Темір және болат: периодтық жүйедегі орны, қасиеттері, алынуы және қолданылуы

Күні:
Күні:: Тобы:
:
Күні:: Оқытушы:
: С. Тиллаходжаева
Күні:: Сабақтың тақырыбы:
: Темір және болат
Күні:: Сабақтың түрі
: Жаңа тақырыпты меңгеру
Күні:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
: Темірдің периодтық жүйедегі орнын, табиғатта таралуын, алынуын, физикалық, химиялық қасиетін түсіну, адам үшін маңыздылығын, қолданылуын білу. Темір қатарында болат туралыда түсінік беру.
Күні:: Сабақтың мақсаттары
:

- Темірдің периодтық жүйедегі орнын сипаттай білу;

- Темірдің физикалық қасиетін, адам үшін маңыздылығын түсіну;

- Химиялық қасиетін талдау;

- Темірді бөліп алу барысында болатын химиялық үдерістерді, конвертерлік өндіруді үйрену;

- Темір мен болатты коррозиядан қорғау тәсілдерін меңгеру;

- Темір және болатты қолдана алуын білу.

Күні:: Бағалау критерийлері
: Мадақтау, тест, жеке жұмыс арқылы бағаланады.
Күні:: Тілдік мақсаттар
:

Оқушылар:

Темірдің периодтық жүйедегі орнын, табиғатта кездесуін, физикалық қасиетін түсіндіре алады.

Өнеркәсіпте алынуын, қолданылуын сипаттай алады.

Пәнге қатысты лексика және терминология:

Тотығу мен тотықсыздану процестері, коррозия, электролиз, маңызды темір минералдары; кен, металдардың белсенділік қатары, қауіпсіздіктің қажетті талаптары.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

1. Жай заттарға әсері +бейметалдарға;

2. Күрделі заттарға әсері+суға

+қышқылдарға

+тұздарға

Күні::

Құндылықтарды

дарыту

:

Үштілділік: слайд.

Денсаулық: сабақ барысы.

Құрмет: қарым-қатынас дағдылары.

Жауапкершілік: қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындау;

Жаһандық азаматтылық: ресурстар, тапсырмалар, талқылау.

Күні:: Пәнаралық байланыстар
:

География: Табиғатта кездесуі және темір кенінің таралуы.

Биология: Қандағы гемоглобиннің құрамына кіреді.

Күні:: АКТ қолдану дағдылары
: POWER POINT таныстырылымы.
Күні:: Бастапқы білім
:

Химия.

-Периодтық жүйедегі орнына қарай элементті және оның қосылыстарын сипаттау;

-Заттардың тотығу-тотықсыздану реакциялары.

Күні:: Дифференциация
:

Барлық оқушылар:

- периодтық жүйедегі орнын, табиғатта таралуын, физикалық қасиетін сипаттай алады.

Көпшілік оқушылар:

- темірдің маңызын, қолданылуын түсіндіре алады, химиялық қасиетін жаза алады.

Кейбір оқушылар:

- сандық есептерді шығара алады.

Сабақтың барысы

Дескриптор:
Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың басы

0-6 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Оқушылармен амандасу.

Сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын және қалыпты оқу ортасын қалыптастыру.

Топқа бөлу. Металдар туралы мақал-мәтелдер арқылы.

1-топ: Темір кессең қысқа кес.

2-топ: Болат бүгілмес, морт сынар.

https://bilimland.kz/upload/teacher_page/materials/20421/editor/699411b16a9b1a2d795be2a5f6572d84.png

Үй жұмысын тексеру:

а) әр оқушы өткен сабақта естерінде не қалды айтады;

ә) сұрақ-жәуап

Дайын жауаптар бойынша өзара алмастырып, тексереді, өзара бағалайды.

Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту.

Металдардың мағынасын ашады. Оқушылар сабақтың тақырыбын табады және оқушылармен біріге отырып сабақ мақсаты айқындалады.

Темір.

Темір десек біздің көз алдымызға шойын мен болат келеді «Жер бетінде темір жойылып кетсе, не болады деп елестетсек, көшелерде сұмдық көрініс, темір жол да, поездар да, машиналар да жоқ, көпірлер үйіндіге айналған, өсімдіктер семіп, өле бастаған. Адам денесіндегі 3г темір жойылса, тіршілігін тоқтатып, өліп қалар еді. », бұл көріністі суреттеген, темірдің маңыздылығын айтқан атақты минералог, академик А. Е. Ферсман.

Ресурстар:

А4, Презентациялар

https://media4.picsearch.com/is?l12tu2qKYg2rBSqirTHYa1CZP1zqjdABEAtWn29CJmo&height=341

Әр оқушыға бағалау парағы таратылады

http://itest. kz/ Өзін-өзі бағалау.

https://twig-bilim. kz/ru/film/the-elements-iron

Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың ортасы

8 минут

15 минут

8 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

1. ХЭПЖО - 4-периодтың VIII топтың қосымша топшасында орналасқан.

2. Химиялық таңбасы - Fe.

3. Аr - 567.

4. Валенттілігі - II, III.

5. Атом құрылысы - +26 Fe (26p - , 30n - , ) 26е - . 4 электрондық қабат, 2) 8) 14) 2), электрондық конфигурациясы.
6. Электондық және графиктік формуласы - 1s 2 2s 2 2p 6 3s 2 3p 6 3d 6 4s 2 .
7. Тотығу дәрежесі 0, +2, +3, кейде +6; тотықсыздандырғыш. Бұл жерде металдардың кристалл торы, физикалық қасиеті қандай екені еске түсіріледі.

Басқа оқушылар жауапты толықтырады.

2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Темірдің химиялық қасиеті мына жоспар бойынша мұғаліммен бірге талқыланады.

1) Жай заттарға әсері +бейметалдарға

2) Күрделі заттарға әсері+суға

+қышқылдарға

+тұздарға

Тақтаға оқушылар реакция теңдеулерін жазып, электролиттік диссоциациялану, тотығу-тотықсыздану процестері теориясы тұрғысынан түсіндіріледі.

:
:

3-тапсырма: Топтық жұмыс.

Сабақ барысында bilimland. kz сайтын қолдана отырып, бейнебаяндарды көріп және оқулықтағы мәліметтерді қолдана отырып талдау жүргізіп, жұмыстарын қорғайды.

1-топ: Темірдің табиғатта таралуы, физикалық қасиеті, адам үшін маңызы.

2-топ: Темірдің өнеркәсіпте алынуы,

Темір коррозиясы және қорғау жолдары.

Топтық тапсырмаға қойылатын бағалау критерийлері:

1) Тапсырманың мазмұнының сай болуы.

2) Безендірілуі.

3) Жеткізе білуі.

4-тапсырма . Сабақты бекіту: Жеке жұмыс.

Fe→Fe 2 O 3 →Fe(OH) 2 →Fe(OH) 3 →FeCl 3

Na → Na 2 O → NaOH → NaCl

Mg+HCL=

Zn +AgNO3=

Hg+FeCL2=

KOH+H2SO4=

Na3PO4+Ca NO3 =

AgNO3+HCL=

:
:

Оқушылар бағалау парақшалары бойынша бағаланады.

Үй жұмысы: Металдардың өміріміздегі маңызы тұралы эссе жазу

Ресурстар:

- Металдардың типтік қасиеттерін атайды

- Металдардың электрөткізгіштігі мен жылу өткізгіштігін кемдеген де екі кілт сөзді қолдану арқылы түсіндіреді

- Металдардың жылтырлығын кемдеген де екі кілт сөзді қолдану арқылы түсіндіреді

- Металдардың иілгіштігін кемдеген де екі кілт сөзді қолдану арқылы түсіндіреді

Дескриптор:

-Реакцияның типтік қасиеттерін атайды

- Орын алу реакциясын айта алады

-Алмасыну реакцияларын жалғастыра алады

- Металдардың кристалдық торының диаграммасын сала алады

- Металдардың қасиетіне сәйкес қолданысына мысал келтіре алады

Презентация

Презентация

https://bilimland. kz/kk/content/structure/1019-periodtyq_keste

топтар бірін-бірі критерий бойынша бағалайды.

bilimland. kz сайты.

Сабақтың кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың соңы

3 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты жүзеге асырылды ма?

Рефлексия жүргізу: (Жүргізілген сабаққа оқушылар өз бағасын береді, әр оқушы сәйкес смайликті таңдап тақтаға жабыстырады)

Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Галогендер. Хлордың периодтық жүйедегі орны, қасиеттері, алынуы және қолданылуы - сабақ жоспары
Азот: периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, қасиеттері және қолданылуы
Мыс: периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, табиғаттағы таралуы, алынуы және физикалық-химиялық қасиеттері мен қолданылуы
Фосфор элементі: периодтық жүйедегі орны, физика-химиялық қасиеттері және қолданылуы
Фосфор: ашылу тарихы, периодтық жүйедегі орны, химиялық қасиеттері және өнеркәсіптік қолданылуы
Фосфор: периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, табиғаттағы кездесуі, қасиеттері және қолданылуы
Сілтілік металдар (натрий және калий): периодтық жүйедегі орны, қасиеттері және қолданылуы
Көміртек: периодтық жүйедегі орны, атомдық құрылысы, қасиеттері және табиғаттағы таралуы
9-сынып химиясы: Алюминийдің периодтық орны, қасиеттері және қолданылуы
9-сынып химиясы: Металдардың периодтық жүйедегі орны, қасиеттері және қосылыстары (қайталау сабағы)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz