Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасының
Түркістан қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімінің
<<Оқушылар сарайы>> ШЖҚ МКҚК

Қысқа мерзімді (күнделікті)
жоспары

Түркістан - 2022ж
Бекітемін:
Басшының оқу ісі жөніндегі орынбасары Ж.Қ.Тайтенова

Түркістан қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімінің <<Оқушылар сарайы>> ШЖҚ МКҚК
Күні:
Үйірме атауы:
Үйірме жетекшісі аты-жөні:

Жұмабекова Мейрамкүл Батырбекқызы
Топ №
Үйірме сабақтың тақырыбы:
Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы
Үйірме сабақтың мақсаты:
Өсімдіктердің таксономиясы мен танысу
Термин сөздер және бөлімдері
Еңбек сіңірген ғалымдарға шолу

Сабақ барысы:

І.Сабақтың кезеңі/ уақыты

1.Ұйымдастыру кезеңі - 15мин.
Психологиялық ахуал қалыптастыру 2 мин.
Топқа бөлу 3 мин.
Үй жұмысын пысықтау 10 мин.
2.Сабақтың ортасы - 20 мин.
Жаңа сабақ түсіндіру 5 мин.
Топтар сайысы 5 мин.
Сергіту сәті 3 мин.
Өзіндік жұмыс. <<Жұбын тап>> әдісі 2 мин.
Біліміңді тексер. <<Жеміс-жидектер>> әдісі 5 мин.
3.Сабақтың соңы - 10 мин.
Сабақты бекіту, қорытынды бағалау 5 мин.
Үй жұмысы 1 мин.
Рефлексия. <> әдісі 4 мин.
ІІ. Педагогтің әрекеті

1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін, алдымен сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Топқа бөлу. Оқушыларды интернет желілері арқылы топтарға біріктіруді ұйымдастыру.
1-топ. Өсімдіктер
2-топ. Ғалымдар
3-топ. Терминдер

Үй жұмысын пысықтау. <<Поле чудес>> ойыны арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Өсімдіктерге жалпы анықтама бер.
Өсімдіктер мен жануарлардың ортақ ерекшелігі?
Еңбек сіңірген ғалымдарды ата.
К.Линнейдің жүйелеуіне анықтама.
Өсімдік токсономиясының негізгі қызметі?
Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер ерекшелігі?
Өсімдіктердің эволюциялық өзгерісі дегеніміз?
Ботаника ғылымы нені зерттейді?

Сонымен қатар, ойында Бейне сұрақ, Джекпот, жасырын ұяшық және сыйлық ұяшықтары болады.
Мұғалім оқушыларды ынталандыру мақсатында <<Лайк басу>> әдісімен бағалайды.

2.Сабақтың ортасы
Таныстырылым: Жаңа сабақты түсіндіру (слайд арқылы)
қосымша мәлімет: https://youtu.be/w0wk41xf48Y

<<Топтар сайысы>> әдісі. Постер қорғау.
І топ. Өсімдіктер тобы - Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер.
ІІ топ. Ғалымдар тобы - К.Линнейдің жүйелеуіне анықтама.
ІІІ топ.Терми сөздер тобы - Ботаника және таксономия термині.
<<Лайк басу>> әдісі арқылы бағалау:

Сергіту сәті. Әртүрлі смайликтер арқылы әнді табу (видеоролик көрсетіледі)
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

Өзіндік жұмыс. Бірін-бірі бағалау
<<Жұбын тап>> әдісі бойынша терминдер мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз. Үлгі бойынша қағаздар таратылады.

1
Ботаника
А
Өсімдіктер туралы ғылым
2
Таксономия
Ә
Құрылысы бар болмыстың күрделі ұйымдастырылған алаңдарын топтастыру және жүйеге келтіру теориясы
3
К.Линней
Б
Жүйелеудің атасы өсімдіктің 4500-ге жуық түрін сипаттаған.
4
Төменгі саты өсімдіктері
В
Бір жасушалы көк-жасыл балдырлар.
5
Жоғарғы саты өсімдіктері
Г
Көп жасушалы ағзалар жатады.
6
Өсімдіктердің жануарлардан ерекшелігі
Ғ
Өсімдіктер органикалық заттармен қоректенеді,өсімдіктер топыраққа бекініп,қыймылсыз тіршілік етеді.
<<Лайк басу>> әдісі арқылы бағалау:

<<Жеміс-жидектер>> әдісі арқылы сабақты бекіту.
Әр оқушыға жемістер беріледі және жемісте жапсырылған сұраққа жауап береді.

ІІІ. Оқушының әрекеті

Барлық оқушылар: Өсімдіктер таксономиясын атай алады. Өсімдіктердің эволюциялық құрылысын біледі, олардың мәнін түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Ботоника бөлімдері,өсімдіктердегі терминдер мен ғалымдардың еңбектеріне мысал келтіре алады.
Кейбір оқушылар: К.Линнейдің жүйелеуін толық талқылап. Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы айырмашылықтары мен ұқсастықтарын атай алады.
ІҮ. Бағалау

<<Лайк басу>> әдісі арқылы бағалау:

Сабақты бекіту кезінде әрбір топтың лайк саны саналып, сол арқылы бағаланады.
Ү . Ресурстар
Оқулық, суреттер, маркер, баяу ән, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, дидактикалық материалдар, плакат, видеоролик, үлгі бойынша тапсырма қағаздары, үлестірме қағаздар.

ҮI. Бекіту
Бекіту: Сабақ мақсатына оралу
Үй жұмысы: Өсімдіктер таксономиясын сызба түрінде бейнелеу. Өсімдік және жануарлардың тіршілік айырмашылығын венн диаграммасы арқылы сызып, К.Линней еңбектерін және термин сөздерді дәптерге түсіру.
Рефлексия: <> әдісі арқылы мұғалімге хат жазу

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тіл білімі
Тамырдың өсуі
Тілдік норманың анықтамасы
Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары
Электр өрісі. электр өрісінің кернеулігі. 8 сынып
Түр. Түрдің критерийлері. Популяция
Ауруды тасымалдаушы кене
Сабақ мақсаттары. Сабақ барысы
Бүгінгі сабақта оқушылар
Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар. алгебра. квадрат түбір
Пәндер