b
a=b
b==(a+b)
а!=b
a>=b (True)
(a+b) =b (False)
a<b (True)
a==b (True)
b=(a+b) (False)
a=<b (False)
a=b (False)
b==(a+b) (True)
а!=b (True)

Оқушылар таратпа парақтағы мәтінмен танысып, тармақталған алгоритмге анықтама береді, жазылу үлгісін көрсетеді

Оқушылар ширату тапсырмалары бойынша логикалық өрнектерді қолдану әдістері бойынша ойларын жинақтап сұрақтарға жауап береді

ЕБҚ оқушыға арналған тапсырма

Тармақталған алгоритм деп іс әрекеттердің белгілі бір байланысты орындалу ретін айтады. Егер берілген шарт сәйкес келсе, бірінші орындалады, сәйкес келмесе келесі орындалады.

Оқушы парақтағы мәтіннен тармақталу алгоритмінің анықтамасын анықтайды.

Берілген жұмысты орындауына байланысты кері байланыс жүргіземін

Логикалық өрнектерді салыстыру таңбаларын сәйкестендіреді

Жұмысты орындау қабілетіне қарай көңіл күй смайлигімен бағалаймын, жұмыста толықтырулар керек болса анықтап айтып кері байланыс жүргіземін

Кіші
==
Тең
<=
Тең емес
>=
Үлкен немесе тең
<
Кіші немесе тең
!=

Жауап беріп болғаннан кейін қасындағы жұбына алмастырып, бір бірінің жұмысын тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Жауаптары бойынша өз өздерін бағалайды.

Оқушылардың нақты жауабына қарай дұрыс\бұрыс смайлигі арқылы бағалаймын

Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы

10 мин

Педагогтың әрекеті:

Топтық жұмыс.

Оқушыларға тармақталу алгоритмді анықтау және құру мақсатында орындалатын тапсырма

Топтарға тапсырма жазылған таратпа парағын береді.

1-топ: Берілген программа кодының блок схемасын құрыңыздар және есептің мазмұнын түсіндіріңіздер

a=int(input() )

b=int(input() )

if a>b:

print(a)

else:

print(b)

2- топ: Берілген блок схеманың программа кодын жазыңыздар және есептің мазмұнын түсіндіріңіздер.

Бағалау критерийі:

  • Тармақталған алгортимнің құрылымын анықтайды

Дескриптор:

І топ:

  • Тармақталған оператордың құрылымын анықтайды;
  • Тармақталған оператордың блок - cхемасын құрады;

ІІ топ;

  • Тармақтарған алгоритмның құрылымын анықтайды;
  • Тармақталған алгоритмның программалық кодын жазады.

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

Бағалау критерийі:

  • Python программалау ортасында тармақталған алгоритмді жазады (Шартты тексеру операторын, шартты ауыстыру операторын қолданады)

Төртбұрыш мәндері берілген. Төртбұрыш периметрінің мәні тақ сан болса, оны екі еселейтін программа құрыңдар.

A=int(input() )

B=int(input() )

C=int(input() )

D=int(input() )

P=a+b+c+d

If p%2==1:

print(p*2)

else:

print(‘tak emes’)

Дескриптор:

-Программаның шартын анықтайды

- тармақталған алгоритм құрады

- Python ортасында программа кодын жазып, нәтижесін көрсетеді

Оқушының әрекеті:

Оқушылар таратпа парақшасындағы тапсырманы мұқият оқиды, бірінші топ берілген шартты операторының коды арқылы блок схемасын сызып, кодтың мазмұнын анықтайды, екінші топ берілген блок схемаға қарап программа құрылымын анықтап, кодын жазады

Оқушылар берілген тармақталу алгоритміне арналған есептің құрылымын анықтап, нәтижесін компьютерден көреді

ЕБҚ оқушының әрекеті:

Берілген есептің программалық кодын және блок схемасын дәптеріне жазады, оның қандай алгоритм екеін анықтайды.

Тапсырманы орындау барысында анықталған


Ұқсас жұмыстар
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Тармақталған алгоритмді программалау
Python программалау тілінде
Паскаль программалау тіліндегі шартты оператор
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Ақпаратты шығару құрылғылары
Күрделі шарттар
Тармақталған алгоритмдер
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz