Шартты операторы таңдау операторы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №1
Мектеп:
Пәні: информатика
Сабақ: №1: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ: №1: Сынып
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ: №1: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:: § 1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Сабақ: №1:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Мектеп:: Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастыру, үнемі көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс әрекет ережелері жасауға дағдыландыру.
Сабақ: №1: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар:
Сабақ: №1:
  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
  • Көз жаттығуларын өз еркімен жасай алу;
Сабақ: №1: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ: №1:
  • Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу.
Сабақ: №1: Кейбір оқушылар:
Сабақ: №1:
  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
Сабақ: №1: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар:

Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.

Сабақ: №1: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ: №1: Информатика, компьютер, интернет.
Сабақ: №1:

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?

Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?

Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?

Сабақ: №1: Талқылауға арналған тармақтар:
Сабақ: №1: Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай?
Сабақ: №1: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ: №1:

Жалпы қауіпсіздік талаптар:

  1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, разеткаларға тиісуге тыйым салынады.
  2. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.
  3. Дербес компьютерде су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.
  4. Үстелге дербес компьютердің жанына сөмке, портфель, артық заттар қоюға болмайды.
  5. Үстелде тек дәптер мен қалам ғана жату керек.
  6. Пернетақтаның үстіне ештеңе қоюға болмайды.
  7. Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарының көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады.
Сабақ: №1: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ: №1: Компьютер - компьютер- computer, informatik- информатика - информатика, ғаламтор - интернет- internet
Сабақ: №1: Алдыңғы тақырып
Мектеп:: 8 сыныпта өтілген қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық.
Сабақ: №1: Жоспар
Сабақ: №1:

Жоспарлаған

уақыт

Мектеп::

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақ: №1:

Басталуы

http://olganicl.ucoz.ru/6bolsh.jpg

10 минут

Миға шабуыл

http://img.cliparto.com/pic/xl/186149/3115428-3d-person-decide-problem.jpg

Мектеп::
  1. Шаттық шеңберін құру
  2. «Миға шабуыл»
  3. АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру.

Суреттер арқылы 2 топқа бірігу.

«Миға шабуыл» Қалай ойлайсыңдар, компьютер алдында неге көп отыруға болмайды?

Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?

Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ: №1:

Ортасы

15 минут

http://www.hr-portal.ru/files/mini/fotolia_29282281_m-1-700x700.jpg

10 минут

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0195384.wmf

Мектеп::

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру».

« Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру » тақырыбында конспекті жазу.

«Есте сақтайық» ойыны жазған конспектіге көз жүгіртіп дәптерді жабу арқылы есте сақтау қабілеттерін байқау.

Көздеріңді шаршатпаудың жолы қандай?

Ол үшін мына талаптарды орындау керек.

  1. Мониторға дейіінгі арақашықтықты 55-65 см -ден кем болмауы керек (созылған қолдың ұзындығы)
  2. Компьютер алдында жұмыс 25 минуттан аспауы керек.
  3. Жиі-жиі көз, мойын, арқа үшін арнайы белгіленген жаттығулар жасап отыру керек.
  4. Экранның ортасына қарау керек.
  5. Компьютермен жұмыс істегенде әрбір 10-15 минут сайын көзге арналған жаттығуларды орындай отыру керек.

Көзге жасалатын жаттығуларды түсіндіре отырып жасап көрсету.

Электронды оқулықпен жұмыс.

Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта

Сабақ: №1:

Аяқталуы

10 минут

Мектеп::

«Кілтті сөздер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту.

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: §1

Бағалау.

Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.

Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Сабақ: №1:

Қосымша ақпарат: Информатика 9-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Сапарғалиева Б. Қ, Масалимова Н. Е, 2013 жыл

Сабақ: №1: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ: №1:
Мектеп::
Сабақ: №1:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ: №1:
Сабақ: №1:

Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: топтық жұмыс

2: постер қорғау.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: бағалау

2: деңгейлік тапсырмалар

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №2
Мектеп:
Пәні: информатика
Сабақ: №2: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ: №2: Сынып:
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ: №2: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:: Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.
Сабақ: №2:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Мектеп::

Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтау

Қазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру

Сабақ: №2: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар:
Сабақ: №2:
  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
  • Ақпараттық қауіпсіздік туралы мағлұмат алу;
Сабақ: №2: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ: №2:
  • Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу.
Сабақ: №2: Кейбір оқушылар:
Сабақ: №2:
  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
Сабақ: №2: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар:

Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.

Сабақ: №2: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ: №2: Информатика, компьютер, интернет.
Сабақ: №2:

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?

Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?

Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?

Сабақ: №2: Талқылауға арналған тармақтар:
Сабақ: №2: Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай?
Сабақ: №2: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ: №2:
Сабақ: №2: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ: №2: Компьютер - компьютер- computer, informatik- информатика - информатика, ғаламтор - интернет- internet
Сабақ: №2: Алдыңғы тақырып
Мектеп:: қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық.
Сабақ: №2: Жоспар
Сабақ: №2:

Жоспарлаған

уақыт

Мектеп::

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақ: №2:

Басталуы

http://olganicl.ucoz.ru/6bolsh.jpg

15 минут

Миға шабуыл

http://img.cliparto.com/pic/xl/186149/3115428-3d-person-decide-problem.jpg

Мектеп::
  1. Жағымды ахуал туғызу
  2. «Миға шабуыл»
  3. АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру.

«Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік

1-оқушы Интернеттей ауқымды,

Пейілің кең болсын!

2- оқушы

Процессордай ақылды

достарың көп болсын!

3-оқушы

Әрбір күнді күлкімен,

Қуанышпен бастаңыз,

Көңілсіз күндер боп жатса,

Корзинаға тастаңыз

4-оқушы

Бұл өмірде ешқашан,

Шыңғырған вирус шықпасын!

Мазалап жатса егер кеп,

DoctorWeb пен Kasper қорғасын!

5-оқушы

Power point слайдтындай

Құлпырыңыз демекпін!

«Миға шабуыл»

Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?

Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ: №2:

Ортасы

10 минут

http://www.hr-portal.ru/files/mini/fotolia_29282281_m-1-700x700.jpg

Практикум

10 минут

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0195384.wmf

Мектеп::

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. ».

Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру,

Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыру

Білім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Электронды оқулықпен жұмыс.

1. Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар

2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер

Оқулық,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта

Сабақ: №2:

Сабақты қортыныдылау

5 мин

Мектеп::

«Үш түрлі күнделік» әдісі

Қауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін

:
:
:
Бүгінгі сабақтан ерекше әсер еткен немесе ой салған тұстары
Жеке түсінік беру: байқағаныңды, түйгенінді жаз
«Мұғалімге хат» сұрақтар
Дәптер, таратпалар
Сабақ: №2:
Мектеп::
Сабақ: №2:
Мектеп::
Сабақ: №2:

Аяқталуы

5 минут

Мектеп::

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма

§2

Бағалау.

Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.

Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Сабақ: №2: Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері
Сабақ: №2: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ: №2:
Мектеп::
Сабақ: №2:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ: №2:
Сабақ: №2:

Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №3
Мектеп:
Пәні: информатика
Сабақ: №3: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ: №3: Сынып:
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ: №3: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:: Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі
Сабақ: №3:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Мектеп::
  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру
Сабақ: №3: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар:
Сабақ: №3:
  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады
Сабақ: №3: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ: №3:
  • программалық қамтамасыз етудің жіктелуін ажырата алады
Сабақ: №3: Кейбір оқушылар:
Сабақ: №3:
  • Программалық жасақтаманың деңгейлерін компьютерде қызметін көрсетеді
Сабақ: №3: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар:

программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады

Сабақ: №3: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ: №3: ПЖ, жүйелік, қолданбалық, аспаптық
Сабақ: №3:

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1. Программалау деген не?

2. Алғашқы программалау тілдерін сипаттаңдар.

3. Программа тілдерін қалай топтастыруға болады?

4. Программалық жасақтама деген не?

5. ЭЕМ-ге қажетті программаларды құруға немесе өзгертуге арналған программа пакеттері қалай аталады?

6. Программалық жасақтаманың деңгейлерін атаңдар

Сабақ: №3: Талқылауға арналған тармақтар:
Сабақ: №3: Программалық жасақтама деңгейлеріне сипаттама беріңдер
Сабақ: №3: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ: №3: ПЖ, жүйелік, қолданбалық сөздерінің 3 тілде аталуымен танысу
Сабақ: №3: Алдыңғы тақырып
Мектеп:: Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.
Сабақ: №3: Жоспар
Сабақ: №3:

Жоспарлаған

уақыт

Мектеп::

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақ: №3:
Мектеп::
  1. Жағымды ахуал туғызу
  2. «Ой қозғау»
  3. АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру.

Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру

Санау арқылы 2 топқа бөлемін

«Ой қозғау »

1. Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?

2. Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?

3. Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?

Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ: №3:

Ортасы

10 минут

http://www.hr-portal.ru/files/mini/fotolia_29282281_m-1-700x700.jpg

Практикум

10 минут

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0195384.wmf

Мектеп::

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі».

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ: Программалаудың даму тарихы

2-топ: программалық қамтамасыз етудің дамуы

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Электронды оқулықпен жұмыс.

1. Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар

2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер

Оқулық,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта

Сабақ: №3:

Сабақты қортыныдылау

5 мин

Мектеп::

«Үш түрлі күнделік» әдісі

Қауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін

:
:
:
Бүгінгі сабақтан ерекше әсер еткен немесе ой салған тұстары
Жеке түсінік беру: байқағаныңды, түйгенінді жаз
«Мұғалімге хат» сұрақтар
Дәптер, таратпалар
Сабақ: №3:
Мектеп::
Сабақ: №3:
Мектеп::
Сабақ: №3:

Аяқталуы

5 минут

Мектеп::

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: §3

Бағалау.

Бүгінгі сабағыма «аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім

Маған . . . . . . . . . . . . . қызықты болды

Маған. . . . . . . . . . . . . . . . қиын болды

Мен келесі тапсырмаларды орындадым. . . .

Мен . . . . . . . . . . . түсіндім

Мен . . . . . . . . . . . . сезіндім

Мен. . . . . . . . . . . . . . . . үйрендім

Мен. . . . . . . . . . . . . . . . жасай алдым

Мен . . . . . . . . . . . . . . . жасап көремін

Мен . . . . . . . . . . . . . таңқалдым

Мен . . . . . . . . өмірде қолданамын

Маған . . . . . . . . . . ұнамады

Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Сабақ: №3: Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері
Сабақ: №3: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ: №3:
Мектеп::
Сабақ: №3:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ: №3:
Сабақ: №3:

Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №4
Мектеп:
Пәні: информатика
Сабақ: №4: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ: №4: Сынып:
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ: №4: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:: Программалық қамтамасыз етудегі қызметтік программалар
Сабақ: №4:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Мектеп::
  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру
Сабақ: №4: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар:
Сабақ: №4:
  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады
Сабақ: №4: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ: №4:
  • дербес компьютердің дамуы мен модернизациясының екі бағытын және программалық қамтамасыз етудің жіктелуін ажырата алады
Сабақ: №4: Кейбір оқушылар:
Сабақ: №4:
  • Программалық жасақтаманың деңгейлерін компьютерде қызметін көрсетеді
Сабақ: №4: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар:

программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады

Сабақ: №4: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ: №4: ПЖ, жүйелік, қолданбалық, аспаптық
Сабақ: №4:

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1. Компьютердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін құралдарды атаңдар

2. Сенімді құпия сөздің қасиеттерін сипаттаңдар.

3. Файл немесе бума құру үшін құпия Windows ОЖ құралдарымен орнатуға бола ма?

4. Қолданушының тіркеу жазбасы деген не?

5. Жаңа тіркеу жазбасын қалай жасауға болады?

Сабақ: №4: Талқылауға арналған тармақтар:
Сабақ: №4: Тіркеу жазбасының құпия сөзі жоғалса не істеу керек?
Сабақ: №4: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ: №4: Брандмауэр, шифрлау сөздерінің 3 тілде аталуымен танысу
Сабақ: №4: Алдыңғы тақырып
Мектеп:: Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі
Сабақ: №4: Жоспар
Сабақ: №4:

Жоспарлаған

Уақыт

Мектеп::

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақ: №4:

Басталуы

10 мин

Мектеп::

Жағымды ахуал туғызу

«ортақ тұжырым» әдісі

АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру.

Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

«Қар көшкіні» тренингін ұйымдастыру. (Әрбір оқушы өз есімінің алдына оған бастапқа әріптен басталатын сөз қосады. Мысалы: Алғыр, Айнаш) Сынып оқушыларын «ән шырқау» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін(оқушылар топтарына ел арасындағы көп тараған, кеңінен таныс әндердің бір шумағы жазылған карточкалар беріледі, сол әндер айту арқылы топқа бөлінеді)

Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтау

Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады

Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ: №4:

Ортасы

15 минут

http://www.hr-portal.ru/files/mini/fotolia_29282281_m-1-700x700.jpg

Практикум

10 минут

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0195384.wmf

Мектеп::

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Программалық қамтамасыз етудегі қызметтік программалар».

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ:аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы

2-топ:программалық қызметтер

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

Электронды оқулықпен жұмыс.

Оқулық,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта

Сабақ: №4:

Сабақты қортыныдылау

5 мин

Мектеп::

Оқулықтағы практикалық тапсырманы дәптерлеріне орындауға беремін

Оқулықтағы 29 бет

№8 практикалық жұмыс

Жауаптары:

36 div 7= 5

10 mod 3=1

63 mod 8=7

45 mod 8=5

Дәптер, таратпалар
Сабақ: №4:

Аяқталуы

5 минут

Мектеп::

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: §4

Бағалау.

Көңіл күй картасы арқылы кері байланыс алу.

:
:

не?

Ұнады?

Не үйрендім

Не?

Ұнамады?

Не

түсінбедім

Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Сабақ: №4:
Мектеп::
Сабақ: №4:
Мектеп::
Сабақ: №4: Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері
Сабақ: №4: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ: №4:
Мектеп::
Сабақ: №4:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ: №4:
Сабақ: №4:

Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
"Таңдау операторы."
Информатикадан 3 нұсқалы тест (жауаптарымен)
Қайталау операторы
Таңдау операторы жайлы ақпарат
Таңдау операторының жазылуы пішімі
Шартсыз көшу операторы
Тест, 9 сыныпқа арналған
Паскаль бағдарламалау тіліндегі шартты оператор және таңдау операторы
Паскаль тіліндегі тармақталу операторлары. Шартты көшу операторлары
Visual basic ортасында программа құру поцесінде шартты операторды пайдалану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz