Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасының
Түркістан қаласының адами әлеуетті дамыту бөлімінің
«Оқушылар сарайы» ШЖҚ МКҚК
Қысқа мерзімді (күнделікті)
жоспары
Түркістан - 2022ж
- Өсімдіктердің таксономиясы мен танысу
- Термин сөздер және бөлімдері
- Еңбек сіңірген ғалымдарға шолу
1. Ұйымдастыру кезеңі - 15мин.
- Психологиялық ахуал қалыптастыру 2 мин.
- Топқа бөлу 3 мин.
- Үй жұмысын пысықтау 10 мин.
2. Сабақтың ортасы - 20 мин.
- Жаңа сабақ түсіндіру 5 мин.
- Топтар сайысы 5 мин.
- Сергіту сәті 3 мин.
- Өзіндік жұмыс. «Жұбын тап» әдісі 2 мин.
- Біліміңді тексер. «Жеміс-жидектер» әдісі 5 мин.
3. Сабақтың соңы - 10 мин.
- Сабақты бекіту, қорытынды бағалау 5 мин.
- Үй жұмысы 1 мин.
- Рефлексия. «SMS - хабарлама» әдісі 4 мин.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін, алдымен сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Топқа бөлу.
Оқушыларды интернет желілері арқылы топтарға біріктіруді ұйымдастыру.
1-топ
. Өсімдіктер
2-топ . Ғалымдар
3-топ . Терминдер
Үй жұмысын пысықтау. «Поле чудес» ойыны арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді .
- Өсімдіктерге жалпы анықтама бер.
- Өсімдіктер мен жануарлардың ортақ ерекшелігі?
- Еңбек сіңірген ғалымдарды ата.
- К. Линнейдің жүйелеуіне анықтама.
- Өсімдік токсономиясының негізгі қызметі?
- Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер ерекшелігі?
- Өсімдіктердің эволюциялық өзгерісі дегеніміз?
- Ботаника ғылымы нені зерттейді?
Сонымен қатар, ойында Бейне сұрақ, Джекпот, жасырын ұяшық және сыйлық ұяшықтары болады.
Мұғалім оқушыларды ынталандыру мақсатында «Лайк басу» әдісімен бағалайды.
2. Сабақтың ортасы
Таныстырылым: Жаңа сабақты түсіндіру (слайд арқылы)
қосымша мәлімет: https://youtu. be/w0wk41xf48Y
«Топтар сайысы» әдісі. Постер қорғау.
І топ. Өсімдіктер тобы - Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер.
ІІ топ. Ғалымдар тобы - К. Линнейдің жүйелеуіне анықтама.
ІІІ топ. Терми сөздер тобы - Ботаника және таксономия термині.
«Лайк басу» әдісі арқылы бағалау:
Сергіту сәті. Әртүрлі смайликтер арқылы әнді табу (видеоролик көрсетіледі)
https://www. youtube. com/watch?v=i8FFtlTwJRs
Өзіндік жұмыс. Бірін-бірі бағалау
«Жұбын тап» әдісі бойынша терминдер мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз. Үлгі бойынша қағаздар таратылады.
«Лайк басу» әдісі арқылы бағалау:
«Жеміс-жидектер» әдісі арқылы сабақты бекіту.
Әр оқушыға жемістер беріледі және жемісте жапсырылған сұраққа жауап береді.
Барлық оқушылар: Өсімдіктер таксономиясын атай алады . Өсімдіктердің эволюциялық құрылысын біледі, олардың мәнін түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Ботоника бөлімдері, өсімдіктердегі терминдер мен ғалымдардың еңбектеріне мысал
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz