Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері

10. 1. 1. 3 ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;
10. 3. 1. 2 сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау
Барлық оқушылар: ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;
Оқушылардың басым бөлігі: сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды;
Кейбір оқушылар: әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.
ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;
сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды.
Әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.
Сабақтың кезеңі
/уақыты
Сабақтың басы
5 минут
1-әрекет. Миға шабуыл
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Тіл білімі терминдерін атайды.
Жаңа сабақтың мақсатымен бөліседі
ҚБ
«3 шапалақ» әдісі
Сабақтың ортасы
30 минут
2-әрекет.
Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;
Масатыдай құлпырмас жердің жүзі. Күздігүні күні қалмайды қыстың сызы Түйе боздап, Қой қоздап - қорада шу Жан-жануар, адамзат анталаса, Қыз-жігіттей елжірер күннің көзі. Ай, жұлдызға жылы жел хабар беріп, Жан-жануар қуанар тойға елерiп. Гүл мен тау майысып қарағанда Сыбдыр қағып бұраңдап ағады су. Азалы көк көрпесін сілке тастап, Жер күлімдер, өзіне шырай беріп
3-әрекет.
Сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау
, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы
- үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп,
әлек салды
.
Ұшпадай
бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып
ажарланды
.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп
долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Дескриптор:
Мәтінді оқып шығады;
.
Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзету енгізеді.
Дескриптор:
Оқушылар бөлініп берілген сөздерге толық лексикалық талдау жасайды.
ҚБ:
1балл
2балл
Барлығы
(5 балл)
ҚБ:
1балл
2балл
Барлығы
(5 балл)
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Үйге тапсырма
«Инстаграм» әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Әр оқушы 3 сөзге толық лексикалық талдау жасау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz