Тақырыпты оқыту міндеттері

Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесі

Күні:

Топ:

Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқыту

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы
Жүз көлеміндегі, мың көлеміндегі сандарды оқыту
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
100, 1000 көлеміндегі сандардың нөмірленуі туралы білім, білік, дағдылары қалыптасады. Оқыту әдістемесін үйренеді.
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері

1. 100, 1000 көлеміндегі сандардың нөмірленуін оқытудың міндеттерін біледі;

2. Қолданылатын көрнекіліктерді біледі, жасай алады;

3. 100, 1000 көлеміндегі сандардың нөмірленуін оқытудың әдістемесін біледі;

4. 1-2 сынып оқулықтарымен жұмыс жасай алады.

Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар
Разряд, бірлік, ондық, жүздік, абак, кеспе цифр
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Топтық жұмыс барысында өзара жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтары қалыптасады.
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Педагогика
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Презентацияны қолдану
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
Білім алушылар мемлекеттік стандарт, оқу бағдарламасы ұғымдары
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ барысы
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың басы

3 мин

5 мин

І. Амандасу.

Кезекші мәліметімен танысу, журналға белгі соғу.

ІІ. «Өзіме тілек» әдісі. Түрлі-түсті стикерлерге білім алушы өзіне тілек жазып, ұшақ жасап, басқа білім алушыға ұшыру арқылы сол білім алушыға тілегін тілейді.

ІІІ. «1 минут» әдісі.

Тапсырма: Әр білім алушыға жеке тақырып беріледі. Сол бойынша бір минут әңгіме құрау керек.

Бағалау критерийі:

  • Айтылған ойдың байланысы;
  • Құрмалас сөйлем болуы.

Айтылым, тыңдалым дағдысы дамиды.

«Жұдырық» арқылы бағалау.

Сұрақтар:

  • Қарапайым түсініктер ұғымы
  • Он көлеміндегі сандар
  • Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері
  • Бастауыш сыныпта математика пәнінің мазмұны
Пән: Матемтиканы оқыту әдістемесіКүні:Топ:Бөлім: Математиканың бастауыш курсын пән ретінде оқытуҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың ортасы

20 мин

5 мин

7 мин

40 мин

IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

100 көлеміндегі сандар 1-2 сыныпта оқылады, 1-сыныпта толық ондықтар, жүз, ал 2-сыныпта екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға үйренеді.

Тақырыптың міндеттері:

  1. Оқушылардың жаңа есептеу бірлігі - ондықпен таныстыру;
  2. Натурал сан ұғымымен таныстыру, 10 бірлік - 1 ондық құрайтынын меңгерту;
  3. Толық ондықтар қатарымен және оларға 10-ды қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру;
  4. Екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға үйрету; 100 санын жазуға үйрету; 100 көлеміндегі ең кіші, ең үлкен санды анықтауға үйрету;
  5. Сан мен цифр арасындағы айырмашылықты меңгерту, цифрдың орындық мәні;
  6. Нумерациялау негізінде 2 таңбалы сандарды қосу, азайту біліктерін қалыптастыру;
  7. Шама тақырыбын нөмірлеу тақырыбымен байланыстырып қарастыру. М: 1м = 10 дм = 100 см. 100 бірлік = 10 ондық = 1 жүздік.

Қолданылатын көрнекіліктер:

  1. Жеке (10) таяқша және он-оннан буылған таяқшалар;
  2. Абак (Ондық. Бірлік) ;
  3. Кеспе цифрлар, 2 таңбалы сандар жазылған топшамалар.

«Жүздік» тақырыбында: оқушылар жаңа санау бірлігі - ондықпен және санау жүйесінің ең маңызды ұғымы - разряд ұғымымен танысады; ауызша және жазбаша нөмірлеудің негізін құрайтын екі таңбалы сандардың жасалу, оқылу, жазылу принциптері, сондай - ақ оларды салыстыру қарастырылады.

Бұл тақырыпты оқытудың негізгі нәтижесі ретінде: 100-ге дейін санауды, сандарды оқуды, жазуды және толық ондықтармен санауды үйренуді; разряд, разрядтық сандардың қосындысы: бір таңбалы, екі таңбалы сан; бірлік, ондық терминдерін игеруді атауға болады. Мұнда алдымен 10 көлеміндегі сандарды қайталай отырып, жекелеген бірліктерден ондық құралып, толық ондықтармен санайды, яғни 10 бірлік - ондық.

Шыбықтарды он-оннан санай отырып, бума жасалады, яғни он бірлік, бір ондық құрайтынын көрсеткеннен кейін, 11-ден 100-ге дейінгі сандардың ондықтар мен бірліктерден құралатыны көрсетіледі.

Мысалы:

  • Санағанда 9-дан кейінгі санды ата. Оны қалай табуға болады?

Кейінгі сан алдыңғы санға бірді қосқанда немесе алдыңғы сан келесі саннан бірді азайтқанда шығатынын қайталап, көрнекілік арқылы көрсету керек.

  • 9-ға бірді қосқанда 10 шығады.
  • 10 шыбықтан бір бума жасайды, демек 10 бірлік 1 ондық құрайды.
  • 10-нан кейінгі санды шығарып ал.

10 және 1, 1 ондық 1 бірлік немесе он бір, әрі қарата шыбықтарды қосу арқылы 1 ондық және 2 бірлік, 10 және 2 немесе 12 және т. б. сандарды шығарып алуға болады. Әрі қарата разрядтық кестені пайдаланып, зат-сан цифр арасындағы байланысты ескеріп, сәйкестендіру арқылы 100-ге дейінгі сандарды құрылуы, оқылуы, жазылуы көрсетіледі.

1000 көлеміндегі сандар

Тақырыпты оқыту міндеттері:

  1. Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі - жүздікпен таныстыру.
  2. ІІІ разрядтық бірлігі ұғымын енгізу. 10-дық санау жүйесінің құрылу принципін меңгерту (1 жүзд. = 10 онд. = 100 бірл. )
  3. Үш таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға үйрету.
  4. Үш таңбалы сандар көлемінде цифрлардың орындық мәнін бекіту.
  5. Үш таңбалы сандарды нөмірлеу негізінде қосу және азайту біліктерін қалыптастыру. 810-1, 609+1, 500-1, 4онд. +6онд

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің мақсат мен міндеттері
Сандық ақпаратты өңдеу. 5 сынып
Бұру және параллель көшіру
Төңкерілген оқыту
Омж информатика
9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгелері
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Центрлік және осьтік симметриялар
Сабақ жоспарларының түрлері
Білімді актуализациялау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz