Тақырыпты оқыту міндеттері

Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесі
Күні:
Топ:
Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқыту
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
1. 100, 1000 көлеміндегі сандардың нөмірленуін оқытудың міндеттерін біледі;
2. Қолданылатын көрнекіліктерді біледі, жасай алады;
3. 100, 1000 көлеміндегі сандардың нөмірленуін оқытудың әдістемесін біледі;
4. 1-2 сынып оқулықтарымен жұмыс жасай алады.
Сабақтың басы
3 мин
5 мин
І. Амандасу.
Кезекші мәліметімен танысу, журналға белгі соғу.
ІІ. «Өзіме тілек» әдісі. Түрлі-түсті стикерлерге білім алушы өзіне тілек жазып, ұшақ жасап, басқа білім алушыға ұшыру арқылы сол білім алушыға тілегін тілейді.
ІІІ. «1 минут» әдісі.
Тапсырма: Әр білім алушыға жеке тақырып беріледі. Сол бойынша бір минут әңгіме құрау керек.
Бағалау критерийі:
- Айтылған ойдың байланысы;
- Құрмалас сөйлем болуы.
Айтылым, тыңдалым дағдысы дамиды.
«Жұдырық» арқылы бағалау.
Сұрақтар:
- Қарапайым түсініктер ұғымы
- Он көлеміндегі сандар
- Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері
- Бастауыш сыныпта математика пәнінің мазмұны
Сабақтың ортасы
20 мин
5 мин
7 мин
40 мин
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
100 көлеміндегі сандар 1-2 сыныпта оқылады, 1-сыныпта толық ондықтар, жүз, ал 2-сыныпта екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға үйренеді.
Тақырыптың міндеттері:
- Оқушылардың жаңа есептеу бірлігі - ондықпен таныстыру;
- Натурал сан ұғымымен таныстыру, 10 бірлік - 1 ондық құрайтынын меңгерту;
- Толық ондықтар қатарымен және оларға 10-ды қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру;
- Екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға үйрету; 100 санын жазуға үйрету; 100 көлеміндегі ең кіші, ең үлкен санды анықтауға үйрету;
- Сан мен цифр арасындағы айырмашылықты меңгерту, цифрдың орындық мәні;
- Нумерациялау негізінде 2 таңбалы сандарды қосу, азайту біліктерін қалыптастыру;
- Шама тақырыбын нөмірлеу тақырыбымен байланыстырып қарастыру. М: 1м = 10 дм = 100 см. 100 бірлік = 10 ондық = 1 жүздік.
Қолданылатын көрнекіліктер:
- Жеке (10) таяқша және он-оннан буылған таяқшалар;
- Абак (Ондық. Бірлік) ;
- Кеспе цифрлар, 2 таңбалы сандар жазылған топшамалар.
«Жүздік» тақырыбында: оқушылар жаңа санау бірлігі - ондықпен және санау жүйесінің ең маңызды ұғымы - разряд ұғымымен танысады; ауызша және жазбаша нөмірлеудің негізін құрайтын екі таңбалы сандардың жасалу, оқылу, жазылу принциптері, сондай - ақ оларды салыстыру қарастырылады.
Бұл тақырыпты оқытудың негізгі нәтижесі ретінде: 100-ге дейін санауды, сандарды оқуды, жазуды және толық ондықтармен санауды үйренуді; разряд, разрядтық сандардың қосындысы: бір таңбалы, екі таңбалы сан; бірлік, ондық терминдерін игеруді атауға болады. Мұнда алдымен 10 көлеміндегі сандарды қайталай отырып, жекелеген бірліктерден ондық құралып, толық ондықтармен санайды, яғни 10 бірлік - ондық.
Шыбықтарды он-оннан санай отырып, бума жасалады, яғни он бірлік, бір ондық құрайтынын көрсеткеннен кейін, 11-ден 100-ге дейінгі сандардың ондықтар мен бірліктерден құралатыны көрсетіледі.
Мысалы:
- Санағанда 9-дан кейінгі санды ата. Оны қалай табуға болады?
Кейінгі сан алдыңғы санға бірді қосқанда немесе алдыңғы сан келесі саннан бірді азайтқанда шығатынын қайталап, көрнекілік арқылы көрсету керек.
- 9-ға бірді қосқанда 10 шығады.
- 10 шыбықтан бір бума жасайды, демек 10 бірлік 1 ондық құрайды.
- 10-нан кейінгі санды шығарып ал.
10 және 1, 1 ондық 1 бірлік немесе он бір, әрі қарата шыбықтарды қосу арқылы 1 ондық және 2 бірлік, 10 және 2 немесе 12 және т. б. сандарды шығарып алуға болады. Әрі қарата разрядтық кестені пайдаланып, зат-сан цифр арасындағы байланысты ескеріп, сәйкестендіру арқылы 100-ге дейінгі сандарды құрылуы, оқылуы, жазылуы көрсетіледі.
1000 көлеміндегі сандар
Тақырыпты оқыту міндеттері:
- Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі - жүздікпен таныстыру.
- ІІІ разрядтық бірлігі ұғымын енгізу. 10-дық санау жүйесінің құрылу принципін меңгерту (1 жүзд. = 10 онд. = 100 бірл. )
- Үш таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға үйрету.
- Үш таңбалы сандар көлемінде цифрлардың орындық мәнін бекіту.
- Үш таңбалы сандарды нөмірлеу негізінде қосу және азайту біліктерін қалыптастыру. 810-1, 609+1, 500-1, 4онд. +6онд
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz