Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Электромагниттік толқындар

№ 49 сабақ жоспары

Мақтаарал аграрлық колледжі
Пән: Физика
Бөлімі: Электромагниттік толқындар
Сабақ тақырыбы: Радиобайланыс принципы. Радиотолқындардың таралуы.
Сабақ түрі: аралас
Күні:
Оқытушының аты-жөні: Джолдасбекова С.
Топ: Эл-21-1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
нәтижелері:
Радиобайланыстың негізгі принциптерін, радиотелефондық қалай жүзеге асатынын , радиотолқындардың түрлері, таралуы және радиолокация әдістерін білу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Радиобайланыстың негізгі принциптерін, радиотелефондық қалай жүзеге асатынын, радиотолқындардың түрлері және олардың таралуын, радиолокация әдістерін игерту
Дамытушылық: оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту
Тәрбиелік: Бірін-бірінің сөзін бөлмей тыңдауға, бір-біріне көмектесуге баулу
Бағалау критерийлері
Радиобайланыстың негізгі принциптерін, радиотелефондық қалай жүзеге асатынын, радиотолқындардың түрлері, таралуы және радиолокация әдістерін білу
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну
Тілдік мақсат:
Оқушылар тақырып бойынша негізгі терминдерді білетін болады.
Құндылықтарға баулу
Бірін-бірінің сөзін бөлмей тыңдауға, бір-біріне көмектесуге баулу
Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
Сұрақ - жауап, жұптық жұмыс
Ресурстар:
Таратпа материалдар, оқулық
Пәнаралық байланыс:
физика
Сабақ кезеңдері
уақыты
Сабақтың барысы

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақ басы
Ұйымдастыру
5 минут.

25 минут.
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу.
Сабақтың тақырыбын айтып, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтау.
- Оқушылар сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылайды.
Үй жұмысын сұрау.
1.Ашық вибратор қандай қызмет атқарады?
2. Герц тәжірибелері мәні неде?
3. Электромагниттік толқындардың шағылуына мысал келтір
4. Электромагниттік толқындардың сынуы
5. Электромагниттік толқындардың жұтылуы
6. Электромагниттік толқындардың поляризациясы дегеніміз не?
7. Электромагниттік толқындардың интерференциясы
8. Электромагниттік толқындардың дифракциясы
9. Неліктен жабық тербелмелі контур электромагниттік толқындарды шығарып тарата алмайды?
10. Не себепті ашық вибраторда электромагниттік тербеліс кезінде толқын шығарылады?
11. Толқындардың интерференциясы дегеніміз не?
12. Қандай шарт орындалғанда электромагниттік толқындардың дифракция құбылысы айқын байқалады?

Таратпа материал
Сабақ ортасы

30 минут.

10 минут.
Жаңа материалды түсіндіру
1. Радиобайланыстың түрлері
2. Радионы ойлап табу
3. Радиотелефондық байланыс
4. Модуляция және демодуляция
5. Радиотолқындар және олардың таралуы
6. Радиолокация
Жаңа материалды бекіту
1. Радиобайланыстың негізгі принциптері қандай?
2. Радионы кім ойлап тапты?
3. Радиотелефондық байланыс деп қандай байланыс түрін айтамыз?
4. Модуляция дегеніміз не?
5. Радиоқабылдағыштағы антена не үшін қажет?
6. Радиолокация дегеніміз не?
7. Радиолокацияның қолданылуы?

Таратпа материал

Сабақтың
Соңы
8 минут
VІ. Сабақ соңында оқушылармен рефлексия жүргізу:
Сабақты қорытындылау Оқушылар сабақ соңында өз ой толғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша <<Аяқталмаған сөйлемдер>> бойынша рефлексия жасайды: Бүгінгі сабақта мен: ................................................. үйрендім. Бұған дейін мен: ...................................................... білуші едім. Бүгінгі тақырып бойынша: .............................. түсініксіз болды.

Үйге тапсырма.
2 минут
Үйге тапсырма: § 24 - 26 135-142, 143-148 беттер. С. Тұяқбаев, Ш.Б.Насохова Физика 11 сынып І бөлім
Физика 11 - сынып, 1-бөлім 135-148 беттер

Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін, материалды меңгергенін
тексеруді қалай жоспарлайыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:
Қорытынды тәсілін қолданамын.
- Барлық оқушыларға бағытталған
нұсқау бере отырып,олардың
әрқайсысының өздерінің не
күтетіндігіне көз жеткіземін
- оқушылардың білімін саралауды
ұйымдастырамын
Сабақ барысында оқушыларды бағалауда
ынталандыру әдісін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.
Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптар-ды сақтайды;Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;
Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады.
Рефлекция
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Жалпы бағалау: 1.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Электромагниттiк өріс. Құйынды электр өрісі. Электромагниттiк толқындар
Тербеліс периодын анықта
Оқушы әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Тербелістер мен толқындар
Электромагниттiк толқындар энергиясы. электромагниттiк толқындардың қасиеттерi. радиотелефон және теледидар байланыс принципі
Физика практика-сараман
10-11 сыныптарға арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Радиобайланыс принциптері
Тербелістің ортада таралу процесі
Электромагниттік толқындардың ағзаға тигізер әсері
Пәндер