Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау
|Бөлім: |7.1 XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы |
|Педагогтің аты-жөні | |
|Күні: | |
|Сынып:7 |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |XVIII ғасырдың басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы. |
| |Зерттеу сұрағы: Неліктен Ресей Қазақстанды Азияға шығудың «кілті мен қақпасы» деп |
| |санады? |
|Оқу бағдарламасына сәйкес |7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
|оқыту мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты |Барлығы: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттайды |
| |Көпшілігі: Қазақ хандығының жағдайын әлсіреткен ішкі факторларды анықтайды |
| |Кейбірі: Біртұтас халық жасағын ұйымдастырушы Тәуке ханның рөлін бағалайды |
|Бағалау критерийлері |Қазақ хандығының XVIII ғасырдың басына дейінгі ішкі саяси |
| |жағдайын түсіндіреді |
|Тілдікмақсаттар |Оқушылар қазақ-орыс қарым-қатнасындағы ішкі саяси жағдайларды саралайды. |
| |Негізгі ұғымдар: Сепаратизм, империя, отар, «Жеті жарғы», «Алтын ғасыр» |
| |Диалогке арналған сөз тіркестері: |
| |Жеті жарғыдан өзге қазақ қоғамында қандай заңдар жинағы болды? Халық аңыздарында Тәуке |
| |ханның билігі неліктен «Алтын ғасыр» деп аталды, себебі: |
| |XVIII ғасырда Қазақ қоғамында сепаратизм күшейді, өйткені: |
| |Жазылымға арнаған тапсырма: семантикалық кесте, карта, |
|Құндылықтарды |Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік |
|дарыту | |
|Пәнаралық байланыстар |Дүние жүзі тарихы, Әдебиет, География |
|Бастапқы білім |ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар |
| |еткен Отан соғысы туралы біледі |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың кезеңі/|Педагогтің әрекеті |Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыру |ТОқушыларға «Аңырақай шайқасы» аниматикасын |Оқушылар өз |ҚБ «Мадақтау |Та«Аңырақай шайқасы» |
|кезеңі |көрсетіңіз. Оқушыларға берілген |ойларын ортаға |сэндвичі» |аниматикасы |
| |бейнематериалды дыбыстауға тапсырма беріңіз. |салады. | |https://www.youtube.c|
| |Сол үшін оқушылар бейнематериалға сценарий |Оқушылар | |om/ |
| |жазады. Сол үшін оқушылар бұрынғы білімдері |жауаптары арқылы | | |
| |мен сабақ барысында алған білімдерін қолдануы |жаңа тақырыпқа | |watch?v=KJIKEF_1r0M |
| |қажет. |көшу | |қырыптық суреттер |
| | |Оқушылар өз | | |
| |Б Суретпен жұмыс. |болжамдарын | | |
| |1. Суреттененікөріптұрсыз? |айтып, талқылау | | |
| |2. Қандайіс-әрекеттербейнеленген? |жүргізеді | | |
| |3. Кімдер? | | | |
| |4. Қашан? | | | |
| |5. Неге? | | | |
|Жаңа сабақ |Зерттеу сұрақтары: |Оқушылар |ҚБ Мұғалім | |
| |1. Қазақ-жоңғар соғысының қандай шайқастары |ақпараттық |оқушылар |Ақпараттық мәтін |
| |оңтайлы нәтижелерге әкелді? |мәтінмен жұмыс |жауабын мұқият| |
| |2. Жоңғар агрессиясына қарсы күресте хандар |жасайды |тыңдап кері |Үлестірмелі қағаздар |
| |мен батырлардың рөлі қандай болды? | |байланыс беріп| |
| | | |отырады | |
| |Мәтінмен жұмыс | | | |
| |Оқушыларға мәтіндерді оқып шығып, келесі | | | |
| |тапсырмаларды орындауға ұсыныс беріңіз: |Оқушылар өз |«Ең үздік | |
| |мәтіннің негізгі ойын анықтау |жұмыстарының |жауап» | |
| |маңызды 2 кілтті сөзді анықтау |қорытындыларын | |Суреттер |
| |негізгі 3 тарихи фактіні анықтау |сынып алдында | | |
| |маңызды тарихи тұлғаларды анықтау |қорғайды. | | |
| |Содан кейін аталған мәтіндерді тұжырымдап, |Оқушылар | | |
| |Бұланты шайқасы туралы қысқаша тезис |бір-біріне |«Алақан-жұдыры| |
| |құрастырып, оның тарихи маңыздылығын ашып |қосымша сұрақтар,|қ» |Тірек-сызбалар |
| |көрсетуді сұраңыз. |қойып, бір-бірін | |Кесте |
| |«Мозаика» әдісі |толықтырады. | | |
| |1. Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі | | |Карта |
| |жағдайы | | | |
| |2.Тәуке хан тұсындағы қазақ-орыс қатынасы |Дескрипторы | | |
| |3. Қазақ хандығы мен Ресейдің ішкі саяси |1.«Жеті жарғы» | | |
| |жағдайын салыстыру |заңдар жинағының | |ҚБ парағы |
| |«Сократ шеңбері» |5 бӛлімі бар | | |
| |Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберлерге тұрады |екенін айтады |ҚБ «Өзін-өзі | |
| |да ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңбердегілерге |Хан ордасы |бағалау» | |
| |тақырып ойынша өз түсінгенін айтады.Сыртқы |Түркістан | | |
| |шеңбер алған алған мәліметтерін екі адамнан |болғанын біледі | | |
| |кейінгі адамға жеткізеді. |Қайып ханның | | |
| |Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма |билік құрған | | |
| |«Кеңейтілген тапсырма» |жылын ажыратады | | |
| |Семантикалықкесте |«Қонтайшы» | | |
| |«Орнын тап» - кескін картаменжұмыс |сӛзінің | | |
| |Тақырып |анықтамасын | | |
| |иә |біледі | | |
| |жоқ |5.«Отар» сӛзінің | | |
| | |анықтамасын | | |
| |«Жеті жарғы» заңдар жинағы 5 бӛлімнен тұрады. |біледі | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Хан ордасы Түркістан болды | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |1680 - 1715 жж Қайып хан билік құрды. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |«Қонтайшы» - Жоңғар билеушісінің лаузымы | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |«Отар дегеніміз - Тәуелсіз мемлекет | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Қорытынды |Кері байланыс |Тақырып бойынша |Оқушылар | |
| |Кері байланыс - «Шолиер» табақшасы |не білетінін, не |бағалай |А4, конспект |
| |Бағалау критерийлері: |білгісі |критерийлеріме| |
| |«Сабақ өте ұнады, толық түсіндім» - жасыл |келетінін, не |н өз | |
| |«Сабақ ұнады, түсіндім, 1-2 сұрағым бар» - |білгенін жазады |деңгейлерін | |
| |сары | |бағалайды | |
| |«Сабақ қиындық келтірді, түсінбедім» -қызыл | | | |
| |Сабақты қорытындылау: Қазақ қоғамында | | | |
| |сеператизмнің күшеюіне не әсер етті? | | | |
|Үй тапсырмасы |Тәуке ханның тарихта алатын орны туралы | | | |
| |ізденіп келу | | | |
|Педагогтің аты-жөні | |
|Күні: | |
|Сынып:7 |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |XVIII ғасырдың басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы. |
| |Зерттеу сұрағы: Неліктен Ресей Қазақстанды Азияға шығудың «кілті мен қақпасы» деп |
| |санады? |
|Оқу бағдарламасына сәйкес |7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
|оқыту мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты |Барлығы: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттайды |
| |Көпшілігі: Қазақ хандығының жағдайын әлсіреткен ішкі факторларды анықтайды |
| |Кейбірі: Біртұтас халық жасағын ұйымдастырушы Тәуке ханның рөлін бағалайды |
|Бағалау критерийлері |Қазақ хандығының XVIII ғасырдың басына дейінгі ішкі саяси |
| |жағдайын түсіндіреді |
|Тілдікмақсаттар |Оқушылар қазақ-орыс қарым-қатнасындағы ішкі саяси жағдайларды саралайды. |
| |Негізгі ұғымдар: Сепаратизм, империя, отар, «Жеті жарғы», «Алтын ғасыр» |
| |Диалогке арналған сөз тіркестері: |
| |Жеті жарғыдан өзге қазақ қоғамында қандай заңдар жинағы болды? Халық аңыздарында Тәуке |
| |ханның билігі неліктен «Алтын ғасыр» деп аталды, себебі: |
| |XVIII ғасырда Қазақ қоғамында сепаратизм күшейді, өйткені: |
| |Жазылымға арнаған тапсырма: семантикалық кесте, карта, |
|Құндылықтарды |Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік |
|дарыту | |
|Пәнаралық байланыстар |Дүние жүзі тарихы, Әдебиет, География |
|Бастапқы білім |ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар |
| |еткен Отан соғысы туралы біледі |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың кезеңі/|Педагогтің әрекеті |Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыру |ТОқушыларға «Аңырақай шайқасы» аниматикасын |Оқушылар өз |ҚБ «Мадақтау |Та«Аңырақай шайқасы» |
|кезеңі |көрсетіңіз. Оқушыларға берілген |ойларын ортаға |сэндвичі» |аниматикасы |
| |бейнематериалды дыбыстауға тапсырма беріңіз. |салады. | |https://www.youtube.c|
| |Сол үшін оқушылар бейнематериалға сценарий |Оқушылар | |om/ |
| |жазады. Сол үшін оқушылар бұрынғы білімдері |жауаптары арқылы | | |
| |мен сабақ барысында алған білімдерін қолдануы |жаңа тақырыпқа | |watch?v=KJIKEF_1r0M |
| |қажет. |көшу | |қырыптық суреттер |
| | |Оқушылар өз | | |
| |Б Суретпен жұмыс. |болжамдарын | | |
| |1. Суреттененікөріптұрсыз? |айтып, талқылау | | |
| |2. Қандайіс-әрекеттербейнеленген? |жүргізеді | | |
| |3. Кімдер? | | | |
| |4. Қашан? | | | |
| |5. Неге? | | | |
|Жаңа сабақ |Зерттеу сұрақтары: |Оқушылар |ҚБ Мұғалім | |
| |1. Қазақ-жоңғар соғысының қандай шайқастары |ақпараттық |оқушылар |Ақпараттық мәтін |
| |оңтайлы нәтижелерге әкелді? |мәтінмен жұмыс |жауабын мұқият| |
| |2. Жоңғар агрессиясына қарсы күресте хандар |жасайды |тыңдап кері |Үлестірмелі қағаздар |
| |мен батырлардың рөлі қандай болды? | |байланыс беріп| |
| | | |отырады | |
| |Мәтінмен жұмыс | | | |
| |Оқушыларға мәтіндерді оқып шығып, келесі | | | |
| |тапсырмаларды орындауға ұсыныс беріңіз: |Оқушылар өз |«Ең үздік | |
| |мәтіннің негізгі ойын анықтау |жұмыстарының |жауап» | |
| |маңызды 2 кілтті сөзді анықтау |қорытындыларын | |Суреттер |
| |негізгі 3 тарихи фактіні анықтау |сынып алдында | | |
| |маңызды тарихи тұлғаларды анықтау |қорғайды. | | |
| |Содан кейін аталған мәтіндерді тұжырымдап, |Оқушылар | | |
| |Бұланты шайқасы туралы қысқаша тезис |бір-біріне |«Алақан-жұдыры| |
| |құрастырып, оның тарихи маңыздылығын ашып |қосымша сұрақтар,|қ» |Тірек-сызбалар |
| |көрсетуді сұраңыз. |қойып, бір-бірін | |Кесте |
| |«Мозаика» әдісі |толықтырады. | | |
| |1. Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі | | |Карта |
| |жағдайы | | | |
| |2.Тәуке хан тұсындағы қазақ-орыс қатынасы |Дескрипторы | | |
| |3. Қазақ хандығы мен Ресейдің ішкі саяси |1.«Жеті жарғы» | | |
| |жағдайын салыстыру |заңдар жинағының | |ҚБ парағы |
| |«Сократ шеңбері» |5 бӛлімі бар | | |
| |Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберлерге тұрады |екенін айтады |ҚБ «Өзін-өзі | |
| |да ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңбердегілерге |Хан ордасы |бағалау» | |
| |тақырып ойынша өз түсінгенін айтады.Сыртқы |Түркістан | | |
| |шеңбер алған алған мәліметтерін екі адамнан |болғанын біледі | | |
| |кейінгі адамға жеткізеді. |Қайып ханның | | |
| |Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма |билік құрған | | |
| |«Кеңейтілген тапсырма» |жылын ажыратады | | |
| |Семантикалықкесте |«Қонтайшы» | | |
| |«Орнын тап» - кескін картаменжұмыс |сӛзінің | | |
| |Тақырып |анықтамасын | | |
| |иә |біледі | | |
| |жоқ |5.«Отар» сӛзінің | | |
| | |анықтамасын | | |
| |«Жеті жарғы» заңдар жинағы 5 бӛлімнен тұрады. |біледі | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Хан ордасы Түркістан болды | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |1680 - 1715 жж Қайып хан билік құрды. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |«Қонтайшы» - Жоңғар билеушісінің лаузымы | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |«Отар дегеніміз - Тәуелсіз мемлекет | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Қорытынды |Кері байланыс |Тақырып бойынша |Оқушылар | |
| |Кері байланыс - «Шолиер» табақшасы |не білетінін, не |бағалай |А4, конспект |
| |Бағалау критерийлері: |білгісі |критерийлеріме| |
| |«Сабақ өте ұнады, толық түсіндім» - жасыл |келетінін, не |н өз | |
| |«Сабақ ұнады, түсіндім, 1-2 сұрағым бар» - |білгенін жазады |деңгейлерін | |
| |сары | |бағалайды | |
| |«Сабақ қиындық келтірді, түсінбедім» -қызыл | | | |
| |Сабақты қорытындылау: Қазақ қоғамында | | | |
| |сеператизмнің күшеюіне не әсер етті? | | | |
|Үй тапсырмасы |Тәуке ханның тарихта алатын орны туралы | | | |
| |ізденіп келу | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz