Жиілік полигоны

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Статистика элементтері

Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» ММ

Мұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Күні:
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.: Сынып: 7 «а»
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Қатысқандар саны:
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.: Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Сабақ тақырыбы
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.: Жиілік полигоны
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.:

7. 3. 3. 6 - таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде көрсету;

7. 3. 3. 7 - кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Сабақтың түрі
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.: Жаңа сабақ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Сабақ мақсаттары
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.: Оқушылар жиілік полигонын салатын болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Бағалау критерийлері
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.:

Білім алушы берілген мақсатқа жетеді, егер:

  • Таңдама нәтижесін жиілік полигоны түрінде көрсете алса;
  • Кесте немесе жиіліктер полигоны түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдай білсе;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Тілдікмақсаттар
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.:

Оқытудың тілдік мақсаттары:

Оқушылар:

-абсолютті және салыстырмалы жиіліктерді анықтау жолдарын талқылайды және түсініктеме береді;

- жиілік кестесі, жиілік полигоны түрінде берілген жиналған мәліметтерді барлық сыныпқа презентациялайды және берілгендерді жинақтау, жөндеу бойынша ұсыныс жасайды

Пәндік лексика және терминология:

  • таңдама;
  • жиілік;
  • абсолютті жиілік;
  • салыстырмалы жиілік;
  • жиілік кестесі;
  • салыстырмалы жиілік кестесі;
  • берілгендерді жинақтау;
  • жиілік полигоны.

Жазуға /диалогқа қажетті сөзтіркес:

  • мәліметтердібөлу кестесін құрастыру;
  • жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;
  • салыстырмалы жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;
  • абсолютті жиілікті есептеу үшін, . . . санау қажет;

салыстырмалы жиілікті есептеу үшін, . . . санына . . . бөлу қажет

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.:

Оқи білу, өздік мәлімет жинақтау, жағдайды талдау, жаңа жағдайға бейімделу, проблеманы қою және оны шешу, өз жұмысына және өз тобының сапалы нәтижесіне жауап беру, өз уықытын ұйымдастыра білу, сабақтағы ұсыныстарға және көпмәдениеттілікке құрмет көрсету

Құндылықтардыдарыту сабақтағыіс-әрекеттердіңбарлық кезендері барысында енгізіледі.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Статистика элементтері: Бастапқы білім
Мектеп: «Ақкемер орта мектебі» МММұғалімнің аты - жөні: Матаев А. Б.: Сандық қатардың ауытқу өзгерісін, модасын, медиана және ариметикалық ортасын табу. Диаграммаларды салу және оқу.
Сабақ барысы
Сабақ барысы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақ барысы:

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

(10-минут)

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т. б

Сабақ барысы:

Сабақтың ортасы

(20 - минут)

Жаңа сабақ:

Анықтама: Буындары абсциссалары түрлі варианталар, ординаталары осы варианталардың абсолюттік жиілігі болатын нүктелерді қосатын сынық сызық абсолюттік жиіліктің полигоны деп аталады.

Абсолюттік жиіліктің полигонын салу алгоритмі:

  • осіндеварианталарын көрсету;
  • осіндежиілігін көрсету;
  • Координаталарыболатын нүктелерді салу;
  • Нүктелерді кесінділермен қосу.

Анықтама: Буындары абсциссалары әр түрлі варианталар, ординаталары осы варианталардың салыстырмалы жиілігі болатын нүктелерді қосатын сынық сызық салыстырмалы жиіліктің полигоны деп аталады.

Салыстырмалы жиіліктің полигонын салу алгоритмі:

  • осіндеварианталарын көрсету;
  • осіндежиілігін көрсету;
  • Координаталарыболатын нүктелерді салу;
  • Нүктелерді кесінділермен қосу.

EXCEL - дегі жиілік полигоны

«MicrosoftExcel» бағдарламасында жиілік кестесін құрайық. Кестеде екі баған бөлеміз: қатар мәні (Ох осіне салады) және салыстырмалы жиілік (Оу осіне салады) . Енді http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/7e99d58b-3192-11dd-bd11-0800200c9a66/btGraph.gif түймені басып, арнайы модуль Мастер диаграммды шақырайық .

Ол бізден 4сұраққа жауап беруімізді сүрайды:

  1. Графиктің түрін анықтау (мәндері кесінділермен қосылған, нүктелі диаграмма) ;
  2. Бастапқы деректерді көрсету (қазірдің өзінде іріктеліп алынды, оның: X - мәні, Y - жиілігі) ;
  3. Рәсімдеудің қосымша параметірлерін беру (көрсетпеуге де болады ) ;
  4. Диаграмманы орналастыру орнын көрсету (әдепкі бойынша-осы бетте) .

Жиілік полигоны дайын. Оқушылар басқа топтарға өз жұмыстарын көрсетеді, бір-бірін бағалау жүргізіледі.

Бағалау критерийлері: Excel бағдарламасында жиілік полигонын салады.

Дескрипторлар:

  1. «MicrosoftExcel» бағдарламасында жиілік кестесін құрайды.
  2. Мастер диаграммында график түрін анықтайды.
  3. Мастер диаграммында бастапқы деректерді көрсетеді.
  4. Мастер диаграммында жиілік полигонын салуды аяқтайды.

Тапсырмалар:

№ 1.

Әр түсті ойыншықтар жиынтығының 1-суретте берілген абсолюттік жиілігі полигонын қолданып,

1) ойыншықтардың жалпы санын;

2) әр түстегі ойыншықтардың салыстырмалы жиілігін;

3) ойыншықтардың бір түсі екінші түстен қанша артық (кем) екенін табыңдар.

№ 2.

Үш ойын кубигінің 50 тәжірибе жасаңдар. Нәтижелерін MS Excel - де жазып, әр тәжірибедегі ұпайлар қосындысының мәнін табыңдар. Вариациялық қатарды жазып, оның жиілік кестесін құрастырыңдар. Кестені қолданып, қосындының мәні 5; 10; 15 болу жиілігін табыңдар.

№ 3.

Бақылау жұмысында оқушыларға 8 тапсырмадан тұратын тест берілді. 48 оқушының дұрыс жауаптарының саны 1 - кестесінде көрсетілген.

1 - кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

1) Белгісіз абсолюттік жиілікті табыңдар.

2) Әр дұрыс жауаптың салыстырмалы жиілігін табыңдар және кестені толтырыңдар.

3) Абсолюттік және салыстырмалы жиіліктердің полигонын салыңдар.

Қалыптастырушы бағалау:

Математика пәнінен тест жазған 30 оқушының дұрысс жауаптарының саны төменде берілген:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

а) мәліметтердің жалпы қатарын құрыңыз;

ә) абсолютті және салыстырмалы жиіліктер кестесін толтырыңыз;

б) жиіліктер полигонын тұрғызыңыз.

Дескриптор: Білім алушы:

  • деректердің жалпы қатарын құрады;
  • жиіліктер кестесін құрады;
  • осьтерін белгілейді;
  • таңдама нәтижелерін жиіліктер полигоны түрінде көрсетеді;
  • орындалған

Ұқсас жұмыстар
Стандартты ауытқу
Семей полигоны
Айнымалы ток жөнінде ұғыт
Жер - Ана жыламасын
Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік-демографиялық үрдістер (1946-1991)
Семей ядролық полигоны аумағы
Период тобына
Полигонның үні мәңгі өшсін!
Механикалық тербелістер.Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар
Атом сынақ полигонының зияны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz