Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Допты тоқтату тәсілдері

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 3 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 2 сағат,
оқу жылына 68 сағатты құрайды

| |
|№ |
|р/с |
|19 |2-бөлім Командалық ойынның қозғалыс дағдысы |
|33 |

53 |8-бөлім Денсаулық және салауатты өмір салты
|1 |Қауіпсіздік ережесі

Комуникативті дағдыларды дамыту

Допты әріптеске тебу
Допты тоқтату тәсілдері
В/сабақ
Допты кеудемен тоқтату |3.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді,
оларға жауап қайтарудың кейбір негізгіжолдарын анықытайды
3.2.8.1  Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және
атау |1 | | | | | | | |54 | |2 | | |1 | | | | | | | |55 | |3 | | |1 | | | |
| | | |56 | |4 |Жеке шығармашылық қабілет футбол допты тоқтату

Футбол допты алып жүру
В/сабақ

Қақпашы тәсілдері |

3.1.2.1 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын
түсінеді және жақсартады

3.2.4.1. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық
тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |1 | | | | | | | |57 | |5 | | |1 | | |
| | | | |58 | |6 | | |1 | | | | | | | |59 | |7 |Шығармашылық - топтық жұмыс
арқылы

Бұрыштама доп тебу |
3.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары
бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті
ұсыныс жасайды |1 | | | | | | | |60 | |8 | | |1 | | | | | | | |61 | |9
|Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс
Допты әріптеске бере отырып допты алып жүру |3.1.6.1. Тәуекелдердің
туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын
жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |1 | | | | | | | |62 |
|10 | | |1 | | | | | | | |63 | |11 |Таза ауадағы дене тәрбиесі

(іс-әрекеті)Бір қалыпты жүгіру |3.3.4.1.   Денсаулықты нығайтуға ықпал
ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен
тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын
анықтайды |1 | | | | | | | |64 | |12 | | |1 | | | | | | | |65 | |13 | Жеке
және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері

Сөреде тұру техникасы |3.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде
уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |1 | | | | |
| | |66 | |14 | | |1 | | | | | | | |67 | |15 |В/сабақ
Эстафеталық ойындар |3.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде
уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |1 | | | | |
| | |68 | |16 |Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру

|3.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды
ұғынады және жеткізе біледі |1 | | | | | | | |Кодта бірінші сан сыныпты,
екінші және үшінші сандар – бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан – оқу
мақсатының реттік санын көрсетеді.
Мысалы, 4.2.1.1. кодында «3» - сынып, «2.1» - екінші бөлімнің бірінші
бөлімшесі, «1» - оқу мақсатының реттік саны.

Ұқсас жұмыстар
Футбол үйірмесінің жоспары
Қысқартылған ережемен футбол ойнау.4-сынып
Жеңілдетілген ережемен футбол ойыны
Қолдың Аяққа тиюін ескерту
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Денешынықтыру календар план
Допты қақпаға соғу
Футбол. допты игерілген әдістер бойынша аяқпен тебу. 11 сынып
Гранататқыштан ату тәсілдері
Пионербол даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Пәндер