Метеорологиялық элементтер

Қысқа мерзімді жоспар
7. 3. 2. 3 - “Ауа райы” ұғымын түсіндіреді
7. 3. 2. 4 - метеорологиялық элементтерді зерттеу маңызыдылығын түсіндіреді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық)
7. 3. 2. 5 - метеорологиялық элементтерді өлшеу
(қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық
7. 3. 2. 6 - метеорологиялық элементтерді өлшеу негізінде синоптикалық материал дайындайды (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық) (жергілікті жер компоненті негізінде)
Сабақтың
мақсаты:
Жекелеген метеорологиялық элементтерді сипаттап, зерттеу маңыздылығын түсіндіру (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық) .
Жекелеген метеорологиялық элементтердің көрсеткіштер бойынша синоптикалық графикалық материалдар жасау
Мәтінді оқи отырып метеорологиялық элементтерді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық) сипаттайды және маңыздылығын түсіндіреді, қолдану аясын атайды.
Суреттерді қоладана отырып, метеорологиялық құрал-жабдықтарды атайды, ажырата алады. Синоптикалықкартаны сипаттай алады
Лексика және терминология
Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық,
температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық, құрал жабдықтар: термометр, гигрометр, барометр, анемометр, флюгер
“Ауа райы” ұғымын түсінеді
Метеорологиялық элементтер зерттеудің маңызыдылығын түсіндіреді
Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді өлшей алады
Метеорологиялық элементтерді өлшеу негізінде синоптикалық материал дайындайды (жергілікті жер компоненті негізінде) Синоптикалық картаны оқиды.
Ауа райының ерекшеліктері . . . ауа-райы дегеніміз - ….
термометр, гигорометр, барометр, анероид, анемометр, флюгер . . . өлшейді
Синоптикалық карталар, Жұмбақтар
Атлас, 6-7 сынып/2015-2016 ж/,
Оқулық, 7 сынып
І. «Ұйымдастыру аялдамасы ». ( сабаққа қажет болған жағдайда «Талап қою/Сұраныс бойынша аялдамасын»ұйымдастыруға болады)
Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және тақырыпқа шығу мақсатында «Нөсер» жаттығуы арқылы тақырыпқа шығу.
( немесе жұмбақ жасыру:
1. Көзге ілінбеді,
Жұтсаң білінбеді (Ауа)
2. Қолы жоқ, сурет салады
Тісі жоқ, тістеп алады (Аяз)
3. Әуеден күбі түсті,
Күбінің түбі түсті(Күн күркіреуі)
-Бұл жаттығу/ жұмбақтар сіздерге тақырып туралы қандай ой шақырады?
-Бүгін біздің қаламызда қандай ауа райы?
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар?
PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация/
Активити«Нөсер»
Жұмбақтар / мүмкін 3 тілде айтылады, немесе алдын ала 3-4 оқушыға осындай тапсырма беріледі /
PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация.
5-10мин
10-15мин
15-25мин
25-40
ІІІ. «Ауа райы элементтері аялдамасы»Оқушыларға сұрақ. Ауа-райын қалай зерттейміз?
Оқушылардың жауаптарын тыңдау.
Жаңа сабақты игеру. Топпен жұмыс. Ауа-райы элементтеріне талдау жасау.
«Достық аялдамасы»Жұптық жұмыс. Оқушылар оқулықтарын пайдалана отырып, қысым, бұлт, жауын-шашын, ылғалдылық, жел ұғымдарын өздері оқып бір-біріне түсіндіреді.
Бірін-бірі стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады . . . себебі», «түсінікті болды . . . өйткені . . . » «түсініксіз болды . . . себебі . . . »
Мұғалім қорытынды жасайды.
ІV. «Тапсырмалар аялдамасы» Бекіту кезеңі
Тапсырма №1
Метеоролиялық құралдар туралы кестені толдырады
Тапсырма №2
Атмосфералық қысым, температураның биіктікке байланысты өзгерісі және жел өрнегін салуға арналған есептарді шығарады. Температура, қысымға байланысты есептер шығару.
- Теңіз деңгейіндегі атмосферадағы температура +19 °С болса, 4700 метр биіктіктегі нүкте температура қанша?
- 7. 6 км биіктікте температура -34°С болса, теңіз деңгейіндегі температура қанша?
- 6. 4 км биіктіктегі температура -37°С болса, 800 метр биіктіктегі температура қанша?
- Тянь-Шаннь тауының жаз мезгілінде 1565 метр биіктігіндегі температура +14°С болса, сол уакытта Хан-Тәңірі шыңындағы температура нешеге тең?
- Алматы қаласында жел оңтүстіктен 2 күн, солтүстіктен 5 күн, батыстан - 7 күн, шығыстан 3 күн, солтүстік батыстан күн соқты. Жел өрнегін салыңыз.
Қосымша дифференцациялық тапсырмалар:
1. Үлкен -Боқтыбай шыңындағы атмосфералық қысым нешеге тең?
2. Монбландағы атмосфералық қысымды гПа көрсеткішімен анықта ?
3. 3280 метр биіктіктегі атмосфералық қысымды анықта(мм сын. бағ) ?
4. Туристтер абсалюттік биіктігі 800 метр обьектіден тауға қарай саяхат жасау барысында 1650, 2400 және 3260 метр биіктіктерге тоқтап атмосфералық қысымды өлшегенде барометр қандай көрсеткіштерді көрсетті?
1. Бір тәулік ішінде әр 3 сағат сайын ауа температурасы 8 рет өлшенді. Онда мынадай көрсеткіштер көрсетілді:
-3, -5, -8, -10, -4, +4, +7, +2. Осы көрсеткіштерді ескере отырып тәуліктің орташа температурасын анықта?
2. Күндізгі температура +17°С, ал түнгі температура -14°С. Тәуліктік температуралық амплитуданы анықта?
3. Күндізгі температура +34°С, ал түнгі температура +12°С. Тәуліктік температуралық амплитуданы анықта?
Тапсырма №3
Климатограмма бойынша жауап беріңіз:
- Орташа айлық температурасын анықтаңыз -
- Орташа айлық жауын-шашын мөлшерін атаңыз -
- Температурасының амплитудасын есептеңіз -
Қорытынды жазыңыз (суық және ыстық айлары туралы, жауын-шашын көп түсетін мерзімі және т. с. с)
«Синоптиктер аялдамасы»
Тапсырма №4
Ауа райын болжау
Еуропаның синоптикалық картасын оқу, ауа райына болжам жасау, өз ойларын қорытындылап, дәлелдеу.
Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтар бір-бірін бағалайды. «Бармақтар» әдісі бойынша.
PowerPoint
бағдарламасында жасалған презентация
7 сыныптың оқулығы
Кері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz