Бүгінгі сабақта

ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫ
2-бөлім.
Тәрбиенің қайнар бұлағы
Шығарма мазмұнын түсінеді;
Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;
Тұжырым жасайды.
Шығармада көтерілген мәселелерді анықтайды;
Көтерілген мәселелерді негізге ала отырып, идеясы мен тақырыбын ашады;
Өзіндік тұжырым жасайды.
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (2, 3, 4 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Сәлеметсің бе?
5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!
Сабағымыздың тақырыбы: «Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік»
Бүгінгі сабақта:
Сенің білетінің:
• Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.
Сенің меңгеретінің:
Шығарма мазмұнын түсінесің;
Шығармада көтерілген мәселелерді анықтайсың;
Шығарманың тақырыбы мен идеясын ашасың;
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақта талқыланатын мәселені болжау
2. «Түсініп оқу» стратегиясы арқылы өлең мазмұнын меңгеру, ақынның айтпақ ойын ашу
Ойыңмен бөліс
Адамға толыққанды өмір сүру үшін не қажет?
1-тапсырма
Өлең үзінділерін түсініп оқып, «Ақтан жастың өміріндегі қажеттіліктерді» ашып көрсет.
Дескриптор:
- Шығарма мазмұнын түсінеді;
- Ақтан жастың өміріндегі қажеттіліктерді ашып көрсетеді;
- Ақынның айтпақ ойын ажыратады:
О, Ақтан жас, Ақтан жас,
Сенде жетер ме екенсің?
Жетімдіктің белінен
Асып өтер ме екенсің?
Жарық сәуле көре алмай,
Ел шаңына ере алмай,
Сол бойы кетер ме екенсің?
Жапанға біткен жапырақ
Жамылсан тонар ма екенсің?
Жетімдіктен арылу.
Бақытты күн кешу.
Сұғыңсаң тояр ма екенсің?
Күрек тісін қасқайтып
Сұлу сүйер ме екенсің?
Бадана көз, тоғыз тор
Сауыт киер ме екенсің?
Білтеліні тұтатып,
Түтінін үзбей оқ атып,
Жау қашырар ма екенсің?
Ер жетіп, өз жұбын кездестіру.
Ер мінезді батыр болу.
Құйрық - жалын таратып,
Бежін ерді ерлетіп,
Жорыққа жортып, терлетіп
Сырты қырлы, жүзі алмас,
Салған дағы жоғалмас
Сапы асынар ма екенсің?
Босағасын борлатқан,
Таңдайға дәмі татымас
Керегесін торлатқан,
Тегерішін манаттан,
Жібектен ызып бау таққан
Үйге кірер ме екенсің?
Мерген болу.
Отбасылы болу,
өз шаңырағын құру.
Тең құрбыңмен теңеліп,
Шаруа жиып кенеліп,
Бала сүйіп, мал жиып,
Керсеніңе бал құйып,
Өмір де сүрер ме екенсің?
Жетімдіктен өтерсің,
Шаң бермей әлі кетерсің.
Қажыма, Ақтан, қажыма,
Жетерсің, әлі жетерсің.
Балалы болу.
Ел қатарлы өмір сүру.
Қуанышты күндерге қол жеткізу.
3. «Талқылайық» тапсырмасы арқылы өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу
Бекіту
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы сабақты қорытындылау, өзіндік тұжырым жасау
2 - тапсырма
Сұрақтарды талқылай отырып, өлеңнің идеясы мен тақырыбын аш.
- Балалар, көтерілген мәселеге байланысты Ақтан жас қажеттіліктерін анықтадық. Ендеше, өлеңде кім туралы айтылған? Ақын не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? Тақырыптың негізгі идеясы қандай?
Анықтама бұрышы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz