Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Метеорологиялық элементтер

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі:
Мұғалімнің аты-жөні:

Мектеп:

Сабақтың тақырыбы:
Ауа райы. Метеорологиялық элементтер.
Сынып: 7
Қатысты:
Қатыспады:
Оқу мақсаты:
7.3.2.3 - "Ауа райы" ұғымын түсіндіреді
7.3.2.4 - метеорологиялық элементтерді зерттеу маңызыдылығын түсіндіреді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық)
7.3.2.5 - метеорологиялық элементтерді өлшеу
(қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық
7.3.2.6 - метеорологиялық элементтерді өлшеу негізінде синоптикалық материал дайындайды (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық)(жергілікті жер компоненті негізінде)
Сабақтың
мақсаты:
Жекелеген метеорологиялық элементтерді сипаттап, зерттеу маңыздылығын түсіндіру (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық).
Жекелеген метеорологиялық элементтердің көрсеткіштер бойынша синоптикалық графикалық материалдар жасау
Пәнаралық байланыс
Физика, информатика
Сабақ формасы
Саяхат сабағы
Тілдік мақсаттар
Мәтінді оқи отырып метеорологиялық элементтерді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық) сипаттайды және маңыздылығын түсіндіреді, қолдану аясын атайды.
Суреттерді қоладана отырып, метеорологиялық құрал-жабдықтарды атайды, ажырата алады. Синоптикалықкартаны сипаттай алады
Лексика және терминология
Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық,
температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық, құрал жабдықтар: термометр, гигрометр, барометр, анемометр, флюгер
Қалыптастыратын құндылықтар
Оқушыларды топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге, сыныптастарының жауаптарын тыңдауға, талдау, қорытынды жасау .
Жетістік критерийлері
"Ауа райы" ұғымын түсінеді
Метеорологиялық элементтер зерттеудің маңызыдылығын түсіндіреді
Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді өлшей алады
Метеорологиялық элементтерді өлшеу негізінде синоптикалық материал дайындайды (жергілікті жер компоненті негізінде) Синоптикалық картаны оқиды.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Ауа райының ерекшеліктері........ ауа-райы дегеніміз - ....
термометр, гигорометр, барометр, анероид, анемометр, флюгер ... өлшейді
Алдыңғы білім
Оқушылар осыған дейін ауа райы туралы білетін ойларын айта алады. Ауа райының элементтерін айта алады. 5-6 сыныптағы білімдері
Қолданылатын ресурстар
Синоптикалық карталар, Жұмбақтар
Атлас , 6-7 сынып/2015-2016 ж/,
Оқулық, 7 сынып
Жоспар
Сабақ кезеңдері
Жоспарланатын шаралар
Ресурстар
0-3мин

І. <<Ұйымдастыру аялдамасы>>.( сабаққа қажет болған жағдайда <<Талап қою/Сұраныс бойынша аялдамасын>>ұйымдастыруға болады)
Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу.Оқушыларды топқа бөлу.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және тақырыпқа шығу мақсатында <<Нөсер>> жаттығуы арқылы тақырыпқа шығу.
(немесе жұмбақ жасыру:
1.Көзге ілінбеді,
Жұтсаң білінбеді (Ауа)
2.Қолы жоқ, сурет салады
Тісі жоқ, тістеп алады (Аяз)
3.Әуеден күбі түсті,
Күбінің түбі түсті(Күн күркіреуі)
-Бұл жаттығу/ жұмбақтар сіздерге тақырып туралы қандай ой шақырады?
-Бүгін біздің қаламызда қандай ауа райы?
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар?
PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация/
Активити<<Нөсер>>
Жұмбақтар/ мүмкін 3 тілде айтылады, немесе алдын ала 3-4 оқушыға осындай тапсырма беріледі/

3-5 мин
ІІ. <<Жоспар аялдамасы>> Сабақтың тақырыбы және жетістік критерийлермен таныстыру. Лексика мен терминологиямен таныстыру.
PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация.
5-10мин

10-15мин

15-25мин

25-40
ІІІ. <<Ауа райы элементтері аялдамасы>>Оқушыларға сұрақ. Ауа-райын қалай зерттейміз?
Оқушылардың жауаптарын тыңдау.
Жаңа сабақты игеру.Топпен жұмыс. Ауа-райы элементтеріне талдау жасау.

<<Достық аялдамасы>>Жұптық жұмыс. Оқушылар оқулықтарын пайдалана отырып, қысым, бұлт, жауын-шашын, ылғалдылық, жел ұғымдарын өздері оқып бір-біріне түсіндіреді.

Бірін-бірі стикер арқылы бағалайды. <<Маған ұнады... себебі>>, <<түсінікті болды......өйткені.....>> <<түсініксіз болды......себебі....>>

Мұғалім қорытынды жасайды.

ІV. <<Тапсырмалар аялдамасы>> Бекіту кезеңі
Тапсырма №1
Метеоролиялық құралдар туралы кестені толдырады
Тапсырма №2
Атмосфералық қысым, температураның биіктікке байланысты өзгерісі және жел өрнегін салуға арналған есептарді шығарады. Температура, қысымға байланысты есептер шығару.
1. Теңіз деңгейіндегі атмосферадағы температура +19 °С болса, 4700 метр биіктіктегі нүкте температура қанша?
2. 7.6 км биіктікте температура -34°С болса, теңіз деңгейіндегі температура қанша?
3. 6.4 км биіктіктегі температура -37°С болса, 800 метр биіктіктегі температура қанша?
4. Тянь-Шаннь тауының жаз мезгілінде 1565 метр биіктігіндегі температура +14°С болса, сол уакытта Хан-Тәңірі шыңындағы температура нешеге тең?
5. Алматы қаласында жел оңтүстіктен 2 күн, солтүстіктен 5 күн, батыстан - 7 күн, шығыстан 3 күн, солтүстік батыстан күн соқты. Жел өрнегін салыңыз.

Қосымша дифференцациялық тапсырмалар:
1.Үлкен - Боқтыбай шыңындағы атмосфералық қысым нешеге тең?
2.Монбландағы атмосфералық қысымды гПа көрсеткішімен анықта ?
3.3280 метр биіктіктегі атмосфералық қысымды анықта(мм сын.бағ)?
4.Туристтер абсалюттік биіктігі 800 метр обьектіден тауға қарай саяхат жасау барысында 1650,2400 және 3260 метр биіктіктерге тоқтап атмосфералық қысымды өлшегенде барометр қандай көрсеткіштерді көрсетті?
1.Бір тәулік ішінде әр 3 сағат сайын ауа температурасы 8 рет өлшенді. Онда мынадай көрсеткіштер көрсетілді:
-3,-5,-8,-10,-4,+4,+7,+2. Осы көрсеткіштерді ескере отырып тәуліктің орташа температурасын анықта?
2.Күндізгі температура +17°С, ал түнгі температура -14°С. Тәуліктік температуралық амплитуданы анықта?
3.Күндізгі температура +34°С, ал түнгі температура +12°С.Тәуліктік температуралық амплитуданы анықта?

Тапсырма №3
Климатограмма бойынша жауап беріңіз:
oo Орташа айлық температурасын анықтаңыз -
oo Орташа айлық жауын-шашын мөлшерін атаңыз -
oo Температурасының амплитудасын есептеңіз -
Қорытынды жазыңыз (суық және ыстық айлары туралы, жауын-шашын көп түсетін мерзімі және т.с.с)

<<Синоптиктер аялдамасы>>
Тапсырма №4
Ауа райын болжау
Еуропаның синоптикалық картасын оқу, ауа райына болжам жасау, өз ойларын қорытындылап, дәлелдеу.

Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтар бір-бірін бағалайды. <<Бармақтар>> әдісі бойынша.

PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация

7 сыныптың оқулығы

Кері байланыс
Формативті бағалау жүргізу

Соңы

VI. <<Бағалау аялдамасы>>Қорытынды жасау.
Оқушыларға жетістік критерийлерін қайтадан көрсету, сабақ мақсатына қайтадан оралу.

Үй тапсырмасы: Бір айлық ауа-райын бақылау күнделігін жүргізуді бастап, 1 апта күнделігін толтырып әкелу.
Бағалау.
РЕФЛЕКСИЯ

PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация

Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз дарынды оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?
Төмен қабілетті
Орташа қабілетті оқушылар
Жоғары қабілетті оқушылар.
Бағалау - оқушылардың оқуын тексеруді қалай ұйымдастырасыз?

Пәнаралық байланыс

Кеңейту:

АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?
Оқушылар нені білді?
Қандай оқу жағдайы қалыптасты?
Оқу дифференциациясы тиімді дайындалған ба?
Уақытты ұтымды пайдана алдым ба? Мен жоспарыма неліктен және қандай өзгерістер енгіздім?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия
жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ
бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Сабақтың қандай екі сәті сәтті өтті (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

Сабақтың тиімділігін қандай екі жағдай жақсартар еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

Сабақты жүргізгенімде сынып туралы және сол сыныптың оқушылары туралы қандай ақпарат алдым, бұл ақпараттың келесі сабақты жоспарлауымда қандай көмегі тиеді?

\s

Ұқсас жұмыстар
Ауа райы. Климат жайлы ақпарат
Ауа райы және оны болжау
Жылу құбылысы
Жаппай жою қаруынан әскери қызметшілерді қорғау және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. жалпы әскерлік қорғаныш толымы
Абиотикалық факторлар
ХИМИЯЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРДІҢ ВАЛЕНТТІЛІГІ
Қай элементтердің атомдарына электрондарды қосып алғаннан, беріп жіберу оңай
Металдар жəне бейметалдар
Ауа райы. ауа райы болжамы және оның мәні. 4 сынып, дүниетану
«микроэлементтер – тіршіліктің тірегі, биологиялық маңызы». бағдарлама жасау аясында дайындалған
Пәндер