Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Жаратылыстану

2-сынып


Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.


Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР*4

«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 7

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР13

«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау13

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау16

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 19

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР**25

«Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және Ғарыш» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау25

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 28

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы32

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 38

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы42

*Оқу бағдарламасын құрастырушылардың ұсынысына сәйкес «Мен зерттеушімін» бөлімі жиынтық бағалауға енгізілмейді.

** Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы N 125 Бұйрығына 09. 02. 2018 № 47 бұйрығымен енгізілген 14-4 тармақшасына сәйкес «Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және Ғарыш» бөлімдері біріктірілді.


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше

2. 1 Өсімдіктер

2. 2 Жануарлар

Бөлімше: Оқу мақсаты
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:

2. 2. 1. 7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру

2. 2. 1. 6 Топырақты күтудің маңызын түсіндіру

2. 2. 2. 3 Жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру

2. 2. 2. 2 Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау

Бөлімше: Бағалау критерийі
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:

Білім алушы

  • Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді
  • Топырақты күтудің маңызын сипаттайды
  • Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды
  • Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді
Бөлімше:

Ойлау дағдыларының

деңгейі

2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:

Білу және түсіну

Қолдану

Бөлімше: Орындау уақыты
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар: 15 минут
Бөлімше:

1-тапсырма

Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле (✓) .

  • Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз.

2-тапсырма

Жақсы өнім алу үшін топыраққа қалай күтім жасау керек? Түсіндір.

3-тапсырма

«Жануарлардың көбеюі» кестесін толтыр. Тиісті жерге «+» таңбасын қой.

:
:
:
:
:
:

4-тапсырма

Сұрақтарға жауап жаз.

Сыртқы реңін (түсін ) өзгертетін жануарларды ата.

Жануарлар түсін не үшін өзгертеді?

2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар: Похожее изображение
Картинки по запросу рвать цветы
Картинки по запросу өсімдіктерді жұлу
Жануардың атауы

Көбею тәсілі

Жұмыртқа басады

Уылдырық шашады

Төлдейді

Тауық

Жылқы

Балық

Бөлімше:
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:
Бөлімше:
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:
Бөлімше:
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:
Бөлімше:
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:
Бөлімше:
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:
Бөлімше:
2. 1 Өсімдіктер2. 2 Жануарлар:
Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді
Тапсырма№: 1
Дескриптор: өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті анықтайды;
Балл: 1
Бағалау критерийі: өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себебін түсіндіреді;
Тапсырма№: 1
Бағалау критерийі: Топырақты күтудің маңызын сипаттайды
Тапсырма№: 2
Дескриптор: топырақа күтім жасау жолдарын сипаттайды;
Балл: 1
Бағалау критерийі: Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды
Тапсырма№: 3
Дескриптор:

жануарлардың көбею жолдарын анықтайды:

- бірінші жануарға қатысты;

- екінші жануарға қатысты;

- үшінші жануарға қатысты;

Балл:

1

1

1

Бағалау критерийі: Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді
Тапсырма№: 4
Дескриптор: сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атайды;
Балл: 1
Бағалау критерийі: жануарлардың сыртқы реңін өзгерту себебін түсіндіреді.
Тапсырма№: 1
Бағалау критерийі: Барлығы
Тапсырма№: 8

«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні:

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орташа
Жоғары
Бағалау критерийі: Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді
Тапсырма№: 1
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себептерін анықтауда және түсіндіруде қиналады.
Өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себептерін анықтауда/ түсіндіруде қателеседі.
Өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себептерін анықтайды және түсіндіреді.
Бағалау критерийі: Топырақты күтудің маңызын сипаттайды
Тапсырма№: 2
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Топыраққа күтім жасаудың маңыздылығын сипаттауда қиналады.
Топыраққа күтім жасаудың маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді.
Топыраққа күтім жасаудың маңыздылығын сипаттайды.
Бағалау критерийі: Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды
Тапсырма№: 3
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Жануарлардың көбею жолдарын сипаттауда қиналады.
Жануарлардың көбею жолдарын сипаттауда қателеседі.
Жануарлардың көбею жолдарын дұрыс сипаттайды.
Бағалау критерийі: Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді
Тапсырма№: 4
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Қоршаған орта жағдайларына қарай сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атауда және оның себебін түсіндіруде қиналады.
Қоршаған орта жағдайларына қарай сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атауда/ оның себебін түсіндіруде қателіктер жібереді.
Қоршаған орта жағдайларына қарай сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атайды және оның себебін түсіндіреді.
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .

3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3. 1 Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 15

3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық

жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер

түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім

алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін

4 тапсырмадан тұрады.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты

Тапсырманың

сипаттамасы

Тапсырма саны
Жалпы балл
№: 1-2
Бөлім: Жанды табиғат
Бөлімше: 2. 1 Өсімдіктер
Оқу мақсаты: 2. 2. 1. 3 Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау
Тапсырманыңсипаттамасы: Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
Тапсырма саны: 1
Жалпы балл: 4
№: 2. 2. 1. 4 Өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру
Бөлім: Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
Бөлімше: 1
Оқу мақсаты: 4
№: 3-4
Бөлім: 2. 2 Жануарлар
Бөлімше: 2. 2. 2. 1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер
Оқу мақсаты: Білім алушы жабық түрдегі сәйкестендіруге берілген тапсырманы орындайды.
Тапсырманыңсипаттамасы: 1
Тапсырма саны: 6
№: Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
Бөлім: 1
Бөлімше: 1
№: Барлығы
Бөлім: 4
Бөлімше: 15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

«Жаратылыстану» пәнінен 1-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

  1. Сөйлемдерді оқы және өсімдік мүшелерінің атауын жаз.

[4]

  1. Берілген өсімдіктер қай топқа жатады? Сәйкестендір.
:
:
:
:
  • Өсімдіктердің жапырақтарын салыстыр және сипаттап жаз.

1) Шөлге төзімді өсімдіктер:

2) Ылғалсүйгіш өсімдіктер:

[4]

  1. Суреттер мен жануарлар тобының атауларын сәйкестендір.
:
:
:
:
:
:

[6]

  1. Сүтқоректілердің басқа жануарлардан басты ерекшелігі неде?

[1]

Өсімдікті топыраққа бекітіп тұрады. Топырақтан су мен қоректік заттарды сіңіреді.

Бұл - .

Өсімдікке су мен қоректік заттарды өткізеді.

Бұл - .

Ол арқылы өсімдік қоректенеді және тыныс алады.

Бұл - .

Ол ауаға жұпар иісін таратады. Айналаға көрік береді.

Бұл - .

C:\Users\mergalieva_r.NISEDUKZ\AppData\Roaming\Skype\raushan.mergaliyeva\media_messaging\media_cache_v3\^561667B3ED93E9FD1699AD2025F207C2AAA993897ABB1D52EF^pimgpsh_thumbnail_win_distr.jpg
Шөлге төзімді
C:\Users\mergalieva_r.NISEDUKZ\AppData\Roaming\Skype\raushan.mergaliyeva\media_messaging\media_cache_v3\^7439ED80D2EC8AE6EBBA79421A1174F4665C70AA99496C1C41^pimgpsh_thumbnail_win_distr.jpg
Ылғалсүйгіш

Балықтар

Құстар

Сүтқоректілер

Қосмекенділер

Бунақденелілер

Бауырымен жорғалаушылар

Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

№: 1
Жауап: 1) тамыр
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
№: 2) сабақ
Жауап: 1
№: 3) жапырақ
Жауап: 1
№: 4) гүл
Жауап: 1
№: 2
Жауап:

Балл: 2
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.
№: 1) Жапырағы жіңішке және тамыры ұзын болады/ Құрғақ жерлерде өcеді/
Жауап: 1
Балл: Тапсырмаға сәйкес баламалы жауаптар қабылданады.
№: 2) Жалпақ жапырағы бар / Сулы топырақта өседі.
Жауап: 1
№: 3
Жауап:
Балл: 6
Қосымша ақпарат: Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.
№: 4
Жауап: Төлдерін өз сүтімен қоректендіреді/төлдерін тірі туады/
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
№:

Барлығы

Жауап: 15
Балл:

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
2. 3 Адам
Бөлімше: Оқу мақсаты
2. 3 Адам:

2. 2. 3. 1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау

2. 2. 3. 4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау

Бөлімше: Бағалау критерийі
2. 3 Адам:

Білім алушы

  • Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді
  • Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
Бөлімше:

Ойлау дағдыларының

деңгейі

2. 3 Адам:

Білу және түсіну

Қолдану

Бөлімше: Орындау уақыты
2. 3 Адам: 15 минут
Бөлімше:

1-тапсырма

Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін жаз.

  1. Тірек қызметі:
  2. Қорғаныш қызметі:

2-тапсырма

Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.

Таңертең жуын және

алып жүруді ұмытпа

Серуендеуден кейін

беті-қолыңды жу

тісіңді тазала

Тырнағыңды уақытында

  • Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.

1)

2)

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді
Тапсырма№: 1
Дескриптор: қаңқаның тірек қызметін сипаттайды;
Балл: 1
Бағалау критерийі: қаңқаның қорғаныш қызметін сипаттайды;
Тапсырма№: 1
Бағалау критерийі: Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
Тапсырма№: 2
Дескриптор:

жеке бас гигиенасы ережелерін құрастырады:

бірінші ереже;

екінші ереже;

үшінші ереже;

Балл:

1

1

1

Бағалау критерийі:

жеке бас гигиенасына қатысты күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіреді:

- бірінші мысал;

- екінші мысал.

Тапсырма№:

1

1

Бағалау критерийі: Барлығы
Тапсырма№: 7


«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Бағалау критерийі: Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді
Тапсырма№: 1
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Адам қаңқасының атқаратын негізгі қызметтерін сипаттауда қиналады.
Адам қаңқасының тірек қызметін/қорғаныш қызметін сипаттауда қателіктер жібереді.
Адам қаңқасының атқаратын негізгі қызметтерін дұрыс сипаттайды.
Бағалау критерийі: Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
Тапсырма№: 2
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастыруда және күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіруде қиналады.
Жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыруда/ жеке бас гигиенасына қатысты күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіруде қателіктер жібереді.
Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады және күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіреді.
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше

3. 2 Ауа

3. 3 Су

Бөлімше: Оқу мақсаты
3. 2 Ауа3. 3 Су:

2. 3. 2. 2. Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау

(агрегаттық күйі, түсі, иісі)

2. 3. 3. 2 Судың агрегаттық күйінің өзгеру процесін

зерттеу

Бөлімше: Бағалау критерийі
3. 2 Ауа3. 3 Су:

Білім алушы

  • Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
  • Судың агрегаттық күйлерін анықтайды
Бөлімше:

Ойлау дағдыларының

деңгейі

3. 2 Ауа3. 3 Су: Білу және түсіну
Бөлімше: Орындау уақыты
3. 2 Ауа3. 3 Су: 15 минут
Бөлімше:

1-тапсырма

Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр .

2 2-тапсырма

Суретте судың қандай күйлері бейнеленген? Сәйкестендір.

:
:
:
:

Су қалай буға айналады? Түсіндір.

3. 2 Ауа3. 3 Су:

1) Ауаны және мүмкін емес.

2) Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол және .

3) Ауаның дәмі жоқ, ол - .

Похожее изображение
Бу
Картинки по запросу вода течет из крана
Қатты
Картинки по запросу чайник кипит\
Сұйық
Бөлімше:
3. 2 Ауа3. 3 Су:
Бөлімше:
3. 2 Ауа3. 3 Су:
Бөлімше:
3. 2 Ауа3. 3 Су:
Бөлімше:
3. 2 Ауа3. 3 Су:
2 2 2 2 Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
Тапсырма№: 1
Дескриптор:

ауаның қасиеттерін анықтайды:

-біріншісін;

-екіншісін;

-үшіншісін;

Балл:

1

1

1

Бағалау критерийі: Судың агрегаттық күйлерін анықтайды
Тапсырма№: 2
Дескриптор: судың бу күйін анықтайды;
Балл: 1
Бағалау критерийі: судың қатты күйін анықтайды;
Тапсырма№: 1
Бағалау критерийі: судың сұйық күйін анықтайды.
Тапсырма№: 1
Бағалау критерийі: су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіреді.
Тапсырма№: 1
Бағалау критерийі: Барлығы
Тапсырма№: 7

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні:

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Бағалау критерийі: Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
Тапсырма№: 1
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Ауаның қасиеттерін анықтауда қиналады.
Ауаның қасиеттерін анықтауда қателіктер жібереді.
Ауаның қасиеттерін дұрыс анықтайды.
Бағалау критерийі: Судың агрегаттық күйлерін анықтайды
Тапсырма№: 2
Оқу жетістіктерінің деңгейі: Судың агрегаттық күйлерін анықтауда және су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіруде қиналады.
Судың агрегаттық күйлерін анықтауда/ су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіруде қателеседі.
Судың агрегаттық күйлерін дұрыс анықтайды және су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіреді.
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .

3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3. 1 Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 15

3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық

жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер

түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім

алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін

7 тапсырмадан тұрады.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсыманың сипаттамасы
Тапсырма саны
Жалпы балл
№: 1
Бөлім: Жанды табиғат
Бөлімше: 2. 3 Адам
Оқу мақсаты: 2. 2. 3. 5. Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау
Тапсыманың сипаттамасы: Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларды орындайды.
Тапсырма саны: 1
Жалпы балл: 1
№: 2. 2. 3. 2 Дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру
Бөлім: 1
Бөлімше: 3
№: 2. 2. 3. 1. Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау
Бөлім: Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырмаларды орындайды.
Бөлімше: 1
Оқу мақсаты: 2
№: 2. 2. 3. 4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау
Бөлім: 1
Бөлімше: 1
№: 2
Бөлім: Заттар және олардың қасиеттері
Бөлімше: 3. 2 Ауа
Оқу мақсаты: 2. 3. 2. 2 . Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі)
Тапсыманың сипаттамасы: Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.
Тапсырма саны: 1
Жалпы балл: 1
№: Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
Бөлім: 1
Бөлімше: 3
№: 3. 3 Су
Бөлім: 2. 3. 3. 1. Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Бөлімше: Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.
Оқу мақсаты: 1
Тапсыманың сипаттамасы: 4
№: Барлығы
Бөлім: 7
Бөлімше: 15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

«Жаратылыстану» пәнінен 2 -тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

  1. Суреттерге қара. Тіске неліктен күтім жасау керек? Жаз.

http://vitaportal.ru/sites/default/files/imagecache/slideshow_img_2/story_files/86533396.jpg http://zdorovie.com/wp-content/uploads/2014/03/shutterstock_137176592.jpg

[1]

  1. Суреттерге мұқият қара.
  • Дұрыс отыру қалпын белгіле (✓) .
  • Дұрыс дене сымбатын сақтауға арналған екі ереже жаз:

[3]

  1. Адам қаңқасының қызметін анықта. Дұрыс жауаптарды белгіле (✓)
  1. Иіс пен дәмді анықтайды.
  2. Денеге пішін береді.

3) Ішкі мүшелерді қорғайды.

[2]

  1. Жеке бас гигиенасы деген не? Оқы және белгіле (✓) .

Адамдардың күнделікті өмірдегі негізгі қажеттіліктерге

уақыт бөлуі

Денені таза ұстау және оған күтім жасау

[1]

5. Суреттен ауаның қандай қасиетін бақылауға болады? Дұрыс жауабын белгіле (✓) .

[1]

  1. Берілген шартты белгілерге мұқият қара. Ауаның қандай қасиеттері бар? Жаз.

  1. 2) 3)

[3]

  1. Судыңқасиеттерін белгіле (✓) .

[4]

A) ауа мөлдір

B) ауа серпімді

C) ауаның иісі жоқ

D) ауаның дәмі жоқ

Балл қою кестесі


Ұқсас жұмыстар
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Жиынтық бағалаудың құрылымы
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Санның натурал сандар
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Ғаламтор қазақ тілінде
Мемлекет және құқық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz