Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жиілік полигоны

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Статистика элементтері
Мектеп: <<Ақкемер орта мектебі>> ММ
Мұғалімнің аты - жөні: Матаев А.Б.
Күні:
Сынып: 7 <<а>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Жиілік полигоны
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.3.6 - таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде көрсету;
7.3.3.7 - кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау;
Сабақтың түрі
Жаңа сабақ
Сабақ мақсаттары
Оқушылар жиілік полигонын салатын болады

Бағалау критерийлері
Білім алушы берілген мақсатқа жетеді, егер:
oo Таңдама нәтижесін жиілік полигоны түрінде көрсете алса;
oo Кесте немесе жиіліктер полигоны түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдай білсе;
Тілдікмақсаттар
Оқытудың тілдік мақсаттары:
Оқушылар:
-абсолютті және салыстырмалы жиіліктерді анықтау жолдарын талқылайды және түсініктеме береді;
- жиілік кестесі, жиілік полигоны түрінде берілген жиналған мәліметтерді барлық сыныпқа презентациялайды және берілгендерді жинақтау, жөндеу бойынша ұсыныс жасайды
Пәндік лексика және терминология:
oo таңдама;
oo жиілік;
oo абсолютті жиілік;
oo салыстырмалы жиілік;
oo жиілік кестесі;
oo салыстырмалы жиілік кестесі;
oo берілгендерді жинақтау;
oo жиілік полигоны.

Жазуға /диалогқа қажетті сөзтіркес:
oo мәліметтердібөлу кестесін құрастыру;
oo жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;
oo салыстырмалы жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;
oo абсолютті жиілікті есептеу үшін, ... санау қажет;
салыстырмалы жиілікті есептеу үшін, ... санына ...бөлу қажет
Құндылықтарды дарыту
Оқи білу, өздік мәлімет жинақтау, жағдайды талдау, жаңа жағдайға бейімделу, проблеманы қою және оны шешу, өз жұмысына және өз тобының сапалы нәтижесіне жауап беру, өз уықытын ұйымдастыра білу, сабақтағы ұсыныстарға және көпмәдениеттілікке құрмет көрсету
Құндылықтардыдарыту сабақтағыіс-әрекеттердіңбарлық кезендері барысында енгізіледі.
Бастапқы білім
Сандық қатардың ауытқу өзгерісін, модасын, медиана және ариметикалық ортасын табу. Диаграммаларды салу және оқу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
(10-минут)

<<Өзі туралы кластер>> тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Сабақтың ортасы

(20 - минут)

Жаңа сабақ:
Анықтама: Буындары абсциссалары түрлі варианталар, ординаталары осы варианталардың абсолюттік жиілігі болатын нүктелерді қосатын сынық сызық абсолюттік жиіліктің полигоны деп аталады.

Абсолюттік жиіліктің полигонын салу алгоритмі:
oo осінде варианталарын көрсету;
oo осінде жиілігін көрсету;
oo Координаталары болатын нүктелерді салу;
oo Нүктелерді кесінділермен қосу.

Анықтама: Буындары абсциссалары әр түрлі варианталар,ординаталары осы варианталардың салыстырмалы жиілігі болатын нүктелерді қосатын сынық сызық салыстырмалы жиіліктің полигоны деп аталады.

Салыстырмалы жиіліктің полигонын салу алгоритмі:
oo осінде варианталарын көрсету;
oo осінде жиілігін көрсету;
oo Координаталары болатын нүктелерді салу;
oo Нүктелерді кесінділермен қосу.

EXCEL - дегі жиілік полигоны
<> бағдарламасында жиілік кестесін құрайық. Кестеде екі баған бөлеміз: қатар мәні (Ох осіне салады) және салыстырмалы жиілік (Оу осіне салады). Енді түймені басып, арнайы модуль Мастер диаграммды шақырайық.
Ол бізден 4сұраққа жауап беруімізді сүрайды:
1. Графиктің түрін анықтау (мәндері кесінділермен қосылған, нүктелі диаграмма);
2. Бастапқы деректерді көрсету (қазірдің өзінде іріктеліп алынды, оның: X - мәні, Y - жиілігі);
3. Рәсімдеудің қосымша параметірлерін беру (көрсетпеуге де болады );
4. Диаграмманы орналастыру орнын көрсету (әдепкі бойынша - осы бетте).
Жиілік полигоны дайын. Оқушылар басқа топтарға өз жұмыстарын көрсетеді, бір-бірін бағалау жүргізіледі.
Бағалау критерийлері:Excel бағдарламасында жиілік полигонын салады.
Дескрипторлар:
1. <> бағдарламасында жиілік кестесін құрайды.
2. Мастер диаграммында график түрін анықтайды.
3. Мастер диаграммында бастапқы деректерді көрсетеді.
4. Мастер диаграммында жиілік полигонын салуды аяқтайды.
Тапсырмалар:
№ 1.
Әр түсті ойыншықтар жиынтығының 1-суретте берілген абсолюттік жиілігі полигонын қолданып,

1) ойыншықтардың жалпы санын;
2) әр түстегі ойыншықтардың салыстырмалы жиілігін;
3) ойыншықтардың бір түсі екінші түстен қанша артық (кем) екенін табыңдар.
№ 2.
Үш ойын кубигінің 50 тәжірибе жасаңдар. Нәтижелерін MS Excel - де жазып, әр тәжірибедегі ұпайлар қосындысының мәнін табыңдар. Вариациялық қатарды жазып, оның жиілік кестесін құрастырыңдар. Кестені қолданып, қосындының мәні 5; 10; 15 болу жиілігін табыңдар.
№ 3.
Бақылау жұмысында оқушыларға 8 тапсырмадан тұратын тест берілді. 48 оқушының дұрыс жауаптарының саны 1 - кестесінде көрсетілген.
1 - кесте
Дұрыс жауаптары
0
1
2
3
4
5
6
7
8
Абсолюттік жиілік
0
0
0
1
5
14
16
6
6
Салыстырмалы жиілік

1) Белгісіз абсолюттік жиілікті табыңдар.
2) Әр дұрыс жауаптың салыстырмалы жиілігін табыңдар және кестені толтырыңдар.
3) Абсолюттік және салыстырмалы жиіліктердің полигонын салыңдар.

Қалыптастырушы бағалау:
Математика пәнінен тест жазған 30 оқушының дұрысс жауаптарының саны төменде берілген:
20
19
12
13
16
17
15
14
16
14
15
19
20
20
15
13
19
14
18
17
12
14
12
17
18
17
20
17
16
17

а) мәліметтердің жалпы қатарын құрыңыз;
ә) абсолютті және салыстырмалы жиіліктер кестесін толтырыңыз;
б) жиіліктер полигонын тұрғызыңыз.
Дескриптор: Білім алушы:
oo деректердің жалпы қатарын құрады;
oo жиіліктер кестесін құрады;
oo осьтерін белгілейді;
oo таңдама нәтижелерін жиіліктер полигоны түрінде көрсетеді;
oo орындалған тапсырманың нәтижесін түсіндіреді.
Microsoft Excel бағдарламасы
Сабақтың соңы

10-минут
Үй тапсырмасы: № 4
Рефлексия:
-Бүгінгі сабақ қалай өтті?
- Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?
- Мақсатымызға жеттікпе?
Кері байланыс:
1.Мен сабақтың тақырыбын ____________ түсіндім, оны ______________ орындай аламын.
2. Мен __________________ түсінбедім,
маған ең қиыны _________________ болды.
Бағалау:

Үлестірме қағаздар
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Стандартты ауытқу
Семей полигоны
Айнымалы ток жөнінде ұғыт
Жер - Ана жыламасын
Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік-демографиялық үрдістер (1946-1991)
Семей ядролық полигоны аумағы
Период тобына
Полигонның үні мәңгі өшсін!
Механикалық тербелістер.Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар
Атом сынақ полигонының зияны
Пәндер