Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Мектеп

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні

:
Мектеп:

Сынып

:

6 «А»

6 «Ә»

6 «Б»

6 «В»

6 «Г»

Мектеп:

Күні

:
Мектеп:

Қатысушылар саны:

:
Мектеп:

Қатыспағандар саны:

:
Мектеп:

Бөлім

: 2. Командалық спорттық ойындар
Мектеп:

Сабақтың тақырыбы

: Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану
Мектеп: Оқу мақсаттары
: 6. 1. 2. 1. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау
Мектеп: Сабақ мақсаттары
: Түрлі қимыл- қозғалыс комбинац ияларын құру және оларды дене жаттығула рын орындауда қолдану реттілігі
Мектеп: Бағалау критерийі
:
Мектеп: Тілдік мақсаттар
:

Оқушылар: ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ыршыту допты беру, лақтыру, қағып алу, допты алып жүру, қарсылық білдіру, шабуыл, қорғаушы, тактика, мәселе, мәселені шешу, қауіпсіздік, рөлі мен орны: қорғаушы/шабуылшы, ойыншы, қапталдағы төреші.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- бұл ойында қандай тактиканы қолдандыңыз?

- допты ұстап қалу немесе доппен ілгері жүру үшін қандай тактикаларды пайдаландыңыз?

- бұл ойынды жақсырақ ойнау үшін, сендерге нені жетілдіру қажет-жеке немесе командалық дағдыларды ма?

- сендер өз ойындарыңа қатысты қарсылас командаға қарсы ойынның бастапқы тәжірибесі болған кезде, қандай басқаша шешім қабылдар едіңізде?

- сіздер ойын ережесін сақтадыңыздар ма?

- ойындардағы қауіпсіздік туралы неліктен хабардар болуымыз керектігін айта аласыздар ма?

Мектеп: Құндылықтарды дарыту
:

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

Мектеп: Пәнаралық байланыстар
: Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка
Мектеп: АКТ қолдану дағдылары
: Ұялы телефон, планшет, ноутбук
Мектеп: Бастапқы білім
: Ойын техникасының дағдысын дамыту

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері
Оқушының әрекеті
Педагогтің әрекеті
Оқу ресурстары
Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың

басы

10 минут

Оқушының әрекеті: Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.
Педагогтің әрекеті: Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.
Оқу ресурстары: Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар, уақыт өлшегіш
Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың

ортасы

25 минут

Оқушының әрекеті: (ЖЖ, Ж, ҚБ) Жұпта оқушылар өздерінің жаттығуларын жоспарлап ойлап табады. Бұл жаттығу кем дегенде екі физикалық сапасын және физикалық жағдайын дамытады.
Педагогтің әрекеті: Қандай физикалық сапасы дамыйтынын қатысушыларға түсіндіріңіз.
Сабақтың кезеңдері: (С, Т, К, ҚБ) Номерлерді шақыру. Екі бірдей команда сызықтың алдына қатарға тұрады. Санақ бойынша қатармен тұрады. Әр команданың алдына доп қойылады. Мұғалім қатысушының номерін атайды. Мысалы: үш дегенде, екі үшінші номерлі қатысушылар алдыға жүгіріп шығып, допты алып конусқа дейін жүріп айналып артқа қайтып допты орнына қояды. Одан кейін басқа нөмерлі ойыншыларды шақырады. Әр бірінші болып келген қатысушыға команда ұпай алады. Бес минут ішінде көп ұпай алуға тырысу керек.
Оқушының әрекеті: Мұғалім қатысушыларға ойын ережесін үйретуі қажет. Допты алып жүру әдісін түсіндіру.
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың

соңы

5 минут

Оқушының әрекеті:

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

ҚОСЫМША АҚПАРАТ


Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жұмыстың атауы
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Do we know english well?
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Теңдеулерді шешіңіздер
Франция ұлттық кітапханасы
Оқушылардың білімін бағалау. Оқушылармен сәлемдесу
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Өрнекті жазбаша есепте
Сабақ мақсаттары. Етістіктің шақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz