Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың мақсатын түсіндіру

№ мектеп-лицей
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне Дүниетану пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Бөлім: <<Менің мектебім >>
Педагогтің Т.А.Ә.

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
10-сабақ. << Біздің мектеп >>
( Дүниетану Оқулық 33 - 35 бет <<Атамұра>> баспасы, 2022 ж. )
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.1.2.1.мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
2.1.2.2.мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттеу
Сабақтың мақсаты
мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсінеді;
мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттейді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі\уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
1 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру
<<Сәлемдесу>>
Енді жұп болып тұрамыз.
Алақан алақанмен амандасады
Иық иықпен
Арқа арқамен
Аяқ аяқпен
Құлақ құлақпен
Мұрын мұрынмен сәлемдеседі.
Ал, енді көңіл күйіміз көтерілді ме?
Орнымызға отырайық.

Оқушылар сәлемдесу рәсіміне белсене қатысады.

Керемет!

Алдыңғы білім
5 минут

Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
15 минут
Жеке жұмыс

Топтық жұмыс
15 минут

Қызығушылықты ояту.
Дәйексөз:
Мектеп кеме, білім теңіз, барар жерге тез жетемін
Мына мақал не туралы?
-Әрине мектеп туралы айтылған.
-Мектеп деген не?
Қалай түсінесіңдер.
Оқушылардың пікірін тыңдау.

Кестені толтыр.

Сөйлемді аяқта.
Мен ____________________________ мектебінде оқимын. Менің сыныбым _______ қабатта орналасқан.
Біздің сынып _____________________________.

Менің мұғалімім ___________ ___________________________.
Ол кісі ____________________.
Маған мектепте ________________________________________ ұнайды.
Мен мектебімді __________________ ұнатамын.

ЕББҚЕО - мұғалімнің көмегімен кестені толтырады.

Сабақтың тақырыбы:
<< Біздің мектеп>>
Сабақтың мақсатын түсіндіру.
Тақырыпты слайдпен түсіндіремін.
Оқулықпен жұмыс
тақырыпты іштей түсініп оқиды;
ЕББҚЕО- тақырыпты оқып шығады.

Топтық жұмыс жүргіземін.
Топ ережесін түсіндіремін.
Оқулықтың 35-бетіндегі оқушылардың жауабын талдайды.
Дәуренге, Серікке, Ержанға және Ризаға арнап кеңес жазып, телефон арқылы жібереді.
Топта қорғайды.

Оқушылар мақалдың мектеп туралы екенін табады. Мектеп туралы өз ойларын айтады.

Кестені әр оқушы жеке толтырады

Күннің жадын жазады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Дескриптор:
Оқушылардың жауабын дұрыс талдайды;
Кеңес жазады;
Ұйымшылдық танытады

Қ.Б
Тамаша!

ФБ-2 балл

Мақал

Кесте

Оқулық
33-35 бет дәптер

Сабақтың соңы
5 минут
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
1-тапсырма

2-тапсырма

3- тапсырма

Дескриптор:
1-тапсырманы дұрыс орындайды;
2-тапсырманы дұрыс орындайды;
3-тапсырманы дұрыс орындайды;

ФБ-8 балл

Сабақтың
Соңы
5 минут
Үй тапсырмасы:
10-сабақты түгел оқу, мазмұндау

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар:
мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсінеді;
мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттейді
Рефлексия
2 минут

Рефлексия . <<Шекті деңгей>> әдісі
1.Білу және түсіну: Күшті;
2.Қолдану: Дәлелдемелер
3.Рефлоексия: Әлсіз
Рефлексия <<Шекті деңгей >> әдісі
Дескриптор :
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін білдіре алады

Қ.Б.
Тамаша!

Шекті деңгей

Ұқсас жұмыстар
3 –сынып. Еңбекке баулу
Дүниетану- 3сынып
Тәрбие. сабақтас құрмалас сөйлем
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Қол сағат ортақ қалта сағат
Ана тілінің қызметі
Сұраулы сөйлем. Құрмалас сөйлем. Шылаулар
Ана тілі, 3 сынып
АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері. Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті
Көркем әдебиет
Пәндер