Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тест сұрақтарға жауап беру
Мектеп: Бурыл орта мектебі Тексерілді: _____ Пәні: информатика
Бөлім
3D баспасы
Пән мұғалімі
Байсейтова Ш.Т.
Күні:
25.11.2020
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағанадар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Объектілердің 3D модельдері
Сабақтың мақсаты:
6.3.1.5 3D - редактордағы объектілердің модельдерін құру
Сабақтың кезеңі/уақыт
Мұғалімнің әрекеті
/тапсырмаларды демонстрация арқылы көрсетеді/
Оқушының әрекеті
/орындаған тапсырмаларын whatsapp не Google Classroom арқылы мұғалімге жібереді/
Бағалау
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру кезеңі
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларды түгендеу
Оқу тапсырмасын талдау/тексеру
Тест сұрақтары
Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды.
Тест сұрақтарға жауап беру
Оқу тапсырмасын дұрыс орындағанына 1 балл қойылады(әр дұрыс жауапқа)
Zoom,
Дарын онлайн
Негізгі бөлім
Тақырыпты ашу
SketchUp Make программасы геометрия пәнімен тығыз байланысты ,осы программада әр-түрлі геометриялық фигураларды жасап көреміз.Объектінің моделі ретінде үйдің моделін алып SketchUp Make программасының көмегімен оның кеңістіктегі моделін жасаймыз.
SketchUp Make программасымен жұмыс жасау ,сұрақтарға жауап беру
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
SketchUp Make программасын қолдану
Жеке жұмыс
<<Сұрақтарға жауап берейік>>
1.Модельдеу дегеніміз не?
2.Объект моделін жасау үшін қандай құралдарды көбірек пайдаландыңдар?
Оқулықпен жұмыс
70-бет <<Дәптерге орындайық>>
<<Себебін анықтайық >>Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет?
1.Модельдеу - үшөлшемді графика программаларының көмегімен объектілерді жасау процесі.
2.Тік төртбұрыш
Сығу/созу
Айналдыру
Құйып бояу
Орын ауыстыру
Созу/сығу
Басқару
Масштаб
Жылжыту
Бұру
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
Барлығына дұрыс жауап берген жағдайда 2 балл алады
Оқулық
Соңы
Оқу тапсырмасы:
$ 11 ,70 бет 6 тапсырма
Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
Оқулық
Саралау оқушыларға ұалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз)?
1.
2.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Бөлім
3D баспасы
Пән мұғалімі
Байсейтова Ш.Т.
Күні:
25.11.2020
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағанадар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Объектілердің 3D модельдері
Сабақтың мақсаты:
6.3.1.5 3D - редактордағы объектілердің модельдерін құру
Сабақтың кезеңі/уақыт
Мұғалімнің әрекеті
/тапсырмаларды демонстрация арқылы көрсетеді/
Оқушының әрекеті
/орындаған тапсырмаларын whatsapp не Google Classroom арқылы мұғалімге жібереді/
Бағалау
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру кезеңі
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларды түгендеу
Оқу тапсырмасын талдау/тексеру
Тест сұрақтары
Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды.
Тест сұрақтарға жауап беру
Оқу тапсырмасын дұрыс орындағанына 1 балл қойылады(әр дұрыс жауапқа)
Zoom,
Дарын онлайн
Негізгі бөлім
Тақырыпты ашу
SketchUp Make программасы геометрия пәнімен тығыз байланысты ,осы программада әр-түрлі геометриялық фигураларды жасап көреміз.Объектінің моделі ретінде үйдің моделін алып SketchUp Make программасының көмегімен оның кеңістіктегі моделін жасаймыз.
SketchUp Make программасымен жұмыс жасау ,сұрақтарға жауап беру
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
SketchUp Make программасын қолдану
Жеке жұмыс
<<Сұрақтарға жауап берейік>>
1.Модельдеу дегеніміз не?
2.Объект моделін жасау үшін қандай құралдарды көбірек пайдаландыңдар?
Оқулықпен жұмыс
70-бет <<Дәптерге орындайық>>
<<Себебін анықтайық >>Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет?
1.Модельдеу - үшөлшемді графика программаларының көмегімен объектілерді жасау процесі.
2.Тік төртбұрыш
Сығу/созу
Айналдыру
Құйып бояу
Орын ауыстыру
Созу/сығу
Басқару
Масштаб
Жылжыту
Бұру
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
Барлығына дұрыс жауап берген жағдайда 2 балл алады
Оқулық
Соңы
Оқу тапсырмасы:
$ 11 ,70 бет 6 тапсырма
Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
Оқулық
Саралау оқушыларға ұалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз)?
1.
2.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz