Өрнекті жазбаша есепте

Бөлім
«Менің Отаным - Қазақстан»
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
«Менің Отаным - Қазақстан»:
Бөлім: Күні
«Менің Отаным - Қазақстан»:
Бөлім: Сынып:4 « »
«Менің Отаным - Қазақстан»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
«Менің Отаным - Қазақстан»: Математика
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
«Менің Отаным - Қазақстан»:

10, 100, 1000 сандарына көбейту және бөлу

/ Отбасы және еңбек/

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
«Менің Отаным - Қазақстан»: 4. 1. 2. 3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану
Бөлім: Сабақтың мақсаты
«Менің Отаным - Қазақстан»:

Барлық оқушылар: көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады, 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі

Оқушылардың басым бөлігі: Өрнектерді есептейді және тексереді

Кейбір оқушылар: Есептеуді қалай орындайтынын түсіндіреді және есептейді.

Бөлім: Бағалау критерийі
«Менің Отаным - Қазақстан»:

- өрнектерді есептейді және тексереді

- есептеуді қалай орындайтынын түсіндіреді және есептейді

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
«Менің Отаным - Қазақстан»:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақтың басы

10 минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексереді

№10, 88 бет

Дескриптор:

-бос орындарға қалдықсыз бөлінетін цифрларды жазады(1б)

Ой қозғау

Есептеулерді қара

1000-ға көбейткенде сандар қалай өзгереді?

1-ға көбейткенде ше?

1000-ға бөлгенде сандар қалай өзгереді?

1-ға бөлгенде ше?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады

Балалардың назарын сабаққа аудару

Сұрақтарға жауап береді

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Оқулық

1000-ға көбейту мен бөлу жолдары көрсетіліп жазылған плакат

Бөлім:

Сабақтың ортасы

15 минут

15минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Есіңде сақта!

Санды 10 -ға, 100-ге, 1000-ға, 1-ға, 1-ға көбейткен кезде көбейткіштің соңында қанша нөл бар болса, көбейтіндінің оң жағына сонша нөл тіркеледі. Санды 10 -ға, 100-ге, 1000-ға, 1-ға, 1-ға бөлген кезде бөлгіштің соңында қанша нөл бар болса, бөлінгіштің оң жағынан сонша нөл алынып тасталынады.

1-тапсырма

Есепте және тексер.

18 * 1000=18000

18000 : 1000 =18

41*1=41

41 : 1 =41

48000: 1000=48

48 * 1000 = 48000

8 : 1 = 800

800 * 1 = 8

7 : 1 = 70

70 * 1 = 7

3 : 1 = 3

3 * 1 = 3

Дескриптор:

-бірінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)

- екінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)

- үшінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)

- төртінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)

- бесінші өрнекті есептейді және тексереді(1б)

- алтыншы өрнекті есептейді және тексереді(1б)

2-тапсырма

Есептеуді қалай орындайтыныңды түсіндір. Есепте.

9*8000 = 9*8*1000=72000

7*9 = 7*9*1=63

45000 : 50 = 4500 : 5=900

45000 : 500 = 450 : 5 = 90

32000 : 400 = 320 : 4= 80

32000 : 4000 =32: 4=8

Дескриптор:

-көбейту амалын түсіндіре отырып орындайды(1б)

- бөлу амалын түсіндіре отырып орындайды(1б)

-өрнектердің мәнін есептейді(1б)

Өрнектерді есептейді және тексереді

Есептеуді қалай орындайтынын түсіндіреді және

есептейді.

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

Оқулық

29-32 бет

№3, 30 бет

Оқулық

№ 2(ә), 89 бет

Оқулық

№3, 89 бет

Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

«Интервью әдісі»

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

№9, 91бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

«Коментарий»

арқылы

Микрофон
Бөлім
«Менің Отаным - Қазақстан»
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
«Менің Отаным - Қазақстан»:
Бөлім: Күні
«Менің Отаным - Қазақстан»:
Бөлім: Сынып:4 « »
«Менің Отаным - Қазақстан»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
«Менің Отаным - Қазақстан»: Математика
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
«Менің Отаным - Қазақстан»:

10, 100, 1000 сандарына қалдықпен бөлу

/ Отбасылық демалыс/

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
«Менің Отаным - Қазақстан»:

4. 1. 2. 3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану

4. 1. 2. 6 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу

Бөлім: Сабақтың мақсаты
«Менің Отаным - Қазақстан»:

Барлық оқушылар: көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады, 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі

Оқушылардың басым бөлігі: 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі

Кейбір оқушылар: көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады

Бөлім: Бағалау критерийі
«Менің Отаным - Қазақстан»:

- 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөледі

- көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолданады

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
«Менің Отаным - Қазақстан»:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақ

тың басы

10 минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексереді

№9, 91 бет

324200 : 100 =3242

24 * 1 = 24

332 : 1000 =3320

123300 * 100 =1233

2321 * 3 =6963

3212 * 3 =9636

Дескриптор:

-өрнекті есептейді және тексереді(1б)

Ой қозғау «Таза тақта» әдісі

тақтада алдын ала дайындалған мысалдардың мәнін есепте

Есептеулерді қара

1000-ға көбейткенде сандар қалай өзгереді?

1-ға көбейткенде ше?

1000-ға бөлгенде сандар қалай өзгереді?

1-ға бөлгенде ше?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Сұрақтарға жауап береді,

мысалдардың мәнін есептейд

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Оқулық

1000-ға көбейту мен бөлу жолдары көрсетіліп жазылған плакат

Мысалдар жазылған қима қағаздар

Бөлім:

Сабақтың ортасы

15 минут

15минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Есіңде сақта!

Көптаңбалы сандарды 10 -ға, 100-ге, 1000-ға қалдықпен бөлу үшін, бөлгіштің соңында қанша нөл болса бөлінгіштен сонша цифрды бөліп алу керек. Қалған сан бөлінді, ал бөліпалынған цифр қалдық болады.

1-тапсырма

Бөліндіде қанша цифр болады?

Қалдықты бөлгішпен салыстыр.

540123: 10 = 54012(3калд) 3 < 10

72432 : 100 = 724(32калд) 32 < 100

84021 : 1000 = 84(21калд) 21 < 1000

63123 : 1 = 6(3123калд) 3123 < 1

873124:10 = 87312(4калд) 4<10

405123:100 = 4051(23калд) 23<100

824900:1000 = 824(900калд) 900<1000

217000:1= 21(7000калд) 7000<1

Дескриптор:

-бірінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- екінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- үшінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- төртінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- бесінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- алтыншы өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- жетінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

- сегізінші өрнектегі цифр санын айтады және қалдықты салыстырады(1б)

2-тапсырма

Есепте

45000: 100 + 50 =450 + 50 = 500

567 - 623: 7 + 13 =567-89+13=580-89=491

62 : 9 - 928 : 2 =558 - 464=94

(3599 + 101) : 100 =3700:100=37

Дескриптор:

- есептеуді қалай орындайты

нын түсіндіреді, мәнін есептейді(1б)

-амалдардың орындалу ретін сақтайды(1б)

Өрнектерді есептейді және салыстырады

Есептеуді қалай орындайты

нын түсіндіреді және

есептейді.

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

Оқулық

29-32 бет

№3, 30 бет

Оқулық

№ 2, 92 бет

Оқулық

№3, 93 бет

Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

«Интервью әдісі»

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

№9, 94бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

«Коментарий»

арқылы

Микрофон
Бөлім
«Менің Отаным - Қазақстан»
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
«Менің Отаным - Қазақстан»:
Бөлім: Күні
«Менің Отаным - Қазақстан»:
Бөлім: Сынып:4 « »
«Менің Отаным - Қазақстан»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
«Менің Отаным - Қазақстан»: Математика
Бөлім:

Сабақтың тақырыбы

(9-ші сабақ, 29 бет)

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Жиындар арасындағы қатынас

/ Отбасылық демалыс/

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
«Менің Отаным - Қазақстан»: 4. 4. 1. 1жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу
Бөлім: Сабақтың мақсаты
«Менің Отаным - Қазақстан»:

Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтайды

Оқушылардың басым бөлігі: жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды

Кейбір оқушылар:

Бөлім: Бағалау критерийі
«Менің Отаным - Қазақстан»:

- жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды

- көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнектейді

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
«Менің Отаным - Қазақстан»:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақ

тың басы

10 минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексереді

№9, 94 бет

45859: 100 =458(59 калд)

985120: 1000 =985(120калд)

360025 : 10 =36002(5калд)

254201 : 100 =2542(1калд)

682002 : 1000 =682(2калд)

703470 : 100 =7034(70калд)

Дескриптор:

- өрнекті есептейді(1б)

Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»

Жиын дегеніміз не?

Жиындар неден тұрады?

Элементтерінің саны бірдей жиындарды тап

Қандай жиындар тең жиындар деп аталады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Сұрақтарға жауап береді,

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Оқулық

Жиындар олардың элемент

тері салынған плакат

Бөлім:

Сабақтың ортасы

15 минут

15минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

Есіңде сақта!

Элементтерінің саны және құрамы бойынша сәйкес келетін жиындар тең жиындар деп аталады. Былай жазылады мысалы; А = В

1-тапсырма

Тең жиындарды тап және оларды «=» таңбасы арқылы жаз.

А = Д Е = Р Х = В

Дескриптор:

-бірінші тең жиындарды табады(1б)

- екінші тең жиындарды табады(1б)

- үшінші тең жиындарды табады(1б)

- оларды «=» таңбасы арқылы жазады(1б)

2 тапсырма Жұптық жұмыс

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте

89 м 2 = 89 с м 2

13 а = 1300 м 2

9 га 50 а =950 а

73 га 30 а = 7330 а

98203 м = 98 км 302 м

Дескриптор:

- бірінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)

- екінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)

- үшінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)

- төртінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)

- бесінші көрсетілген өлшем бірлікке өрнектейді(1б)

Тең жиындарды табады және оларды «=» таңбасы арқылы жазады

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнектейді

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

Оқулық

№3(А), 96 бет

Оқулық

№ 2, 92 бет

̊ \mathring{}

Оқулық

№4, 96 бет

Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Менің Отаным - Қазақстан»:

«Интервью әдісі»

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

Үйге тапсырма

№8(А), 98бет

Бөлім
Құндылықтар
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
Құндылықтар:
Бөлім: Күні
Құндылықтар:
Бөлім: Сынып:4 « »
Құндылықтар: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
Құндылықтар: Математика
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Құндылықтар:

Өткенді пысықтау

/ Білім өмірлік құндылық/

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Құндылықтар:

4. 4. 1. 1жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу

4. 1. 2. 7 екі таңбалы/ үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуді орындау

Бөлім: Сабақтың мақсаты
Құндылықтар:

Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтайды, екі таңбалы/ үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуді орындайды

Оқушылардың басым бөлігі: жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды

Кейбір оқушылар: есептің мәтінін толықтырып, есепті шығарады

Бөлім: Бағалау критерийі
Құндылықтар:

- жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды

- есептің мәтінін толықтырып, есепті шығарады

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
Құндылықтар:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақ

тың басы

10 минут

Құндылықтар:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексереді

№9(а, ә), 98 бет

А= О, С = Д

Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»

Жиын дегеніміз не?

Жиындар неден тұрады?

Элементтерінің саны бірдей жиындарды тап

Қандай жиындар тең жиындар деп аталады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Сұрақтарға жауап береді,

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Оқулық

Жиындар олардың элемент

тері салынған плакат

Бөлім:

Сабақтың ортасы

15 минут

15минут

Құндылықтар:

1-тапсырма

Жиындарды қара.

А) Тең жиындарды тап. Тиісті белгілердің көмегімен жаз

Ә) Қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылады? Тиісті белгілердің көмегімен жаз.

Б) Қай жиын Р жиынының ішкі жиыны болып табылады?Тиісті белгілердің көмегімен жаз.

А) Е = Р, А = Д

Ә) С тиісті А

Б) В жиыны Р жиынының ішкі жиыны

Дескриптор:

-тең жиындарды табады(1б)

-тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)

- қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды(1б)

- тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)

- қай жиын Р жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды(1б)

- тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)

2 тапсырма Жұптық жұмыс

Мәтінді оқы. Есептің сызбасына қара. Есептің мәтінінде қысқаша жазылуы бойынша қандай деректер жетпей тұрғанын анықта. Мәтінді толықтыр. Есепті шығар.

Дескриптор:

- есептің сызбасына қарап, мәтінінде қысқаша жазылуы бойынша қандай деректер жетпей тұрғанын анықтайды(1б)

-мәтінді толықтырады(1б)

-есепті шығарады(1б)

Жиындарды қарайды.

Тең жиындарды тауып, тиісті белгілердің көмегімен жазады

Қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды, тиісті белгілердің көмегімен жазады. Қай жиын Р жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтап, тиісті белгілердің көмегімен жазады.

Мәтінді оқиды. Есеп

тің сызбасына қарап, есептің мәтінінде қысқаша жазылуы бойынша қандай деректер жетпей тұрғанын анықтайды.

Мәтінді толықтырып, есепті шығарады

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

Оқулық

№3,

100 бет

̊ \mathring{}

Оқулық

№5,

101 бет

Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

Құндылықтар:

«Интервью әдісі»

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

№9, 101бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

«Коментарий»

арқылы

Микрофон
Бөлім
Құндылықтар
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
Құндылықтар:
Бөлім: Күні
Құндылықтар:
Бөлім: Сынып:4 « »
Құндылықтар: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
Құндылықтар: Математика
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Құндылықтар:

Өзіңді тексер!

ББЖ №2

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Құндылықтар:

4. 4. 1. 1жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру

Бөлім: Сабақтың мақсаты
Құндылықтар:

Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтайды, 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастырады

Оқушылардың басым бөлігі: жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды

Кейбір оқушылар: 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастырады

Бөлім: Бағалау критерийі
Құндылықтар:

- жиындар арасындағы қатынастың тең сипатын анықтайды

-2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастырады

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
Құндылықтар:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақ

тың басы

5 минут

Құндылықтар:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексереді

№ 9, 101 бет

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды(1б)

Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»

Жиын дегеніміз не?

Жиындар неден тұрады?

Элементтерінің саны бірдей жиындарды тап

Қандай жиындар тең жиындар деп аталады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Сұрақтарға жауап береді,

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Оқулық

Жиындар олардың элемент

тері салынған плакат

Бөлім:

Сабақтың ортасы

15 минут

20 минут

Құндылықтар:

1-тапсырма

Жиындар арасындағы қатынасқа талдау жасай аламын

Дескриптор:

-тең жиындарды табады(1б)

-тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)

- қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды(1б)

- тиісті белгілердің көмегімен жазады(1б)

2 тапсырма ББЖ №2

Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Жиындарды қарайды.

Тең жиындарды тауып, тиісті белгілердің көмегімен жазады

Қай жиын А жиынының ішкі жиыны болып табылатынын анықтайды, тиісті белгілердің көмегімен жазады.

Берілген тапсырманы орындайды

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

Оқулық

№3,

102 бет

̊ \mathring{}

таратпа

Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

Құндылықтар:

«Интервью әдісі»

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

№2, 102 бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

«Коментарий»

арқылы

Микрофон
Бөлім
Құндылықтар
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
Құндылықтар:
Бөлім: Күні
Құндылықтар:
Бөлім: Сынып:4 «»
Құндылықтар: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
Құндылықтар: Математика
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Құндылықтар:

Қозғалысқа берілген есептер

/ Адамдардың қауіпсіздігі және оларға қамқорлық жасау/

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Құндылықтар:

4. 2. 1. 8**бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолдану

4. 5. 1. 2 **есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

Бөлім: Сабақтың мақсаты
Құндылықтар:

Барлық оқушылар: бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолданады, есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады

Оқушылардың басым бөлігі: бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолданады

Кейбір оқушылар: есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады

Бөлім: Бағалау критерийі
Құндылықтар:

- қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t қолданады

- есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
Құндылықтар:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақ

тың басы

10 минут

Құндылықтар:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексереді

№ 5, 103 бет

Дескриптор:

-есептеуді тексереді(1б)

Ой қозғау «Өз біліміңді тексер»

Жолда жүру ережесін білесің бе?Есептеуді орында, сонда елді мекендегі көлік қозғалысының шекті жылдамдығын білетін боласың

158269 * 4 - 633016

Қала

30207 * 9 - 271823

Ауыл

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Сұрақтарға жауап береді

Өрнектің мәнін табады

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Оқулық

Жолда жүру ережелері

нің белгілері бар плакат

Бөлім:
Құндылықтар:

Жылдамдық - уақыт бірлігінде (мысалы, 1 сағатта, 1минутта, 1секундта) жүріп өткен арақашықтық. жылдамдық м/мин, км/сағ, м/с, км/мин. . т. б. өлшенеді

1-тапсырма

Шамаларды табу формуласын қолданып, есептерді шығар

А) t = 4сағ

S = 320 км

V = ?

Ш: 320 : 4 = 80

Ә) t = 4сағ

V = 65 км/сағ

S = ?

Ш: 65 * 4 = 260

Б) S = 360 км

V = 90км/сағ

t = ?

Ш: 360: 90 = 4

Дескриптор:

-қозғалыс жылдамдығын табуға берілген формуланы қолданады(1б)

-есептің мәнін табады(1б)

- арақашықтықты табуға берілген формуланы қолданады(1б)

-есептің мәнін табады(1б)

- уақытты табуға берілген формуланы қолданады(1б)

-есептің мәнін табады(1б)

2 тапсырма Жұптық жұмыс

Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.

Дескриптор:

- уақытты табуға берілген формуланы қолданады(1б)

- арақашықтықты табуға берілген формуланы қолданып, есепті шығарады(1б)

- қозғалыс жылдамдығын табуға берілген формуланы қолданып, есепті шығарады(1б)

Шамаларды табу формуласын қолданып, есеп

терді шығарады

Кесте бойынша есептер құрастырады және оларды шығарады.

«Коментарий»

арқылы

«Коментарий»

арқылы

Оқулық

Қозғалысқа берілген формула

лар А4

№3,

106 бет

̊ \mathring{}

Оқулық

№4,

101 бет

таратпа

Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

Құндылықтар:

«Интервью әдісі»

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

№9, 107бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

«Коментарий»

арқылы

Микрофон

Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.

Жылдамдық
Уақыт
Арақашықтық
Жылдамдық: 60 км/сағ
Уақыт: ?
Арақашықтық: 240 км
Жылдамдық: 82 км/ сағ
Уақыт: 3 сағ
Арақашықтық: ?
Жылдамдық: ? км/сағ
Уақыт: 2 сағ
Арақашықтық: 600 км

Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.

Жылдамдық
Уақыт
Арақашықтық
Жылдамдық: 60 км/сағ
Уақыт: ?
Арақашықтық: 240 км
Жылдамдық: 82 км/ сағ
Уақыт: 3 сағ
Арақашықтық: ?
Жылдамдық: ? км/сағ
Уақыт: 2 сағ
Арақашықтық: 600 км

Ұқсас жұмыстар
Тапсырманың мақсаты
Әріпті өрнектер
Бақылау жұмысы
Тақырып - Келтіру формулалары
Сергіту сәті - деңгейлік тапсырма
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді шешуге есептер шығару
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Математика. 176х4 және 704:4 жағдайындағы жазбаша көбейту және бөлу
Тәуелсіздіктің тірегіміз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz