Өрнекті жазбаша есепте

10, 100, 1000 сандарына көбейту және бөлу
/ Отбасы және еңбек/
Барлық оқушылар: көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады, 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі
Оқушылардың басым бөлігі: Өрнектерді есептейді және тексереді
Кейбір оқушылар: Есептеуді қалай орындайтынын түсіндіреді және есептейді.
- өрнектерді есептейді және тексереді
- есептеуді қалай орындайтынын түсіндіреді және есептейді
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Сабақтың басы
10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексереді
№10, 88 бет
Дескриптор:
-бос орындарға қалдықсыз бөлінетін цифрларды жазады(1б)
Ой қозғау
Есептеулерді қара
1000-ға көбейткенде сандар қалай өзгереді?
1-ға көбейткенде ше?
1000-ға бөлгенде сандар қалай өзгереді?
1-ға бөлгенде ше?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады
Балалардың назарын сабаққа аудару
Сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Оқулық
1000-ға көбейту мен бөлу жолдары көрсетіліп жазылған плакат
Сабақтың ортасы
15 минут
15минут
Есіңде сақта!
Санды 10 -ға, 100-ге, 1000-ға, 1-ға, 1-ға көбейткен кезде көбейткіштің соңында қанша нөл бар болса, көбейтіндінің оң жағына сонша нөл тіркеледі. Санды 10 -ға, 100-ге, 1000-ға, 1-ға, 1-ға бөлген кезде бөлгіштің соңында қанша нөл бар болса, бөлінгіштің оң жағынан сонша нөл алынып тасталынады.
1-тапсырма
Есепте және тексер.
18 * 1000=18000
18000 : 1000 =18
41*1=41
41 : 1 =41
48000: 1000=48
48 * 1000 = 48000
8 : 1 = 800
800 * 1 = 8
7 : 1 = 70
70 * 1 = 7
3 : 1 = 3
3 * 1 = 3
Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)
- екінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)
- үшінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)
- төртінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)
- бесінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)
- алтыншы өрнекті есептейді және тексереді(1б)
2-тапсырма
Есептеуді қалай орындайтыныңды түсіндір. Есепте.
9*8000 = 9*8*1000=72000
7*9 = 7*9*1=63
45000 : 50 = 4500 : 5=900
45000 : 500 = 450 : 5 = 90
32000 : 400 = 320 : 4= 80
32000 : 4000 =32: 4=8
Дескриптор:
-көбейту амалын түсіндіре отырып орындайды(1б)
- бөлу амалын түсіндіре отырып орындайды(1б)
-өрнектердің мәнін есептейді(1б)
Өрнектерді есептейді және тексереді
Есептеуді қалай орындайтынын түсіндіреді және
есептейді.
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
Оқулық
29-32 бет
№3, 30 бет
Оқулық
№ 2(ә), 89 бет
Оқулық
№3, 89 бет
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
«Интервью әдісі»
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма
№9, 91бет
«Коментарий»
арқылы
10, 100, 1000 сандарына қалдықпен бөлу
/ Отбасылық демалыс/
4. 1. 2. 3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану
4. 1. 2. 6 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу
Барлық оқушылар: көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады, 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі
Оқушылардың басым бөлігі: 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі
Кейбір оқушылар: көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады
- 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі
- көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Сабақ
тың басы
10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексереді
№9, 91 бет
324200 : 100 =3242
24 * 1 = 24
332 : 1000 =3320
123300 * 100 =1233
2321 * 3 =6963
3212 * 3 =9636
Дескриптор:
-өрнекті есептейді және тексереді(1б)
Ой қозғау «Таза тақта» әдісі
тақтада алдын ала дайындалған мысалдардың мәнін есепте
Есептеулерді қара
1000-ға көбейткенде сандар қалай өзгереді?
1-ға көбейткенде ше?
1000-ға бөлгенде сандар қалай өзгереді?
1-ға бөлгенде ше?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Балалардың назарын сабаққа аудару
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Сұрақтарға жауап береді,
мысалдардың мәнін есептейд
Оқулық
1000-ға көбейту мен бөлу жолдары көрсетіліп жазылған плакат
Мысалдар жазылған қима қағаздар
Сабақтың ортасы
15 минут
15минут
Есіңде сақта!
Көптаңбалы сандарды 10 -ға, 100-ге, 1000-ға қалдықпен бөлу үшін, бөлгіштің соңында қанша нөл болса бөлінгіштен сонша цифрды бөліп алу керек. Қалған сан бөлінді, ал бөліпалынған цифр қалдық болады.
1-тапсырма
Бөліндіде қанша цифр болады?
Қалдықты бөлгішпен салыстыр.
540123: 10 = 54012(3калд) 3 < 10
72432 : 100 = 724(32калд) 32 < 100
84021 : 1000 = 84(21калд) 21 < 1000
63123 : 1 = 6(3123калд) 3123 < 1
873124:10 = 87312(4калд) 4<10
405123:100 = 4051(23калд) 23<100
824900:1000 = 824(900калд) 900<1000
217000:1= 21(7000калд) 7000<1
Дескриптор:
-бірінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- екінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- үшінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- төртінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- бесінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- алтыншы өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- жетінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
- сегізінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)
2-тапсырма
Есепте
45000: 100 + 50 =450 + 50 = 500
567 - 623: 7 + 13 =567-89+13=580-89=491
62 : 9 - 928 : 2 =558 - 464=94
(3599 + 101) : 100 =3700:100=37
Дескриптор:
- есептеуді қалай орындайты
нын түсіндіреді, мәнін есептейді(1б)
-амалдардың орындалу ретін сақтайды(1б)
Өрнектерді есептейді және салыстырады
Есептеуді қалай орындайты
нын түсіндіреді және
есептейді.
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
Оқулық
29-32 бет
№3, 30 бет
Оқулық
№ 2, 92 бет
Оқулық
№3, 93 бет
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
«Интервью әдісі»
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма
№9, 94бет
«Коментарий»
арқылы
Сабақтың тақырыбы
(9-ші сабақ, 29 бет)
Жиындар арасындағы қатынас
/ Отбасылық демалыс/
Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі: жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды
Кейбір оқушылар:
- жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды
- көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнектейді
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Сабақ
тың басы
10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексереді
№9, 94 бет
45859: 100 =458(59 калд)
985120: 1000 =985(120калд)
360025 : 10 =36002(5калд)
254201 : 100 =2542(1калд)
682002 : 1000 =682(2калд)
703470 : 100 =7034(70калд)
Дескриптор:
- өрнекті есептейді(1б)
Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»
Жиын дегеніміз не?
Жиындар неден тұрады?
Элементтерінің саны бірдей жиындарды тап
Қандай жиындар тең жиындар деп аталады?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Балалардың назарын сабаққа аудару
Сұрақтарға жауап береді,
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Оқулық
Жиындар олардың элемент
тері салынған плакат
Сабақтың ортасы
15 минут
15минут
Есіңде сақта!
Элементтерінің саны және құрамы бойынша сәйкес келетін жиындар тең жиындар деп аталады. Былай жазылады мысалы; А = В
1-тапсырма
Тең жиындарды тап және оларды «=» таңбасы арқылы жаз.
А = Д Е = Р Х = В
Дескриптор:
-бірінші тең жиындарды табады(1б)
- екінші тең жиындарды табады(1б)
- үшінші тең жиындарды табады(1б)
- оларды «=» таңбасы арқылы жазады(1б)
2 тапсырма Жұптық жұмыс
Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте
89 м 2 = 89 с м 2
13 а = 1300 м 2
9 га 50 а =950 а
73 га 30 а = 7330 а
98203 м = 98 км 302 м
Дескриптор:
- бірінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)
- екінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)
- үшінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)
- төртінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)
- бесінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)
Тең жиындарды табады және оларды «=» таңбасы арқылы жазады
Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнектейді
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
Оқулық
№3(А), 96 бет
Оқулық
№ 2, 92 бет
Оқулық
№4, 96 бет
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
«Интервью әдісі»
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма
№8(А), 98бет
Өткенді пысықтау
/ Білім өмірлік құндылық/
4. 4. 1. 1жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу
4. 1. 2. 7 екі таңбалы/ үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуді орындау
Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтайды, екі таңбалы/ үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуді орындайды
Оқушылардың басым бөлігі: жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды
Кейбір оқушылар: есептің мәтінін толықтырып, есепті шығарады
- жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды
- есептің мәтінін толықтырып, есепті шығарады
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Сабақ
тың басы
10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексереді
№9(а, ә), 98 бет
А= О, С = Д
Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»
Жиын дегеніміз не?
Жиындар неден тұрады?
Элементтерінің саны бірдей жиындарды тап
Қандай жиындар тең жиындар деп аталады?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Балалардың назарын сабаққа аудару
Сұрақтарға жауап береді,
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Оқулық
Жиындар олардың элемент
тері салынған плакат
Сабақтың ортасы
15 минут
15минут
1-тапсырма
Жиындарды қара.
А) Тең жиындарды тап. Тиісті белгілердің көмегімен жаз
Ә) Қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылады? Тиісті белгілердің көмегімен жаз.
Б) Қай жиын Р жиынының ішкі жиыны болып табылады?Тиісті белгілердің көмегімен жаз.
А) Е = Р, А = Д
Ә) С тиісті А
Б) В жиыны Р жиынының ішкі жиыны
Дескриптор:
-тең жиындарды табады(1б)
-тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)
- қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды(1б)
- тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)
- қай жиын Р жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды(1б)
- тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)
2 тапсырма Жұптық жұмыс
Мәтінді оқы. Есептің сызбасына қара. Есептің мәтінінде қысқаша жазылуы бойынша қандай деректер жетпей тұрғанын анықта. Мәтінді толықтыр. Есепті шығар.
Дескриптор:
- есептің сызбасына қарап, мәтінінде қысқаша жазылуы бойынша қандай деректер жетпей тұрғанын анықтайды(1б)
-мәтінді толықтырады(1б)
-есепті шығарады(1б)
Жиындарды қарайды.
Тең жиындарды тауып, тиісті белгілердің көмегімен жазады
Қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды, тиісті белгілердің көмегімен жазады. Қай жиын Р жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтап, тиісті белгілердің көмегімен жазады.
Мәтінді оқиды. Есеп
тің сызбасына қарап, есептің мәтінінде қысқаша жазылуы бойынша қандай деректер жетпей тұрғанын анықтайды.
Мәтінді толықтырып, есепті шығарады
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
Оқулық
№3,
100 бет
Оқулық
№5,
101 бет
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
«Интервью әдісі»
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма
№9, 101бет
«Коментарий»
арқылы
Өзіңді тексер!
ББЖ №2
4. 4. 1. 1жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу
2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру
Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтайды, 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастырады
Оқушылардың басым бөлігі: жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды
Кейбір оқушылар: 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастырады
- жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды
-2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастырады
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Сабақ
тың басы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексереді
№ 9, 101 бет
Дескриптор:
-тапсырманы орындайды(1б)
Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»
Жиын дегеніміз не?
Жиындар неден тұрады?
Элементтерінің саны бірдей жиындарды тап
Қандай жиындар тең жиындар деп аталады?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Балалардың назарын сабаққа аудару
Сұрақтарға жауап береді,
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Оқулық
Жиындар олардың элемент
тері салынған плакат
Сабақтың ортасы
15 минут
20 минут
1-тапсырма
Жиындар арасындағы қатынасқа талдау жасай аламын
Дескриптор:
-тең жиындарды табады(1б)
-тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)
- қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды(1б)
- тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)
2 тапсырма ББЖ №2
Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Жиындарды қарайды.
Тең жиындарды тауып, тиісті белгілердің көмегімен жазады
Қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды, тиісті белгілердің көмегімен жазады.
Берілген тапсырманы орындайды
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
Оқулық
№3,
102 бет
таратпа
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
«Интервью әдісі»
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма
№2, 102 бет
«Коментарий»
арқылы
Қозғалысқа берілген есептер
/ Адамдардың қауіпсіздігі және оларға қамқорлық жасау/
4. 2. 1. 8**бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолдану
4. 5. 1. 2 **есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
Барлық оқушылар: бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолданады, есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады
Оқушылардың басым бөлігі: бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолданады
Кейбір оқушылар: есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады
- қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t қолданады
- есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Сабақ
тың басы
10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексереді
№ 5, 103 бет
Дескриптор:
-есептеуді тексереді(1б)
Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»
Жолда жүру ережесін білесің бе?Есептеуді орында, сонда елді мекендегі көлік қозғалысының шекті жылдамдығын білетін боласың
158269 * 4 - 633016
Қала
30207 * 9 - 271823
Ауыл
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Балалардың назарын сабаққа аудару
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Сұрақтарға жауап береді
Өрнектің мәнін табады
Оқулық
Жолда жүру ережелері
нің белгілері бар плакат
Жылдамдық - уақыт бірлігінде (мысалы, 1 сағатта, 1минутта, 1секундта) жүріп өткен арақашықтық. жылдамдық м/мин, км/сағ, м/с, км/мин. . т. б. өлшенеді
1-тапсырма
Шамаларды табу формуласын қолданып, есептерді шығар
А) t = 4сағ
S = 320 км
V = ?
Ш: 320 : 4 = 80
Ә) t = 4сағ
V = 65 км/сағ
S = ?
Ш: 65 * 4 = 260
Б) S = 360 км
V = 90км/сағ
t = ?
Ш: 360: 90 = 4
Дескриптор:
-қозғалыс жылдамдығын табуға берілген формуланы қолданады(1б)
-есептің мәнін табады(1б)
- арақашықтықты табуға берілген формуланы қолданады(1б)
-есептің мәнін табады(1б)
- уақытты табуға берілген формуланы қолданады(1б)
-есептің мәнін табады(1б)
2 тапсырма Жұптық жұмыс
Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.
Дескриптор:
- уақытты табуға берілген формуланы қолданады(1б)
- арақашықтықты табуға берілген формуланы қолданып, есепті шығарады(1б)
- қозғалыс жылдамдығын табуға берілген формуланы қолданып, есепті шығарады(1б)
Шамаларды табу формуласын қолданып, есеп
терді шығарады
Кесте бойынша есептер құрастырады және оларды шығарады.
«Коментарий»
арқылы
«Коментарий»
арқылы
Оқулық
Қозғалысқа берілген формула
лар А4
№3,
106 бет
Оқулық
№4,
101 бет
таратпа
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
«Интервью әдісі»
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма
№9, 107бет
«Коментарий»
арқылы
Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.
Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz