Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері

Бөлім
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары ( сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) . Сөз таптары
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Ағыбаева Ұ. Б.
Бөлім: Күні
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: 18. 11. 2022
Бөлім: Сынып: 10 «Ә»
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Қазақ тілі
Бөлім: Сабақ реті
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: 7
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Қ. Жұбанов - қазақ тіл ғылымының тұңғыш профессоры. Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

10. 1. 1. 3 ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;

10. 3. 1. 2 сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау

Бөлім: Сабақтың мақсаты
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

Барлық оқушылар: ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;

Оқушылардың басым бөлігі: сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды;

Кейбір оқушылар: әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.

Бөлім: Бағалау критерийі
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;

сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды.

Әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім:

Сабақтың кезеңі

/уақыты

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс тар
Бөлім:

Сабақтың басы

5 минут

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

1-әрекет. Миға шабуыл

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Тіл білімі терминдерін атайды.

Жаңа сабақтың мақсатымен бөліседі

ҚБ

«3 шапалақ» әдісі

Дәптер
Бөлім:

Сабақтың ортасы

30 минут

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

2-әрекет.

Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;

Масатыдай құлпырмас жердің жүзі. Күздігүні күні қалмайды қыстың сызы Түйе боздап, Қой қоздап - қорада шу Жан-жануар, адамзат анталаса, Қыз-жігіттей елжірер күннің көзі. Ай, жұлдызға жылы жел хабар беріп, Жан-жануар қуанар тойға елерiп. Гүл мен тау майысып қарағанда Сыбдыр қағып бұраңдап ағады су. Азалы көк көрпесін сілке тастап, Жер күлімдер, өзіне шырай беріп

3-әрекет.

Сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау , танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды .
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды .
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.

Дескриптор:

Мәтінді оқып шығады;

.

Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзету енгізеді.

Дескриптор:

Оқушылар бөлініп берілген сөздерге толық лексикалық талдау жасайды.

ҚБ:

1балл

2балл

Барлығы

(5 балл)

ҚБ:

1балл

2балл

Барлығы

(5 балл)

Дәптер
Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

Үйге тапсырма

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

«Инстаграм» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

Әр оқушы 3 сөзге толық лексикалық талдау жасау


Ұқсас жұмыстар
Есімдіктің мағыналық түрлері
Сөз таптары. бекіту
Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру
Зат есім туралы, зат есімнің сөйлеу процесінде ерекше орын алатынын ұғындыру
Телефон сөзін жазу
Сөздерді салыстырып оқиықшы
Заттың қимылын білдіретін сөздер
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар
Анықтауыш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz