Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бір ананың жеті қызы

Тексерілді: Е.Бугенбаев
Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Педагогтің аты-жөні
Ж.Мамахова
Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№ 1
Сәлем -сөздің анасы.
Ата-бабадан қалған ілтипат - отбасының негізі.
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға сәлемдесу туралы мәлімет беру, оның инабаттылық, әдептілік, адамдық қасиеттің негізгі арқауы екенін ұғындыру.Ұлттық салт - дәстүрмен таныстырып, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Ой қозғау Оқушылар,әр елдің сәлемдесу ерекшеліктеріне тоқтала отырып,сабақтың тақырыбын ашамыз. <<Сәлем-сөздің анасы>> Тыңдалым алды тапсырмасы: Төмендегі сұрақтарды қойып, сәлемдесу үлгілерінің суреттері бойынша оқушы пікірін тыңдауға болады.
· Сәлемдесу не үшін керек?
· Сәлем беру мен сәлем алудың айырмашылығы неде?
· Суреттегі сәлем түрлерін сөйлете синонимдерді тиімді қолдану.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ <<Мадақтау>>
Тақырыптық суреттер
Жаңа сабақ
Мәтінмен жұмыс
Сәлемдесу - кездескен адамдардың бір -бірінің амандығын біліп, қуанышқа бөленуі. Бір - біріне аман - саулық тілеп тілектестігін, ниеттестігін білдіреді. Әрбір адам << қайырлы таң>>, << қайырлы күн >>, << қайырлы кеш >> деген сөздермен амандасуға тілек пен ізеттілік нышанын көрсетіп, тәуліктің үш мезгілін де бір - бірімен ақжарқын амандасуға тиіс.Амандасу -- адамгершіліктің , әдептіліктің бір белгісі болып табылады.<< Әдептілік белгісі - иіліп сәлем бергені,Жақындықтың белгісі - келіп -кетіп жүргені >> ,- деп халқымыз бекер айтпаған болар.

Ақсақал мен жігіттің амандасуы
Жігіт:Ассалаумағалейкум, ата!
Ата: Уағалейкумассалам, балам!
Жігіт:Деніңіз сау ма? Аман -есенсіз бе?
Ата: Құдайға шүкір, балам . Тәңірдің берген ырыздығын жеп жүріп жатырмыз.

2. Қарт әже мен қыз баланың амандасуы:
Қыз:Армысыз , әже?
Әже. Бар бол, балам!
Қыз:Үй іші, бал - шағаңыз аман ба?
Әже:Тәңірге тәуба, барлығы күйлі - қуатты, аман -есен.
Пікіралмасу -
сәлемдескен кезде сәлемді алмаған мәдениеттілікке жата ма?
- сәлем беру үлгілерінің мағынасын ашу үш топқа тапсырылады
Ақпараттық мәтінмен жұмыс

Дескриптор
-
ақпарат береді
- анықтайды;

Дескриптор- ажыратады;
сипаттама береді;

Дескриптор
- сәлемдесу туралы талдау жасайды;
-мәдениеттілік жайлы түсінік алады - сәлем беру үлгілерімен танысады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

ҚБ <<Алақан-жұлдыз>>

ҚБ <<Ең ұтымды жауап>>

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Суреттер

Тірек-сызбалар

Кесте

Қорытынды
Кері байланыс
Не білдім?
Не көрдім?
Не түсіндім?
Нені жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Оқушылар бағалайды

А4, конспект

Үй тапсырмасы
<<Сәлем сөздің анасы>> Эссе

Тексерілді: Е.Бугенбаев
Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Педагогтің аты-жөні
Ж.Мамахова
Күні:
15.09.22ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№ 2
Ата-ана отбасының негізгі діңгегі
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға отбасындағы ата-анасының орны туралы әңгімелей отырып, ата-ана отбасының негізгі діңгегі екенін түсіндіру.
Ата-ананы қадірлеп құрмет көрсетуге тәрбиелеу
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Әкешім жол сілтейтін ақылшымсың,
Анашым ұл-қыз таптың батырсың шын.
Құрметтеп өздеріңді сыйламасам,
Өмірде перзент деген атым құрсын.
Әр баланың әкесі,анасы бар! Әке-тірегің, ана-жүрегің демекші біздің парызымыз ата-анамызды құрметтеп силасу. Ата-анаң саған қандай тәрбие береді соны миына тоқып алу керек.
Ауыр жүгі бар адамдарды көрсең көмектес деп үйреткен!
Ұяда нені көрсең, ұшқанда соны ілесін демекші ата-анамыз берген тәрбиені ұмытпай есімізге тоқып жүруіміз керек. Ата-анамыз бізге тәрбие беру арқылы ойлайды өскенде менің атымды көтеріп пәленшенің қызы жақсы екен осындай жақсы тәрбие берген екен деп, мақтап жүреді деп осындай үмітпен жақсы тәрбие беретің болған. Әрбір ата-ана өз перзентін жаман болсын деп өсірмейді, өнегелі болсын үлкендерді силасын, құрметтесін деп ақыл айтып үйреткен.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ Мадақтау
Тақырыптық суреттер
Жаңа сабақ
Мәтінмен жұмыс

Әркімнің туған анасы, туған әкесі бар. Сенің әкең де - сенің атаң мен әжеңнің баласы. Сенің анаң да нағашы атаң мен нағашы әжеңнен туған. Әрбір ана мен әке өз балам адам боп, азамат боп ержетсе екен деп тілейді, аялап өсіреді, бағып-қағады. Ата-ана деген кім? Оқушы көзімен оқып көріңіз...

Ата-ананың балаға деген мейірінде, қамқорлығында, оның келешегінен күткен зор үмітінде ешқандай шек жоқ. Әкең мен шешең саған жер бетіндегі теңдесі жоқ қымбат тарту - өмірді ғана сыйлаған жоқ, бақыт та сыйлады. Бақытты бал дәурен балалық, қайғысыз-қамсыз жастық шақ, алаңсыз оқып, еңбек машығын алуыңа қолайлы жағдай... Бәрі-бәрі сенің сыбағаң.
Ата-анаң туған ел үшін, сен үшін құлшына еңбек етеді, терін төгеді, жұмыста бейнет шегеді. Ендеше, үлкендердің, ата-анаңның өзіңе сіңірген еңбегін бағалай біл. Сенің әр қимыл-қылығың, әр ісің ата-ананың жүрегіне қуаныш не реніш боп оралады. Ата-ананың өз балаларын сүюі қандай шексіз болса, балалардың өз әкесі мен анасы алдындағы борышын да еш нәрсемен өлшей алмайсың.
Сенің мектептен әкелетін "бестік" не "төрттік" бағаң олардың төбесін көкке жеткізетінін ұмытпа. Керісінше, сенің кемшілігің, салдыр-салақтығың, құрбы-құрдастарыңның қатарынан кейін қалуың, көзге түрткі болуың олардың шашын ағартып, тым ерте белін бүктіретінін ешқашан есіңнен шығарма.
Ата-анаң тек әке-шешең ғана емес, екеуі де еңбекқор, өз істерінің шеберлері, елдің елеулі азаматтары. Сүйікті Отанға сіңірген ұзақ жылдардағы еңбегі арқасында сый-құрметке ие болған жандар. Әке-шешеңнің өткен өмір жолын, елге сіңірген еңбектерін танып біл, сыйла, құрметте! Оларды әрдайым мақтан тұт!
"Менің отбасым" суретке қарап әңгімелеу.

Ақпараттық мәтінмен жұмыс

Дескриптор
-
ақпарат береді
- анықтайды;

Әр оқушы өз отбасы, ата-анасы туралы әңгімелейді
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

ҚБ <<Ала-қан
жұл-дыз>>

ҚБ <<Ең ұтым-ды жауап>>

Ақпараттық мәтін

Отба-сы суреті

Қорытынды
Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат отбасымыз туралы әңгімеледік. Біз оларды жақсы көруді, сыйлауды, көмектесуді үйрендік. Отбасындағы ата-анамыз ең жақын адамдардың ошағы екенін білдік.
Кері байланыс
Мен үшін ең жақын.......
Мен үшін ең қымбат......
Мен үшін ең аяулы.....
Аяқталмаған сөйлемдерді жалғастыру
Оқушыл
ар бағалайды

Үй тапсыр-масы
<<Отбасыммен бақыттымын>> тақырыбында сурет салу

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Педагогтің аты-жөні
Ж.Мамахова
Күні:
29.09.22ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№ 3
Кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиетті білдіретін этикалық ұғым
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиетті білдіретін этикалық ұғым екенін түсіндіре отырып, жүректеріне мейірімділік қасиетін ұялату. Кеңпейілділікке,
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Ой қозғау
Кеңпейілділік дегеніміз не?
Кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиетті білдіретін этикалық ұғым. Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымында айналасына жайлы, қолы ашық адамдарды алды кең, пейілі жомарт деп атап, жоғары бағалаған, кеңдікті адам бойындағы ізгі қасиеттер қатарына қойған.
Кеңпейілділік туралы шумақ
Жақсы болсаң - жердей бол,
Шыдап бәрін көтерген.
Таза болсаң - судай бол,
Жуып бәрін кетірген.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ <<Мадақтау>>
Тақырыптық суреттер
Жаңа сабақ
<<Жомарт пен сараң>> ертегісін көрсету
1.Балалар сендерге қай кейіпкердің әрекеті ұнады?
2. Кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиеттерді атаңдаршы?
3.Өзің қандай адам болғың келеді?

Мақалды аяқта
1. Кең пейілді кемімес, (тар пейілді кеңімес)

2. Мейрімі мол ананың --
Жүрегі жылы, қолы кең.
(Кең пейілді атаның
Жүзі жылы, жолы кең.)

3. Кең пейілді (кем болмас)

Жомарт ДОС көбейтеді, (сараң мал көбейтеді)
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы пікір алмасады.
Мақалды аяқтап жазады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Қорытын-ды
Кері байланыс
Не білдім?
Не көрдім?
Не түсіндім?
Қандай қасиетімді жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Оқушылар бағалайды

Үй тапсырмасы
<<Мен кеңпейіл баламын>> жақсылық жасау.

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№ 4
Үстел басындағы этикет ережелерін білесің бе?
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды үстел басындағы этикет ережелерімен таныстыру. Қоршаған ортада өзін-өзі ұстай алуына тәрбиелеу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Ой қозғау
Қонаққа, мейрамханаға, кафеге барғаныңызда. адамдар бірден сіздің әрекеттеріңізге назар аударады. <<Біле ме екен, жоқ па?>> деу - заңды құбылыс. Таныстарыңыздың алдында ұятқа қалмас үшін, үстел үстіндегі этикетпен қысқаша таныс болыңыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ <<Мадақтау>>
Тақырыптық суреттер
Жаңа сабақ
Негізгі ережелер
Ең алдымен, қалай отырғаныңызға мән беріңіз. Арқаңыз тік болу керек. Сол үшін орындықтың шетіне отырыңыз. Шынтағыңызды бүгулі болсын. Қолды қайда қоярды білмеген жағдайда, тізеге қойған дұрыс. Бұл тамақ келгенше күтудің жақсы амалы. Егер қонақта болсаңыз, үй иесі тамақ ішуге ұсыныс айтқанша күтіңіз. Ал, кешіккен қонақтарды күту міндетті емес.
Үстел басындағы этикет жайлы қысқаша
1. Шанышқыны сол, пышақты оң қолмен ұстау керек;
2. Тек шанышқы пайдаланылса, оң қолмен ұстайсыз;
3. Асты шайнау кезінде шанышқы мен пышақ тәрелке үстіне қойылады;
4. Нанды қолмен бөлу керек;
5. Майды шанышқымен немесе арнайы пышақпен жағады;
6. Балық сүйектерін арнайы пышақпен, ал етті шанышқымен бөледі;
7. Жұмсақ ірімшікті нанның тіліндісіне жағуға болады, ал қатты ірімшікті шанышқымен тәрелкеге қояды.

Тамақтану кезіндегі тәртіп ережелері
* Тағамға немесе тамақ қалдықтарын табаққа шашпаңыз. Егер сіз сүйек немесе басқа жеуге жарамсыз элемент тапсаңыз, оны түкірмеңіз, бірақ ерніңізді майлыққа мұқият қойып, табақтың жанына бүктеңіз.
* Аузыңызды толтырып сөйлеуге тырыспаңыз - алдымен тамақты шайнап, жұтып қою керек. Тамақ ішіп жатқанда ешқандай дыбыс шығармау жақсы сөз болып саналады - балағаттамау, ерніңізді ұрмау, шулы сусындарды сорып алмау. Ыдыс-аяқты қатты дауыстап соғу да әдепті емес.
* Барлық ет пен балықты бірден бөліктерге бөлуге болмайды. Оны жемес бұрын бір-бірден кесіп, келесі бөлігін кесіңіз.
* Сорпаны қасыңыздан алшақтатыңыз. Сорпаның қалған бөлігін жинауды жеңілдету үшін табақты еңкейтуге болады, тек осы бағытта. Қасықты тамақпен толтырған кезде оны дастарханды бүлдірмей аузыңызға жеткізетіндей етіп жасаңыз. Сіз ыстық тамақпен қасықты үрлей алмайсыз.
* Тамақтану кезінде басыңызды табаққа еңкейтпеңіз, бірақ ыдысты аузыңызға апарыңыз.
* Тамақты алу үшін үстелдің үстінен шыға алмайсың - жақын отырған адамнан не керек екенін жеткізуін сұра және оған алғыс айтуды ұмытпа. Сіз тіке отырып немесе жанға сәл сүйене отырып, оңай жететін нәрсені алыңыз.

Ақпараттық мәтінмен жұмыс

Ережелерді жазып алу және есте сақтау

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

ҚБ <<Алақан-жұлдыз>>

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Суреттер

Қорытынды
Кері байланыс
Не білдім?
Не көрдім?
Не түсіндім?
Нені жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Оқушылар бағалайды

А4, конспект

Үй тапсырмасы
Тамақтану кезіндегі тәртіп ережелерін жаттау.

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№ 5
Қорлау -- басқа адамның ар-намысы мен қадір-қасиетіне әдепсіз түрде нұқсан келтіру
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға Қорлау -- басқа адамның ар-намысы мен қадір-қасиетіне әдепсіз түрде нұқсан келтіру екенін ұғындыра отырып әдептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Ой қозғау
Қорлау - басқа адамның абыройы мен қадiр-қасиетiн әдепсiз түрде кемсiту.
Әдепсіз түрде екенін қалай анықтайды?
1 Жала жабу
2.Қорлау
3.Жеке адамның абырой мен қадір-қасиетін құрметтемеу
Балағаттау, қылмыстық құқықта -- басқа адамның ар-намысы мен қадыр-қасиетін әдепсіздікпен, анайы түрде кемсіту.
Сұрақтар
1.Балалар біреуге жала жабуға болады ма?
2.Қорлау дегеніміз не?
Адамның абырой мен қадір-қасиетін құрметтеу өзі үшін бағалануы және құрметтелуі және этикалық қарым-қатынаста болуы.
Абырой- адам бойындағы ең асыл құндылықтардың бірі, ар-ұят, бедел, құрмет, қадір-қасиет ұғымдарының жиынтығы, адамнның кісілік келбеті, адамгершіліктің тірегі. Абырой қаншалықты биік, әрі ұзақ уақыт бойы тірнектеп жиналғанымен, бір сәтте ғана, сын сағатта шалыс басқан қадамнан оған кесір келуі мүмкін.Сондықтан да ел арасында берілетін батада <<Абыройлы бол!>> деген қағида орын алған.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ <<Мадақтау>>
Тақырыптық суреттер
Жаңа сабақ
Мәтінмен жұмыс
Аңыз әңгіме.
Екі ер жігіт дос болыпты, бір-бірімен жақсы араласып,
сыйласып жүреді екен. Бір досы екіншісінің үйіне
қонаққа барған екен,дастарханға шақырып шай
ұсынады.шайды ұрттай берген кезде кесенің түбінде
жыланның баласы жатқан тәрізденді.Үй иесін ренжітіп
алмайын деп,шайды жұта салып үйіне қайтады.Үйіне
барып лоқсып, асқазаны қатты ауырып,қиналады.
Қанша дәрі дәрмек ішсе де, жазылмайды.
Досының ауырғанын естіп, екінші досы оны қайтадан
қонақ болып кет деп,ет асып үйіне шақырады. Тура сол
орынға жайғастырып мына кесенің ішінде сіздің
ауруыңызға ем болатын дәрі бар,- деп ұсынады. Досы
кесені ала бергенде тағы да сол жыланның баласын
кесенің ішінен көреді. Бұл жолы қожайын бұған көңіл
аударып, төбеге қарашы,- дейді. Төбеде ілініп тұрған
сарымсақты көріп екуіде мырс етіп күледі. Екеуінің
ұққаны шайға көк сарымсақтың бейнесі жылан сияқты
болып түскені. Ауырып жүрген досы қателігін ұғып,
досын құшағына басады.Ауруынан айығып , екі дос
арасындағы түсініспеушілік тиылады. Кек сақтамай
досыңа, ішімдегіні тап,- деп, үйдей пәле шығарма,-
деген осы аңыздан шыққан.
*Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтереді?

Нақыл сөздердің мағынасын талдап жазып алу
<<Атасын сыйлаған абыройға бөленер.>>
<<Адамгершілік абырой әпереді.>>
<<Абыройыңды жасыңнан сақта.>>
Ақпараттық мәтінмен жұмыс
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Суреттер

Қорытынды
Кері байланыс
Не білдім?
Нені жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Оқушылар бағалайды

Үй тапсырма-сы
<<Абырой туралы >> Эссе

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№ 6
Отбасы - сүйіспеншіліктің, құрмет пен ынтымақтастықтың ошағы
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға Отбасы - сүйіспеншіліктің, құрмет пен ынтымақтастықтың ошағы екенін айта отырып жақындарна деген мейірімділікке, қамқорлыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Ой қозғау
Отбасының аман-саулығы әрбір елдің дамуы мен келешегінің өлшемі. Отбасын бірлесіп бірге күн көретін, туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы құрайды.
Ал жанұяның береке-бірлігі - әр сәбидің, әр баланың болашақ қадамы мен бақытты жүзінде.
<<Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің>> дегендей, бала тәрбиесінде және оның дара тұлға болып қалыптасуында ата-ананың рөлі мен отбасы құндылығының маңызы өте зор.
Отбасы деген шағын ғана мемлекетіңіздің берік те бақытты болуы үшін, ең бастысы, өзгелерді, соның ішінде бірінші болып балаларды бақытты ету керек. Ұлт өмірінің іргетасы, негізін қалаушы - отбасы болса, отбасының іргетасы - бала. Ал бала отбасының жылуын, қолдауын сезінгенде ғана бақытты болып ержетеді.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ <<Мадақтау>>
Тақырыптық сурет-тер
Жаңа сабақ
Мәтінмен жұмыс

. Әңгімелеу Педагог балаларға <<Бір ананың жеті қызы>> әңгімесін оқып береді.
Бір ананың жеті қызы.
Бір ананың жеті қызы болды.Бірде ол алыста тұратын ұлына кетті.Үйге бір аптадан кейін оралды.Үйге кірісімен қыздары бірінен соң бірі шешесін қалай сағынғандарын айта бастады.
-Мен сені күн сәулесін күткен көкнәр гүліндей сағындым,-деді біріншісі.
-Мен сені бір тамшы суды аңсаған шөл даладай күттім,-деді екіншісі.
-Мен енесін сағынып шырылдаған кішкентай балапандай болып жыладым,-деді үшіншісі.
-Мен сенсіз гүл таппаған ара сияқтымын,-деді төртіншісі.
-Сен менің түсімде раушан гүлінің түсіне енген шық тамшыларындай болып көріндің,-деді бесіншісі.
-Шие бағын іздеген бұлбұлдай мен сенің жолыңды қараумен болдым,-деді алтыншысы.
Жетінші қызы үндеген жоқ.Ол шешесінің туфлиін шешіп,аяқтарын жуу үшін су әкеліп берді.

1.Қыздар анасына өз сүйіспеншіліктерін қалай білдірді? -
2.Сендер аналарыңа сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер?
Отбасы туралы кім мақал-мәтел біледі?
* Ата-ананың парызын, өте сенің қарызың.
* Бала тәрбиесі бесіктен.
* Жақсы ата арман, жақсы бала қорған.
* Ағадан ақыл, атадан нақыл.
Ақпараттық мәтінмен жұмыс

Оқушылар сұраққа жауап береді

Балалар білген мақалдарын айтады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

Тамаша

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Суреттер

Қорытынды
Кері байланыс
Балалар, біз бүгін сүйікті отбасы, отбасы мүшелері туралы жақсы, жағымды сөздер айттық. Шығармалар арқылы әркімнің отбасы болатынын, отбасы - мейірімділіктің, сүйіспеншіліктің, қамқорлықтың, әдептіліктің ортасы екенін танып білдік.
Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Оқушылар бағалайды

А4, конспект

Үй тапсырмасы
<<Менің отбасым>> сурет салу

Ұқсас жұмыстар
Алдымен сүй, ардақта ата-анаңды
Алтын қақпа ойыны
Ғалымның ақылы басында, Ананың ақылы жасында
Сабақ тақ
Анаға құрмет-Балаға міндет
Ата-ананың парызын, өтеу - сенің қарызың
Бүгін мектепте
Ару қыздар байқауы
Ата балаға сыншы
Аталар айтқан асыл сөз
Пәндер