Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қисық сызық

Пәні: математика
Сынып: 1
Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова
Сабақ тақырыбы:
Қисық сызық. Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар.
Осы сабақтағы қол жеткішілетін оқумақсаты:
1.3.2.1түзу,қисық,үзік,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды /қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу.

Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі. : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады
Кейбір оқушылар: түзу, қисық,үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
Бағалау критерийлері:
1. тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды біледі.
2. Тура, қисық, үзік,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды(үшбұрыш, төртбұрыш)нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдей.
Бағалау критерийлерін сабақ мақсатына сай толықтырыңыз

Тілдік мақсат:
Тірек сөздер: қисық,тура, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, қарапайым жазық фигуралары
Талқылауға арналған сұрақтар
Қайсысы қисық сызықпен салынған?
Суреттен қандай жазық фигураларды көріп тұрсың?
Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар қандай түстермен берілген?
Тірек сөздердің мағынасын ашуға мүмкіндік беретін сұрақтарды қойыңыз
Құндылықтарды дарыту:
Оқушыларды ұқыптылыққа, белсенділікке, іскерлікке бейімдеу
Пәнаралық байланыс:
Көркем еңбек- түзу, қисық,үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелейді
Сауат ашу- мысал келтіріп әңгімелеу айтылым дағдысы қалыптасады.
Бастапқы білім:
тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады .

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
2.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
3.Ширату тапсырма. <<Сиқырлы дорба>> әдісі
Тақырыпты анықтау мақсатында беріледі. Оқушылар дорбаға қолын салап, сипап сезу арқылы ішінде қандай фигуралар жатқанын айтып береді. Мына қандай фигура? Фигураның қандай ерекшілігі арқылы анықтадың?

Түрлі-түсті қағаздан жасалған фигуралар,дорба
Модельденген оқу

Қисық сызық ұғымдарымен таныстырамын. Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардың айырмашылығына тоқталып ,суреттермен көрсетемін.
Оқулық,суреттер

Сабақтың ортасы

І- тапсырма. <<Өзіңді тексер>> әдісі
Тапсырманың мақсаты: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.
Тапсырманың барысы: жеке жұмыс
Суреттер арқылы түзу,қисық, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардың ерекшіліктерін атап айтады.
Дәптермен жұмыс жасау:119-жұмыс парағы.түзу, қисық сызықтарды 2-топқа бөліп ажыратады.Тұйықталған сызықты көк түс, тұйықталмаған сызықты қызылмен белгілейді.

Оқулық,жұмыс дәптері, суреттер
Дескриптор:

Түзу, қисық, тұйықталқан және тұйықталмаған сызықтардың ерекшілігін айтады.
Түзу, қисық сызықтарды топтарға бөлеп айта алады.
Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды ажырата алады.
5 минут
ІІ-тапсырма. <<Қабырға сөйлейді>> әдісі.
Тапсырманың мақсаты: : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады
Тапсырманың барысы: Жұптық жұмыс .
Фигуралардың суретті салынған парақшалар таратамын .Суреттен қандай фигураларды көріп тұрсыңдар? Атап, мысал келтіре отырып көрсетеді.
Дәптермен жұмыс: 120-жұмыс парағы.
Әр фигураға өз шеңберін табуға көмектес.Ол үшін қисық сызықтардың көмегімен жүріп отыру керек екенін сызып көрсетеді.

Әртүрлі фигура суреттері , жұмыс дәптері
Дескриптор:

Суреттерден қандай фигураларды көріп тұрғанын мысал келтіре отырып көрсетеді
Әр фигураның өз шеңберін тауып ажыратады,
Қисық ,түзу сызықтар арқылы қарапайым фигуралар сызып(үшбұрыш, төртбұрыш) көрсетеді .
10 минут
ІІІ- тапсырма. <<Галерея>> әдісі
Тапсырманың мақсаты: түзу, қисық,үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
Тапсырманың барысы: Топтық жұмыс.Фигуралар арқылы жылдам 3-топқа біріктіремін. Ақ нүктелі парақшалар таратып беремін әр топқа.
1-топ.Анарға үйіне баратын жолды көрсет.Суреттен қандай жазық фигураны көріп тұрсың? Атап сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
2-топ.Нүкте арқылы неше түзу,қисық сызық өтеді? Қағаздың жазықтығында қандай бейнелер пайда болды? Атап бейнелеп көрсетіп дәлелдейді.
3-топ. 2,3,5,8,0 цифрларының жазылуына қарап, олардың қайсысы тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардан тұрады? Атап сандардың суреттін салып дәлелдейді.

Түрлі-түсті қаламдар, плакат, маркерлер
Дескриптор:

Түзу, қисық, үзік, тұйықталған ,тұйықталмаған сызықтарды құрылыс алаңдарына қолданатынын айтады
Нүкте арқылы неше түзу, қисық сызықтардық шығатынын дәлелдейді.
Сызықтардан үшбұрыш, төртбұрыш т.б. қарапайым фигура шығатынын дәлелдейді
2,3,5,8,0 цифрларының қайсысы тұйықталған, қайсысы тұйықталмаған екенін суреттін салып дәлелдейді.

Сабақтың соңы

Кері байланыс. <<Білім қоржыны>> әдісі
Бүгінгі білім қоржындарыңа не салдың?

Қоржын, стикерлер

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы.

.

Критериалды бағалаудың қалыптастырушы бағалау түрі
Қауіпсіздік ережесін сабақ барысында айтып отырамын.

Педагогикалық оқу тәсілдері.
Модельденген оқу

Белсенді оқу

Жеке жұмыс

Бірлескен оқу

Пәнаралық байланыс

Саралау тәсілдері
Тапсырма

Дереккөз

Қарқын

Қорытынды

Диалог және қолдау көрсету

Жіктеу

Ұқсас жұмыстар
Paint графикалық редакторының құралдары
Эллипс сурет
Paint графикалық редакторы. Графикалық редактор графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға арналған
Paint графиктік редакторының құралдары
Параллель және перпендикуляр түзулер
Күш
Бұрыштары дөңгеленген тік төртбұрыштар салу
Шығармашылық тапсырма Paint редакторында сурет салу
Графикалық редактордың құралдарын ата
Қарапайым графикалық редакторы. суретті ашу. 7-сынып
Пәндер