Қисық сызық

Пәні: математика

Сынып: 1

Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова
Пәні: математикаСынып: 1: Сабақ тақырыбы:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова: Қисық сызық. Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар.
Пәні: математикаСынып: 1: Осы сабақтағы қол жеткішілетін оқумақсаты:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова: 1. 3. 2. 1түзу, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды /қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу.
Пәні: математикаСынып: 1: Сабақ мақсаттары:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова:

Барлық оқушылар: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.

Оқушылардың басым бөлігі. : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады

Кейбір оқушылар: түзу, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.

Пәні: математикаСынып: 1: Бағалау критерийлері:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова:
  1. тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды біледі.
  2. Тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды(үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдей.

Бағалау критерийлерін сабақ мақсатына сай толықтырыңыз

Пәні: математикаСынып: 1: Тілдік мақсат:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова: Тірек сөздер: қисық, тура, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, қарапайым жазық фигуралары
Пәні: математикаСынып: 1: Талқылауға арналған сұрақтар
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова:

Қайсысы қисық сызықпен салынған?

Суреттен қандай жазық фигураларды көріп тұрсың?

Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар қандай түстермен берілген?

Тірек сөздердің мағынасын ашуға мүмкіндік беретін сұрақтарды қойыңыз

Пәні: математикаСынып: 1: Құндылықтарды дарыту:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова: Оқушыларды ұқыптылыққа, белсенділікке, іскерлікке бейімдеу
Пәні: математикаСынып: 1: Пәнаралық байланыс:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова:

Көркем еңбек - түзу, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелейді

Сауат ашу- мысал келтіріп әңгімелеу айтылым дағдысы қалыптасады.

Пәні: математикаСынып: 1: Бастапқы білім:
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова: тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады .

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері: Сабақтың басы
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

3. Ширату тапсырма. «Сиқырлы дорба» әдісі

Тақырыпты анықтау мақсатында беріледі. Оқушылар дорбаға қолын салап, сипап сезу арқылы ішінде қандай фигуралар жатқанын айтып береді. Мына қандай фигура? Фигураның қандай ерекшілігі арқылы анықтадың?

Ресурстар: Түрлі-түсті қағаздан жасалған фигуралар, дорба
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері: Модельденген оқу
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: Қисық сызық ұғымдарымен таныстырамын. Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардың айырмашылығына тоқталып, суреттермен көрсетемін.
Ресурстар: Оқулық, суреттер
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері: Сабақтың ортасы
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

І- тапсырма . «Өзіңді тексер» әдісі

Тапсырманың мақсаты: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.

Тапсырманың барысы: жеке жұмыс

Суреттер арқылы түзу, қисық, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардың ерекшіліктерін атап айтады.

Дәптермен жұмыс жасау: 119-жұмыс парағы. түзу, қисық сызықтарды 2-топқа бөліп ажыратады. Тұйықталған сызықты көк түс, тұйықталмаған сызықты қызылмен белгілейді.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптері, суреттер
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері:

Дескриптор:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
  • Түзу, қисық, тұйықталқан және тұйықталмаған сызықтардың ерекшілігін айтады.
  • Түзу, қисық сызықтарды топтарға бөлеп айта алады.
  • Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды ажырата алады.
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері: 5 минут
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

ІІ-тапсырма. «Қабырға сөйлейді» әдісі.

Тапсырманың мақсаты: : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады

Тапсырманың барысы: Жұптық жұмыс .

Фигуралардың суретті салынған парақшалар таратамын . Суреттен қандай фигураларды көріп тұрсыңдар? Атап, мысал келтіре отырып көрсетеді.

Дәптермен жұмыс: 120-жұмыс парағы.

Әр фигураға өз шеңберін табуға көмектес. Ол үшін қисық сызықтардың көмегімен жүріп отыру керек екенін сызып көрсетеді.

Ресурстар: Әртүрлі фигура суреттері, жұмыс дәптері
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері:

Дескриптор:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
  • Суреттерден қандай фигураларды көріп тұрғанын мысал келтіре отырып көрсетеді
  • Әр фигураның өз шеңберін тауып ажыратады,
  • Қисық, түзу сызықтар арқылы қарапайым фигуралар сызып(үшбұрыш, төртбұрыш) көрсетеді .
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері:

10 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

ІІІ- тапсырма. «Галерея» әдісі

Тапсырманың мақсаты: түзу, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.

Тапсырманың барысы: Топтық жұмыс. Фигуралар арқылы жылдам 3-топқа біріктіремін. Ақ нүктелі парақшалар таратып беремін әр топқа.

1 -топ. Анарға үйіне баратын жолды көрсет. Суреттен қандай жазық фигураны көріп тұрсың? Атап сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.

2-топ. Нүкте арқылы неше түзу, қисық сызық өтеді? Қағаздың жазықтығында қандай бейнелер пайда болды? Атап бейнелеп көрсетіп дәлелдейді.

3-топ. 2, 3, 5, 8, 0 цифрларының жазылуына қарап, олардың қайсысы тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардан тұрады? Атап сандардың суреттін салып дәлелдейді.

Ресурстар: Түрлі-түсті қаламдар, плакат, маркерлер
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері:

Дескриптор:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
  • Түзу, қисық, үзік, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды құрылыс алаңдарына қолданатынын айтады
  • Нүкте арқылы

Ұқсас жұмыстар
Paint графикалық редакторының құралдары
Эллипс сурет
Paint графикалық редакторы. Графикалық редактор графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға арналған
Paint графиктік редакторының құралдары
Параллель және перпендикуляр түзулер
Күш
Бұрыштары дөңгеленген тік төртбұрыштар салу
Шығармашылық тапсырма Paint редакторында сурет салу
Графикалық редактордың құралдарын ата
Қарапайым графикалық редакторы. суретті ашу. 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz