Алгоритм анықтамасын тұжырымдау

«Информатика» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы
5-сынып
МАЗМҰНЫ
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты4
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар4
3. Күтілетін нәтижелер4
4. Ойлау дағдыларының деңгейі5
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу6
6. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері6
7. Модерация және балл қою6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ7
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификацияСЫ14
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы20
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификацияСЫ28
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсатыТоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттарНегізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы.
3. Күтілетін нәтижелерБілу:
- қауіпсіздік техникасы ережелерін;
- процессор анықтамасын;
- қатты диск анықтамасын;
- бағдарламалық қамсыздандыру анықтамасын;
- ақпараттың анықтамасын;
- ақпараттың әр түрлі формада берілуін;
- алгоритм анықтамасын.
Түсіну:
- қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу зардаптары туралы;
- процессордың міндетін;
- қатты дисктің міндетін;
- бөгде жұмысты көшірудің заңсыздығы туралы;
- ақпарат пен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарының экономикалық, құқықтық және этикалық аспектілерін;
- пайдаланушының жүйемен жұмыс жасауы үшін бағдарламалық қамсыздандырудың қажеттілігін;
- алгоритмнің сөз түрінде ұсынылуын.
Қолдану:
- құжаттарға құпия сөз орнатуды;
- файлдарды жалпы қолданысқа рұқсат етілген етуді;
- жалпы қолданысқа рұқсат етілген файлдарды өзгертуді және жүктеп алуды;
- растрлы бейнелерді құруды және өңдеуді;
- орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысалдарды;
- ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалар анимациясын;
- құжатты баспаға шығаруды тиімді ұйымдастыруды (парақ параметрін орнату, алдын ала көру және т. с. с. ) .
Талдау:
- ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) тармақталу және цикл командаларын;
- бөгде жұмысты көшірудің заңсыздығын.
Жинақтау:
- өз ойларын көрсету және іске асыру үшін мәтін, графика және мультимедиа түріндегі ақпаратты.
- Бағалау:
- ақпараттың сапасын, маңыздылығын, пайдалылығын және тиімділігін;
- алгоритмнің тиімділігін және оның орындалу нәтижелерін;
- АКТ құралдарының адам денсаулығына кері әсерін.
- қауіпсіздік техникасы ережесін;
- қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзудың салдарларын;
- процессор және қатты диск анықтамасын;
- бағдарламалық қамсыздандыру анықтамасын және оның пайдаланушының жүйемен жұмыс жасауы үшін қажеттілігін;
- бөгде жұмысты көшірудің заңға қайшылығын;
- алгоритм анықтамасын;
- алгоритмді сөз түрінде ұсынуды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар және/немесе
толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
- құжатқа құпия сөз орнатады;
- файлдарды жалпыға қолданысқа рұқсат етілген етеді;
- жалпыға қолданысқа рұқсат етілген файлдарды өзгертеді және жүктейді;
- растрлы бейнелерді жасайды және өңдейді;
- алгоритмді сөз түрінде көрсетеді;
- орындаушылар мен олардың командалар жүйесіне мысал келтіреді;
- ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалар анимациясын жасайды:
- құжаттарды баспаға тиімді түрде ұйымдастырады (бет параметрлерін орнатады, алдын ала көруді орындайды және т. б. ) .
- ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch) тармақталу және цикл командаларын қолданады;
- бөгде жұмысты көшірудің заңға қайшылығын ұйғарады.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе анықтамалық әдебиеттер, калькулятор (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
7. Модерация және балл қоюБарлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 20
Тапсырма түрлері:
КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: бірнеше жауаптары бар тапсырмалар, қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.
1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
5. 4. 2. 2 Құжаттарға құпия сөз орнату
5. 1. 3. 1 Ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу
Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша 1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Қауіпсіздік техникасы ережесіне сәйкес келетін суретті (✔) белгісімен белгілеңіз.


[1]
2. Суретті қарастырыңыз.
2. 1. Суретте берілген қауіпсіздік техникасы ережелері бұзылғаннан болған 2 салдарды сипаттаңыз.
[1]
2. 2. Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзғаннан болатын салдарды алдын алу үшін 2 іс-әрекет ұсыныңыз.
[1]
3. Қалып кеткен сөздерді толықтырыңыз.
Процессор және компьютер жұмысын арналған.
[2]
4. Қалып кеткен сөздерді толықтырыңыз.
Қатты диск - ақпаратты арналған негізгі құрылғысы.
[2]
5. Сурет бойынша құрылғыны анықтаңыз.


[2]
6. Аналық тақша мен қатты дисктің өзара байланысын түсіндіріңіз.
[1]
7. Дамирге құжатқа құпия сөз орнату қажет. «Құжатты қорғау» командасынан кейінгі іс-әрекеттерді сипаттаңыз.
1.
2.
3.
[3]
8. Жұмыс үстелінде «Жалпы суреттер» бумасы бар. Ақпаратты жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадан «Менің суреттерім» бумасына көшіру алгоритмін толықтырыңыз.
1. Жалпыға қол жетімді буманы ашу.
2.
3. Көшіру командасын таңдау.
4.
5. Қою командасын таңдау.
[2]
9. Жағдаяттарды талдаңыз және жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумаға арналған амалдарды анықтаңыз.
[3]
10. Жұмыс үстелінде жалпы қолданысқа рұқсат етілген «Жобалар» бумасы орналасқан. Осы бумаға «Менің жобам» бумасынан «Астана қаласы» файлын орналастыру алгоритмін аяқтаңыз.
1. «» бумасын ашу.
2. «Астана қаласы» файлын ерекшелеу.
3. Көшіру командасын таңдау.
4. «» бумасын ашу.
5. Таңдалған файлды қою.
[2]
Балл қою кестесі


- көздің көруінің нашарлауы; арқа омыртқасының қисаюы және т. б.
- Көздің экранға дейінгі қашықтығы 50-70 см., биіктігі мен арқасы басқарылатын үстел.


- «Парольмен шифрлеу» командасын таңдау;
- Парольді енгізу;
- Парольді растау.
2. Файлды ерекшелеу
4. «Менің құжаттарым» бумасын ашу
1. «Менің жобам » бумасын ашу.
2. «Астана қаласы» файлын ерекшелеу.
3. Көшіру командасын таңдау.
4. «Жобалар» бумасын ашу.
5. Таңдалған файлды қою.
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификацияСЫ
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 20
Тапсырма түрлері:
КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: бірнеше жауаптары бар тапсырмалар, қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.
2-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәнінен 2-ші тоқсанға жиынтық бағалау тапсырмалары
1. «Ақпарат» ұғымына анықтама беріңіз және кем дегенде ақпараттың үш түрлі формасын атаңыз.
[2]
2. Келтірілген ақпарат түрлерінің әрқайсысына түсініктеме беріңіз және мысал келтіріңіз.
[1]
[1]
[1]
3. Сәйкестік орнатыңыз.
[3]
4. Келесі анықтаманы толықтырыңыз.
Бағдарламалық қамсыздандыру - бұл компьютерде автоматты түрде мүмкіндік беретін бағдарламалар жиынтығы
[1]
5. Сәйкестік орнатыңыз.
[2]
6.
Paint графикалық редакторында
бейнесін салған кезде
құрал-саймандар кешені қолданылды. Құрал-саймандардың қызметін анықтаңыз.
[1]
7. Paint графикалық редакторында орындалған іс-әрекеттерді рет-ретімен нөмірлеңіз.





[1]
8. Түстер палитрасы көмегімен екі түс таңдауға болады.
Олардың қайсысы:
фон түсін
негізгі түсті
анықтауға қолданылады
[2]
9. Айжан векторлық бейне салуды ұйғарды. Оған фигураны өңдеуге жәрдем беріңіз. Төменде кестеде берілген құрал-сайман нөмірін сәйкес ұяшыққа жазыңыз.









[3]
10. Paint - растрлық бейне жасауға арналған бағдарлама. Өз қалауыңыз бойынша сүйікті кейіпкеріңіздің суретін салыңыз.
[1]
Бұл бейнені салуға қажетті құрал-саймандарды атаңыз.
[1]
Балл қою кестесі
Ақпарат - сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер.
(Басқа дұрыс жауаптар да қабылданады)
Ақпараттың түрлері: мәтіндік, графикалық, дыбыстық, сандық, бейне және т. с. с.
Ақпарат ұғымының дұрыс анықтамасына 1 балл
Ақпараттың кез-келген 3 түрін анықтағаны үшін 1 балл
Мәтіндік - алфавиттік, цифрлық және басқа арнайы символдар жиыны (мысалы, кітап, үнқағаз немесе мәтін және т. с. с. )
Графикалық - схемалар, эскиздер, диаграммалар, графиктер пішіндегі фигуралар немесе бейнелер (көрнекті символдар) түрінде берілетін ақпарат. (мысалы, салынған сурет немесе сызба және т. с. с. )
Бейнеақпарат - бейне жазба түріндегі ақпарат (фильмдер, мульфильмдер және т. с. с. ) .
(Кез-келген басқа дұрыс анықтама мен келтірілген мысал қабылданады)
Paint - графикалық редактор
MS Word - мәтіндік редактор
Mozilla Firefox - браузер
Сандар, цифрлар - Калькулятор
Фотосурет, сызба - Paint
Түс 2
Түс 1
Құрал-саймандар: овал, түспен бояу, түстер палитрасы
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 20
Тапсырма түрлері:
КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: бірнеше жауаптары бар тапсырмалар, қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.
3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша 3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Келесі ұғымға анықтама беріңіз
Алгоритм - бұл
[1]
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz