Топтық жұмыстың тиімсіздігі

Тастемирова Айболсын
Дарынды балаларға арналған С. Сейфуллин атындағы №11 мамандандырылған облыстық мектеп-лицей-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Коучинг жоспары
Коучинг
мақсаты
Стикерлер, қаламдар, плакаттар, бейне жазбалар,
мәтін
Психологиялық тренинг
Топқа бөлу
Миға шабуыл
Негізгі бөлім
«Сиқырлы лента»
Мұғалімдер шеңбер құрып, түрлі-түсті ленталарды ұстап тұрады. Белгі берілгенде ленталарды әуелете лақтырып ( шапалақтап, жоғары лақтыру, дөңгелене айналып) бірге қағып алулары тиіс . Тренинг мақсаты: Ұжымдық, топтық жұмыстар кезіндегі бірлескен әрекеттердің тиімділігін көрсету.
« Мозайка» әдісі.
Мұғалімдерге достық, ынтымақ тақырыбындағы өлең шумақтары қиындылары беріліп, соны құрау арқылы топқа бөлінеді, шумақтың мәнін ашады.
Топтың ортақ ережесін жасақтайды.
- Топ : Бір-бірін тыңдау .
Жұмыста тиянақты болу.
- Топ : Өзгенің пікірін сыйлау.
Бір-бірімізге көмектесу.
- Топ: Бірлестік пен бәсекелестік.
Сыни ойлау, нақты сөйлеу.
«Стоп кадр» әдісі.
«Бірлесіп жеңу» бейнефильмі көрсетіледі.
Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадаңыздар?
Ой қозғау сұрағы арқылы тақырып ашылады, коучинг мақсаты анықталады.
Ойталқы
1. Топтық жұмыс тәсілін қаншалықты жиі және қалай пайдаланасыздар?
2. Топтық жұмыс барысында көшбасшы оқушының рөлі қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
3. Топтық жұмыстың тиімділігі неде ?
Презентация (тиімді топтық әдіс-тәсілдер көрсетіледі )
Топтық жұмыс .
1-топ «Рольдік ойын» әдісі бойынша Ы. Алтынсариннің
«Аурудан аяған күштірек» әңгімесін рольге бөлініп сахналау тапсырмасын орындайды.
2- топ «Жалғастыр ойыны» әдісі бойынша «Асыл шөп» әңгімесінің мазмұнын айту тапсырмасын орындайды.
3-топ « Хикая картасы» әдісі бойынша «Әке мен бала» әңгімесін оқиға мен сурет
арқылы мазмұндау тапсырмасын орындайды
Әр топ жұмыстарын қорғап, бірін -бірі толықтырады.
5мин
қима қағаз
7 мин
2 мин
https://www. youtube. com/watch?v=vuclpJMyzSY&ab_channel=%D0%96%D0%B0%D1%81%D0%9A%D0%9E 5 мин
3 мин
Талдау
Сөз сөйлеу
15 мин
Топтар бір -бірін
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау
Рефлексия
«3Қ» Padlet. com
Дереккөздер:
Бағалау парағы
1. Қызықты
2. Құнды
3. Қиын
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей.
2. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару. А. Ш. Орақова, Ж. А Жартынова, Н. О. Қойлық, Т. Б. Корнилова, В. Н. Ким т. б
5 мин
45 минут
№1 Коучинг жоспары
Мақсаты:
Мұғалімдердің іс-орынын айқындау. белсенділікке ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат беру.
Мұғалімдердің тәжірибесіне оқытудың жаңа әдіс-тәсілін енгізу.
-ортада жайлы әрекеттестікті орнату, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау;
-өз идеяларын зерделеп, өзара әрекеттестікті орнату.
-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу.
Оқу нәтижесі:
Мұғалім білу керек:
-өздiгiнен реттелудiң дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететiн фактор бірі-өздгінен реттелу және топтық жұмыс екені туралы.
-Топтық жұмыстың «+» және «-» айқындау.
- топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдылану
Негізгі идеялар:
Оқушылардың ынтымақтастықта және өзара әрекет етуде топтық жұмыстың әсері. Топтық жұмыстар оқушылар арасында жайлы әрекеттестікті орнатады.
А4, А3 қағаздары, маркерлер, слайд, суреттер, «Шалқан» ерегісі
Power Point презентациясы, жемістер, алма ағашы, бағалау үшін жапсырмалар
Қатысушыларды шеңберге тұрғызады.
«Шалқан»ертегісін көрсету.
1. Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай-іс әрекетті байқадыңыздар?
2. Топтық жұмыс тәсілді қаншалықты қалай жиі және қалай қолданасыздар?
3. Сіз мысал келтіре аласыз ба?
Қалай ойлайсыздар бүгінгі коучингіміздің тақырыбы қандай?
Осы кезде тақырыпы хабарлаймын.
мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әрекетестікті жақсартуға, топтың жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.
«Миға шабуыл»
3мин
Тақтадағы суреттерге қарауды ұсынамын.
1. волейбол
2. футбол
3. хоккей
Сіздер мына суреттерден қандай ой түйіндер едіңіздер?
5 мин
Жағдаяттарды шешу.
Бірлескен жұмыс үдерісінде келіспеушіліктер туындауы мүмкін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz