Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар

Жаратылыстану

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына <<Жаратылыстану>> пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) <<Жаратылыстану>> пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР* 4
<<Жанды табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13
<<Жанды табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13
<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 19
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР** 25
<<Заттар және олардың қасиеттері>>, <<Жер және Ғарыш>> бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 25
<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 28
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 32
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 38
<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 42

*Оқу бағдарламасын құрастырушылардың ұсынысына сәйкес <<Мен зерттеушімін>> бөлімі жиынтық бағалауға енгізілмейді.
** Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы N 125 Бұйрығына 09.02.2018 № 47 бұйрығымен енгізілген 14-4 тармақшасына сәйкес <<Заттар және олардың қасиеттері>>, <<Жер және Ғарыш>> бөлімдері біріктірілді.

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

<<Жанды табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
2.1 Өсімдіктер
2.2 Жануарлар

Оқу мақсаты
2.2.1.7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру
2.2.1.6 Топырақты күтудің маңызын түсіндіру
2.2.2.3 Жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру
2.2.2.2 Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау
Бағалау критерийі
Білім алушы
* Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді
* Топырақты күтудің маңызын сипаттайды
* Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды
* Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты
15 минут

1-тапсырма
Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле ().

* Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз. ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

2-тапсырма
Жақсы өнім алу үшін топыраққа қалай күтім жасау керек? Түсіндір. ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

3-тапсырма
<<Жануарлардың көбеюі>> кестесін толтыр. Тиісті жерге <<+>> таңбасын қой.

Жануардың атауы
Көбею тәсілі

Жұмыртқа басады
Уылдырық шашады
Төлдейді
Тауық

Жылқы

Балық

4-тапсырма
Сұрақтарға жауап жаз.

Сыртқы реңін (түсін ) өзгертетін жануарларды ата. ______________________________

Жануарлар түсін не үшін өзгертеді? __________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл

Білім алушы

Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді

1
өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті анықтайды;
1

өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себебін түсіндіреді;
1

Топырақты күтудің маңызын сипаттайды

2
топырақа күтім жасау жолдарын сипаттайды;
1
Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды

3
жануарлардың көбею жолдарын анықтайды:
- бірінші жануарға қатысты;
- екінші жануарға қатысты;
- үшінші жануарға қатысты;

1
1
1
Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді

4
сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атайды;
1

жануарлардың сыртқы реңін өзгерту себебін түсіндіреді.
1
Барлығы
8

<<Жанды табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні: ____________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орташа
Жоғары
Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді

1
Өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себептерін анықтауда және түсіндіруде қиналады.
Өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себептерін анықтауда/ түсіндіруде қателеседі.

Өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себептерін анықтайды және түсіндіреді.
Топырақты күтудің маңызын сипаттайды

2
Топыраққа күтім жасаудың маңыздылығын сипаттауда қиналады.

Топыраққа күтім жасаудың маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді.

Топыраққа күтім жасаудың маңыздылығын сипаттайды.

Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды

3

Жануарлардың көбею жолдарын сипаттауда қиналады.

Жануарлардың көбею жолдарын сипаттауда қателеседі.

Жануарлардың көбею жолдарын дұрыс сипаттайды.

Жануарлардың қоршаған ортаға бейімделу тәсілдерін түсіндіреді

4
Қоршаған орта жағдайларына қарай сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атауда және оның себебін түсіндіруде қиналады.
Қоршаған орта жағдайларына қарай сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атауда/ оның себебін түсіндіруде қателіктер жібереді.
Қоршаған орта жағдайларына қарай сыртқы реңін өзгертетін жануарларды атайды және оның себебін түсіндіреді.

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық
жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім
алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін
4 тапсырмадан тұрады.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырманың
сипаттамасы
Тапсырма саны
Жалпы балл

1-2

Жанды табиғат

2.1 Өсімдіктер
2.2.1.3 Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.

1

4

2.2.1.4 Өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.

1

4

3-4

2.2 Жануарлар
2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер
Білім алушы жабық түрдегі сәйкестендіруге берілген тапсырманы орындайды.

1

6

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
1
1
Барлығы
4
15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

<<Жаратылыстану>> пәнінен 1-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Сөйлемдерді оқы және өсімдік мүшелерінің атауын жаз.

Өсімдікті топыраққа бекітіп тұрады. Топырақтан су мен қоректік заттарды сіңіреді.
Бұл - _____________________________.

Өсімдікке су мен қоректік заттарды өткізеді.
Бұл - ________________________________.

Ол арқылы өсімдік қоректенеді және тыныс алады.
Бұл - __________________________________.

Ол ауаға жұпар иісін таратады. Айналаға көрік береді.
Бұл - _________________________________.

[4]

2. Берілген өсімдіктер қай топқа жатады? Сәйкестендір.

Шөлге төзімді

Ылғалсүйгіш

* Өсімдіктердің жапырақтарын салыстыр және сипаттап жаз.

1) Шөлге төзімді өсімдіктер: _________________________________________
2) Ылғалсүйгіш өсімдіктер: _________________________________________

[4]

3. Суреттер мен жануарлар тобының атауларын сәйкестендір.

Балықтар

Құстар

Сүтқоректілер

Қосмекенділер

Бунақденелілер

Бауырымен жорғалаушылар

[6]

4. Сүтқоректілердің басқа жануарлардан басты ерекшелігі неде?

_______________________________________________________________________

[1]

Балл қою кестесі

Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
1) тамыр
1

2) сабақ
1

3) жапырақ
1

4) гүл
1

2

2

Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.

1) Жапырағы жіңішке және тамыры ұзын болады/ Құрғақ жерлерде өcеді/
1
Тапсырмаға сәйкес баламалы жауаптар қабылданады.

2) Жалпақ жапырағы бар / Сулы топырақта өседі.
1

3

6

Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.
4
Төлдерін өз сүтімен қоректендіреді/төлдерін тірі туады/
1

Барлығы
15

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

<<Жанды табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
2.3 Адам

Оқу мақсаты
2.2.3.1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау
2.2.3.4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау

Бағалау критерийі
Білім алушы
* Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді
* Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты
15 минут

1-тапсырма
Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін жаз.

1) Тірек қызметі: ____________________________________________
2) Қорғаныш қызметі: _________________________________________

2-тапсырма
Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.

Таңертең жуын және
Таңертең жуын және
алып жүруді ұмытпа
алып жүруді ұмытпа

Серуендеуден кейін
Серуендеуден кейін
беті-қолыңды жу
беті-қолыңды жу

тісіңді тазала
тісіңді тазала
Тырнағыңды уақытында
Тырнағыңды уақытында

* Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.
1)__________________________________________________________________
2)__________________________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл

Білім алушы

Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді

1
қаңқаның тірек қызметін сипаттайды;
1

қаңқаның қорғаныш қызметін сипаттайды;
1
Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады

2
жеке бас гигиенасы ережелерін құрастырады:
бірінші ереже;
екінші ереже;
үшінші ереже;

1
1
1

жеке бас гигиенасына қатысты күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіреді:
- бірінші мысал;
- екінші мысал.

1
1
Барлығы
7

<<Жанды табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ______________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма


Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді

1
Адам қаңқасының атқаратын негізгі қызметтерін сипаттауда қиналады.

Адам қаңқасының тірек қызметін/қорғаныш қызметін сипаттауда қателіктер жібереді.

Адам қаңқасының атқаратын негізгі қызметтерін дұрыс сипаттайды.

Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады

2
Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастыруда және күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіруде қиналады.

Жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыруда/ жеке бас гигиенасына қатысты күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіруде қателіктер жібереді.

Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады және күнделікті орындалатын әрекеттерге мысал келтіреді.

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
3.2 Ауа
3.3 Су

Оқу мақсаты
2.3.2.2. Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау
(агрегаттық күйі, түсі, иісі)
2.3.3.2 Судың агрегаттық күйінің өзгеру процесін
зерттеу
Бағалау критерийі
Білім алушы
* Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
* Судың агрегаттық күйлерін анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну

Орындау уақыты
15 минут
1-тапсырма
Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр.

1) Ауаны _________________ және _______________ мүмкін емес.

2) Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол ____________________ және __________________.

3) Ауаның дәмі жоқ, ол - ______________.

2-тапсырма
Суретте судың қандай күйлері бейнеленген? Сәйкестендір.

Бу

Қатты

Сұйық

Су қалай буға айналады? Түсіндір. __________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл

Білім алушы

Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды

1

ауаның қасиеттерін анықтайды:
-біріншісін;
-екіншісін;
-үшіншісін;

1
1
1
Судың агрегаттық күйлерін анықтайды
2

судың бу күйін анықтайды;
1

судың қатты күйін анықтайды;
1

судың сұйық күйін анықтайды.
1

су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіреді.
1
Барлығы
7

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды

1

Ауаның қасиеттерін анықтауда қиналады.
Ауаның қасиеттерін анықтауда қателіктер жібереді.
Ауаның қасиеттерін дұрыс анықтайды.

Судың агрегаттық күйлерін анықтайды

2
Судың агрегаттық күйлерін анықтауда және су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіруде қиналады.
Судың агрегаттық күйлерін анықтауда/ су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіруде қателеседі.
Судың агрегаттық күйлерін дұрыс анықтайды және су күйінің өзгеру үдерісін түсіндіреді.

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық
жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім
алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін
7 тапсырмадан тұрады.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсыманың сипаттамасы
Тапсырма саны
Жалпы балл
1

Жанды табиғат

2.3 Адам

2.2.3.5. Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларды орындайды.

1

1

2.2.3.2 Дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

1

3

2.2.3.1. Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырмаларды орындайды.

1
2

2.2.3.4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау

1

1
2
Заттар және олардың қасиеттері

3.2 Ауа
2.3.2.2 .Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі)

Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.
1
1

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.

1

3

3.3 Су
2.3.3.1. Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.
1

4

Барлығы
7
15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

<<Жаратылыстану>> пәнінен 2 -тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Суреттерге қара. Тіске неліктен күтім жасау керек? Жаз.

_________________________________________________________________________
[1]
2. Суреттерге мұқият қара.

* Дұрыс отыру қалпын белгіле ().

* Дұрыс дене сымбатын сақтауға арналған екі ереже жаз:

1) ___________________________________________________________
2) ___________________________________________________________
[3]

3. Адам қаңқасының қызметін анықта. Дұрыс жауаптарды белгіле ()

1) Иіс пен дәмді анықтайды.
2) Денеге пішін береді.
3) Ішкі мүшелерді қорғайды.
[2]

4. Жеке бас гигиенасы деген не? Оқы және белгіле ().

Адамдардың күнделікті өмірдегі негізгі қажеттіліктерге
уақыт бөлуі

Денені таза ұстау және оған күтім жасау

[1]

5. Суреттен ауаның қандай қасиетін бақылауға болады? Дұрыс жауабын белгіле ().

A) ауа мөлдір
B) ауа серпімді
C) ауаның иісі жоқ
D) ауаның дәмі жоқ

[1]

6. Берілген шартты белгілерге мұқият қара. Ауаның қандай қасиеттері бар? Жаз.

1) ___________________ 2) ___________________ 3)___________________

[3]

6. Судың қасиеттерін белгіле ().

[4]

Балл қою кестесі


Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1

Тіс сау болу үшін үнемі күтім жасау керек/
Тіс ауырмау үшін дәрігерге көрініп тұру керек/...
1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауаптар қабылданады.
2

1

1) Партада, үстелде денені тік ұстап, түзу отыру керек/ Партада, үстелде басты түзу ұстап, еңкеймей отыру керек.
1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауаптар қабылданады.

2) Ауыр жүкті екі қолмен кезек көтеру керек/ Денені тік ұстап жүру керек/ Басты көтеріп, иықты бір деңгейде ұстап жүру керек.
1

3
Денеге пішін береді.
1

Ішкі мүшелерді қорғайды
1

4
Бұл денені таза ұстау және оған күтім жасау
1

5
А)
1

6
Ауаның дәмі жоқ/ Ауа дәмсіз
1

Ауаның түсі жоқ/ Ауа түссіз
1

Ауаның иісі жоқ/ Ауа иіссіз
1

7
дәмсіз
1

пішіні жоқ
1

аққыш
1

иіссіз
1

Барлығы
15

5. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

<<Заттар және олардың қасиеттері>>, <<Жер және Ғарыш>> бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
3.4 Табиғат ресурстары
4.1 Жер

Оқу мақсаты
2.3.4.2 Табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу
2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау
2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру
2.​4.​2.​1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін
анықтау

Бағалау критерийі
Білім алушы
* Табиғи ресурстарды топтарға жіктейді
* Жердің табиғи серігін атайды
* Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды
* Орналасуы бойынша Күн жүйесі ғаламшарларын атайды

Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты
15 минут
1-тапсырма
Ресурстарды екі топқа бөліп жаз.
1
1
3
3
2
2
6
6
5
5
4
4

Табиғи ресурстар : _________________________________________________________
Адам қолымен жасалған заттар:_______________________________________________

2-тапсырма

Жердің табиғи серігінің атауын жаз: _____________________________________

3-тапсырма
Күннің біздің ғаламшарымызға қандай пайдасы бар? 2 мысал келтір.
1) __________________________________________________________________
2) __________________________________________________________________

4-тапсырма
Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу ретіне сүйеніп, бос орындарға тиісті ғаламшардың атауын жаз.

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Табиғи ресурстарды топтарға жіктейді

1
табиғи ресурстарды анықтайды;
1

адам қолымен жасалған ресурстарды анықтайды;
1
Жердің табиғи серігін атайды

2
Жердің табиғи серігін анықтайды;
1

Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды

3
Күн мен Жердің арасындағы байланысқа мысалдар келтіреді:
1-мысал
2-мысал.

1
1
Орналасуы бойынша Күн жүйесі ғаламшарларын атайды

4
орналасуы бойынша күн жүйесі ғаламшарларын анықтайды:
- үшінші ғаламшарды;
- алтыншы ғаламшарды.

1
1
Барлығы
7

<<Заттар және олардың қасиеттері>>, <<Жер және Ғарыш>> бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Табиғи ресурстарды топтарға жіктейді

1

Табиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған ресурстарды ажыратуда қиналады.
Табиғи ресурстарды/адам қолымен жасалған ресурстарды ажыратуда қателіктер жібереді.
Табиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған ресурстарды дұрыс ажыратады.
Жердің табиғи серігін атайды

2
Жердің табиғи серігін анықтауда қиналады

Жердің табиғи серігін анықтауда қателеседі

Жердің табиғи серігін анықтайды.
Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды

3
Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттауда қиналады.

Күн мен Жердің арасындағы байланысқа мысалдар келтіруде қателеседі.

Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды.

Орналасуы бойынша Күн жүйесі ғаламшарларын атайды

4
Күн жүйесі ғаламшарларын орны бойынша анықтауда қиналады.

Күн жүйесі ғаламшарларын орны бойынша анықтауда қателеседі.
Күн жүйесі ғаламшарларын орны бойынша дұрыс анықтайды.

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлім
5.1 Күш және қозғалыс

Оқу мақсаты
2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану

Бағалау критерийі
Білім алушы
* Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады
* Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды
* Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану

Орындау уақыты
15 минут
1-тапсырма
Мәреге бірінші болып жететін көлікті белгіле ().

1) Неліктен? Себебін жаз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

2) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге бір мысалдан келтір. Кестені
толтыр.

Жылдамдығы жоғары
Жылдамдығы төмен

2-тапсырма
Шананы орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.

1)_________________________
2)_________________________

3- тапсырма
Бауырсақ пісіру үшін әжейге алдымен ұнды өлшеп алу қажет.
1) Әжейге қажетті құралды белгіле ().

2) Таразыда көрсетілген заттың массасын анықтап жаз.

_____________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл

Білім алушы

Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады

1
жылдамдығы жоғары көлікті анықтайды және себебін түсіндіреді;
1

жылдамдығы жоғары денеге мысал келтіреді;
1

жылдамдығы төмен денеге мысал келтіреді;
1
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды

2
қозғалыс тудыратын бірінші күшті анықтайды;
1

қозғалыс тудыратын екінші күшті анықтайды;
1
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады
3
массаны өлшейтін құралды анықтайды;
1

заттың массасын анықтайды.
1
Барлығы
7

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
(<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады

1
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіруде қиналады.

Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда/ жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде қателіктер жібереді.

Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстырады және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.

Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды

2

Қозғалыс тудыратын күштерді анықтауда қиналады.

Қозғалыс тудыратын итеру/ тарту күштерін анықтауда қателеседі.

Қозғалыс тудыратын күштерді дұрыс анықтайды.
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады

3
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтауда және қолдануда қиналады.

Массаны өлшеуге арналған құралдарды / заттың массасын анықтауда қателіктер жібереді.

Массаны өлшеуге арналған құралдарды және заттың массасын дұрыс анықтайды.

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы, (1-4-сыныптар)

3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық
жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім
алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін
5 тапсырмадан тұрады.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырма сипаттамасы
Тапсырма саны
Жалпы балл

1

Жер және Ғарыш
4.2 Ғарыш
2.4.2.2 Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырмаларды орындайды

1
4

4.1 Жер
2.4.1.2 Жердің табиғи серігін анықтау

1
1

2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
1
3

2
Заттар және олардың қасиеттері

4.3 Кеңістік және уақыт
5.1 Күш және қозғалыс
2.4.3.1 Негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу.
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану.
2.5.1.2 Жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу)
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.
1

4

3.4 Табиғат ресурстары
2.3.4.1 Табиғи ресурстардың қолданысын анықтау.
Білім алушы жабық түрдегі сәйкестікті анықтауға берілген тапсырманы орындайды.
1
3
Барлығы
5
15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

<<Жаратылыстану>> пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Дұрыс жауабын таңда.

1) Күн жүйесіндегі адамзат тіршілік ететін жалғыз ғаламшар:
А) Жер
В) Уран
С) Марс
D) Нептун

2) Күн дегеніміз - бұл ...
А) жердің серігі
В) ғаламшар
С) жұлдыз
D) комета

3) Күн жүйесіндегі ең үлкен ғаламшар.
А) Жер
В) Марс
С) Уран
D) Юпитер

4) Күн жүйесіндегі сақиналары бар ғаламшар:
А) Марс
В) Сатурн
С) Шолпан
D) Меркурий
[4]

2. Суретке мұқият қара. Дұрыс тұжырымды белгіле ().

1) Ай - жарық көзі.

2) Ай - Жердің жалғыз табиғи серігі.

[1]
3. Күн туралы сөйлемдерді толықтыр.

1) Күн болмаса Жерде __________________________________ болмас еді.
2) Күн Жерге жарық және _______________________________ береді.
3) Күнге ұзақ уақыт күю ________________________________ .

[3]

4. Тұжырымдарды оқы. Онымен келісесің бе, жоқ па? Белгіле.


Тұжырымдар
Иә ()
Жоқ (Х)
1
Бір сағатта 12 минут бар.

2
Таразының көмегімен массаны анықтауға болады.

3
Күш заттарды қозғалысқа келтіреді.

4
Ұлу - ең жылдам қозғалатын жануар.

[4]
5. Суреттің сәйкес жұптарын біріктір.

[3]

Балл қою кестесі

Тапсырма

Жауап
Балл
Қосымша ақпарат

1

1) А
1

2) С
1

3) D
1

4) В
1

2
Ай - Жердің жалғыз табиғи серігі.
1

3
1) тіршілік
1

2) жылу
1

3) зиян
1

4

4
Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.
5

3
Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.

Барлығы
15

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
5.2 Жарық
5.3 Дыбыс
5.4.Жылу

Оқу мақсаты
2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу
2.5.3.1 Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.5.4.1 Түрлі денелердің температурасын өлшеу

Бағалау критерийі
Білім алушы
* Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді анықтайды
* Дыбыс көздерін дыбыс қаттылығына қарай жіктейді
* Термометрдің түрлерін ажыратады және көрсеткіші бойынша температураны анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты
15 минут

1-тапсырма
Өзінен жарық өткізетін заттардың атауы жазылған сөздерді қоршап сыз.

* қарбыз
* өрік шырыны құйылған стақан
* терезенің әйнегі
* портфель

* ермексаздан жасалған ойыншықтар
* бос шыны құмыра
* пластикалық қалта
* киім шкафы

2-тапсырма
Суреттерге қара. Бәсең дыбыс көзін бейнелейтін суретті белгіле ().

* Қатты шығатын дыбысқа мысал келтір: ________________________________
* Бәсең шығатын дыбысқа мысал келтір: _________________________________

3-тапсырма
Суретке мұқият қара. Әр термометрдің көрсеткішін жаз.

1
1
2
2

2) Суретте қандай термометрлер бейнеленген? Нөмірін жаз.

* Ауа температурасын өлшеуге арналған термометр - № _________
* Адам денесінің температурасын өлшеуге арналған термометр - №_________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл

Білім алушы

Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді анықтайды

1
өзінен жарық өткізетін денелерді анықтайды:
- бірінші денені;
- екінші денені;
- үшінші денені;

1
1
1
Дыбыс көздерін дыбыс қаттылығына қарай жіктейді

2
бәсең дыбыс көзін анықтайды;
1

қатты шығатын дыбысқа мысал келтіреді;
1

бәсең шығатын дыбысқа мысал келтіреді.
1
Термометрдің түрлерін ажыратады және көрсеткіші бойынша температураны анықтайды

3

термометрдегі температураның көрсеткішін анықтайды:
1-термометр бойынша
2-термометр бойынша

1
1

oo ауа температурасын өлшейтін термометрді анықтайды;
1

oo адам денесінің температурасын өлшейтін термометрді анықтайды.
1
Барлығы
10

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні_____________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді анықтайды

1
Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді ажыратуда қиналады.
Жарықты өткізетін / өткізбейтін денелерді анықтауда қателеседі.
Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді дұрыс ажыратады.
Дыбыс көздерін дыбыс қаттылығына қарай жіктейді

2

Дауыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін анықтауда қиналады.

Бәсең дыбыс көздерін
анықтауда/ қатты шығатын /бәсең шығатын дыбыстарға мысал келтіруде қателеседі.

Дыбыс көздерін дауыс қаттылығы бойынша дұрыс ажыратады.
Термометрдің түрлерін ажыратады және көрсеткіші бойынша температураны анықтайды

3
Термометрлердің түрлерін ажыратуда және көрсеткіші бойынша температураны анықтауда қиналады.
Термометрлердің түрлерін ажыратуда / көрсеткіші бойынша температураны анықтауда қателіктер жібереді.

Термометрлердің түрлерін ажыратады және көрсеткіші бойынша температураны дұрыс анықтайды.

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы , (1 - 4-сыныптар)

3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық
жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларға білім алушы сөздер немесе сөйлемдер
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім
алушыдан тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін
4 тапсырмадан тұрады.



Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырманың сипаттамасы
Тапсырма саны
Жалпы балл

1
Табиғат физикасы
5.2 Жарық
2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.
1
1

5.6 Магниттілік

2.5.6.1Магниттерді қолдану аясын сипаттау
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
1
5

5.3 Дыбыс
2.5.3.1 Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар және ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.
1
6

5.4.Жылу
2.5.4.1 Түрлі денелердің температурасын өлшеу
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.

1
3

Барлығы
4
15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

<<Жаратылыстану>> пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Қандай денелер жарықты жақсы өткізеді?

А) мөлдір емес
В) мөлдір денелер
С) жартылай мөлдір
D) ақ түсті денелер
[1]
2.Суретке қара. Тапсырмаларды орында.

1) Магнитті қолдануды бейнелейтін суреттердің нөмірлерін қоршап сыз.

1
1

2
2
3
3
4
4

[2]
2) Магнитті қайда қолдануға болады? Екі мысал келтір.
* _________________________________________________________________
* _________________________________________________________________
[2]
3) Жоғалған инені магниттің көмегімен тауып алуға бола ма? Неліктен?
_________________________________________________________________
[1]

2. Берілген дыбыс көздерінің қандай дыбыс шығаратынын анықтап, белгіле: Қ (қатты),
Б (бәсең)

Газет беттерін парақтау

Жанкүйерлердің айқайы

Жапырақтың сыбдыры

Мотоциклдің дауысы

[4]
2) Қатты және бәсең шығатын дыбыс көздеріне мысал келтір.
1) Қатты дыбыс: _________________________________________________________
2) Бәсең дыбыс: _________________________________________________________
[2]

4. Суретке сәйкес температураны анықта және байланыстырып сыз.

+100°С +40°С -29°С

[3]

Балл қою кестесі

Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
В)
1

2
№1
1

№4
1

Магнит медицинада қолданылады
1
Сұрақтың мазмұнына сәйкес баламалы дұрыс жауаптар қабылданады.

Магнитті құрылыста/темір жолда қолданады
1

Иә, себебі, магнит темірді өзіне қарай тартады.
1

3
1.Стадиондағы жанкүйерлердің айқайы - Қ;
2. Мотоциклдің дауысы- Қ;
1

1

1. Газет беттерін парақтау-Б
2. Жапырақтың сыбдыры-Б
1

1

Білім алушының ықтимал жауабы:
Ұшақтың гүрілі/балғаның дауысы
1
Сұрақтың мазмұнына сәйкес баламалы дұрыс жауаптар қабылданады.

Сағаттың тықылы/ бұлақтың сылдыры
1

4

3

Әр дұрыс сәйкестікке 1балл қойылады.

Барлығы
15

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

Ұқсас жұмыстар
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Жиынтық бағалаудың құрылымы
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Санның натурал сандар
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Ғаламтор қазақ тілінде
Мемлекет және құқық
Пәндер