Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Жаратылыстану
2-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР*4
«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР13
«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау13
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау16
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 19
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР**25
«Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және Ғарыш» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау25
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 28
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы32
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 38
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы42
*Оқу бағдарламасын құрастырушылардың ұсынысына сәйкес «Мен зерттеушімін» бөлімі жиынтық бағалауға енгізілмейді.
** Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы N 125 Бұйрығына 09. 02. 2018 № 47 бұйрығымен енгізілген 14-4 тармақшасына сәйкес «Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және Ғарыш» бөлімдері біріктірілді.
Бөлімше
2. 1 Өсімдіктер
2. 2 Жануарлар
2. 2. 1. 7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру
2. 2. 1. 6 Топырақты күтудің маңызын түсіндіру
2. 2. 2. 3 Жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру
2. 2. 2. 2 Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау
Білім алушы
- Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді
- Топырақты күтудің маңызын сипаттайды
- Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды
- Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле (✓) .
- Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз.
2-тапсырма
Жақсы өнім алу үшін топыраққа қалай күтім жасау керек? Түсіндір.
3-тапсырма
«Жануарлардың көбеюі» кестесін толтыр. Тиісті жерге «+» таңбасын қой.
4-тапсырма
Сұрақтарға жауап жаз.
Сыртқы реңін (түсін ) өзгертетін жануарларды ата.
Жануарлар түсін не үшін өзгертеді?



Көбею тәсілі
Жұмыртқа басады
Уылдырық шашады
Төлдейді
Тауық
Жылқы
Балық
Тапсырма
№
жануарлардың көбею жолдарын анықтайды:
- бірінші жануарға қатысты;
- екінші жануарға қатысты;
- үшінші жануарға қатысты;
1
1
1
«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні:
Тапсырма
№
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .
3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3. 1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық
жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім
алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін
4 тапсырмадан тұрады.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тапсырманың
сипаттамасы
4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 1-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
- Сөйлемдерді оқы және өсімдік мүшелерінің атауын жаз.
[4]
- Берілген өсімдіктер қай топқа жатады? Сәйкестендір.
- Өсімдіктердің жапырақтарын салыстыр және сипаттап жаз.
1) Шөлге төзімді өсімдіктер:
2) Ылғалсүйгіш өсімдіктер:
[4]
- Суреттер мен жануарлар тобының атауларын сәйкестендір.
[6]
- Сүтқоректілердің басқа жануарлардан басты ерекшелігі неде?
[1]
Өсімдікті топыраққа бекітіп тұрады. Топырақтан су мен қоректік заттарды сіңіреді.
Бұл - .
Өсімдікке су мен қоректік заттарды өткізеді.
Бұл - .
Ол арқылы өсімдік қоректенеді және тыныс алады.
Бұл - .
Ол ауаға жұпар иісін таратады. Айналаға көрік береді.
Бұл - .



Балықтар
Құстар


Сүтқоректілер
Қосмекенділер


Бунақденелілер
Бауырымен жорғалаушылар

Балл қою кестесі
Жауап
Қосымша ақпарат

Барлығы
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау2. 2. 3. 1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау
2. 2. 3. 4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау
Білім алушы
- Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді
- Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін жаз.
- Тірек қызметі:
- Қорғаныш қызметі:
2-тапсырма
Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.
Таңертең жуын және
алып жүруді ұмытпа
Серуендеуден кейін
беті-қолыңды жу
тісіңді тазала
Тырнағыңды уақытында
- Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.
1)
2)
Тапсырма
№
жеке бас гигиенасы ережелерін құрастырады:
бірінші ереже;
екінші ереже;
үшінші ереже;
1
1
1
жеке бас гигиенасына қатысты күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіреді:
- бірінші мысал;
- екінші мысал.
1
1
«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Тапсырма
№
3. 2 Ауа
3. 3 Су
2. 3. 2. 2. Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау
(агрегаттық күйі, түсі, иісі)
2. 3. 3. 2 Судың агрегаттық күйінің өзгеру процесін
зерттеу
Білім алушы
- Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
- Судың агрегаттық күйлерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
1-тапсырма
Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр .
2-тапсырма
Суретте судың қандай күйлері бейнеленген? Сәйкестендір.
Су қалай буға айналады? Түсіндір.

1) Ауаны және мүмкін емес.
2) Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол және .
3) Ауаның дәмі жоқ, ол - .







Тапсырма
№
ауаның қасиеттерін анықтайды:
-біріншісін;
-екіншісін;
-үшіншісін;
1
1
1
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні:
Тапсырма
№
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .
3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3. 1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық
жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім
алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін
7 тапсырмадан тұрады.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 2 -тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
- Суреттерге қара. Тіске неліктен күтім жасау керек? Жаз.
[1]
- Суреттерге мұқият қара.
- Дұрыс отыру қалпын белгіле (✓) .
- Дұрыс дене сымбатын сақтауға арналған екі ереже жаз:
[3]
- Адам қаңқасының қызметін анықта. Дұрыс жауаптарды белгіле (✓)
- Иіс пен дәмді анықтайды.
- Денеге пішін береді.
3) Ішкі мүшелерді қорғайды.
[2]
- Жеке бас гигиенасы деген не? Оқы және белгіле (✓) .
Адамдардың күнделікті өмірдегі негізгі қажеттіліктерге
уақыт бөлуі
Денені таза ұстау және оған күтім жасау
[1]
5. Суреттен ауаның қандай қасиетін бақылауға болады? Дұрыс жауабын белгіле (✓) .
[1]
- Берілген шартты белгілерге мұқият қара. Ауаның қандай қасиеттері бар? Жаз.
- 2) 3)
[3]
- Судыңқасиеттерін белгіле (✓) .
[4]


A) ауа мөлдір
B) ауа серпімді
C) ауаның иісі жоқ
D) ауаның дәмі жоқ

Балл қою кестесі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz