Бір ананың жеті қызы

Тексерілді: Е. Бугенбаев

Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Парасаттылық және әдеп: Ж. Мамахова
Бөлім:: Күні:
Парасаттылық және әдеп:
Бөлім:: Сынып:
Парасаттылық және әдеп: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

№ 1

Парасаттылық және әдеп:

Сәлем -сөздің анасы.

Ата-бабадан қалған ілтипат - отбасының негізі.

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Парасаттылық және әдеп: Оқушыларға сәлемдесу туралы мәлімет беру, оның инабаттылық, әдептілік, адамдық қасиеттің негізгі арқауы екенін ұғындыру. Ұлттық салт - дәстүрмен таныстырып, адамгершілікке тәрбиелеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру

кезеңі

Педагогтің әрекеті:

Ой қозғау Оқушылар, әр елдің сәлемдесу ерекшеліктеріне тоқтала отырып, сабақтың тақырыбын ашамыз. «Сәлем-сөздің анасы» Тыңдалым алды тапсырмасы: Төмендегі сұрақтарды қойып, сәлемдесу үлгілерінің суреттері бойынша оқушы пікірін тыңдауға болады.

· Сәлемдесу не үшін керек?

· Сәлем беру мен сәлем алудың айырмашылығы неде?

· Суреттегі сәлем түрлерін сөйлете синонимдерді тиімді қолдану.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Бағалау: ҚБ «Мадақтау»
Ресурстар: Тақырыптық суреттер
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Жаңа сабақ
Педагогтің әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

Сәлемдесу - кездескен адамдардың бір -бірінің амандығын біліп, қуанышқа бөленуі. Бір -біріне аман - саулық тілеп тілектестігін, ниеттестігін білдіреді. Әрбір адам « қайырлы таң», « қайырлы күн », « қайырлы кеш » деген сөздермен амандасуға тілек пен ізеттілік нышанын көрсетіп, тәуліктің үш мезгілін де бір - бірімен ақжарқын амандасуға тиіс. Амандасу -- адамгершіліктің, әдептіліктің бір белгісі болып табылады. « Әдептілік белгісі - иіліп сәлем бергені, Жақындықтың белгісі - келіп -кетіп жүргені », - деп халқымыз бекер айтпаған болар.

https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0a68/00007f97-9b7ed3c7/3/img1.jpg

Ақсақал мен жігіттің амандасуы

Жігіт: Ассалаумағалейкум, ата!

Ата: Уағалейкумассалам, балам!

Жігіт: Деніңіз сау ма? Аман -есенсіз бе?

Ата: Құдайға шүкір, балам . Тәңірдің берген ырыздығын жеп жүріп жатырмыз.

2. Қарт әже мен қыз баланың амандасуы:

Қыз: Армысыз, әже?

Әже. Бар бол, балам!

Қыз: Үй іші, бал - шағаңыз аман ба?

Әже: Тәңірге тәуба, барлығы күйлі - қуатты, аман -есен.

Пікіралмасу -

сәлемдескен кезде сәлемді алмаған мәдениеттілікке жата ма?

- сәлем беру үлгілерінің мағынасын ашу үш топқа тапсырылады

Оқушының әрекеті:

Ақпараттық мәтінмен жұмыс

Дескриптор

-

ақпарат береді

- анықтайды;

Дескриптор- ажыратады;

сипаттама береді;

Дескриптор

- сәлемдесу туралы талдау жасайды;

-мәдениеттілік жайлы түсінік алады - сәлем беру үлгілерімен танысады

Бағалау:

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ «Ең үздік жауап»

ҚБ «Алақан-жұлдыз»

ҚБ «Ең ұтымды жауап»

Ресурстар:

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Суреттер

Тірек-сызбалар

Кесте

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Қорытынды
Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс

Не білдім?

Не көрдім?

Не түсіндім?

Нені жетілдіруім керек?

Оқушының әрекеті: Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Бағалау: Оқушылар бағалайды
Ресурстар: А4, конспект
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтің әрекеті: «Сәлем сөздің анасы» Эссе
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Тексерілді: Е. Бугенбаев

Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Парасаттылық және әдеп: Ж. Мамахова
Бөлім:: Күні:
Парасаттылық және әдеп: 15. 09. 22ж
Бөлім:: Сынып:
Парасаттылық және әдеп: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

№ 2

Парасаттылық және әдеп: Ата-ана отбасының негізгі діңгегі
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Парасаттылық және әдеп:

Оқушыларға отбасындағы ата-анасының орны туралы әңгімелей отырып, ата-ана отбасының негізгі діңгегі екенін түсіндіру.

Ата-ананы қадірлеп құрмет көрсетуге тәрбиелеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру

кезеңі

Педагогтің әрекеті:

Әкешім жол сілтейтін ақылшымсың,
Анашым ұл-қыз таптың батырсың шын.
Құрметтеп өздеріңді сыйламасам,
Өмірде перзент деген атым құрсын.

Әр баланың әкесі, анасы бар! Әке-тірегің, ана-жүрегің демекші біздің парызымыз ата-анамызды құрметтеп силасу. Ата-анаң саған қандай тәрбие береді соны миына тоқып алу керек.

Ауыр жүгі бар адамдарды көрсең көмектес деп үйреткен!

Ұяда нені көрсең, ұшқанда соны ілесін демекші ата-анамыз берген тәрбиені ұмытпай есімізге тоқып жүруіміз керек. Ата-анамыз бізге тәрбие беру арқылы ойлайды өскенде менің атымды көтеріп пәленшенің қызы жақсы екен осындай жақсы тәрбие берген екен деп, мақтап жүреді деп осындай үмітпен жақсы тәрбие беретің болған. Әрбір ата-ана өз перзентін жаман болсын деп өсірмейді, өнегелі болсын үлкендерді силасын, құрметтесін деп ақыл айтып үйреткен.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Бағалау: ҚБ Мадақтау
Ресурстар: Тақырыптық суреттер
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Жаңа сабақ
Педагогтің әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

Әркімнің туған анасы, туған әкесі бар. Сенің әкең де - сенің атаң мен әжеңнің баласы. Сенің анаң да нағашы атаң мен нағашы әжеңнен туған. Әрбір ана мен әке өз балам адам боп, азамат боп ержетсе екен деп тілейді, аялап өсіреді, бағып-қағады. Ата-ана деген кім? Оқушы көзімен оқып көріңіз . . .

Ата-ананың балаға деген мейірінде, қамқорлығында, оның келешегінен күткен зор үмітінде ешқандай шек жоқ. Әкең мен шешең саған жер бетіндегі теңдесі жоқ қымбат тарту - өмірді ғана сыйлаған жоқ, бақыт та сыйлады. Бақытты бал дәурен балалық, қайғысыз-қамсыз жастық шақ, алаңсыз оқып, еңбек машығын алуыңа қолайлы жағдай . . . Бәрі-бәрі сенің сыбағаң.

Ата-анаң туған ел үшін, сен үшін құлшына еңбек етеді, терін төгеді, жұмыста бейнет шегеді. Ендеше, үлкендердің, ата-анаңның өзіңе сіңірген еңбегін бағалай біл. Сенің әр қимыл-қылығың, әр ісің ата-ананың жүрегіне қуаныш не реніш боп оралады. Ата-ананың өз балаларын сүюі қандай шексіз болса, балалардың өз әкесі мен анасы алдындағы борышын да еш нәрсемен өлшей алмайсың.

Сенің мектептен әкелетін "бестік" не "төрттік" бағаң олардың төбесін көкке жеткізетінін ұмытпа. Керісінше, сенің кемшілігің, салдыр-салақтығың, құрбы-құрдастарыңның қатарынан кейін қалуың, көзге түрткі болуың олардың шашын ағартып, тым ерте белін бүктіретінін ешқашан есіңнен шығарма.

Ата-анаң тек әке-шешең ғана емес, екеуі де еңбекқор, өз істерінің шеберлері, елдің елеулі азаматтары. Сүйікті Отанға сіңірген ұзақ жылдардағы еңбегі арқасында сый-құрметке ие болған жандар. Әке-шешеңнің өткен өмір жолын, елге сіңірген еңбектерін танып біл, сыйла, құрметте! Оларды әрдайым мақтан тұт!

"Менің отбасым" суретке қарап әңгімелеу.

Оқушының әрекеті:

Ақпараттық мәтінмен жұмыс

Дескриптор

-

ақпарат береді

- анықтайды;

Әр оқушы өз отбасы, ата-анасы туралы әңгімелейді

Бағалау:

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ «Ең үздік жауап»

ҚБ «Ала-қан

жұл-дыз»

ҚБ «Ең ұтым-ды жауап»

Ресурстар:

Ақпараттық мәтін

Отба-сы суреті

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Қорытынды
Педагогтің әрекеті:

Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат отбасымыз туралы әңгімеледік. Біз оларды жақсы көруді, сыйлауды, көмектесуді үйрендік. Отбасындағы ата-анамыз ең жақын адамдардың ошағы екенін білдік.

Кері байланыс

Мен үшін ең жақын . . .

Мен үшін ең қымбат . . .

Мен үшін ең аяулы . . .

Оқушының әрекеті: Аяқталмаған сөйлемдерді жалғастыру
Бағалау:

Оқушыл

ар бағалайды

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Үй тапсыр-масы
Педагогтің әрекеті: «Отбасыммен бақыттымын» тақырыбында сурет салу
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Парасаттылық және әдеп: Ж. Мамахова
Бөлім:: Күні:
Парасаттылық және әдеп: 29. 09. 22ж
Бөлім:: Сынып:
Парасаттылық және әдеп: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

№ 3

Парасаттылық және әдеп: Кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиетті білдіретін этикалық ұғым
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Парасаттылық және әдеп: Оқушыларға кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиетті білдіретін этикалық ұғым екенін түсіндіре отырып, жүректеріне мейірімділік қасиетін ұялату. Кеңпейілділікке,

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру

кезеңі

Педагогтің әрекеті:

Ой қозғау

Кеңпейілділік дегеніміз не?

Кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиетті білдіретін этикалық ұғым. Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымында айналасына жайлы, қолы ашық адамдарды алды кең, пейілі жомарт деп атап, жоғары бағалаған, кеңдікті адам бойындағы ізгі қасиеттер қатарына қойған.

Кеңпейілділік туралы шумақ

Жақсы болсаң - жердей бол,

Шыдап бәрін көтерген.

Таза болсаң - судай бол,

Жуып бәрін кетірген.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Бағалау: ҚБ «Мадақтау»
Ресурстар: Тақырыптық суреттер
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Жаңа сабақ
Педагогтің әрекеті:

«Жомарт пен сараң» ертегісін көрсету

1. Балалар сендерге қай кейіпкердің әрекеті ұнады?

2. Кеңпейілділік - адам бойындағы жақсы қасиеттерді атаңдаршы?

3. Өзің қандай адам болғың келеді?

Мақалды аяқта

  1. Кең пейілді кемімес, (тар пейілді кеңімес)
  2. Мейрімі мол ананың -Жүрегі жылы, қолы кең. (Кең пейілді атаныңЖүзі жылы, жолы кең. )
  3. Кең пейілді (кем болмас)

Жомарт ДОС көбейтеді, (сараң мал көбейтеді)

Оқушының әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы пікір алмасады.

Мақалды аяқтап жазады

Бағалау:

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ «Ең үздік жауап»

Ресурстар:

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Қорытын-ды
Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс

Не білдім?

Не көрдім?

Не түсіндім?

Қандай қасиетімді жетілдіруім керек?

Оқушының әрекеті: Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады
Бағалау: Оқушылар бағалайды
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтің әрекеті: «Мен кеңпейіл баламын» жақсылық жасау.
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
Парасаттылық және әдеп
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Парасаттылық және әдеп:
Бөлім:: Күні:
Парасаттылық және әдеп:
Бөлім:: Сынып:
Парасаттылық және әдеп: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

№ 4

Парасаттылық және әдеп: Үстел басындағы этикет ережелерін білесің бе?
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Парасаттылық және әдеп: Оқушыларды үстел басындағы этикет ережелерімен таныстыру. Қоршаған ортада өзін-өзі ұстай алуына тәрбиелеу.

Ұқсас жұмыстар
Алдымен сүй, ардақта ата-анаңды
Алтын қақпа ойыны
Ғалымның ақылы басында, Ананың ақылы жасында
Сабақ тақ
Анаға құрмет-Балаға міндет
Ата-ананың парызын, өтеу - сенің қарызың
Бүгін мектепте
Ару қыздар байқауы
Ата балаға сыншы
Аталар айтқан асыл сөз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz