Шартты операторы таңдау операторы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
- Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
- Көз жаттығуларын өз еркімен жасай алу;
- Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу.
- Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
Оқушылар:
Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?
Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?
Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?
Жалпы қауіпсіздік талаптар:
- Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, разеткаларға тиісуге тыйым салынады.
- Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.
- Дербес компьютерде су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.
- Үстелге дербес компьютердің жанына сөмке, портфель, артық заттар қоюға болмайды.
- Үстелде тек дәптер мен қалам ғана жату керек.
- Пернетақтаның үстіне ештеңе қоюға болмайды.
- Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарының көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады.
Жоспарлаған
уақыт
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі
жоспарланған жаттығулармен қатар
ескертпелерді жазыңыз)
Басталуы
10 минут
Миға шабуыл
- Шаттық шеңберін құру
- «Миға шабуыл»
- АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
- Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру.
Суреттер арқылы 2 топқа бірігу.
«Миға шабуыл» Қалай ойлайсыңдар, компьютер алдында неге көп отыруға болмайды?
Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?
Ортасы
15 минут
10 минут
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз
« Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру».
« Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру » тақырыбында конспекті жазу.
«Есте сақтайық» ойыны жазған конспектіге көз жүгіртіп дәптерді жабу арқылы есте сақтау қабілеттерін байқау.
Көздеріңді шаршатпаудың жолы қандай?
Ол үшін мына талаптарды орындау керек.
- Мониторға дейіінгі арақашықтықты 55-65 см -ден кем болмауы керек (созылған қолдың ұзындығы)
- Компьютер алдында жұмыс 25 минуттан аспауы керек.
- Жиі-жиі көз, мойын, арқа үшін арнайы белгіленген жаттығулар жасап отыру керек.
- Экранның ортасына қарау керек.
- Компьютермен жұмыс істегенде әрбір 10-15 минут сайын көзге арналған жаттығуларды орындай отыру керек.
Көзге жасалатын жаттығуларды түсіндіре отырып жасап көрсету.
Электронды оқулықпен жұмыс.
Оқулық,
маркерлер,
плакаттар,
стикерлер,
үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
Аяқталуы
10 минут
«Кілтті сөздер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: §1
Бағалау.
Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.
Жиынтық бағалау парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
Қосымша ақпарат: Информатика 9-сынып Арман-пв баспасы,
авторы Сапарғалиева Б. Қ, Масалимова Н. Е, 2013 жыл
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1: топтық жұмыс
2: постер қорғау.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1: бағалау
2: деңгейлік тапсырмалар
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтау
Қазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру
- Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
- Ақпараттық қауіпсіздік туралы мағлұмат алу;
- Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу.
- Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
Оқушылар:
Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?
Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?
Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?
Жоспарлаған
уақыт
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі
жоспарланған жаттығулармен қатар
ескертпелерді жазыңыз)
Басталуы
15 минут
Миға шабуыл
- Жағымды ахуал туғызу
- «Миға шабуыл»
- АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
- Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру.
«Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік
1-оқушы Интернеттей ауқымды,
Пейілің кең болсын!
2- оқушы
Процессордай ақылды
достарың көп болсын!
3-оқушы
Әрбір күнді күлкімен,
Қуанышпен бастаңыз,
Көңілсіз күндер боп жатса,
Корзинаға тастаңыз
4-оқушы
Бұл өмірде ешқашан,
Шыңғырған вирус шықпасын!
Мазалап жатса егер кеп,
DoctorWeb пен Kasper қорғасын!
5-оқушы
Power point слайдтындай
Құлпырыңыз демекпін!
«Миға шабуыл»
Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?
Ортасы
10 минут
Практикум
10 минут
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз
« Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. ».
Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру,
Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыру
Білім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.
Электронды оқулықпен жұмыс.
1. Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар
2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер
Оқулық,
үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
Сабақты қортыныдылау
5 мин
«Үш түрлі күнделік» әдісі
Қауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін
Аяқталуы
5 минут
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма
§2
Бағалау.
Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.
Жиынтық бағалау парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
- программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру
- программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады
- программалық қамтамасыз етудің жіктелуін ажырата алады
- Программалық жасақтаманың деңгейлерін компьютерде қызметін көрсетеді
Оқушылар:
программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1. Программалау деген не?
2. Алғашқы программалау тілдерін сипаттаңдар.
3. Программа тілдерін қалай топтастыруға болады?
4. Программалық жасақтама деген не?
5. ЭЕМ-ге қажетті программаларды құруға немесе өзгертуге арналған программа пакеттері қалай аталады?
6. Программалық жасақтаманың деңгейлерін атаңдар
Жоспарлаған
уақыт
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі
жоспарланған жаттығулармен қатар
ескертпелерді жазыңыз)
- Жағымды ахуал туғызу
- «Ой қозғау»
- АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
- Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.
«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру
Санау арқылы 2 топқа бөлемін
«Ой қозғау »
1. Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?
2. Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?
3. Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?
Ортасы
10 минут
Практикум
10 минут
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз
« Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі».
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.
1-топ: Программалаудың даму тарихы
2-топ: программалық қамтамасыз етудің дамуы
2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.
Электронды оқулықпен жұмыс.
1. Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар
2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер
Оқулық,
үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
Сабақты қортыныдылау
5 мин
«Үш түрлі күнделік» әдісі
Қауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін
Аяқталуы
5 минут
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: §3
Бағалау.
Бүгінгі сабағыма «аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім
Маған . . . . . . . . . . . . . қызықты болды
Маған. . . . . . . . . . . . . . . . қиын болды
Мен келесі тапсырмаларды орындадым. . . .
Мен . . . . . . . . . . . түсіндім
Мен . . . . . . . . . . . . сезіндім
Мен. . . . . . . . . . . . . . . . үйрендім
Мен. . . . . . . . . . . . . . . . жасай алдым
Мен . . . . . . . . . . . . . . . жасап көремін
Мен . . . . . . . . . . . . . таңқалдым
Мен . . . . . . . . өмірде қолданамын
Маған . . . . . . . . . . ұнамады
Жиынтық бағалау парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
- программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру
- программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады
- дербес компьютердің дамуы мен модернизациясының екі бағытын және программалық қамтамасыз етудің жіктелуін ажырата алады
- Программалық жасақтаманың деңгейлерін компьютерде қызметін көрсетеді
Оқушылар:
программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1. Компьютердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін құралдарды атаңдар
2. Сенімді құпия сөздің қасиеттерін сипаттаңдар.
3. Файл немесе бума құру үшін құпия Windows ОЖ құралдарымен орнатуға бола ма?
4. Қолданушының тіркеу жазбасы деген не?
5. Жаңа тіркеу жазбасын қалай жасауға болады?
Жоспарлаған
Уақыт
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі
жоспарланған жаттығулармен қатар
ескертпелерді жазыңыз)
Басталуы
10 мин
Жағымды ахуал туғызу
«ортақ тұжырым» әдісі
АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.
«Қар көшкіні» тренингін ұйымдастыру. (Әрбір оқушы өз есімінің алдына оған бастапқа әріптен басталатын сөз қосады. Мысалы: Алғыр, Айнаш) Сынып оқушыларын «ән шырқау» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін(оқушылар топтарына ел арасындағы көп тараған, кеңінен таныс әндердің бір шумағы жазылған карточкалар беріледі, сол әндер айту арқылы топқа бөлінеді)
Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтау
Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады
Ортасы
15 минут
Практикум
10 минут
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз
« Программалық қамтамасыз етудегі қызметтік программалар».
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.
1-топ:аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы
2-топ:программалық қызметтер
2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.
Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.
Электронды оқулықпен жұмыс.
Оқулық,
үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
Сабақты қортыныдылау
5 мин
Оқулықтағы практикалық тапсырманы дәптерлеріне орындауға беремін
Оқулықтағы 29 бет
№8 практикалық жұмыс
Жауаптары:
36 div 7= 5
10 mod 3=1
63 mod 8=7
45 mod 8=5
Аяқталуы
5 минут
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: §4
Бағалау.
Көңіл күй картасы арқылы кері байланыс алу.
не?
Ұнады?
Не?
Ұнамады?
Не
түсінбедім
Жиынтық бағалау парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz