Қисық сызық

Пәні: математика
Сынып: 1
Барлық оқушылар: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі. : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады
Кейбір оқушылар: түзу, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
- тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды біледі.
- Тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды(үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдей.
Бағалау критерийлерін сабақ мақсатына сай толықтырыңыз
Қайсысы қисық сызықпен салынған?
Суреттен қандай жазық фигураларды көріп тұрсың?
Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар қандай түстермен берілген?
Тірек сөздердің мағынасын ашуға мүмкіндік беретін сұрақтарды қойыңыз
Көркем еңбек - түзу, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелейді
Сауат ашу- мысал келтіріп әңгімелеу айтылым дағдысы қалыптасады.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
3. Ширату тапсырма. «Сиқырлы дорба» әдісі
Тақырыпты анықтау мақсатында беріледі. Оқушылар дорбаға қолын салап, сипап сезу арқылы ішінде қандай фигуралар жатқанын айтып береді. Мына қандай фигура? Фигураның қандай ерекшілігі арқылы анықтадың?
І- тапсырма . «Өзіңді тексер» әдісі
Тапсырманың мақсаты: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.
Тапсырманың барысы: жеке жұмыс
Суреттер арқылы түзу, қисық, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардың ерекшіліктерін атап айтады.
Дәптермен жұмыс жасау: 119-жұмыс парағы. түзу, қисық сызықтарды 2-топқа бөліп ажыратады. Тұйықталған сызықты көк түс, тұйықталмаған сызықты қызылмен белгілейді.
Дескриптор:
- Түзу, қисық, тұйықталқан және тұйықталмаған сызықтардың ерекшілігін айтады.
- Түзу, қисық сызықтарды топтарға бөлеп айта алады.
- Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды ажырата алады.
ІІ-тапсырма. «Қабырға сөйлейді» әдісі.
Тапсырманың мақсаты: : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады
Тапсырманың барысы: Жұптық жұмыс .
Фигуралардың суретті салынған парақшалар таратамын . Суреттен қандай фигураларды көріп тұрсыңдар? Атап, мысал келтіре отырып көрсетеді.
Дәптермен жұмыс: 120-жұмыс парағы.
Әр фигураға өз шеңберін табуға көмектес. Ол үшін қисық сызықтардың көмегімен жүріп отыру керек екенін сызып көрсетеді.
Дескриптор:
- Суреттерден қандай фигураларды көріп тұрғанын мысал келтіре отырып көрсетеді
- Әр фигураның өз шеңберін тауып ажыратады,
- Қисық, түзу сызықтар арқылы қарапайым фигуралар сызып(үшбұрыш, төртбұрыш) көрсетеді .
10 минут
ІІІ- тапсырма. «Галерея» әдісі
Тапсырманың мақсаты: түзу, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
Тапсырманың барысы: Топтық жұмыс. Фигуралар арқылы жылдам 3-топқа біріктіремін. Ақ нүктелі парақшалар таратып беремін әр топқа.
1 -топ. Анарға үйіне баратын жолды көрсет. Суреттен қандай жазық фигураны көріп тұрсың? Атап сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
2-топ. Нүкте арқылы неше түзу, қисық сызық өтеді? Қағаздың жазықтығында қандай бейнелер пайда болды? Атап бейнелеп көрсетіп дәлелдейді.
3-топ. 2, 3, 5, 8, 0 цифрларының жазылуына қарап, олардың қайсысы тұйықталған және тұйықталмаған сызықтардан тұрады? Атап сандардың суреттін салып дәлелдейді.
Дескриптор:
- Түзу, қисық, үзік, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды құрылыс алаңдарына қолданатынын айтады
- Нүкте арқылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz