Гидросфера- жердің су қабығы жайлы ақпарат

Сынып
6 «А»
Сынып: Тақырыбы
6 «А»: Гидросфера - жердің су қабығы
Сынып: Сілтеме
6 «А»: Календарлы - тақырыптық жоспарлау, 6 сынып оқушыларына арналған «Физикалық география» оқулығы, жүз бір жұмбақ, мың бір мақал кітабы, Ы. Алтынсаринның өлеңдер жинағы.
Сынып: Мақсаты
6 «А»: Оқушыларды топпен жұмыс істеуге ұйымдастыру, атмосфера туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауға дағдыландыру. Оқушылардың өз беттерінше жұмыс істеп шығармашылық ойларын өсіру. Өз ойларын еркін жеткізуге, қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
Сынып: Күтілетін нәтиже
6 «А»: «Судың да сұрауы бар» деген мақалдың мазмұнын түсіну. Мәтінді толық талдай білу, өз пікірлерін еркін жеткізу, өз ойларын дәлелдей алу, тату болып, бірігіп істеген жұмыстың нәтижелі болатынын ұғыну.
Сынып: Ресурстар
6 «А»: Жарты шарлар картасы, глобус, плакат, фломастер, таратпа материалдар, стикер, «идеялар корзинасы», презентациялар, интерактивті тақта, флипчарт.
Сынып: Қолданылған модульдер
6 «А»: Сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты коммуникациялы технологияларды пайдалану,
Сынып: Ұйымдастыру кезеңі
6 «А»: Оқушылармен амандасу, сабаққа психологиялық дайындық жасау. Көңіл күйді көтеру.
1 мин
Сынып: Миға шабуыл
6 «А»:

Жерде неше географиялық қабық бар?Біз үлкен жер қабығын оқып бітірдік. Ол қандай жер қабығы? Дұрыс атмосфера, яғни ауа қабығы.

(1 слайд)

1 мин
Сынып: Сыныпты 4 топқа бөле отырып үй тапсырмасын тексеру
Сынып: Сұрақ жауап
6 «А»: Әр топқа 2 сұрақтан беріледі. Интерактивті тақтада жер ғаламшары шыққан сұраққа жауап береді. (2 слайд)
3 мин
Сынып: Түрлі тапсырмалар
6 «А»:

1 топ - кроссворд «Барометр»

2 топ - географиялық диктант

3 топ - сиқырлы сандық «иә», «жоқ»

4 топ - синквейн «Ауа»

Топтар жұмыс жасағанша топбасшылар флипчартпен сәйкестіктіктерді табады.

(1 флипчарт)

7 мин
Сынып: Жұмбақтар сайысы
6 «А»: Атмосфера тарауына байланысты жұмбақтар беріледі. (4, 5, 6. 7, 8, 9 слайдтар)
2 мин
Сынып:

Сергіту сәті.

Ғарыш кеңістігіне кімнің сапар шеккісі келеді? Олай болса ғарыш кемесіне мінейік. Барлығымызға сәт сапар тілейік. Жерді ғарыштан тамашалағанға не жетсін балалар?! Қараңдаршы біздің ғаламшар басқа ғаламшарлардан әдемі емес пе?! Қарайықшы, жердің басым бөлігі қандай түспен берілген? Дұрыс көк түспен, жерге қайта оралатын уақыт келді. Сәл сергідік пе балалар? Тамаша.

(10 слайд)

6 «А»: 2 мин
Сынып: Жаңа сабақ
6 «А»:

Таулардан өзен ағар сарқыраған

Айнадай сәуле беріп жарқыраған

Жел соқса, ыстық соқса бір қалыпта

Аралап тау мен тасты арқыраған

Көңілің суын ішсең ашылады

Денеңде бар дертіңді қашырады

Өксіген оттай жанып жануарлар

Өзеннен рақат тауып басылады.

- Балалар бұл кімнің өлеңі білеміз бе? Дұрыс, ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсариннің өлеңі. Жалпы суретке қарап, оқылған өлеңге қарап қандай қабықты өтетінімізді біліп отырған сияқтымыз. Яғни ғарыш кемесінен білім - теңіз кемесіне мініп сапарымызды жалғастырайық. (11 слайд)

2 мин
Сынып: Әр оқушыға кеменің суреті беріледі. Бірдей кемелері бар оқушылар топқа бірігуі керек. Нәтижесінде сынып 4 топқа бөлінеді. Жер бетіндегі бар тіршілік иесі үшін гидросфераның маңызы өте зор екендігін барлығымыз өте жақсы білеміз, дегенмен де соны түсіндіру оқушылардың міндеті болмақ.
6 «А»: 1 мин
Сынып: Топтық жұмыс
6 «А»:

Тынық мұхит тобы - Табиғаттағы су

Атлант мұхиты тобы -Табиғаттағы су айналым (Үлкен және кіші су айналым)

Үнді мұхиты тобы - Судың маңызы мен ластануы, оны қорғау.

Солтүстік мұзды мұхит тобы - Венн диаграммасы бойынша атмосфера мен гидросфера қабықтарын салыстыру. (12 слайд)

7 мин
Сынып: Кластер құру
6 «А»: Әр топтан бір оқушы шығып флипчартпен жұмыс жасайды (2, 3 флипчарт) . 4 оқушы атмосфералық жауын шашын және бұлтқа кластер құрады.
Сынып: Постер қорғау
6 «А»: Әр топ өздеріне тиесілі берілген тапсырма бойынша өз ойларын, пікірлерін айтып еңбектерін қорғайды.
3×4=12 мин
Сынып: Синквейн
6 «А»: Әр топ «Су» деген сөзге синквейн (бес жол өлең ) құрайды.
3 мин
Сынып: Бағалау
6 «А»:

Бағалауды келесі параметрлер бойынша топбасшылар жүзеге асырады. (15 слайд)

:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының аты- жөні
Өткен сабақ
Жаңа сабақ
Қорытынды баға
2 мин
Сынып:
6 «А»:
Сынып:
6 «А»:
Сынып:
6 «А»:
Сынып: Рефлексия
6 «А»: Қандай әсер алдық? Қандай қорытынды шығарар едің?
1 мин
Сынып: Қосымша оқу және қосымша тапсырма
6 «А»: § 35 оқу және сұрақтарға жауап беру, «Су -тіршілік көзі» эссе жазу, сурет салу. Жұмыс дәптерін толтыру. (16 слайд)
1 мин

Мұғалім ескертпелері:

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздер ме балалар. Сабақты бастамас бұрын бір- бірімізге көтеріңкі көңіл күй сыйлап, сәттілік тілейік.

Мен саған . . . тілеймін

Үй тапсырмасын тексеру: - Балалар біз қандай жер қабығын оқып бітірдік? Атмосфера, яғни жердің ауа қабығы. Енді осы тарауда оқып білген білімімізді тексеретін уақыт келді. Сыныпты төрт топқа бөле отырып үй тапсырмасын тексеру. Яғни интерактивті тақтаға жер ғаламшары шыққан сұраққа топтар ретпен жауап береді.

  • Әр топқа екі сұрақтан келеді.
  1. Атмосфераның құрамы қандай?
  2. Атмосфера қандай қабаттардан тұрады?
  3. Атмосфералық қысым дегеніміз не?
  4. Атмосфералық қысымды немен өлшейді?
  5. Бұлт деген не және түрлерін ата?
  6. Туман қалай пайда болады?
  7. Ауа райы деген не?
  8. Ауа райы мен климаттың айырмашылығы қандай?
  • Үй тапсырмасын тексерудің келесі кезеңі «Түрлі тапсырмалар» кезеңі. Әр топқа келесі тапсырмалар беріледі:

1 топқа «Барометр» кроссворды

  1. Судың сұйық күйден газ күйге өтуі.
  2. Жер шарын қоршап жатұан ауа қабығы.
  3. Ауа қысымын немен өлшейді?
  4. Тропосфера үстіндегі ауа қабаты.
  5. Ылғалдылық қандай құралмен өлшенеді?
  6. Ауаның горизонталь бағытта бір жерден екінші жерге орын ауыстыруын не дейді?
  7. Ауа райын болжайтын станция.
  8. Тәулігіне екі рет бағытын өзгертетін жел.

2 топқа географиялық диктант

Ауа - райы картасын түсір.

Метеостанция Жалаңаш ауылында орналасқан, аспанды түгелге жуық бұлт басқан. Жел оңтүстік шығыс бағыттан соғып тұр. Желдің жылдамдығы 5 м\с . Ауаның температурасы + 8 °, қысымы 1014. 7 с. б. Бұршақ аралас жауын жаууы мүмкін.

3 топқа сиқырлы сандық «иә», «жоқ»

Мазмұны
Иә
Жоқ
Мазмұны: Ауа кез келген жерде болады
Иә:
Жоқ:
Мазмұны: Атмосфера басқа ғаламшарларда кездеседі
Иә:
Жоқ:
Мазмұны: Жанартаулар оттегі бөледі
Иә:
Жоқ:
Мазмұны: Жер бетінде бар тіршілік тропосфера қабатында
Иә:
Жоқ:
Мазмұны: Тропосферада бұлт жауын шашын болмайды
Иә:
Жоқ:
Мазмұны: Ауа құрамында азот, оттегі, тағы басқа газдар бар
Иә:
Жоқ:
Мазмұны: Атмосфера метеориттердің жерге түсуінен қорғамайды
Иә:
Жоқ:

4 топқа «Ауа» сөзіне синквейн құру

  1. Ауа
  2. Мөлдір, түссіз
  3. Өзгереді, ластанады, көрінбейді
  4. Таза ауа денсаулыққа пайдалы
  5. Атмосфера

Топтар жұмыс жасағанша топбасшылар интерактивті тақтамен жұмыс жасайды. Тақтаға шыққан сөздердің сәйкестіктерін тауып, қаламмен сызу керек.

Муссон Желдің бағытын анықтайтын құрал

Желбағар Атмосфераның екінші қабаты

Термометр Стратосферадағы маңызды қабат

Озон қабаты Жауын шашын түрі

Тропосфера Жел

Гигрометр Ауадағы газ

Оттегі Бұлт пайда болатын қабат

Стратосфера Зиянды түтін

Шық Температураны өлшейтін құрал

Смог Ылғалдылықты өлшейтін құрал

  • «Сөзжұмбақтар сайысы» кезеңінде топтарға жұмбақтар беріледі. Жұмбақтардың шешімі атмосфера тарауына байланысты.

1. Қоя алмайсың байлап

Табаны тым тайғақ (Мұз)

2. Мөлдіреген жүзімді

Қозғап едім үзілді (Шық)

3. Шашылды жерге ақ моншақ

Жоғалды бірден тапқанша - ақ (Бұршақ)

4. Қағазсыз ақ, қаламсыз ақ

Сурет салар адамға ұқсап (Аяз)

Ал бесінші жұмбақ біздің ақылды ұстаздар қауымына арналады.

5. Желіні толы сүт

Жерге тамса құт (Бұлт, жауын)

Үй тапсырмасын тексеріп болғаннан кейін жаңа сабақты бастамас бұрын оқушылармен сергіту сәтін өткізу керек.

Сергіту сәті


Ұқсас жұмыстар
Гидросфера - жердің су қабығы. 5 сынып
Сарыарқаның таулары
Тау жыныстары. Сабақтың түрі
Гидросфера-Жердің су қабығы
Мұхит атауы
Гидросфера-жердің су қабығы. құрлықтағы таулар және олардың жіктелуі. 5-6 сынып
Гидросфера туралы ұғым. дүниежүзілік су айналымы
Гидросфера - Жердің су қабығы туралы
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып
Өзеннің құяр жері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz