Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Сабақтың тақырыбы

№ орта мектеп МКМ
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне Әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
Ортақ тақырып: <<Менің мектебім>>
Педагогтің Т.А.Ә.

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспаған саны
Сабақтың тақырыбы
Білімді бол
1 - сабақ. Міржақып Дулатов. <<Оқуға шақыру >>
( Әдебиеттік оқу. 1 -бөлім. Оқулық 52-53 бет <<Алматыкітап>> баспасы, 2022ж. )
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру
Сабақтың мақсаты
шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндайды, үзіндісін мазмұндайды,сахналайды;
шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілейді;
үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазады немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастырады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі\уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру
<<Мен қандаймын?>>
Мысалы: Мен бақытты Балаусамын, ілтипатты Іңкәрмін т/б.

Оқушылар шеңбер құра тұрып жылы лебіздер айтады
Керемет!
Тамаша!
Тренинг
Қызығушылықты
ояту
Жеке жұмыс

Алдыңғы білім
7 минут

Сабақтың
ортасы
Жаңа білім
Жұптық жұмыс

5 минут

Топтық жұмыс

10 минут

<<Ой қозғау>> әдісі

- Тұңғыш әліпбиді жазған кім? Ол туралы не білесің?
Жұмыс түрі:
1) жеке ойлау
2) көршісіне айту
3) Топпен талқыға салу
ЕББҚЕО: жұбымен және топта бірге әрекет етуіне ықпал ету.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру
Автормен танысу
https://www.youtube.com/watch?v=WUQN3-caxgQ
сілтемесіне өтіп автормен танысады.
Оқулықпен жұмыс
Білу және түсіну
https://www.youtube.com/watch?v=Da-iPWw67Fw өлеңді тыңдатамын;
Өлеңді түсініп оқып, іштей оқу, тізбектей оқу, жеке - жеке оқытамын;
Сөздікпен жұмыс жасатамын.
ЕББҚЕО: өлеңді тыңдайды.Өлеңнің бір шумағын оқиды.

Қолдану

Жұптық жұмыс ұйымдастырамын
Сөздермен тыңғылықты жұмыс жасайды
Әр жұптың алдына сөздер беріледі
Сәйкестендіреді

<<Ойлан, жұптас, пікірлес>> стратегиясы.
Топтық жұмыс ұйымдастырамын;
Топтық жұмыстың ережесімен таныстырамын;
Ахметтің арманы не еді?(Әр топмүшелері ақылдасып бір - бірден пікірін ортаға салады.)
Оқуға, еңбекке шақыру
Арманы қазақ халқының көзін ашу
Қазақ елін көтеру

Оқушылар тұңғыш әліпбиді жазған Ахмет Байтұрсынов екенін айтады. Ол туралы не білетіндерін ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Автормен танысады
Өлеңдерді тізбектеп оқып шығады

Дескриптор
1.Әр сұраққа сәйкес сөйлемдермен дұрыс сәйкестендіреді;
2. Сөз тіркестерінің мағынасын жұбымен бірге талқылайды;

Дескриптор
1.Ахметтің арманын дұрыс айтады;
2.Оқуға,еңбекке қалай шақырғанын айтады;
3.Қазақ халқының көзін ашу деген екенін айтады;
4.Қазақ елін көтеру дегеннің мағынасын айтады

ФБ-2 балл

Интерактивті тақта

Оқулық, суреттер

Оқулық
52-53 беттер
дәптер

Тақырыптар

Соңы

Бекіту

Қалыптас
тырушы бағалау тапсырмасы
4 минут
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
<<Зерделі сұрақ - дәлелді жауап>> айдары
1-тапсырма
<<Бес жолды өлең>> құру
1) Ахмет Байтұрсынов
2) үйретеді, тәрбиелейді
3) білімді, дана, ақылды
4) Қазақ халқының көзін ашты
5) Ғалым

2-тапсырма
Даналық, оқу, білім, т. б. сөздер неліктен құмырсқа түрінде көрсетілген деп ойлайсың?

Дескриптор
1-сұраққа дұрыс жауап береді;
2-сұраққа дұрыс жауап береді

ҚБ -4 балл

ҚБ тапсырмасы

Үйге тапсырма
Өлеңнің алғашқы шумағын жаттау;
53-беттегі 4-5 тапсырманы орындайды

Оқулық
Дереккөздер
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар:
шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндайды, үзіндісін мазмұндайды,сахналайды;
шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілейді;
үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазады немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастырады
Рефлексия
1 минут
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Кері байланыс. <<Үш сұрақ>> әдісі
Сабақты түсінбедім
Сабаққа белсенді түрде қатыстым
Сабақ маған ұнады.

Рефлексия <<Үш сұрақ>> әдісі
Сұрақ - жауап
арқылы жауап береді
Дескриптор :
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланысын білдіре алады

Қ.Б.
Тамаша!

Рефлексия <<үш сұрақ>>

2- тапсырма.
Сұрақтарды жалғастыр.
1) А. Байтұрсынұлы кім?
2) ...?
3) ...?

Ахмет Байтұрсынұлы

Ұқсас жұмыстар
Ауызекі сөйлеу стилі
Салқын судың алған жылу
Қанның қызметі
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы
Ультрадыбыс датчигі
Шешуіндегі сөзден мәтін құра
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Пәндер