Қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер

ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мұғалімнің аты-жөні:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева
Мұғалімнің аты-жөні:: Пән/Сынып:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева: Қазақ әдебиеті, 8-сынып
Мұғалімнің аты-жөні:: Қай аптаның нешінші сабағы
Айымгуль Бекболатовна Елжашева: 2-тоқсан, 1-апта, № 1- сабақ
Мұғалімнің аты-жөні:: Тарау немесе бөлім атауы:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева: 2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын
Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтың тақырыбы:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева: Мұрат Мөңкеұлы-эпик ақын. «Үш қиян» толғауы
Мұғалімнің аты-жөні:: Оқу мақсаттары:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева:

Т/Ж 1. 8. 1. 4. 1 - Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды

анықтайды.

Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақ мақсаты:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева:
  • Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» толғауындағы сюжеттік желілерін, эпилог, прологті анықтайды
Мұғалімнің аты-жөні:: Бағалау критериі:
Айымгуль Бекболатовна Елжашева:
  • тыңдалған толғау мазмұнын түсінеді;
  • шығарманың сюжеттік желісін, эпилог, прологтарды анықтайды
Мұғалімнің аты-жөні:: Саралап оқыту тапсырмалары
Мұғалімнің аты-жөні::

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Айымгуль Бекболатовна Елжашева:

Бірлескен жұмыс (1, 2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Мұғалімнің аты-жөні:: Уақыты
Айымгуль Бекболатовна Елжашева: Кезеңдері
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?
Ресурстар
Мұғалімнің аты-жөні:: 1 минут
Айымгуль Бекболатовна Елжашева: Ұйымдастыру

Сәлеметсің бе?

8-сыныптың Қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!

Сабағымыздың тақырыбы: «Мұрат Мөңкеұлы-эпик ақын. «Үш қиян» толғауы»

Бүгінгі сабақта:

Сенің білетінің:

• Мұрат Мөңкеұлының «Зар заман» ақындар тобына жататындығы

Сенің меңгеретінің:

  • «Үш қиян» толғауының мазмұнын түсінесің;
  • Толғаудың сюжеттік желісі арқылы эпилог пен прологті анықтайсың
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т. б.
Мұғалімнің аты-жөні::

3-5 минут

1-3 минут

Айымгуль Бекболатовна Елжашева:

Жаңа сабақ

Тапсырмалар

Мұғалім жаңа сабақты әр түрлі тәсілмен түсіндіреді

Балалар, сәлеметсіздер ме! Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын назарларыңызды мына бейнебаянға аудартқым келеді. Назар салып тыңдаңыздар.

  • Балалар, бейнебаянда кім жайлы сөз қозғалды?
  • Ия, дұрыс айтасыздар, ХІХ ғасырдың зарзаман ақыны Мұрат Мөңкеұлы жайлы.

Алған ақпарат негізінде мына тапсырманы орындаңыздар

1-тапсырма: Мұрат Мөңкеұлының тұлғасын ашатындай «Кластер» құрыңыздар

Дескрипторы:

  • Бейнебаянды мұқият тыңдайды;
  • Мұрат Мөңкеұлының болмысын ашатындай кластер құрастырады.
https://www. youtube. com/watch?v=ct0Rs-K3a7s
Мұғалімнің аты-жөні::

Өзіңді тексер!

2-тапсырма

  • Балалар, келесі тапсырманы орындамас бұрын, біз әдебиет теориясындағы «Эпилог» пен «Прологті» есімізге түсірейікші.

Эпилог - көркем шығарманы қорытындылайтын компонент. Эпилог негізгі оқиға желісінен бөлек тұрса да авторлық идеяны толықтыра түсіп, шығарманың басты кейіпкерлері жайында қысқаша мәлімет береді, олардың кейінгі іс-әрекеттерінің жалғасын көрсетеді.

Пролог (гр. prologos - кірісі көркем шығарманың оқиға мазмұнымен мәнін оқырманға таныстыратын кіріспе бөлімі. Ол шығарма идеясын дұрыс түсіндіру.

- Келесі тапсырманы орындамас бұрын, балалар, Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» толғауын тыңдап, «Қазақ әдебиеті хрестоматия» оқулығындағы «Үш қиян» толғауын бірге оқып отырайық.

- Келесі тапсырмада «Дұрыс/бұрыс» стратегиясы арқылы берілген үзіндінің дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтаңыздар.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескрипторы:

  • Берілген үзінділерден прологті анықтайды

Өзіңді тексер!

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3-тапсырма: «Үш қиян» толғауындағы негізгі ойды «ПОПС» формуласына жазыңыздар.

  1. «Менің ойымша, . . . »
  2. «Себебі, мен оны былай түсіндіремін . . . »
  3. «Оны мен мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламын . . . »
  4. «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім . . . »

Дескрипторы:

  • Өз ойын жазады;
  • Ойын түсіндіреді;
  • Нақты мысалдар мен фактілермен дәлелдейді;
  • Қорытынды шығарады.

Өзіңді тексер!

1 «Менің ойымша , бұл толғауда отарлау саясатының күшейіп тұрған кезең туралы жазылған »

2 «Себебі, мен оны былай түсіндіремін , патша үкіметі қазақ жерін толықтай басып алу үшін жаңа реформалар жасай бастады. Олардың бірі 1868 жылы 21 қарашада қабылданған «Дала облыстарын уақытша басқару жөніндегі бағдарлама» еді. Бұл бағдарлама бойынша қазақ халқы ХХ ғасырда жері жоқ, Патша өкіметі Қазақстан жеріндегі отарлау шараларын біртіндеп жүзеге асырды. Оның 1742 жылғы 19 қазандағы жарлығы бойынша Жайық өзені жағасының қамалдар маңында қазақтардың көшіп-қонуына тыйым салынды, сонымен қатар олардың Каспий теңізінің жағалауында көшіп-қонып жүрген жерлері шектелді. XVIII ғасырдын 50-60 жылдары Ертіс, Тобыл, Есіл, Үй өзендері алқаптарындағы Орта жүздің қазақтары да өздерінің мекендеген жерлерінен ығыстырылды»

3. «Оны мен мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламын

Еділді тартып алғаны -

Етекке қолды салғаны.

Жайықты тартып алғаны -

Жағаға қолды салғаны.

Ойылды тартып алғаны -

Ойдағысы болғаны.

Маңғыстаудың үш түбек

Оныдағы алғаны.

Үргеніш пен Бұхарға

Арбасын сүйреп барғаны,

51

Қоныстың бар ма қалғаны?!

Мал менен басты есептеп,

Баланың санын алғаны -

Аңғарсаңыз, жігіттер,

Замананы тағы да

Бір қырсықтың шалғаны!»

4. «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім біздің ата-бабаларымыздың бізге мирас етіп кеткен жерімізді сақтап, егемендігімізді нығайтып, болашақ ұрпақты тәуелсіз, дамыған мемлекеттің ұрпағы етіп өсіруіміз керек»

Айымгуль Бекболатовна Елжашева: Берілген үзіндінің пролог екендігін анықтаңыз
Дұрыс
Бұрыс

Еділдің бойы - канды киян,

Жайықтың бойы - майлы киян,

Маңғыстаудын бойы - шаңды киян,

Адыра калғыр Ү ш киян!. .

Жеті жүрттьщ кеткен жер,

Бұл толғау жаңа низам жүріп, ел «штатқа» көніп, елді оязнай, болыс, ауылнайлар билей бастаған заман түріне айтылған. Айтылуы 1873 жылдың шамасында болған.

Емендей белін бүгілтіп,

Жібектей жалын төгілтіп.

Еріні төмен салпиған,


Ұқсас жұмыстар
Шығарма мазмұнын түсінесің
Кейіпкерге берілетін баға
Бүгінгі сабақта
Егіннің бастары өлеңі
Әдебиет көшбасшысы зияткерлік сайысы
Кімнің өлеңі
Абай өлеңдері
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы қанша
Ақпараттар әлемі атты интеллектуалдық сайыс
Бесінші кезең
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz