Жануарлар құрылысының күрделенуі

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
Жамбыл облысы, Тараз қаласы
Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектебі
«ЗООЛОГИЯ ӘЛЕМІ»
авторлық бағдарламасы
Құрастырған: Косумова Гүлжан Серікқалиқызы, педагог-зерттеуші,
Ш. Смаханұлы атындағы №44 орта мектебінің биология пәні мұғалімі
Тараз қаласы, 2022 жыл
Түсінік хат
Авторлық бағдарлама Білім министрлігімен бекітілген биологиялық білім берудің жаңа бағдарламасына және қазіргі уақытта қолданылып жүрген оқу жоспарларына, сонымен қатар биология пәні бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына және 7-сынып оқулығына сәйкес дайындалған.
Авторлық бағдарламада ұсынылған әдістемелік ұсыныстар мұғалімдерді мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетінің әртүрлі формаларын жүргізуге, әртүрлі әдістерді, әдістер мен оқу құралдарын пайдалануға бағыттайды.
Авторлық бағдарламада сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінген. Осыған байланысты бағдарламада тәрбие жұмысының осы түрін ұйымдастыратын міндеттер мен сұрақтар жеткілікті түрде егжей-тегжейлі көрсетілген.
Білімді терең меңгеру мектеп оқушыларының жеке ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылған қайталау және бекіту кезеңдеріне ықпал етеді. Осы мақсатта автолық бағдарламада оқушылардың білім, білік, дағдыларын есепке алу және бақылау нұсқалары ұсынылған. Олардың ішінде биологиядан мектептік білім беру стандарты бағдарланған есептің бір түрі - тест тапсырмалары маңызды орын алады.
Авторлық бағдарлама биологияның «Зоология» бөлімін оқуға аптасына 2 сағаттан бір жылға 68 сағатқа есептелінген.
Жоспарлауда әрбір сабақтың оқу мақсаттары және жалпы тақырып ашылады; жаңа материалды меңгерту, білімді қайталау және бекіту бойынша әдістемелік ұсыныстар беріледі.
Қолда бар оқу жабдықтарына, сондай-ақ сыныптың ерекшеліктеріне қарай мұғалім сабақты өткізу әдістемесіне қажетті түзетулер енгізе алады.
Авторлық бағдарламаның мақсаты:
Білім алушыларға зоология - жануарлар туралы ғылым, оның даму кезеңдері, негізгі жетістіктері, жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі, жануарлар организміне тән белгілер, жануарлар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар, бактериялар арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтармен таныстыру.
Авторлық бағдарламаның міндеттері:
- жануарлардың табиғаттағы рөлі мен адам өміріндегі маңызын ашу, осы негізде тірі табиғаттың бірлігі туралы түсініктерін қалыптастыру;
- білім алушылардың санасында биологиялық білімнің әрбір адамға қажетті мәдениеттің міндетті элементі екендігін қалыптастыру;
- оқушылардың биологиядан алған білімін тереңдету және кеңейту үшін жағдайлар жасау, ойлау қабылеттерін дамыту, оқу - танымдық әрекеттерінде тәжірибелік дағдыларын игеруге үйрету;
- алған теориялық білімін практикамен, өмірмен байланыстыра білу;
- оқушыда биологияның жаратылыстану ғылымдарының ішіндегі құнды компонент екендігіне көз жеткізу.
- білім алушыларды «Жануарлар» оқулығымен, оның құрылымымен, онымен жұмыс істеу тәсілдерімен, сонымен қатар сыныптан тыс оқуға арналған оқу әдебиетімен таныстыру.
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырады;
- Шығармашылық жұмыстармен айналысуына жол ашады;
- Жоғары оқу орындарына түсуіне септігін тигізеді;
- Ізденуге үйреніп, өзіне қажетті білімді меңгереді;
«Зоология әлемі» авторлық бағдарламасының мазмұны
Кіріспе (2 сағат) Зоологияның даму тарихы (1сағат) . Заманауи зоология (1сағат) .
І. Жануарлардың көптүрлілігі
1. Қарапайымдар (2 сағат) Қарапайымдар: Тамыраяқтылар, Радиоляриялар, Солнечниктер, Споралылар (1сағат) . Қарапайымдар: Талшықтылар, Инфузориялар.
2. Көпжасушалы жануарлар. Омыртқасыздар (16 сағат ) Губкалылар типі. Әктастылар, Шынытәріздестер, Кәдімгі губкалылар кластары(1сағат) Ішекқуыстылар типі. Гидратәрізділер. Сцифоидтылар, Маржан полиптері кластары (1сағат) Жалпақ құрттар типі. Кірпікшелілер, Сорғыштар, Таспа құрттар кластары. (1сағат) . Жұмыр құрттар типі (1сағат) . Буылтық құрттар типі. Көпқылтандылар класы немесе Полихеттер (1сағат) Буылтық құрттар типі. Азқылтандылар класы немесе Олигахеттер. Сүліктер (1сағат) Ұлулар типі (1сағат) . Бауыраяқтылар, Қосжақтаулылар, Басаяқтылар кластары (1сағат) . Тікентерілер типі. Теңіз лалагүлдері, теңіз жұлдызы, теңіз кірпісі, голотурии немесе теңіз қияры, офиуралар (1сағат) . Буынаяқтылар типі. Шаянтәрізділер, Өрмекшітәрізділер кластары. (1сағат) . Бунақденелілер класы (1сағат) Бунақденелілер отрядтары: Тарақандылар, Турақанаттылар, Құлақтаптылар (Уховертки), Поденкилер (1сағат) Бунақденелілер отрядтары: Инеліктер, Биттер, Қоңыздар, Кандала (1сағат) . Бунақденелілер класы: Қабыршаққанаттылар немесе Көбелектер, Теңқанаттылар, Қосқанаттылар, Бүргелер (1сағат) . Бунақденелілер класы: Жарғаққанаттылар (1сағат) . «Көпжасушалы омыртқасыздар» тақырыбы бойынша қайталау сабақ (1сағат) .
Омыртқалылар. Хордалылар типі (18 сағат) Хордалылар типі. Бассүйексіздер мен Бассүйектілер (Омыртқалылар) тип тармақтары (1сағат) . Шеміршекті, Сүйекті балықтар класы (1сағат) . Шеміршекті балықтар класы. Акула, Скат, Химератәрізділер отрядтары (1сағат) . Сүйекті балықтар. Бекіре тұқымдас балықтар, майшабақ, албырттектестер, тұқытәрізділер, алабұға тәрізділер отрядтары (1сағат) . Қосмекенділер немесе Амфибиялар класы. Аяқсыздап, құйрықтылар, құйрықсыздар отрядтары (1сағат) . Жорғалаушылар немесе Рептилиялар класы. Қабыршақтылар отряды (1сағат) . Жоғалаушылар отряды: тасбақалар және крокодилдер (1сағат) . Құстар класы. Пингвиндер отряды (1сағат) . Құстар отрядтары: түйеқұстәрізделер, нандутәрізділер, қазуартәрізділер, қазтәрізділер (1сағат) . Құстар отрядтары: Күндізгі жыртқыштар, Үкілер, Тауықтәрізділер (1сағат) . Құстар отрядтары: Торғайтәрізділер, Қоқиқазтәрізділер (1сағат) Экскурсия «Құстардың көптүрлігін зерттеу» (1сағат) . Сүтқоректілер немесе Аңдар класы. Жұмыртқалайтын сүтқоректілер, қалталылар, жәндікқоректілер, қолқанаттылар отрядтары (1сағат) . Сүтқоректілер отрядтары: кемірушілер, қоянтектестер (1сағат) . Сүтқоректілер отрядтары: киттәрізделер, ескекаяқтылар, еттұмсықтылар, жыртқыштар (1сағат) . Сүтқоректілер отрядтары: тақтұяқтылар, жұптұяқтылар (1сағат) . Сүтқоректілер отрядтары: приматтар (1сағат) . «Көпжасушалы хордалылар» тақырыбы бойынша қайталау сабақ (1 сағат) .
ІІ. Құрылымы, жеке дамуы. Эволюция.
3. Мүшелер мен олардың жүйелерінің құрылысы мен қызметінің эволюциясы (14сағат) Тері жабындары (1сағат) . Тірек-қимыл жүйесі (1сағат) . Жануарлардың қозғалуы. Дене қуыстары (1сағат) . Тынысалу мүшелері және газалмасу (1сағат) . Асқорыту мүшелері. Зат алмасу және оны энергияға түрлендіру (1сағат) . Қантарату жүйесі. Қан (1сағат) . Бөліп шығару мүшелері (1сағат) . Жүйке жүйесі. Рефлекс. Инстинкт (1сағат) . Сезім мүшелері. Ағзаның қызметін реттеу (1сағат) . Көбею мүшелері. Босану ұзақтығы (1сағат) . Жануарлардың көбею түрлері. Ұрықтандыру (1сағат) . Жануарлардың трансформацияланған және трансформациясыз дамуы (1сағат) . Жануарлардың периодизациясы және өмір сүру ұзақтығы (1сағат) . «Ағзалар мен олардың жүйелерінің құрылысы мен қызметтерінің эволюциясы» тақырыбында қайталау сабақ (1сағат) .
4. Жануарлардың жердегі дамуы мен орналасу заңдылықтары (4сағат) Жануарлар эволюциясының дәлелдемелері (1сағат) . Чарльз Дарвин жануарлар әлемінің эволюциясының себептері туралы (1сағат) . Жануарлар құрылысының күрделенуі. Эволюция нәтижесіндегі түрлердің әртүрлілігі (1сағат) . Тіршілік ету ареалдары. Миграция (қоңыс аудару) . Жануарларды орналасу заңдылықтары (1сағат)
5. Биоценоздар (6 сағат) Табиғи және жасанды биоценоздар (1сағат) . Орта факторлары және олардың биоценозарға әсері (1сағат) . Қоректену тізбегі. Энергия ағыны (1сағат) . Биоценоз компоненттерінің өзара байланысы және олардың бір-біріне бейімделуі (1сағат) Экскурсия «Жануарлардың биоценоздың басқа компоненттерімен өзара байланысын зерттеу» (1сағат) . «Жер бетіндегі жануарлардың дамуы мен таралу заңдылықтары. Биоценоздар» тақырыбына қайталау сабақ (1сағат) .
6. Жануарлар дүниесі және адамның шаруашылық қызметі (6сағат) Адамның және оның іс-әрекетінің жануарлар әлеміне әсері (1сағат) . Жануарларды қолға үйрету (1сағат) Жануарлар дүниесін қорғау туралы Қазақстан заңдары. Бақылау жүйесі (1сағат) Жануарлар дүниесін қорғау және ұтымды пайдалану (1сағат) . Экскурсия «Ауыл шаруашылығы және үй жануарларының көрмесін тамашалау» (1сағат) . Жануарлар курсы бойынша қорытынды сабақ (1сағат) .
«Зоология әлемі» авторлық бағдарламасыны
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Сынып: 7
Барлығы: 68 сағат, аптасына 2 рет
Мақсаты: Биология ғылымының құрылымы, оның тарихы, зерттеу әдістері, моральдық нормалары мен табиғатқа қатынас принциптері туралы білімдерін қалыптастыру, жануарлар организмдерінің алуан түрлілігі, олардың құрылыс ерекшеліктері мен оларды жіктеу ережелері туралы түсінік беру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz