Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Допты тоқтату тәсілдері
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 3 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 2 сағат,
оқу жылына 68 сағатты құрайды
| |
|№ |
|р/с |
|19 |2-бөлім Командалық ойынның қозғалыс дағдысы |
|33 |
53 |8-бөлім Денсаулық және салауатты өмір салты
|1 |Қауіпсіздік ережесі
Комуникативті дағдыларды дамыту
Допты әріптеске тебу
Допты тоқтату тәсілдері
В/сабақ
Допты кеудемен тоқтату |3.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді,
оларға жауап қайтарудың кейбір негізгіжолдарын анықытайды
3.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және
атау |1 | | | | | | | |54 | |2 | | |1 | | | | | | | |55 | |3 | | |1 | | | |
| | | |56 | |4 |Жеке шығармашылық қабілет футбол допты тоқтату
Футбол допты алып жүру
В/сабақ
Қақпашы тәсілдері |
3.1.2.1 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын
түсінеді және жақсартады
3.2.4.1. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық
тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |1 | | | | | | | |57 | |5 | | |1 | | |
| | | | |58 | |6 | | |1 | | | | | | | |59 | |7 |Шығармашылық - топтық жұмыс
арқылы
Бұрыштама доп тебу |
3.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары
бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті
ұсыныс жасайды |1 | | | | | | | |60 | |8 | | |1 | | | | | | | |61 | |9
|Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс
Допты әріптеске бере отырып допты алып жүру |3.1.6.1. Тәуекелдердің
туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын
жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |1 | | | | | | | |62 |
|10 | | |1 | | | | | | | |63 | |11 |Таза ауадағы дене тәрбиесі
(іс-әрекеті)Бір қалыпты жүгіру |3.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал
ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен
тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын
анықтайды |1 | | | | | | | |64 | |12 | | |1 | | | | | | | |65 | |13 | Жеке
және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері
Сөреде тұру техникасы |3.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде
уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |1 | | | | |
| | |66 | |14 | | |1 | | | | | | | |67 | |15 |В/сабақ
Эстафеталық ойындар |3.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде
уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |1 | | | | |
| | |68 | |16 |Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру
|3.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды
ұғынады және жеткізе біледі |1 | | | | | | | |Кодта бірінші сан сыныпты,
екінші және үшінші сандар – бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан – оқу
мақсатының реттік санын көрсетеді.
Мысалы, 4.2.1.1. кодында «3» - сынып, «2.1» - екінші бөлімнің бірінші
бөлімшесі, «1» - оқу мақсатының реттік саны.
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 2 сағат,
оқу жылына 68 сағатты құрайды
| |
|№ |
|р/с |
|19 |2-бөлім Командалық ойынның қозғалыс дағдысы |
|33 |
53 |8-бөлім Денсаулық және салауатты өмір салты
|1 |Қауіпсіздік ережесі
Комуникативті дағдыларды дамыту
Допты әріптеске тебу
Допты тоқтату тәсілдері
В/сабақ
Допты кеудемен тоқтату |3.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді,
оларға жауап қайтарудың кейбір негізгіжолдарын анықытайды
3.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және
атау |1 | | | | | | | |54 | |2 | | |1 | | | | | | | |55 | |3 | | |1 | | | |
| | | |56 | |4 |Жеке шығармашылық қабілет футбол допты тоқтату
Футбол допты алып жүру
В/сабақ
Қақпашы тәсілдері |
3.1.2.1 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын
түсінеді және жақсартады
3.2.4.1. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық
тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |1 | | | | | | | |57 | |5 | | |1 | | |
| | | | |58 | |6 | | |1 | | | | | | | |59 | |7 |Шығармашылық - топтық жұмыс
арқылы
Бұрыштама доп тебу |
3.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары
бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті
ұсыныс жасайды |1 | | | | | | | |60 | |8 | | |1 | | | | | | | |61 | |9
|Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс
Допты әріптеске бере отырып допты алып жүру |3.1.6.1. Тәуекелдердің
туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын
жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |1 | | | | | | | |62 |
|10 | | |1 | | | | | | | |63 | |11 |Таза ауадағы дене тәрбиесі
(іс-әрекеті)Бір қалыпты жүгіру |3.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал
ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен
тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын
анықтайды |1 | | | | | | | |64 | |12 | | |1 | | | | | | | |65 | |13 | Жеке
және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері
Сөреде тұру техникасы |3.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде
уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |1 | | | | |
| | |66 | |14 | | |1 | | | | | | | |67 | |15 |В/сабақ
Эстафеталық ойындар |3.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде
уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |1 | | | | |
| | |68 | |16 |Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру
|3.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды
ұғынады және жеткізе біледі |1 | | | | | | | |Кодта бірінші сан сыныпты,
екінші және үшінші сандар – бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан – оқу
мақсатының реттік санын көрсетеді.
Мысалы, 4.2.1.1. кодында «3» - сынып, «2.1» - екінші бөлімнің бірінші
бөлімшесі, «1» - оқу мақсатының реттік саны.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz