Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаңа тақырыпты оқушылардың өзара таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы таныту
М.Жұмабаев атындағы №15 мектеп-гимназия
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: Физика сабағында жаңа технологияны оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану қысым тақырыбы бойынша
Өткізген: Ахылбекова Д.
Түркістан 2014ж
Физика сабағында жаңа технологияны оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану қысым тақырыбы бойынша
Физика пәнін оқыту үрдісінде халық педагогикасы элементтерін кеңінен пайдалану жүзіге асырылып жатыр.
Сабақ тақырыбы: Қысым §43
Сабақ мақсаты: а) танымдық: Оқушылардың өзара белсенді интерактивті өздік таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.
ә) дамытушылық: Мәтін мазмұның дамытушы өқұрал ретінде пайдалана отырып проблмалардың шешу барасында оқышулардың ойлау, пайымдау, қортындылау, сараптау зерделеу сияқты танымдық қасиеттерін дамыту.
б) тәрбиелік:Этнопедагогикалық аймақтық матиралдарды мысал келтіру арқылы ел жандылыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтармен көрнекіліктер:
-интерактивті тақта арқылы берілетін <<тұтас логикалық құрылым>>- жүйесінің көрсетілімі;
-тәжірибе жасауға қжетті тұз, шыны ыдыстар, химиялық қасық, металл таяқшалар;
оқулықтағы 92,93,94 суреттер
Сабақ типі: Жаңа тақырыпта оқышушылырдың өздік меңгеруі иновациялық үрдіс.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Арнайы берілген алгоритмдер арқылы оқушылардың өздік өзара белсенді әрекеттерін тәсілі
Сабақ барысы: І. Проблемалық тапсырмаларды орындау оқушыларға ой тастам жасау оқушыларды ой қорыту арқылы жаңа тақырыпты меңгертуге жетелеу.
Проблема қою
Проблемаларды шешу жолдары:
1. Әжелеріміз ертеде көрпені қолмен тіккен. Тігін тігуде ұшы доғал немес үшкір инелерде қолдануда қайсымен маталарды тесу оңай?
Мәтіниен жұмыс 120 бет, ІІ абзац
2. Қаламыздағы жеңіс саябағында алма ағаштарының түбіндегі топырақты қопысыту үшін күректен қайсымен жұмыс істеу жеңілілрек?
Суретпен жұмыс 122-бет
ІІ. Жаңа тақырыпты оқушылардың өзара таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы таныту.
<<Логикалық сұрақ>>
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Есеп шығару оқушылардың қабілетіне қарай
ІІІ. Бекіту кезеңі
-мысалдар арқылы бекіту
-есеп шығару
Кейбір жағдайларда қысымды арттыруға немесе кемітуге тырысамыз, техникада немесе тұрмыста қысымға бірнеше мысал келтіруге болады.
Қысымды кемітуге мысалдар (өтпес пышық, оймақ, шанғы)
Қысымды арттыруға (откір пышақ, садақ,орақ, ине).
Қысым
анықтамасыыыы
тәуелді шамалар
физикалық мағынасы
формуласы
өлшем бірлігі
Қ. Мырзалиевтің <<Күлтегін>> әнгімесінен үзінді
Найзаларын ұштаған
Екуіде ұста хан
Бассыз жатқан түркіні
Басын қосып ұстаған
Қаламыздағы реликті бор маңыды адамға әйгілі қарағайлы орманда қыс айларында шаңғы тебеміз. Осы жағдайларда шаңғымен жүру неге жеңіл?
Апаларымыз ертеде көрпені қолмен тіккен кезде неліктен бармаққа оймақ киеді?
Себебі, қысым түсірілеген тура пропорционал ал оныңауданына кері пропорционал болады яғни найза күшіні ауданы неғұрлым аз болса сол ғұрлым оның түсіретін қысымы көп болады.
Адамның қармен жүруі қиын, өйткені ол қадам басқан қарға омбылайды. Ал аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Сондықтан шаңғымен тұраған да қар бетінің шаршы см ауданың шаңғысызы тұрғандығыдан гөрі жиырма еседи аз күшпен басады
Өйткені омақпен де омақсыз да адам инемен тіккенде инеге бірдей күшпен әсер етеді. Оймақсыз иненің кері ұшының ауданы аз болады да оның бармаққа түсіретін қысымы көбейеді, осы жағдайды болдырмау үшін кері ұшының ауданың үлкейту мақсатында оймақ киеміз.
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: Физика сабағында жаңа технологияны оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану қысым тақырыбы бойынша
Өткізген: Ахылбекова Д.
Түркістан 2014ж
Физика сабағында жаңа технологияны оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану қысым тақырыбы бойынша
Физика пәнін оқыту үрдісінде халық педагогикасы элементтерін кеңінен пайдалану жүзіге асырылып жатыр.
Сабақ тақырыбы: Қысым §43
Сабақ мақсаты: а) танымдық: Оқушылардың өзара белсенді интерактивті өздік таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.
ә) дамытушылық: Мәтін мазмұның дамытушы өқұрал ретінде пайдалана отырып проблмалардың шешу барасында оқышулардың ойлау, пайымдау, қортындылау, сараптау зерделеу сияқты танымдық қасиеттерін дамыту.
б) тәрбиелік:Этнопедагогикалық аймақтық матиралдарды мысал келтіру арқылы ел жандылыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтармен көрнекіліктер:
-интерактивті тақта арқылы берілетін <<тұтас логикалық құрылым>>- жүйесінің көрсетілімі;
-тәжірибе жасауға қжетті тұз, шыны ыдыстар, химиялық қасық, металл таяқшалар;
оқулықтағы 92,93,94 суреттер
Сабақ типі: Жаңа тақырыпта оқышушылырдың өздік меңгеруі иновациялық үрдіс.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Арнайы берілген алгоритмдер арқылы оқушылардың өздік өзара белсенді әрекеттерін тәсілі
Сабақ барысы: І. Проблемалық тапсырмаларды орындау оқушыларға ой тастам жасау оқушыларды ой қорыту арқылы жаңа тақырыпты меңгертуге жетелеу.
Проблема қою
Проблемаларды шешу жолдары:
1. Әжелеріміз ертеде көрпені қолмен тіккен. Тігін тігуде ұшы доғал немес үшкір инелерде қолдануда қайсымен маталарды тесу оңай?
Мәтіниен жұмыс 120 бет, ІІ абзац
2. Қаламыздағы жеңіс саябағында алма ағаштарының түбіндегі топырақты қопысыту үшін күректен қайсымен жұмыс істеу жеңілілрек?
Суретпен жұмыс 122-бет
ІІ. Жаңа тақырыпты оқушылардың өзара таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы таныту.
<<Логикалық сұрақ>>
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Есеп шығару оқушылардың қабілетіне қарай
ІІІ. Бекіту кезеңі
-мысалдар арқылы бекіту
-есеп шығару
Кейбір жағдайларда қысымды арттыруға немесе кемітуге тырысамыз, техникада немесе тұрмыста қысымға бірнеше мысал келтіруге болады.
Қысымды кемітуге мысалдар (өтпес пышық, оймақ, шанғы)
Қысымды арттыруға (откір пышақ, садақ,орақ, ине).
Қысым
анықтамасыыыы
тәуелді шамалар
физикалық мағынасы
формуласы
өлшем бірлігі
Қ. Мырзалиевтің <<Күлтегін>> әнгімесінен үзінді
Найзаларын ұштаған
Екуіде ұста хан
Бассыз жатқан түркіні
Басын қосып ұстаған
Қаламыздағы реликті бор маңыды адамға әйгілі қарағайлы орманда қыс айларында шаңғы тебеміз. Осы жағдайларда шаңғымен жүру неге жеңіл?
Апаларымыз ертеде көрпені қолмен тіккен кезде неліктен бармаққа оймақ киеді?
Себебі, қысым түсірілеген тура пропорционал ал оныңауданына кері пропорционал болады яғни найза күшіні ауданы неғұрлым аз болса сол ғұрлым оның түсіретін қысымы көп болады.
Адамның қармен жүруі қиын, өйткені ол қадам басқан қарға омбылайды. Ал аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Сондықтан шаңғымен тұраған да қар бетінің шаршы см ауданың шаңғысызы тұрғандығыдан гөрі жиырма еседи аз күшпен басады
Өйткені омақпен де омақсыз да адам инемен тіккенде инеге бірдей күшпен әсер етеді. Оймақсыз иненің кері ұшының ауданы аз болады да оның бармаққа түсіретін қысымы көбейеді, осы жағдайды болдырмау үшін кері ұшының ауданың үлкейту мақсатында оймақ киеміз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz