Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының әрекеті. Сабақты бекіту
Пәні: ______________________
Су - тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбы
Бұлақ көрсең көзін аш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
6.2.4.1. ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстыру
6.3.3.1. ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады,ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, салыстырады
Оқушылардың басым бөлігі: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады,ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады
Кейбір оқушылар:ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады,ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады. өмірмен байланыстырып жазады
Бағалау критерийлері
ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады
ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Қызығушылықты ояту
Оқушылар интерактивті тақтада берілген сөздерді адам өміріндегі маңыздылығына қарай ретпен орналастырады.
Ұсынылатын сөздер: тамақ, ұйқы, су, киім, жұмыс, байлық
Ой шақыру сұрақтары:
Суды неліктен ең маңызды деп санайсыздар?
Суды не үшін қолданамыз?
(Оқушылардың ой-пікірлері тыңдалады. Мұғалім қажеттілікке қарай басқа оқушыларға қайта бағыттау сұрақтарын қою арқылы жауаптарын толықтырады. Тақтада кластер сызылып, мұғалім оқушы пікірлерін негізінде кластерді толтырып жазып тұрады.)
Оқушылар жауаптары негізінде сабақ тақырыбына болжау жасайды.
Негізгі бөлім
Ауызекі сөйлеу стиліне тән белгілер.
Кідірістер (паузалар) (... )
Кідірісті дыбыстармен толықтыру: хм, ыы, ээ
Кідірістерді мағынасыз сөздермен толықтыру: енді, жаңағы, сонымен, яғни, т.б.
Қайталаулар: сөз таба алмай сасқалақтаулар, сенімсіздік
Фальстарттар: сөйлеу алдындағы қатесін түзету, сөзін бұзып, бұрын сөйлеп қою.
Сөз қысқарту: ояқ, бұяқ, қап кетті, отырқ
Қарсы жауаптардың кезектілігі: сұхбаттасушылардың белсенділік танытуы
Просодикалық қырлары: ИНТОНАЦИЯ, дыбыс бояуы,ырғақ, екпін
5-тапсырма Мәтінді салыстыра оқы. Ауызекі сөйлеу тілінің ерекшеліктернін анықта.Берілген мәтіндерді балалар оқып алады Мәтіндерді мұқият оқыңдар және оларды мына үлгіге сүйене отырып талдаңдар.
Екі мәтіннің ұқсастығы
Екі мәтіннің айырмашылығы
Түрі
Көзделген аудитория (кімдерге арналғандығы)
Мақсаты
Мазмұны
Стилі
Тілі
Мәтіндегі деректерге сүйене отырып графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) құрастырыңдар.
Тапсырма
Дәлелдеріңіздің нәтижесін диаграмма арқылы ұсыныңыз.
Қазақстанда көптеген ірілі-ұсақты өзен-көлдер бар. Олардың біразын ғалымдар зерттеп, емдік қасиеттері мен минералдық құрамы қаншалықты екендігін де дәлелдеп келе жатыр. <<Еліміздегі өзен-көлдердің Қазақстан аумағының қанша пайызын алып жатқанын және олардың қанша пайызы өзен, қанша пайызы көлдер екенін әртүрлі ақпарат көздерінен деректер жинау арқылы дәлелдеңіз.
Дескриптор Білім алушы
- тақырыпқа қатысты мәлімет жинақтайды;
- мәліметтерінің негізінде диаграмма құрастырады.
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Рефлексия
Үйге тапсырма:
Үйге берілген тапсырма нөмірін күнделікке жазады.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Тексерілді: ДОІЖО
Су - тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбы
Бұлақ көрсең көзін аш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
6.2.4.1. ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстыру
6.3.3.1. ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады,ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, салыстырады
Оқушылардың басым бөлігі: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады,ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады
Кейбір оқушылар:ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады,ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады. өмірмен байланыстырып жазады
Бағалау критерийлері
ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады
ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Қызығушылықты ояту
Оқушылар интерактивті тақтада берілген сөздерді адам өміріндегі маңыздылығына қарай ретпен орналастырады.
Ұсынылатын сөздер: тамақ, ұйқы, су, киім, жұмыс, байлық
Ой шақыру сұрақтары:
Суды неліктен ең маңызды деп санайсыздар?
Суды не үшін қолданамыз?
(Оқушылардың ой-пікірлері тыңдалады. Мұғалім қажеттілікке қарай басқа оқушыларға қайта бағыттау сұрақтарын қою арқылы жауаптарын толықтырады. Тақтада кластер сызылып, мұғалім оқушы пікірлерін негізінде кластерді толтырып жазып тұрады.)
Оқушылар жауаптары негізінде сабақ тақырыбына болжау жасайды.
Негізгі бөлім
Ауызекі сөйлеу стиліне тән белгілер.
Кідірістер (паузалар) (... )
Кідірісті дыбыстармен толықтыру: хм, ыы, ээ
Кідірістерді мағынасыз сөздермен толықтыру: енді, жаңағы, сонымен, яғни, т.б.
Қайталаулар: сөз таба алмай сасқалақтаулар, сенімсіздік
Фальстарттар: сөйлеу алдындағы қатесін түзету, сөзін бұзып, бұрын сөйлеп қою.
Сөз қысқарту: ояқ, бұяқ, қап кетті, отырқ
Қарсы жауаптардың кезектілігі: сұхбаттасушылардың белсенділік танытуы
Просодикалық қырлары: ИНТОНАЦИЯ, дыбыс бояуы,ырғақ, екпін
5-тапсырма Мәтінді салыстыра оқы. Ауызекі сөйлеу тілінің ерекшеліктернін анықта.Берілген мәтіндерді балалар оқып алады Мәтіндерді мұқият оқыңдар және оларды мына үлгіге сүйене отырып талдаңдар.
Екі мәтіннің ұқсастығы
Екі мәтіннің айырмашылығы
Түрі
Көзделген аудитория (кімдерге арналғандығы)
Мақсаты
Мазмұны
Стилі
Тілі
Мәтіндегі деректерге сүйене отырып графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) құрастырыңдар.
Тапсырма
Дәлелдеріңіздің нәтижесін диаграмма арқылы ұсыныңыз.
Қазақстанда көптеген ірілі-ұсақты өзен-көлдер бар. Олардың біразын ғалымдар зерттеп, емдік қасиеттері мен минералдық құрамы қаншалықты екендігін де дәлелдеп келе жатыр. <<Еліміздегі өзен-көлдердің Қазақстан аумағының қанша пайызын алып жатқанын және олардың қанша пайызы өзен, қанша пайызы көлдер екенін әртүрлі ақпарат көздерінен деректер жинау арқылы дәлелдеңіз.
Дескриптор Білім алушы
- тақырыпқа қатысты мәлімет жинақтайды;
- мәліметтерінің негізінде диаграмма құрастырады.
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Рефлексия
Үйге тапсырма:
Үйге берілген тапсырма нөмірін күнделікке жазады.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Тексерілді: ДОІЖО
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz