Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
Тастемирова Айболсын
Дарынды балаларға арналған С.Сейфуллин атындағы №11 мамандандырылған облыстық мектеп-лицей-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Коучинг жоспары
Коучинг тақырыбы:
Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру.
Коучинг
мақсаты
Топтық жұмыс, топқа бөлу тәсілдерінің түрлерін тәжірибеде қолдануға бағыт-бағдар беру.
Оқу нәтижелері :
Сабақтағы топтық жұмысты жүргізу жүйесін меңгеріп,өз сабақтарында пайдалану.Өз сабақтарындағы осы уақытқа дейінгі жүргізген топтық жұмыс туралы пікірлерімен кері байланыс орнатады.
Негізгі идеялар :
<<Татулықта табыс мол>>. Ынтымақтастық және топтық жұмыстың тиімділігін көрсету
Стикерлер , қаламдар , плакаттар ,бейне жазбалар,
мәтін
Ресурстар
Бөлім
Өткізу барысы
Уақыт
Психологиялық тренинг
Топқа бөлу
Миға шабуыл
Негізгі бөлім
<<Сиқырлы лента>>
Мұғалімдер шеңбер құрып, түрлі-түсті ленталарды ұстап тұрады. Белгі берілгенде ленталарды әуелете лақтырып ( шапалақтап, жоғары лақтыру, дөңгелене айналып) бірге қағып алулары тиіс .Тренинг мақсаты: Ұжымдық, топтық жұмыстар кезіндегі бірлескен әрекеттердің тиімділігін көрсету.
<< Мозайка>> әдісі.
Мұғалімдерге достық,ынтымақ тақырыбындағы өлең шумақтары қиындылары беріліп, соны құрау арқылы топқа бөлінеді, шумақтың мәнін ашады.
Топтың ортақ ережесін жасақтайды.
Топ : Бір-бірін тыңдау .
Жұмыста тиянақты болу.
Топ : Өзгенің пікірін сыйлау.
Бір-бірімізге көмектесу.
Топ: Бірлестік пен бәсекелестік.
Сыни ойлау,нақты сөйлеу.
<<Стоп кадр>> әдісі.
<<Бірлесіп жеңу>> бейнефильмі көрсетіледі.
Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадаңыздар?
Ой қозғау сұрағы арқылы тақырып ашылады, коучинг мақсаты анықталады.
Ойталқы
1.Топтық жұмыс тәсілін қаншалықты жиі және қалай пайдаланасыздар?
2. Топтық жұмыс барысында көшбасшы оқушының рөлі қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
3.Топтық жұмыстың тиімділігі неде ?
Презентация (тиімді топтық әдіс-тәсілдер көрсетіледі )
Топтық жұмыс .
1-топ <<Рольдік ойын>> әдісі бойынша Ы.Алтынсариннің
<<Аурудан аяған күштірек>> әңгімесін рольге бөлініп сахналау тапсырмасын орындайды.
2- топ <<Жалғастыр ойыны>> әдісі бойынша <<Асыл шөп>> әңгімесінің мазмұнын айту тапсырмасын орындайды.
3-топ <<Хикая картасы>> әдісі бойынша <<Әке мен бала>> әңгімесін оқиға мен сурет
арқылы мазмұндау тапсырмасын орындайды
Әр топ жұмыстарын қорғап, бірін -бірі толықтырады.
5мин
қима қағаз
7 мин
2 мин
https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY&ab_channel=%D0%96%D0%B0%D1%81%D0%9A%D0%9E 5 мин
3 мин
Талдау
Сөз сөйлеу
15 мин
Кері байланыс
Топтар бір - бірін
<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> арқылы бағалау
3 мин
Рефлексия
<<3Қ>> Padlet.com
Дереккөздер:
Бағалау парағы
1.Қызықты
2.Құнды
3.Қиын
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей.
2. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару.А.Ш.Орақова,Ж.А Жартынова,Н.О.Қойлық,Т.Б.Корнилова,В.Н.Ким т.б
5 мин
45 минут
№1 Коучинг жоспары
Тақырыбы:
Бірлескен топтық жұмыс.Топтық жұмысты жүргізу әдістемесі.
Мақсаты:
Мұғалімдердің іс-орынын айқындау.белсенділікке ынталандыру,топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат беру.
Мұғалімдердің тәжірибесіне оқытудың жаңа әдіс-тәсілін енгізу.
Міндеті
-ортада жайлы әрекеттестікті орнату,әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау;
-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнату.
-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу.
Оқу нәтижесі:
Мұғалім білу керек:
-өздiгiнен реттелудiң дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететiн фактор бірі-өздгінен реттелу және топтық жұмыс екені туралы.
-Топтық жұмыстың <<+>> және <<->> айқындау.
- топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдылану
Негізгі идеялар:
Оқушылардың ынтымақтастықта және өзара әрекет етуде топтық жұмыстың әсері.Топтық жұмыстар оқушылар арасында жайлы әрекеттестікті орнатады.
Материалдар мен құрал-жабдықтар:
А4, А3 қағаздары, маркерлер, слайд,суреттер, <<Шалқан>> ерегісі
Power Point презентациясы,жемістер,алма ағашы,бағалау үшін жапсырмалар
Өткізу барысы:
Тапсырма
Уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Психологиялық тренинг
3 мин
Қатысушыларды шеңберге тұрғызады.
Қатысушылар бойындағы жаман қасиеттерін айтып,жәшікке тастайды.Көршісінің қандай жақсы қасиетін алғысы келетінін айтып алақанын береді
Топқа бөлу
1 мин
Жемістер арқылы топтарға бөледі.
Ұқсас жемістер алған мұғалімдер топтасады.
Ой қозғау.
6 мин
<<Шалқан>>ертегісін көрсету.
1.Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай-іс әрекетті байқадыңыздар?
2.Топтық жұмыс тәсілді қаншалықты қалай жиі және қалай қолданасыздар?
3.Сіз мысал келтіре аласыз ба?
Қалай ойлайсыздар бүгінгі коучингіміздің тақырыбы қандай?
Осы кезде тақырыпы хабарлаймын.
мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әрекетестікті жақсартуға,топтың жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді,белсенді түрде қатысады.
<<Миға шабуыл>>
3мин
Тақтадағы суреттерге қарауды ұсынамын.
1.волейбол
2.футбол
3.хоккей
Сіздер мына суреттерден қандай ой түйіндер едіңіздер?
Олар топтық жұмыстың тиімділігі туралы ой бөліседі.
Сергіту сәті
2 мин
Сергіту сәті <<Жаңбыр>>
Қатысушылар сергіту сәтін орындайды.
Power Point презентациясы
5 мин
Жағдаяттарды шешу.
10 мин
Бірлескен жұмыс үдерісінде келіспеушіліктер туындауы мүмкін.Жиі кездесетін келіспеушіліктер және оларды шешу жолдары.
1.топ.
Оқушы серіктесімен немесе топпен жұмыс жасаудан бас тартады.
2 топ.
Топтағы қандай да бір нақты оқушымен ешкімнің жұмыс жасағысы келмейді.
3 топ.
Оқушы топтың басқа мүшелерінің пікірімен санаспайды,олардың идеяларын тыңдамайды.
Қатысушылар жағдаяттарды шешеді және шешу жолдарын ұсынады
20 мин
Топтарға ватман таратылады.Постер әзірлеу.
1.Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы.
2.Топтық жұмыстың тиімсіздігі.
Постерді әзірлейді және қорғайды.
Кері байланыс
1. Қалай ойлайсыздар, сабақ барысында топтық жұмысты қолдану қаншалықты тиімді?
2. Өз сыныбыңызда топтық жұмысты қолданасыз ба?
3. Топтық жұмыс барысында көшбасшы оқушының рөлі қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
<<Ешқашан беріспе>> мультфильмі
Мұғалімдер алма ағашы суреті салынған плакатқа өздерінің пікірлері жазылған стикерлерді іледі: пайдалы болды-алма ағашының жоғарғы жағына, пайдасы аз болды-ағаштың ортасына, пайдасыз болды-ағаштың түбіне.
Д/з
Ментиға топтық жұмыс түрін қолдана отырып 1 сабақ өткізу.
Дереккөздер:
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей.
2. <<3_L2W1D1Топтық жұмыс туралы нұсқаулық>> қосымшасы,
3. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару.А.Ш.Орақова,Ж.А Жартынова,Н.О.Қойлық,Т.Б.Корнилова,В.Н.Ким
4. http://bilimtime.kz сайты
Дарынды балаларға арналған С.Сейфуллин атындағы №11 мамандандырылған облыстық мектеп-лицей-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Коучинг жоспары
Коучинг тақырыбы:
Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру.
Коучинг
мақсаты
Топтық жұмыс, топқа бөлу тәсілдерінің түрлерін тәжірибеде қолдануға бағыт-бағдар беру.
Оқу нәтижелері :
Сабақтағы топтық жұмысты жүргізу жүйесін меңгеріп,өз сабақтарында пайдалану.Өз сабақтарындағы осы уақытқа дейінгі жүргізген топтық жұмыс туралы пікірлерімен кері байланыс орнатады.
Негізгі идеялар :
<<Татулықта табыс мол>>. Ынтымақтастық және топтық жұмыстың тиімділігін көрсету
Стикерлер , қаламдар , плакаттар ,бейне жазбалар,
мәтін
Ресурстар
Бөлім
Өткізу барысы
Уақыт
Психологиялық тренинг
Топқа бөлу
Миға шабуыл
Негізгі бөлім
<<Сиқырлы лента>>
Мұғалімдер шеңбер құрып, түрлі-түсті ленталарды ұстап тұрады. Белгі берілгенде ленталарды әуелете лақтырып ( шапалақтап, жоғары лақтыру, дөңгелене айналып) бірге қағып алулары тиіс .Тренинг мақсаты: Ұжымдық, топтық жұмыстар кезіндегі бірлескен әрекеттердің тиімділігін көрсету.
<< Мозайка>> әдісі.
Мұғалімдерге достық,ынтымақ тақырыбындағы өлең шумақтары қиындылары беріліп, соны құрау арқылы топқа бөлінеді, шумақтың мәнін ашады.
Топтың ортақ ережесін жасақтайды.
Топ : Бір-бірін тыңдау .
Жұмыста тиянақты болу.
Топ : Өзгенің пікірін сыйлау.
Бір-бірімізге көмектесу.
Топ: Бірлестік пен бәсекелестік.
Сыни ойлау,нақты сөйлеу.
<<Стоп кадр>> әдісі.
<<Бірлесіп жеңу>> бейнефильмі көрсетіледі.
Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадаңыздар?
Ой қозғау сұрағы арқылы тақырып ашылады, коучинг мақсаты анықталады.
Ойталқы
1.Топтық жұмыс тәсілін қаншалықты жиі және қалай пайдаланасыздар?
2. Топтық жұмыс барысында көшбасшы оқушының рөлі қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
3.Топтық жұмыстың тиімділігі неде ?
Презентация (тиімді топтық әдіс-тәсілдер көрсетіледі )
Топтық жұмыс .
1-топ <<Рольдік ойын>> әдісі бойынша Ы.Алтынсариннің
<<Аурудан аяған күштірек>> әңгімесін рольге бөлініп сахналау тапсырмасын орындайды.
2- топ <<Жалғастыр ойыны>> әдісі бойынша <<Асыл шөп>> әңгімесінің мазмұнын айту тапсырмасын орындайды.
3-топ <<Хикая картасы>> әдісі бойынша <<Әке мен бала>> әңгімесін оқиға мен сурет
арқылы мазмұндау тапсырмасын орындайды
Әр топ жұмыстарын қорғап, бірін -бірі толықтырады.
5мин
қима қағаз
7 мин
2 мин
https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY&ab_channel=%D0%96%D0%B0%D1%81%D0%9A%D0%9E 5 мин
3 мин
Талдау
Сөз сөйлеу
15 мин
Кері байланыс
Топтар бір - бірін
<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> арқылы бағалау
3 мин
Рефлексия
<<3Қ>> Padlet.com
Дереккөздер:
Бағалау парағы
1.Қызықты
2.Құнды
3.Қиын
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей.
2. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару.А.Ш.Орақова,Ж.А Жартынова,Н.О.Қойлық,Т.Б.Корнилова,В.Н.Ким т.б
5 мин
45 минут
№1 Коучинг жоспары
Тақырыбы:
Бірлескен топтық жұмыс.Топтық жұмысты жүргізу әдістемесі.
Мақсаты:
Мұғалімдердің іс-орынын айқындау.белсенділікке ынталандыру,топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат беру.
Мұғалімдердің тәжірибесіне оқытудың жаңа әдіс-тәсілін енгізу.
Міндеті
-ортада жайлы әрекеттестікті орнату,әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау;
-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнату.
-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу.
Оқу нәтижесі:
Мұғалім білу керек:
-өздiгiнен реттелудiң дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететiн фактор бірі-өздгінен реттелу және топтық жұмыс екені туралы.
-Топтық жұмыстың <<+>> және <<->> айқындау.
- топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдылану
Негізгі идеялар:
Оқушылардың ынтымақтастықта және өзара әрекет етуде топтық жұмыстың әсері.Топтық жұмыстар оқушылар арасында жайлы әрекеттестікті орнатады.
Материалдар мен құрал-жабдықтар:
А4, А3 қағаздары, маркерлер, слайд,суреттер, <<Шалқан>> ерегісі
Power Point презентациясы,жемістер,алма ағашы,бағалау үшін жапсырмалар
Өткізу барысы:
Тапсырма
Уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Психологиялық тренинг
3 мин
Қатысушыларды шеңберге тұрғызады.
Қатысушылар бойындағы жаман қасиеттерін айтып,жәшікке тастайды.Көршісінің қандай жақсы қасиетін алғысы келетінін айтып алақанын береді
Топқа бөлу
1 мин
Жемістер арқылы топтарға бөледі.
Ұқсас жемістер алған мұғалімдер топтасады.
Ой қозғау.
6 мин
<<Шалқан>>ертегісін көрсету.
1.Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай-іс әрекетті байқадыңыздар?
2.Топтық жұмыс тәсілді қаншалықты қалай жиі және қалай қолданасыздар?
3.Сіз мысал келтіре аласыз ба?
Қалай ойлайсыздар бүгінгі коучингіміздің тақырыбы қандай?
Осы кезде тақырыпы хабарлаймын.
мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әрекетестікті жақсартуға,топтың жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді,белсенді түрде қатысады.
<<Миға шабуыл>>
3мин
Тақтадағы суреттерге қарауды ұсынамын.
1.волейбол
2.футбол
3.хоккей
Сіздер мына суреттерден қандай ой түйіндер едіңіздер?
Олар топтық жұмыстың тиімділігі туралы ой бөліседі.
Сергіту сәті
2 мин
Сергіту сәті <<Жаңбыр>>
Қатысушылар сергіту сәтін орындайды.
Power Point презентациясы
5 мин
Жағдаяттарды шешу.
10 мин
Бірлескен жұмыс үдерісінде келіспеушіліктер туындауы мүмкін.Жиі кездесетін келіспеушіліктер және оларды шешу жолдары.
1.топ.
Оқушы серіктесімен немесе топпен жұмыс жасаудан бас тартады.
2 топ.
Топтағы қандай да бір нақты оқушымен ешкімнің жұмыс жасағысы келмейді.
3 топ.
Оқушы топтың басқа мүшелерінің пікірімен санаспайды,олардың идеяларын тыңдамайды.
Қатысушылар жағдаяттарды шешеді және шешу жолдарын ұсынады
20 мин
Топтарға ватман таратылады.Постер әзірлеу.
1.Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы.
2.Топтық жұмыстың тиімсіздігі.
Постерді әзірлейді және қорғайды.
Кері байланыс
1. Қалай ойлайсыздар, сабақ барысында топтық жұмысты қолдану қаншалықты тиімді?
2. Өз сыныбыңызда топтық жұмысты қолданасыз ба?
3. Топтық жұмыс барысында көшбасшы оқушының рөлі қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
<<Ешқашан беріспе>> мультфильмі
Мұғалімдер алма ағашы суреті салынған плакатқа өздерінің пікірлері жазылған стикерлерді іледі: пайдалы болды-алма ағашының жоғарғы жағына, пайдасы аз болды-ағаштың ортасына, пайдасыз болды-ағаштың түбіне.
Д/з
Ментиға топтық жұмыс түрін қолдана отырып 1 сабақ өткізу.
Дереккөздер:
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей.
2. <<3_L2W1D1Топтық жұмыс туралы нұсқаулық>> қосымшасы,
3. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару.А.Ш.Орақова,Ж.А Жартынова,Н.О.Қойлық,Т.Б.Корнилова,В.Н.Ким
4. http://bilimtime.kz сайты
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz