Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі

МАЗМҰНЫ

Кіріспе..............................................................................................................2
I-Тарау Қазақ халқының ұлттық тағамдары..............................................3
I.I Қонақжайлылыққа негізделген ұлттық астар...........................................4
I.II Еттен дайындалатын ұлттық тағамдар...................................................................................................................5

II-Тарау Әлем халықтарының асты дайындау технологиясы..............................................................................................................6
II.I....................................................................................................................10
II.II..............................................................................................................14
Қорытынды....................................................................................................15
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі................................................................16

Кіріспе

Курстық жұмысының өзектілігі:Көркем еңбек сабағында жеті модульді қолдану,тиімділігің көрсету,ерекшеліктерің анықтау.
Курстық жұмысының мақсаты:Көркем еңбек пәніңдегі деңгейлі жеті модуль сабақ жоспарын құру.
Зерттеу нысаны:Деңгейлі бағдарлама жеті модульде сабақ жоспарын құру.
Зерттеу пәні: Көркем еңбек
Зерттеудің ғылыми болжамы:Егер көркем еңбек сабағында жеті модульді қолдану барысында оқушыларды сыни тұрғыдан ойлай білуге,шығармашылығын арттыруға,пәнге деген қызығушылығын жетілдіруге,дарынды тұлға ретінде қалыптастыруға бағытталады.
Зерттеудің міндеттері:Сыни тұрғыдан ойлау, талантты дарынды балаларды анықтау және жас ерекшеліктеріне қарай оқыту.
Курстық жұмысының ғылыми-теориялық негіздер:Жеті модульоқушылардың білім алу үдерісін түсінуі, нені оқу керектігін үйренуі, өзін - өзі реттеуі, оқу нәтижелерін бағалауды игеруі.Жеті модуль оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек көздерінен, мұғалiмнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен өзара әрекеттесуі жағдайында жүзеге асады деген тұжырымға негізделеді. Осы бағдарлама құзырлы мұғалімнің алдына оқушының жан дүниесін жақсы түсіне білy жөнiнде нақты міндеттеме қойып отыр. Мұндай тәсіл бұл үдеріске оқушының өзінің де қатысуын талап етеді. Осылайша, оқушыда өзінің оқуы үшін жауапты болады. Пәнді сапалы оқытуда Шульманның пікірінше, <<үш iлімнiң>> негізінде оқытy ұсынылады. (Шyльман, 2007)
Курстық жұмысының практикалық базасы:Ш.Уалиханов атындағы орта мектептегі педаогикалық практикадан алынған тәжірибе.Интернет ресурстары. Зерттеу әдістері:Әдістемелік,ғылыми,әдебиеттерді талдау.
Зерттеудің ғылыми жаңашылдығы:Тақырыпты зерттеу барысында басқа ғылымдармен және пәнаралық байланысы анықталды.
Зерттеудің практикалық маңыздылығы:Болашақта оқушыладың пәнге деген қызығушылығын арттыру,шығармашылық қабілеттерің ояту және курстық жұмыс жазу барысындағы зерттеулерді пайдалану.

I-Тарау Көркем еңбек сабағында Жеті модульді қолдану

Жеті модуль оқытудағы әдіс-тәсілдер.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2.Сыни тұрғыдан ойларға үйрету.
3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4.Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Жалпы жеті модульді барлық пәндерге қолданылады.Соның ішінде көркем еңбек пәніңде де қолдануға болады.
Мысалы оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді көркем еңбек сабағында топтық жұмыс,сұрақ қою,тест,дебат сияқты әдіс тәсілдер арқылы қолданылады.Сабақ барысында әр топқа бағалау парақтарын тарату арқылы әр топ өздерін бағалайды бұл оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау әдіс тәсілі.Сол сияқты сыни тұрғыдан ойлау,жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,АКТ пайдалану,оқытудағы басқару және көшбасшылығын анықтау сияқты әдіс-тәсілдерді қолдануға болады [3].

I.I. Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі.

Жеті модульдің тиімділігі оқушыларды сыни тұрғыдан ойлай білуге,шығармашылығын арттыруға,пәнге деген қызығушылығын жетілдіруге,дарынды тұлға ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Осы жеті модульгеғылыми зерттеулерге сүйеніп, тиімді тұстарына тоқталсам, сабақты үнемі қызықты өткізу,сабақтан жақсы әсер алу бұл осы жеті модульге байланысты екен.Оқушылар оқуда жаңа әдіс тәсілдерді пайдаланып,өз ой пікірлерін жеткізу алатыңдығы қуантады.Әр модульдегі оқыту тәсілдері топпен әнгімелесу,постірді қорғау,логикалық сұрақ жауаптар жүзеге асырылады.Топпен жұмыс істеу барысында көшбасшылықты үйреніп,дарынды оқушылар айқындала бастайды.Бұл әдіс тәсілдермен жеке тұлғаға бағыттау,өзің-өзі тану,өзіндік пікірің жан-жақты дамытқан оқушы қалыптасады.Әр тәсілдердің өзіндік ерекшеліктері бар.Сонымен жеті модуль туралы тиімділігіне қысқаша тоқталайық [5].
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер диалогтық оқыту тәсіліде тиімділігін көрсетеді.Ол оқушылардың өзара білім алмасуға жағдай туғызады.Бұл тәсілде мұғалімдер оқушылардың оқу ептігін дамытуға назар аударады.Осы мақсатта мұғалім өз жоспарын құру арқылы,жаңа әдіс тәсілдерді пайдаланып оқушылардың оқу үдерісіне белсене қатысуына себепші болады.Диалог арқылы оқыту топтық әнгімелесу,сұрақ қою,дебат сияқты әдіс тәсілдерді пайдалану.
2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.Сыни тұрғыдан ойлау тиімділігі оқушылардың кез келген мәселені талқылаудың,басқалардың идеяларын ой елегінен өткізіп,сыни тұрғыдан қарау.Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға,баламалы,шешімдерді қабылдауға,ойлау және іс әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді енгізге дайын болу,қоғамдық әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді.
Сыни тұрғыдан ойлауға тиімділігі бақылаудың тәжірибенің нәтижесіңде алынған ақпаратты ойлауға,бағалауға,талдауға бағытталған.
3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.Оқуды бағалаутиімділігіоқудың өз нәтижесіне жеткенін анықтайтын бағалау түрі.Оқуды бағалау оқушының қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады. Бағалау - одан арғы, білім алу туралы нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин деп нұсқаулықта көрсеткен. Бағалау оқыту мен білім берудің ажырамас бөлігі екенін білеміз.
4.Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық (АКТ) технологияларды пайдалану.Оқытуда АКТ пайдалану тиімділігі қоғамдағы өзгерісті танып білуге және оларды тез қабылдаға мол мүмкіндік береді. Жоспарланған сабақты тиімді өткізуге көмектеседі, оқушының ой өрісінің дамуына, зерттеулік жұмыстар жүргізуіне ықпал етеді.
5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.Оқушылардың таланты және дарындылығы сабақтың барысында анықталады.Дарынды балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудағы басты міндет - балалардың қабілеттері мен таланттарын жан - жақты аша түсу үшін дарындылықтың ерекшеліктерін анықтау болып табылады.
6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытудің тиімділігі бұл әр түрлі жастағы оқушылардың өзгерісті қалай қабылдайтынын анықтау.Яғни әр түрлі тапсырмалар,тақырыптар әдіс тәсілдер арқылы жас ерекшелігіне қарай іріктеліп отырады.
7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.Оқытудағы басқару және көшбасшылық тиімділігі оқушылардын өзіндік өмірлік ұстанымын таңдай білу,көшбасшылыққа үйретеді.[7]

I.IIКөркем еңбек сабақтарында жеті модульмен оқыту ерекшелігі.

Көркем еңбек сабағында жеті модульмен оқыту ерекшелігі әр түрлі әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушыларды жұппен,топпен жұмыс жасауға деген белсенділігі,қызығушылықтарын ояту.
Бағдарламаның жеті модульдеріне қысқаша тоқталсам, сыни тұрғыдан ойлау - бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты, ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім екенін білеміз. Ол оқушылардың ойлана білуіне, өз оқуына таңдау жасау, басқалардың идеяларына күмәнмен қарау қабілеті ретінде түсіндіріледі. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі оқушының ойын дамытуға көп көмегін тигізеді. Сын тұрғысынан ойлауға дамыту модулінде мен келесідей: <<Қос жазба күнделігі>>, <>, <<Автор орындығы>>, <<Блум түймедағы>>, <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Жіңішке - жуан сұрақтар>>, <<Білемін. Білдім. Білгім келеді>>, <<Венн диаграммасы>>, <<Ашық хат>> және т. б. әдіс - тәсілдерді қолдануға болады [1].

Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Мектепті дамыту жоспары
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі бойынша диологтік оқытудың тиімділігі туралы рефлексивтік есеп
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Шығармашылық жұмыс
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудағы 7 модульдің тиімділігі
Экономикалық білім беруде жаңа технологияның тиімділігі
Мұғалім тек қана бағдар беруші
Білім беруде кембридж тәсілдерін қолданудың тиімділігі
Пәндер