Алгоритм анықтамасын тұжырымдау

«Информатика» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

5-сынып

МАЗМҰНЫ

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты4

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар4

3. Күтілетін нәтижелер4

4. Ойлау дағдыларының деңгейі5

5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу6

6. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері6

7. Модерация және балл қою6

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ7

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификацияСЫ14

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы20

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификацияСЫ28

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы.

3. Күтілетін нәтижелер

Білу:

  • қауіпсіздік техникасы ережелерін;
  • процессор анықтамасын;
  • қатты диск анықтамасын;
  • бағдарламалық қамсыздандыру анықтамасын;
  • ақпараттың анықтамасын;
  • ақпараттың әр түрлі формада берілуін;
  • алгоритм анықтамасын.

Түсіну:

  • қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу зардаптары туралы;
  • процессордың міндетін;
  • қатты дисктің міндетін;
  • бөгде жұмысты көшірудің заңсыздығы туралы;
  • ақпарат пен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарының экономикалық, құқықтық және этикалық аспектілерін;
  • пайдаланушының жүйемен жұмыс жасауы үшін бағдарламалық қамсыздандырудың қажеттілігін;
  • алгоритмнің сөз түрінде ұсынылуын.

Қолдану:

  • құжаттарға құпия сөз орнатуды;
  • файлдарды жалпы қолданысқа рұқсат етілген етуді;
  • жалпы қолданысқа рұқсат етілген файлдарды өзгертуді және жүктеп алуды;
  • растрлы бейнелерді құруды және өңдеуді;
  • орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысалдарды;
  • ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалар анимациясын;
  • құжатты баспаға шығаруды тиімді ұйымдастыруды (парақ параметрін орнату, алдын ала көру және т. с. с. ) .

Талдау:

  • ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) тармақталу және цикл командаларын;
  • бөгде жұмысты көшірудің заңсыздығын.

Жинақтау:

  • өз ойларын көрсету және іске асыру үшін мәтін, графика және мультимедиа түріндегі ақпаратты.
  • Бағалау:
  • ақпараттың сапасын, маңыздылығын, пайдалылығын және тиімділігін;
  • алгоритмнің тиімділігін және оның орындалу нәтижелерін;
  • АКТ құралдарының адам денсаулығына кері әсерін.
4. Ойлау дағдыларының деңгейі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Сипаттама
Ұсынылатын тапсырмалар түрлері
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
Сипаттама:
  • қауіпсіздік техникасы ережесін;
  • қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзудың салдарларын;
  • процессор және қатты диск анықтамасын;
  • бағдарламалық қамсыздандыру анықтамасын және оның пайдаланушының жүйемен жұмыс жасауы үшін қажеттілігін;
  • бөгде жұмысты көшірудің заңға қайшылығын;
  • алгоритм анықтамасын;
  • алгоритмді сөз түрінде ұсынуды.
Ұсынылатын тапсырмалар түрлері:

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар және/немесе

толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
Сипаттама:
  • құжатқа құпия сөз орнатады;
  • файлдарды жалпыға қолданысқа рұқсат етілген етеді;
  • жалпыға қолданысқа рұқсат етілген файлдарды өзгертеді және жүктейді;
  • растрлы бейнелерді жасайды және өңдейді;
  • алгоритмді сөз түрінде көрсетеді;
  • орындаушылар мен олардың командалар жүйесіне мысал келтіреді;
  • ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалар анимациясын жасайды:
  • құжаттарды баспаға тиімді түрде ұйымдастырады (бет параметрлерін орнатады, алдын ала көруді орындайды және т. б. ) .
Ұсынылатын тапсырмалар түрлері: Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар және/немесе толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Ойлау дағдыларының деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары
Сипаттама:
  • ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) тармақталу және цикл командаларын қолданады;
  • бөгде жұмысты көшірудің заңға қайшылығын ұйғарады.
Ұсынылатын тапсырмалар түрлері: Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар және/немесе толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу
Тоқсан
Білу және түсіну
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Тоқсан: I
Білу және түсіну: 60%
Қолдану: 40%
Жоғары деңгей дағдылары: 0%
Тоқсан: II
Білу және түсіну: 50%
Қолдану: 0%
Жоғары деңгей дағдылары: 50%
Тоқсан: III
Білу және түсіну: 20%
Қолдану: 60%
Жоғары деңгей дағдылары: 20%
Тоқсан: IV
Білу және түсіну: 0%
Қолдану: 60%
Жоғары деңгей дағдылары: 40%
6. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе анықтамалық әдебиеттер, калькулятор (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

7. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 20

Тапсырма түрлері:

КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;

ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: бірнеше жауаптары бар тапсырмалар, қысқа/толық жауапты тапсырмалар.

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.

Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының деңгейі
Тапсырма саны*
Тапсырма №*
Тапсырма түрі*
Орындау уақыты мин*
Балл*
Бөлім бойынша балл
Бөлім: Компьютер және кауіпсіздік
Тексерілетін мақсат: 5. 4. 1. 1 Қауіпсіздік техникасының ережелерін бұзу туралы ой қорыту
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
Тапсырма саны*: 2
Тапсырма №*: 1, 2
Тапсырма түрі*: КТБ, ҚЖ
Орындау уақыты мин*: 3
Балл*: 3
Бөлім бойынша балл: 10
Бөлім: 5. 1. 1. 1 Процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру
Тексерілетін мақсат: Білу және түсіну
Ойлау дағдыларының деңгейі: 4
Тапсырма саны*: 3, 4, 5, 6
Тапсырма №*: ҚЖ
Тапсырма түрі*: 8
Орындау уақыты мин*: 7
Бөлім: Интернеттегі қауіп
Тексерілетін мақсат:

5. 4. 2. 2 Құжаттарға құпия сөз орнату

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
Тапсырма саны*: 1
Тапсырма №*: 7
Тапсырма түрі*: ТЖ
Орындау уақыты мин*: 8
Балл*: 3
Бөлім бойынша балл: 10
Бөлім:

5. 1. 3. 1 Ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу

Тексерілетін мақсат: Қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейі: 3
Тапсырма саны*: 8, 9, 10
Тапсырма №*: ҚЖ, ТЖ
Тапсырма түрі*: 20
Орындау уақыты мин*: 7
Бөлім: Барлығы:
Тексерілетін мақсат:
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Тапсырма саны*: 10
Тапсырма №*:
Тапсырма түрі*:
Орындау уақыты мин*: 39 минут
Балл*: 20
Бөлім бойынша балл: 20
Бөлім: Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша 1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Қауіпсіздік техникасы ережесіне сәйкес келетін суретті (✔) белгісімен белгілеңіз.

pravila-bezopasnoj-raboty_1.jpg
pravila-bezopasnoj-raboty_1.jpg

[1]

2. Суретті қарастырыңыз.

bilgisayar_goz_510369828.jpg

2. 1. Суретте берілген қауіпсіздік техникасы ережелері бұзылғаннан болған 2 салдарды сипаттаңыз.

[1]

2. 2. Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзғаннан болатын салдарды алдын алу үшін 2 іс-әрекет ұсыныңыз.

[1]

3. Қалып кеткен сөздерді толықтырыңыз.

Процессор және компьютер жұмысын арналған.

[2]

4. Қалып кеткен сөздерді толықтырыңыз.

Қатты диск - ақпаратты арналған негізгі құрылғысы.

[2]

5. Сурет бойынша құрылғыны анықтаңыз.

:
:
:
:

[2]

6. Аналық тақша мен қатты дисктің өзара байланысын түсіндіріңіз.

[1]

7. Дамирге құжатқа құпия сөз орнату қажет. «Құжатты қорғау» командасынан кейінгі іс-әрекеттерді сипаттаңыз.

1.

2.

3.

[3]

8. Жұмыс үстелінде «Жалпы суреттер» бумасы бар. Ақпаратты жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадан «Менің суреттерім» бумасына көшіру алгоритмін толықтырыңыз.

1. Жалпыға қол жетімді буманы ашу.

2.

3. Көшіру командасын таңдау.

4.

5. Қою командасын таңдау.

[2]

9. Жағдаяттарды талдаңыз және жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумаға арналған амалдарды анықтаңыз.

Жағдаят
Амал
Жағдаят: Динара Каринамен бірге Интернетте ортақ файлды өңдеп жатыр
Амал:
Жағдаят: Данияр информатика пәні мұғаліміне өз файлдарын жалпы қолдануға рұқсат берді
Амал:
Жағдаят: Арман Алинаның топтамасындағы суреттерді жүктеп алуда
Амал:

[3]

10. Жұмыс үстелінде жалпы қолданысқа рұқсат етілген «Жобалар» бумасы орналасқан. Осы бумаға «Менің жобам» бумасынан «Астана қаласы» файлын орналастыру алгоритмін аяқтаңыз.

1. «» бумасын ашу.

2. «Астана қаласы» файлын ерекшелеу.

3. Көшіру командасын таңдау.

4. «» бумасын ашу.

5. Таңдалған файлды қою.

[2]


Балл қою кестесі

pravila-bezopasnoj-raboty_1.jpg
pravila-bezopasnoj-raboty_1.jpg
№:
Жауап: Жауап
Балл: Балл
Қосымша ақпарат: Қосымша ақпарат
№: 1
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
1
№:
Жауап:
№: 2
Жауап:
  1. көздің көруінің нашарлауы; арқа омыртқасының қисаюы және т. б.
  2. Көздің экранға дейінгі қашықтығы 50-70 см., биіктігі мен арқасы басқарылатын үстел.
Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 3
Жауап: Процессор берілгендерді өңдеуге және компьютер жұмысын басқаруға арналған
Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 4
Жауап: Қатты диск - ақпаратты сақтауға арналған негізгі есте сақтау құрылғысы
Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 5
Жауап:
:
:
:
:
Балл:
Қосымша ақпарат:
Процессор
Сыртқы қатты диск/ қатты диск
2
Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№:
Жауап:
№:
Жауап:
№: 6
Жауап: Аналық тақта мен қатты диск бір-бірімен арнайы сымдармен байланысқан
Балл: 1
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 7
Жауап:
  1. «Парольмен шифрлеу» командасын таңдау;
  2. Парольді енгізу;
  3. Парольді растау.
Балл: 3
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 8
Жауап:

2. Файлды ерекшелеу

4. «Менің құжаттарым» бумасын ашу

Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 9
Жауап:
:
:
:
:
:
:
Балл: Жағдаят
Қосымша ақпарат: Амал
Динара Каринамен бірге Интернетте ортақ файлды өңдеп жатыр.
Жалпыға қолдануға рұқсат етілген файлдарды өзгерту.
Данияр информатика пәні мұғаліміне өз файлдарын жалпы қолдануға рұқсат берді.
Файлдарды жалпы қолданысқа рұқсат етілген ету
Арман Алинаның топтамасындағы суреттерді жүктеп алуда.
Жалпы қолданысқа рұқсат етілген файлдарды көшіру
3
Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№:
Жауап:
№:
Жауап:
№:
Жауап:
№:
Жауап:
№: 10
Жауап:

1. «Менің жобам » бумасын ашу.

2. «Астана қаласы» файлын ерекшелеу.

3. Көшіру командасын таңдау.

4. «Жобалар» бумасын ашу.

5. Таңдалған файлды қою.

Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: Жалпы балл
Жауап: 20
Балл:

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификацияСЫ

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 20

Тапсырма түрлері:

КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;

ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: бірнеше жауаптары бар тапсырмалар, қысқа/толық жауапты тапсырмалар.

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.

Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

2-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының деңгейі
Тапсырма саны*
Тапсырма №*
Тапсырма түрі*
Орындау уақыты, мин*
Балл*
Бөлім бойынша балл
Бөлім: Ақпарат және оны өңдеу
Тексерілетін мақсат: 5. 2. 1. 1 Әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
Тапсырма саны*: 2
Тапсырма №*: 1, 2
Тапсырма түрі*: ҚЖ, ТЖ
Орындау уақыты, мин*: 10
Балл*: 5
Бөлім бойынша балл: 20
Бөлім: 5. 1. 2. 1 «Программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру
Тексерілетін мақсат: Білу және түсіну
Ойлау дағдыларының деңгейі: 3
Тапсырма саны*: 3, 4, 5
Тапсырма №*: ҚЖ
Тапсырма түрі*: 6
Орындау уақыты, мин*: 6
Бөлім: 5. 2. 2. 2 Растрлық кескіндерді құру және өңдеу
Тексерілетін мақсат: Жоғары деңгей дағдылары
Ойлау дағдыларының деңгейі: 5
Тапсырма саны*: 6, 7, 8, 9, 10
Тапсырма №*: ҚЖ, ТЖ
Тапсырма түрі*: 23
Орындау уақыты, мин*: 9
Бөлім: Барлығы:
Тексерілетін мақсат:
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Тапсырма саны*:
Тапсырма №*:
Тапсырма түрі*:
Орындау уақыты, мин*: 39 минут
Балл*: 20
Бөлім бойынша балл: 20
Бөлім: Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәнінен 2-ші тоқсанға жиынтық бағалау тапсырмалары

1. «Ақпарат» ұғымына анықтама беріңіз және кем дегенде ақпараттың үш түрлі формасын атаңыз.

[2]

2. Келтірілген ақпарат түрлерінің әрқайсысына түсініктеме беріңіз және мысал келтіріңіз.

[1]

[1]

[1]

3. Сәйкестік орнатыңыз.

Бағдарламалық қамсыздандыру атауы
Сипаттамасы
Бағдарламалық қамсыздандыру атауы: Paint
:
Сипаттамасы: Браузер
Бағдарламалық қамсыздандыру атауы: MS Word
:
Сипаттамасы: Мәтіндік редактор
Бағдарламалық қамсыздандыру атауы: Mozilla Firefox
:
Сипаттамасы: Графикалық редактор

[3]

4. Келесі анықтаманы толықтырыңыз.

Бағдарламалық қамсыздандыру - бұл компьютерде автоматты түрде мүмкіндік беретін бағдарламалар жиынтығы

[1]

5. Сәйкестік орнатыңыз.

Ақпаратты көрсету формасы
Бағдарламалық қамсыздандыру
Ақпаратты көрсету формасы: Сандар, цифрлар
:
Бағдарламалық қамсыздандыру: Paint
Ақпаратты көрсету формасы: Мәтін
:
Бағдарламалық қамсыздандыру: Калькулятор

[2]

6. Paint графикалық редакторында бейнесін салған кезде

құрал-саймандар кешені қолданылды. Құрал-саймандардың қызметін анықтаңыз.

[1]

7. Paint графикалық редакторында орындалған іс-әрекеттерді рет-ретімен нөмірлеңіз.

: ___
: ___
: ___
: ___
: __

[1]

8. Түстер палитрасы көмегімен екі түс таңдауға болады.

Олардың қайсысы:

фон түсін

негізгі түсті

анықтауға қолданылады

[2]

9. Айжан векторлық бейне салуды ұйғарды. Оған фигураны өңдеуге жәрдем беріңіз. Төменде кестеде берілген құрал-сайман нөмірін сәйкес ұяшыққа жазыңыз.

1
2
3
1:
2:
3:
Суреттің бастапқы түрі
Суреттің өңделген түрі
Қолданылған құрал-сайман нөмірі
Суреттің бастапқы түрі:
Суреттің өңделген түрі:
Қолданылған құрал-сайман нөмірі:
Суреттің бастапқы түрі:
Суреттің өңделген түрі:
Қолданылған құрал-сайман нөмірі:
Суреттің бастапқы түрі:
Суреттің өңделген түрі:
Қолданылған құрал-сайман нөмірі:

[3]

10. Paint - растрлық бейне жасауға арналған бағдарлама. Өз қалауыңыз бойынша сүйікті кейіпкеріңіздің суретін салыңыз.

[1]

Бұл бейнені салуға қажетті құрал-саймандарды атаңыз.

[1]

Балл қою кестесі

Қолданылған құрал-сайман
№:
Жауап: Жауап
Балл: Балл
Қосымша ақпарат: Қосымша ақпарат
№: 1
Жауап:

Ақпарат - сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер.

(Басқа дұрыс жауаптар да қабылданады)

Ақпараттың түрлері: мәтіндік, графикалық, дыбыстық, сандық, бейне және т. с. с.

Балл: 2
Қосымша ақпарат:

Ақпарат ұғымының дұрыс анықтамасына 1 балл

Ақпараттың кез-келген 3 түрін анықтағаны үшін 1 балл

№: 2
Жауап:

Мәтіндік - алфавиттік, цифрлық және басқа арнайы символдар жиыны (мысалы, кітап, үнқағаз немесе мәтін және т. с. с. )

Графикалық - схемалар, эскиздер, диаграммалар, графиктер пішіндегі фигуралар немесе бейнелер (көрнекті символдар) түрінде берілетін ақпарат. (мысалы, салынған сурет немесе сызба және т. с. с. )

Бейнеақпарат - бейне жазба түріндегі ақпарат (фильмдер, мульфильмдер және т. с. с. ) .

(Кез-келген басқа дұрыс анықтама мен келтірілген мысал қабылданады)

Балл: 3
Қосымша ақпарат: Әр келтірілеген анықтама мен мысал үшін - 1 балл
№: 3
Жауап:

Paint - графикалық редактор

MS Word - мәтіндік редактор

Mozilla Firefox - браузер

Балл: 3
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс келтірілген сәйкестік үшін 1 балл
№: 4
Жауап: Ақпаратты өңдеуге
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
№: 5
Жауап:

Сандар, цифрлар - Калькулятор

Фотосурет, сызба - Paint

Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс келтірілген сәйкестік үшін 1 балл
№: 6
Жауап: Фигураларды салу
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
№: 7
Жауап: 3 1 4 2 5
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
№: 8
Жауап:

Түс 2

Түс 1

Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№: 9
Жауап:
:
:
:
Балл:
Қосымша ақпарат: 2
1
3
3
Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
№:
№:
№:
№:
№: 10
Жауап:

qbeQA_78a-T-_-how-to-draw-mickey-mouse-in-ms-paint.jpg

Құрал-саймандар: овал, түспен бояу, түстер палитрасы

Балл: 2
Қосымша ақпарат: Кез-келген дұрыс жауап қабылданады
№: Жалпы балл
Жауап: 20
Балл:
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 20

Тапсырма түрлері:

КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;

ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: бірнеше жауаптары бар тапсырмалар, қысқа/толық жауапты тапсырмалар.

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.

Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының деңгейі
Тапсырма саны*
Тапсырма №*
Тапсырма түрі*
Орындау уақыты, мин*
Балл*
Бөлім бойынша балл
Бөлім: Біздің өмірімізде алгоритмдер
Тексерілетін мақсат: 5. 3. 2. 1 Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
Тапсырма саны*: 1
Тапсырма №*: 4
Тапсырма түрі*: ҚЖ
Орындау уақыты, мин*: 2
Балл*: 1
Бөлім бойынша балл: 10
Бөлім: 5. 3. 2. 3 Орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
Тексерілетін мақсат: Қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейі: 1
Тапсырма саны*: 3
Тапсырма №*: КТБ, ҚЖ
Тапсырма түрі*: 7
Орындау уақыты, мин*: 4
Бөлім: 5. 3. 2. 2 Алгоритмді сөз түрінде ұсыну
Тексерілетін мақсат: Қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейі: 1
Тапсырма саны*: 5
Тапсырма №*: ТЖ
Тапсырма түрі*: 4
Орындау уақыты, мин*: 2
Бөлім: Талқылаймыз және бағдарламаны жасаймыз
Тексерілетін мақсат: 5. 3. 2. 2 Алгоритмді сөз түрінде ұсыну
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
Тапсырма саны*: 1
Тапсырма №*: 1
Тапсырма түрі*: ТЖ
Орындау уақыты, мин*: 2
Балл*: 1
Бөлім бойынша балл: 10
Бөлім: 5. 3. 2. 2 Алгоритмді сөз түрінде ұсыну
Тексерілетін мақсат: Қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейі: 4
Тапсырма саны*: 6, 2, 8, 10
Тапсырма №*: ҚЖ, ТЖ
Тапсырма түрі*: 12
Орындау уақыты, мин*: 6
Бөлім: 5. 3. 3. 1 Тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
Тексерілетін мақсат: Жоғары деңгей дағдылары
Ойлау дағдыларының деңгейі: 2
Тапсырма саны*: 7, 9
Тапсырма №*: ТЖ
Тапсырма түрі*: 12
Орындау уақыты, мин*: 6
Бөлім: Барлығы:
Тексерілетін мақсат:
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Тапсырма саны*:
Тапсырма №*:
Тапсырма түрі*:
Орындау уақыты, мин*: 39 минут
Балл*: 20
Бөлім бойынша балл: 20
Бөлім: Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша 3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Келесі ұғымға анықтама беріңіз

Алгоритм - бұл

[1]


Ұқсас жұмыстар
Сұрақ жауап әдісі
Лабиринттан шығу жолды табу
Параллель түзулер. 7 сынып
Бүтін рационал теңдеу
Параллелограмм . Төртбұрыш
Алгоритм типтері, сызықтық алгоритм
Алгоритм және оның қасиеттері
Шеңбер және оның элементтерінің қасиеттері. шеңбер мен түзудің өзара орналасуы
Алгоритм трассировкасы
Сын есім ( Бастауыш сынып )
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz