Жыныстық жетілу

Сабақ жоспары

Ұлдар
Қыздар
Пән: Биология: Пән: Биология
Мектеп:: Мектеп:
Пән: Биология: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Пән: Биология: Сынып: 9
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Пән: Биология:

Тарау : 9. 3 В Көбею

Сабақ тақырыбы: Жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші ретті жыныстық белгілердің дамуы

Пән: Биология: Оқыту мақсаттары
Мектеп:: 9. 2. 1. 3 - жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші реттік жыныстық белгілердің дамуын сипаттау
Пән: Биология: Сабақ мақсаттары
Мектеп::
  • жыныстық жетілу кезеңдерін біледі
  • екінші ретті жыныстық белгілердің дамуын сипаттай алады
Пән: Биология: Бағалау критерийлері
Мектеп:: Оқушылар жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші ретті жыныстық белгілердің дамуын сипаттайды. Ұлдар мен қыздардың жыныстық жетілу кезеңдерінің белгілерін дұрыс анықтайды.
Пән: Биология: Тілдік мақсат
Мектеп::

Пәнге қатысты лексика мен терминология : Ұрықтандыру, гаметалар, сперматозоид, жұмыртқа, етеккір циклі, эстроген, прогестерон, тұжырым, поллюция,

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Жыныстық жетілу дегеніміз . . .

Жыныстық жетілу . . . кезеңдерге бөлінеді.

Екінші жыныстық жетілу белгілері: . . .

Пән: Биология: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Интеллектуалды даму; құрмет; денсаулық.
Пән: Биология:

Пәнаралық байланыстар

Мектеп:: Өзін өзі тану
Пән: Биология: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Оқу үрдісін активтендіру үшін интербелсенді тақталарды пайдалану;
Пән: Биология: Бастапқы білім
Мектеп:: Омыртқалы жануарлардың көбею жүйелері 8 сынып
Пән: Биология: Сабақ барысы
Пән: Биология: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған жұмыс
Пән: Биология:

0 -10

10 - 15

15 - 22

22-30

30-37

Мектеп::

(С) Оқушылардан сұраққа жауап беруін сұраңыз:

Неліктен қыздарға қарағанда ұлдардың дауыстары өзгереді?

Жыныстық жетілу деген не?

Жыныстық жетілудің қандай кезеңдері бар?

Екінші жыныстық жетілу кезеңінде қандай өзгерістер болады?

(Ж. ж) Оқушыларға жыныстық жетілу кезінде болатын өзгерістерді жазуды ұсыныңыз. Оқушылар өздері білетін екінші реттік жыныстық жетілу белгілерін жазады.

(Ж/ Жж) Оқушыларға екінші реттік даму туралы ақпаратпен танысып, екінші реттік жыныстық жетілу тізімін толықтыруын ұсыныңыз. Алдын ала ақпараттық ресурсты дайындау қажет. Биологиялық және әлеуметтік жетілу ерекшелігіне көңіл аударыңыз.

(Ж/ Жж) Оқушыларға сипаттамалары мен өзгерістері бар суреттерді таратыңыз, осы суреттерді сұрыптауын сұраңыз.

Оқушылар жауабын сабақтың жаңа тақырыбына сәйкестендіріңіз.

Ұлдар мен қыздарда болатын өзгерістер жазылған карточкаларды сұрыптау қажет.

Бағалау критерийі:

  • ұлдардың екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
  • қыздардың екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
  • екі жынысқа да сай екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;

(ҚБ) Ұлдар мен қыздардың жасқа байланысты жыныстық белгілер ерекшеліктерін толтыру (кесте) және талдау.

:
:

РРТ

Таратпа

РРТ

http://www. tes. co. uk/teaching-resource/Parts-of-the-Reproductive-System-3010479/

карточка

Үлестірме материалдар

Кесте

Пән: Биология:
Мектеп::
Пән: Биология:
Мектеп::
Пән: Биология:

Сабақтың

соңы

37-40 мин

Мектеп::

Рефлексия:

БББ стратегиясы

Пән: Биология: Қосымша ақпарат
Пән: Биология: Дифференциация - Сіз қалайша көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушылар алдында Сіз қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарламақшысыз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс

(тәрбиелейтін элемент)

Пән: Биология:

Барлық оқушылар білу қажет:

Оқушылар екінші реттік жыныстық жетілу белгілерінің дамуын сипаттай алады;

Көпшілік оқушылар білу қажет: ; Жынысқа және жасқа байланысты ерекшеліктердің пайда болу кезеңдерін ажырата алады

Кейбір қабілеттірек оқушылар:

Жыныстық белгілердің жетілуіне басқа мүшелердің әсерін байланыстыра алады .

Мектеп::

Жеке және топта жұмысты бағалау

Оқушыларды ауызша бағалау арқылы тексеру

жеке жұмыс кезінде оқушы ойын тыңдау.

Жұпта тиімді жұмыс

Пән: Биология:

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шындыққа негізделген болды ма?

Оқушылар бүгін нені үйренді?

Сыныпта қандай атмосфера болды?

Мен жүргізген дифференциация іске асты ма?

Мен уақытқа сәйкес жұмыс істедім бе?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен?

Мектеп::

Бұл бөлімді рефлексия үшін пайдаланыңыз (сабақ туралы ой қозғау) .

Сол бұрышта тұрған Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.

Пән: Биология:
Пән: Биология:

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз) ?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алатын еді (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз) ?

1:

2:

Мен сабақ кезінде келесі сабаққа дайындалуға көмектесетіндей сынып немесе белгілі бір оқушылар туралы не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Қыздармен жұмыс. 6-сынып
Тұлға дамуының әлеуметтік кезеңдері
Онтогенез организмдердің жеке дамуы
Қалқанша бездің құрылысы,қызметі
Ч. Дарвиннің эволюциялық ілімі
Жоғары сынып оқушыларының дене тәрбиесінің ерекшеліктері
Бүгінгі жасөспірім қыз - ертеңгі ана
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі, оның биологиялық маңызы. Өсімдіктердің ұрықтануы мен мен зиготаның түзілуі туралы түсінік. Вегетативтік көбею, оның түрлері және табиғаттағы биологиялық рөлі, өсімдік шаруашылығында пайдалану
Химия пәнін оқыту барысында оқушыларға валеологиялық білім беруді жүзеге асыру
Жасушаның тіршілігін жоюы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz