Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері
Бөлім
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер). Сөз таптары
Педагогтің аты - жөні
Ағыбаева Ұ.Б.
Күні
18. 11. 2022
Сынып: 10 <<Ә>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні
Қазақ тілі
Сабақ реті
7
Сабақтың тақырыбы
Қ.Жұбанов - қазақ тіл ғылымының тұңғыш профессоры. Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.1.1.3 ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;
10.3.1.2 сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;
Оқушылардың басым бөлігі: сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды;
Кейбір оқушылар: әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.
Бағалау критерийі
ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;
сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды.
Әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі
/уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс тар
Сабақтың басы
5 минут
1-әрекет. Миға шабуыл
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Тіл білімі терминдерін атайды.
Жаңа сабақтың мақсатымен бөліседі
ҚБ
<<3 шапалақ>> әдісі
Дәптер
Сабақтың ортасы
30 минут
2-әрекет.
Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;
Масатыдай құлпырмас жердің жүзі. Күздігүні күні қалмайды қыстың сызы Түйе боздап, Қой қоздап -- қорада шу Жан-жануар, адамзат анталаса, Қыз-жігіттей елжірер күннің көзі. Ай, жұлдызға жылы жел хабар беріп, Жан-жануар қуанар тойға елерiп. Гүл мен тау майысып қарағанда Сыбдыр қағып бұраңдап ағады су. Азалы көк көрпесін сілке тастап, Жер күлімдер, өзіне шырай беріп
3-әрекет.
Сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Дескриптор:
Мәтінді оқып шығады;
.
Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзету енгізеді.
Дескриптор:
Оқушылар бөлініп берілген сөздерге толық лексикалық талдау жасайды.
ҚБ:
1балл
2балл
Барлығы
(5 балл)
ҚБ:
1балл
2балл
Барлығы
(5 балл)
Дәптер
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Үйге тапсырма
<<Инстаграм>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Әр оқушы 3 сөзге толық лексикалық талдау жасау
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер). Сөз таптары
Педагогтің аты - жөні
Ағыбаева Ұ.Б.
Күні
18. 11. 2022
Сынып: 10 <<Ә>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні
Қазақ тілі
Сабақ реті
7
Сабақтың тақырыбы
Қ.Жұбанов - қазақ тіл ғылымының тұңғыш профессоры. Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.1.1.3 ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;
10.3.1.2 сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;
Оқушылардың басым бөлігі: сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды;
Кейбір оқушылар: әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.
Бағалау критерийі
ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;
сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды.
Әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі
/уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс тар
Сабақтың басы
5 минут
1-әрекет. Миға шабуыл
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Тіл білімі терминдерін атайды.
Жаңа сабақтың мақсатымен бөліседі
ҚБ
<<3 шапалақ>> әдісі
Дәптер
Сабақтың ортасы
30 минут
2-әрекет.
Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;
Масатыдай құлпырмас жердің жүзі. Күздігүні күні қалмайды қыстың сызы Түйе боздап, Қой қоздап -- қорада шу Жан-жануар, адамзат анталаса, Қыз-жігіттей елжірер күннің көзі. Ай, жұлдызға жылы жел хабар беріп, Жан-жануар қуанар тойға елерiп. Гүл мен тау майысып қарағанда Сыбдыр қағып бұраңдап ағады су. Азалы көк көрпесін сілке тастап, Жер күлімдер, өзіне шырай беріп
3-әрекет.
Сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Дескриптор:
Мәтінді оқып шығады;
.
Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзету енгізеді.
Дескриптор:
Оқушылар бөлініп берілген сөздерге толық лексикалық талдау жасайды.
ҚБ:
1балл
2балл
Барлығы
(5 балл)
ҚБ:
1балл
2балл
Барлығы
(5 балл)
Дәптер
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Үйге тапсырма
<<Инстаграм>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Әр оқушы 3 сөзге толық лексикалық талдау жасау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz