Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жыныстық жетілу
Сабақ жоспары
Пән: Биология
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Тарау: 9.3 В Көбею
Сабақ тақырыбы: Жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші ретті жыныстық белгілердің дамуы
Оқыту мақсаттары
9.2.1.3 - жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші реттік жыныстық белгілердің дамуын сипаттау
Сабақ мақсаттары
жыныстық жетілу кезеңдерін біледі
екінші ретті жыныстық белгілердің дамуын сипаттай алады
Бағалау критерийлері
Оқушылар жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші ретті жыныстық белгілердің дамуын сипаттайды. Ұлдар мен қыздардың жыныстық жетілу кезеңдерінің белгілерін дұрыс анықтайды.
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ұрықтандыру, гаметалар, сперматозоид, жұмыртқа, етеккір циклі, эстроген, прогестерон, тұжырым, поллюция,
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Жыныстық жетілу дегеніміз ..............
Жыныстық жетілу ................. кезеңдерге бөлінеді.
Екінші жыныстық жетілу белгілері:...............................................
Құндылықтарды дарыту
Интеллектуалды даму; құрмет; денсаулық.
Пәнаралық байланыстар
Өзін өзі тану
АКТ қолдану дағдылары
Оқу үрдісін активтендіру үшін интербелсенді тақталарды пайдалану;
Бастапқы білім
Омыртқалы жануарлардың көбею жүйелері 8 сынып
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жұмыс
0 - 10
10 - 15
15 - 22
22-30
30-37
(С) Оқушылардан сұраққа жауап беруін сұраңыз:
Неліктен қыздарға қарағанда ұлдардың дауыстары өзгереді?
Жыныстық жетілу деген не?
Жыныстық жетілудің қандай кезеңдері бар?
Екінші жыныстық жетілу кезеңінде қандай өзгерістер болады?
(Ж.ж) Оқушыларға жыныстық жетілу кезінде болатын өзгерістерді жазуды ұсыныңыз. Оқушылар өздері білетін екінші реттік жыныстық жетілу белгілерін жазады.
(Ж/ Жж) Оқушыларға екінші реттік даму туралы ақпаратпен танысып, екінші реттік жыныстық жетілу тізімін толықтыруын ұсыныңыз. Алдын ала ақпараттық ресурсты дайындау қажет. Биологиялық және әлеуметтік жетілу ерекшелігіне көңіл аударыңыз.
(Ж/ Жж) Оқушыларға сипаттамалары мен өзгерістері бар суреттерді таратыңыз, осы суреттерді сұрыптауын сұраңыз.
Оқушылар жауабын сабақтың жаңа тақырыбына сәйкестендіріңіз.
Ұлдар мен қыздарда болатын өзгерістер жазылған карточкаларды сұрыптау қажет.
Бағалау критерийі:
ұлдардың екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
қыздардың екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
екі жынысқа да сай екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
(ҚБ) Ұлдар мен қыздардың жасқа байланысты жыныстық белгілер ерекшеліктерін толтыру (кесте) және талдау.
Ұлдар
Қыздар
РРТ
Таратпа
РРТ
http://www.tes.co.uk/teaching-resource/Parts-of-the-Reproductive-System-3010479/
карточка
Үлестірме материалдар
Кесте
Сабақтың
соңы
37-40 мин
Рефлексия:
БББ стратегиясы
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз қалайша көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушылар алдында Сіз қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарламақшысыз?
Пәнаралық байланыстар
Денсаулық және қауіпсіздік
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелейтін элемент)
Барлық оқушылар білу қажет:
Оқушылар екінші реттік жыныстық жетілу белгілерінің дамуын сипаттай алады;
Көпшілік оқушылар білу қажет:; Жынысқа және жасқа байланысты ерекшеліктердің пайда болу кезеңдерін ажырата алады
Кейбір қабілеттірек оқушылар:
Жыныстық белгілердің жетілуіне басқа мүшелердің әсерін байланыстыра алады.
Жеке және топта жұмысты бағалау
Оқушыларды ауызша бағалау арқылы тексеру
жеке жұмыс кезінде оқушы ойын тыңдау.
Жұпта тиімді жұмыс
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шындыққа негізделген болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сыныпта қандай атмосфера болды?
Мен жүргізген дифференциация іске асты ма?
Мен уақытқа сәйкес жұмыс істедім бе?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен?
Бұл бөлімді рефлексия үшін пайдаланыңыз (сабақ туралы ой қозғау).
Сол бұрышта тұрған Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алатын еді (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Мен сабақ кезінде келесі сабаққа дайындалуға көмектесетіндей сынып немесе белгілі бір оқушылар туралы не білдім?
Пән: Биология
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Тарау: 9.3 В Көбею
Сабақ тақырыбы: Жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші ретті жыныстық белгілердің дамуы
Оқыту мақсаттары
9.2.1.3 - жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші реттік жыныстық белгілердің дамуын сипаттау
Сабақ мақсаттары
жыныстық жетілу кезеңдерін біледі
екінші ретті жыныстық белгілердің дамуын сипаттай алады
Бағалау критерийлері
Оқушылар жыныстық жетілу кезеңіндегі екінші ретті жыныстық белгілердің дамуын сипаттайды. Ұлдар мен қыздардың жыныстық жетілу кезеңдерінің белгілерін дұрыс анықтайды.
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ұрықтандыру, гаметалар, сперматозоид, жұмыртқа, етеккір циклі, эстроген, прогестерон, тұжырым, поллюция,
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Жыныстық жетілу дегеніміз ..............
Жыныстық жетілу ................. кезеңдерге бөлінеді.
Екінші жыныстық жетілу белгілері:...............................................
Құндылықтарды дарыту
Интеллектуалды даму; құрмет; денсаулық.
Пәнаралық байланыстар
Өзін өзі тану
АКТ қолдану дағдылары
Оқу үрдісін активтендіру үшін интербелсенді тақталарды пайдалану;
Бастапқы білім
Омыртқалы жануарлардың көбею жүйелері 8 сынып
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жұмыс
0 - 10
10 - 15
15 - 22
22-30
30-37
(С) Оқушылардан сұраққа жауап беруін сұраңыз:
Неліктен қыздарға қарағанда ұлдардың дауыстары өзгереді?
Жыныстық жетілу деген не?
Жыныстық жетілудің қандай кезеңдері бар?
Екінші жыныстық жетілу кезеңінде қандай өзгерістер болады?
(Ж.ж) Оқушыларға жыныстық жетілу кезінде болатын өзгерістерді жазуды ұсыныңыз. Оқушылар өздері білетін екінші реттік жыныстық жетілу белгілерін жазады.
(Ж/ Жж) Оқушыларға екінші реттік даму туралы ақпаратпен танысып, екінші реттік жыныстық жетілу тізімін толықтыруын ұсыныңыз. Алдын ала ақпараттық ресурсты дайындау қажет. Биологиялық және әлеуметтік жетілу ерекшелігіне көңіл аударыңыз.
(Ж/ Жж) Оқушыларға сипаттамалары мен өзгерістері бар суреттерді таратыңыз, осы суреттерді сұрыптауын сұраңыз.
Оқушылар жауабын сабақтың жаңа тақырыбына сәйкестендіріңіз.
Ұлдар мен қыздарда болатын өзгерістер жазылған карточкаларды сұрыптау қажет.
Бағалау критерийі:
ұлдардың екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
қыздардың екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
екі жынысқа да сай екінші реттік жыныстық белгілерін анықтайды;
(ҚБ) Ұлдар мен қыздардың жасқа байланысты жыныстық белгілер ерекшеліктерін толтыру (кесте) және талдау.
Ұлдар
Қыздар
РРТ
Таратпа
РРТ
http://www.tes.co.uk/teaching-resource/Parts-of-the-Reproductive-System-3010479/
карточка
Үлестірме материалдар
Кесте
Сабақтың
соңы
37-40 мин
Рефлексия:
БББ стратегиясы
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз қалайша көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушылар алдында Сіз қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарламақшысыз?
Пәнаралық байланыстар
Денсаулық және қауіпсіздік
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелейтін элемент)
Барлық оқушылар білу қажет:
Оқушылар екінші реттік жыныстық жетілу белгілерінің дамуын сипаттай алады;
Көпшілік оқушылар білу қажет:; Жынысқа және жасқа байланысты ерекшеліктердің пайда болу кезеңдерін ажырата алады
Кейбір қабілеттірек оқушылар:
Жыныстық белгілердің жетілуіне басқа мүшелердің әсерін байланыстыра алады.
Жеке және топта жұмысты бағалау
Оқушыларды ауызша бағалау арқылы тексеру
жеке жұмыс кезінде оқушы ойын тыңдау.
Жұпта тиімді жұмыс
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шындыққа негізделген болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сыныпта қандай атмосфера болды?
Мен жүргізген дифференциация іске асты ма?
Мен уақытқа сәйкес жұмыс істедім бе?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен?
Бұл бөлімді рефлексия үшін пайдаланыңыз (сабақ туралы ой қозғау).
Сол бұрышта тұрған Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алатын еді (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Мен сабақ кезінде келесі сабаққа дайындалуға көмектесетіндей сынып немесе белгілі бір оқушылар туралы не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz