Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар

Жаратылыстану-математика бағытында жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған «Информатика» оқулығының мазмұны негізінде дайындалған

ҰЗАҚМЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Бөлімдер

Тақырыптар

Саны

Бөлімдер:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

:

§1. 1

Тақырыптар:

Компьютерлік желілердің жұмыс жасау

қағидалары

Саны:

1

Бөлімдер:

§1. 2

:

Желі. Желілік компоненттер

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§1. 3

:

ІР-адрестер

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§1. 4

:

Домен жүйесі

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§1. 5

:

Желіде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік

шаралары

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§1. 6

:

Ақпаратты қорғау әдістері

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§1. 7

:

Идентификациялау әдістері

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

Деректерді ұсыну

:

§2. 1

Тақырыптар:

Санау жүйелері

Саны:

1

Бөлімдер:

§2. 2

:

Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне

және кері ауыстыру

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§2. 3

:

Сегіздік және оналтылық санау жүйелері

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§2. 4

:

Логикалық операциялар (дизъюнкция,

конъюнкция, инверсия)

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§2. 5

:

Ақиқат кестесін құру

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§2. 6

:

Компьютердің логикалық элементі

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§2. 7

:

Компьютерді басқару, арифметикалық- логикалық және жад регистрі құрылғысының

жұмысы

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§2. 8

:

Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:
:

Тоқсандық жиынтық бағалау

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

Алгоритмдеу және программалау

:

§3. 1

Тақырыптар:

Функциялар мен процедуралар. Процедуралар

Саны:

1

Бөлімдер:

§3. 2

:

Функциялар мен процедуралар. Процедуралар

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 3

:

Функция

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 4

:

Функция

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 5

:

Рекурсия

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 6

:

Жолдармен жұмыс істеу. Жолдық функциялар

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 7

:

Жолдық әдіс

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 8

:

Жолдық әдіс түрлері

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 9

:

Практикалық жұмыс. Жолдық процедуралар

мен функциялар

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 10

:

Файлдармен жұмыс

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 11

:

Сұрыптау әдістері

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 12

:

Сұрыптау әдістері

Тақырыптар:

1

Бөлімдер:

§3. 13

:

Графтың анықтамасы мен негізгі ұғымдары

Тақырыптар:

1

§3. 14

Графтағы алгоритм түрлері

1

:
§3. 14:
Графтағы алгоритм түрлері:

Практикалық жұмыс

1:

1

:
§3. 14:
Графтағы алгоритм түрлері:

Тоқсандық жиынтық бағалау

1:

1

:

Веб-жобалау

§3. 14:

§4. 1

Графтағы алгоритм түрлері:

Web-программалау. Web-сайт туралы түсінік

1:

1

:

§4. 2

§3. 14:

HTML тілі

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 3

§3. 14:

HTML-е қаріптің өлшемін, түсі мен түрін белгілеу

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 4

§3. 14:

HTML тілінде кесте құру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 5

§3. 14:

HTML тілі құжатында графиканы қолдану

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 6

§3. 14:

HTML тілінде практикалық жұмыс

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 7

§3. 14:

HTML тілінде сілтемелер

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:
§3. 14:

Жиынтық бағалау

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 8

§3. 14:

Каскадтық стильді кестелер CSS (Cascading

Style Sheets)

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 9

§3. 14:

Стильдер кестелерінің тілінде селекторлар

түрлері

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 10

§3. 14:

СSS-те селекторлар. Идентификаторлы және контекстік селекторлар

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 11

§3. 14:

HTML-де мультимедианы енгізу

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 12

§3. 14:

Скриптерді қолдану

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 13 - 4. 14

§3. 14:

HTML тілінде практикалық жұмыстарды орындау

Графтағы алгоритм түрлері:

2

:

§4. 15

§3. 14:

Компьютерде деректер базасын құру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 16

§3. 14:

Web-беттерді деректер базасымен

байланыстыру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§4. 17

§3. 14:

Деректер базасымен орындалатын әрекеттер

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:
§3. 14:

Практикалық жұмыс

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:
§3. 14:
Графтағы алгоритм түрлері:

Тоқсандық жиынтық бағалау

1:

1

:

Ақпараттық жүйелер

§3. 14:

§5. 1

Графтағы алгоритм түрлері:

Big Data

1:

1

:

§5. 2

§3. 14:

Деректер базасының негізгі ұғымдары

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 3

§3. 14:

Деректер базасын құру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 4

§3. 14:

Реляциялық деректер базасы. Бастапқы кілт

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 5

§3. 14:

Деректер базасын құру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 6

§3. 14:

Көпкестелі деректер базасын құру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 7

§3. 14:

Деректерді енгізуге арналған форма құру

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 8

§3. 14:

Конструктор режимінде формаларды құру.

Практикалық жұмыс

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 9-5. 10

§3. 14:

Есеп беруді құрудың қарапайым тәсілі

Графтағы алгоритм түрлері:

2

:

§5. 11

§3. 14:

Құрылымдалған сұраныстар

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:

§5. 12-5-13

§3. 14:

Деректерді таңдау үшін құрылымдық

сұраныстар тілін (SQL) қолдану

Графтағы алгоритм түрлері:

2

:

§5. 14

§3. 14:

SQL-де сұраныстар жасау бойынша

практикалық жұмыс

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:
§3. 14:

Жобалық жұмыс

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:
§3. 14:

Тоқсандық жиынтық бағалау

Графтағы алгоритм түрлері:

1

:
§3. 14:

Барлығы

Графтағы алгоритм түрлері:

68

Жаратылыстану-математика бағытында жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған «Информатика» оқулығының мазмұны негізінде дайындалған

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың тақырыбы

§ 1. 1 КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАҒИДАЛАРЫ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

10. 6. 1. 1 Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар)

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Компьютерлік желілердің қызметін біледі

Көпшілік оқушы: Компьютерлік желі түрлерін анықтайды

Кейбір оқушы: Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

Компьютерлік желілердің қызметін біледі. Компьютерлік желі түрлерін анықтайды.

Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Желі-сеть- network, сервер-сервер-server, тұтынушы-клиент-customer

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Компьютерлік желі дегеніміз - . . . Компьютерлік желі түрлерін жазыңдар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, орыс тілдерінде сөздер қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

Web-программалау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздікКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

3 мин

5 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар тілек айтады. Бірінші оқушы бір тілек айтады, қандай әріптен аяқталса, келесі оқушы сол әріптен басталатын тілек айтады. Топқа біріктіру: «Сандар» әдісі

Оқушылар үшке дейін санау арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Сұхбат алу»

Ортаға үш оқушы шақырылады. Екі оқушы бір- бірімен өтілген тақырыптар бойынша сұхбат құрады.

Сандар

Үшінші оқушы түсінгенін әңгімелейді. Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау,

ынталандыру.

:

Сабақтың ортасы

:

3 мин

5 мин

5 мин

7 мин

7 мин

Үшінші оқушы түсінгенін әңгімелейді. Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау,ынталандыру.:

«Миға шабуыл» әдісі

  • Бүгінгі таңда қоғамдағы әлеуметтік өзгерістерге желі технологиясының ықпалы қандай?
  • Қандай желі түрлерімен таныссың?

«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

«Құрылысшы» ойыны

Тақырып бойынша мәтін қиындылары беріледі. Оқушылар берілген мәтіннің қиындыларын құрастырады.

Дескриптор:

Компьютерлік желілердің қызметін біледі.

Фигуралар арқылы бағалау

2-тапсырма.

  • Біздің еліміздегі әлеуметтік желілердің даму барысына талдау жасаңдар? Мысал келтіріңдер. Дескриптор:

Компьютерлік желі түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

3-тапсырма.

  • Компьютерлік желінің жағымды жақтары мен пайдасын бағала.
  • Компьютерлік желінің жағымсыз тұстары мен зиянды жақтарын бағала.
  • Екі жағдайды бағалау барысында дәлелді мысалдар келтіріңдер.

Дескриптор:

Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады.

Оқушылардың жұмыстарын топ басшылары шәкіл

арқылы бағалайды. «Сызғыш» әдісі. Сызғыштың шәкіл бөліктеріне оқушылардың аттарын жазады.

:

Оқулық

Bilimland. kz

:

Сабақтың соңы

:

3 мин

2 мин

Үшінші оқушы түсінгенін әңгімелейді. Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау,ынталандыру.:

Тест тапсырмасы

Өздерін бағалайды

Кері байланыс : «Мұғалімге хат» әдісі Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын қағазға жазып қалдырады.

:

А4 парағы

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

тапсырма бересіз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын

сақтау

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс

арқылы сабақты меңгерту. Шаттық шеңбері, «Сандар» - топқа біріктіру, «Сұхбат алу» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, Миға шабуыл әдісі, «Джигсо»,

«Құрылысшы» ойыны, деңгейлік тапсырмалар, «Тест» әдісі, кері байланыс орнату:

«Мұғалімге хат»

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

Шәкіл бойынша «Сызғыш» әдісін қолдану, ауызша,

жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасынсақтау:

Компьютермен

жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Сабақтың

тақырыбы

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

§ 1. 2 ЖЕЛІ. ЖЕЛІЛІК КОМПОНЕНТТЕР

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

10. 6. 1. 1 Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар,

маршрутизаторлар, коммутаторлар)

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Сабақтың мақсаты

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

Барлық оқушы: Желінің жұмыс істеу шарттары туралы біледі

Көпшілік оқушы: Бағдарлауыш пен коммутатордың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады

Кейбір оқушы: Компьютерлік желінің маңыздылығын бағалап, тұжырым жасайды

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Ойлау дағдылары

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Бағалау критерийі

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

Желінің жұмыс істеу шарттары туралы біледі.

Бағдарлауыш пен коммутатордың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады.

Компьютерлік желінің маңыздылығын бағалап, тұжырым жасайды.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Тілдік мақсаттар

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?:

Пәндік лексика және терминология:

желі-сеть-network, маршрутизатор-router, модем-modem, коммутатор- switch

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырма бересіз?:

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғыларды

жазыңдар.

:

Құндылықтарға

баулу

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

:

Пәнаралық

байланыс

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:

Ағылшын, орыс тілдерінде сөздер қолданылады

:

Алдыңғы білім

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:

Компьютерлік желілерді ұйымдастыру

:

Сабақтың барысы

:

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

:

Сабақтың басы

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:
  1. мин
  2. мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: «Жеті жұрттың тілін біл» үш елдің жалаулары арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Фишбоун» әдісі Оқушылар плакатқа балық қаңқасының суретін салады. Жоғарғы қабырғаларына өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазады. Келесі топ төменгі қабырғаларына жауаптарын жазады.

Фигуралар арқылы бағалау

Жалаушалар Плакат, маркер

:

Сабақтың ортасы

Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:

3 мин

  1. мин
  2. мин
  3. мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Бүгінгі таңда компьютер техникасының дамуында желінің рөлі қандай?
  • Желінің қандай түрлерімен таныссың?
  • Қандай желілерде жұмыс істейсіңдер?

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін қасындағы досына әңгімелеп береді. Мұғалім оқушылардың білімін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

Кестемен жұмыс

Оқулық

А4 парағы, жұмыс дәптері

А4 парағы, жұмыс дәптері

:
Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:

Желілік түйін

Бағдарлауыш

Модем

Коммутатор

:
Желінің қатынастық жабдықтарына (тораптарына) жататын құрылғылардыжазыңдар.:
:

Дескриптор:

Желілік жұмыс істеу шарттарын анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

2-тапсырма.

- Бағдарлауыш пен коммутатордың ұқсастығы мен айырмашылықтарын салыстырып, талдаңдар.

Дескриптор:

Бағдарлауыш пен коммутатордың ұқсастықтары мен

7 мин

айырмашылығын салыстырады.

Фигуралар арқылы бағалау

3-тапсырма.

- «Біздің өмірімізде интернет желісінің алатын орны» тақырыбында эссе жазыңдар. Эссені жазу барысында интернет біздің өмірімізге енгеннен бастап не ұттық, неден ұтылдық сұрақтарына жауап беріңдер.

Дескриптор:

Компьютерлік желінің маңыздылығын бағалап, тұжырым жасайды.

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы бағалайды.

Аты-

жөні

1-тап-

сырма

2-тап-

сырма

3-тап-

сырма

:

Сабақтың соңы

7 мин:

3 мин

2 мин

айырмашылығын салыстырады.Фигуралар арқылы бағалау3-тапсырма.- «Біздің өмірімізде интернет желісінің алатын орны» тақырыбында эссе жазыңдар. Эссені жазу барысында интернет біздің өмірімізге енгеннен бастап не ұттық, неден ұтылдық сұрақтарына жауап беріңдер.Дескриптор:Компьютерлік желінің маңыздылығын бағалап, тұжырым жасайды.Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы бағалайды.:

Шағын тест алу

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

Өздерін бағалайды

Кері байланыс : «Блоб ағашы» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.

:
:

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

7 мин:

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

айырмашылығын салыстырады.Фигуралар арқылы бағалау3-тапсырма.- «Біздің өмірімізде интернет желісінің алатын орны» тақырыбында эссе жазыңдар. Эссені жазу барысында интернет біздің өмірімізге енгеннен бастап не ұттық, неден ұтылдық сұрақтарына жауап беріңдер.Дескриптор:Компьютерлік желінің маңыздылығын бағалап, тұжырым жасайды.Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы бағалайды.:

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын

сақтау

:

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.

Шаттық шеңбері, «Жеті жұрттың тілін біл» топқа біріктіру, «Фишбоун» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, «Миға шабуыл,

«Көршіңе әңгімелеп бер», деңгейлік тапсырмалар, «Тест» әдісі, кері байланыс жасату:

«Блоб ағашы»

7 мин:

Бағалау парағы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

айырмашылығын салыстырады.Фигуралар арқылы бағалау3-тапсырма.- «Біздің өмірімізде интернет желісінің алатын орны» тақырыбында эссе жазыңдар. Эссені жазу барысында интернет біздің өмірімізге енгеннен бастап не ұттық, неден ұтылдық сұрақтарына жауап беріңдер.Дескриптор:Компьютерлік желінің маңыздылығын бағалап, тұжырым жасайды.Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы бағалайды.:

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

:

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ұқсас жұмыстар
Қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың тақырыбы
Топ басшысы ның бағалауы
HTML тегтерін қолдану
Қоңырау кестесі
Сызықты алгоритмдерді программалау
Мәтін бойынша сұрақтар
Шаруа және ешкі
Word кестесі Excel кестесі
Excel электрондық кестеде экономикалық есептерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz