Адам қаңқасының құрылысы

Барлық оқушылар үшін:
Тірек - қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін біледі.
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
3 мин.
Өткен білімді еске түсіру.
5 мин.
Жаңа білім
17 мин.
Бекіту
18 мин.
Кері байланыс
2 мин.
Үйге тапсырма
Сәлемдесу. Түгендеу. Нөмірленген асықтар арқылы 4 топқа бөлу.
«Кубизм» әдісі арқылы бірнеше сұрақтар қойылады.
1. Терінің құрылысын ата?
2. Эпидермис қабатының маңызы?
3. Дерма қабатының құрылысын түсіндір?
4. Теріасты май жасұнығының құрамын түсіндір?
5. Терінің атқаратын қызметтерін ата?
6. Термореттелу қызметін қалай түсінесің?
7. Терінің бөліп шығару қызметі?
8. Терінің қор жинау қызметі?
9. Тери гигиенасы ?
10. Қышыма қотыр ауруы неден жұғады?
Интербелсенді тақта арқылы бейне таспа көрсету.
Тірек қимыл жүйесінің маңызы түсіндіріледі. Адам қаңқасының құрылысы, жалпақ сүйектер, ұзын сүйектер, қысқа сүйектер жайлы түсіндіріледі.
Постермен жұмыс беріледі.
І топ. Қысқа сүйектер.
ІІ топ. Ұзын сүйектер.
ІІІ топ. Жалпақ сүйектер.
ІV топ. Қаңқа бөлімдері.
1. Биологиялық диктант.
Ересек адам қаңқасының құрамында . . . - ден астам сүйектер болады.
Сүйектер бір - бірінен . . . бойынша ерекшеленеді.
Қолдың еркін қозғалатын сүйектері: . . . білек сүйектерден тұрады.
Аяқтың еркін қозғалатын сүйектеріне: ортан жілік, . . . шыбық сүйегі және толарсақ, табан және бақай сүйектері жатады.
200, асықты жілік, тоқпан жілік, пішіні мен құрылысы.
2. Сәйкестендіру.
1 В. 2 Г. 3 А. 4 В. 5 Ә.
3. Графикалық диктант.
Берілген сөйлемдер дұрыс болса үш бұрыш, бұрыс болса - белгісін қоямыз.
Кеуде қуысы 12 жұп қабырғадан тұрады.
Омыртқа жотасы 33-34 омыртқадан тұрады.
Қол сүйектері: бет және жақ сүйектерінен тұрады.
Қаңқа сүйектеріне бұлшықет бекиді.
Ересек адамда 300 ден аса сүйектер болады.
«Ойды аяқта» әдісі арқылы. Тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтайды.
Бүгін мен білдім . . .
Мен үйрендім . . .
Қиындық тудырды . . .
Қолымнан келді . . .
«Адам қаңқасының құрылысы» тақырыбын оқып келу.
Сәлемдеседі. Кезекші сыныпта жоқ оқушыларды айтады. Асықтарды таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді.
Бейне таспаны көріп, өз ойларын айтады.
Жаңа тақырыпқа байланысты түсінбеген сұрақтарын қояды.
Топпен бірге постер жасап, талқылап, ортаға шығып қорғайды.
Оқушылар жұптасып, биологиялық диктантты, графикалық диктантты, сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. Орындап болған соң қол көтеріп, кезектесіп оқиды.
Оқушылар алдында тұрған параққа өз ойларын жазады және оқиды.
Оқушылар күнделікке жазып алады.
Дескриптор арқылы
Дескриптор арқылы
Дескриптор арқылы
Кубик.
Постер, маркер. стикер.
Сыныбы: . . .
Оқушының аты - жөні: . . .
Рефлексия.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz