10-сынып: Қ. Жұбанов және сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері бойынша сабақ жоспары

Бөлім
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары ( сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) . Сөз таптары
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Ағыбаева Ұ. Б.
Бөлім: Күні
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: 18. 11. 2022
Бөлім: Сынып: 10 «Ә»
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Пәні
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Қазақ тілі
Бөлім: Сабақ реті
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: 7
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Қ. Жұбанов - қазақ тіл ғылымының тұңғыш профессоры. Сөздерді сөз таптарына топтастыру принциптері
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

10. 1. 1. 3 ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;

10. 3. 1. 2 сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау

Бөлім: Сабақтың мақсаты
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

Барлық оқушылар: ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;

Оқушылардың басым бөлігі: сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды;

Кейбір оқушылар: әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.

Бөлім: Бағалау критерийі
ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

ойын (автордың көзқарасы мен ақпарат берілген тұстарын) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді;

сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасайды.

Әр стильде мәтін құрастыра біледі, толық лексикалық талдау жасай алады.

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім:

Сабақтың кезеңі

/уақыты

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс тар
Бөлім:

Сабақтың басы

5 минут

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

1-әрекет. Миға шабуыл

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Тіл білімі терминдерін атайды.

Жаңа сабақтың мақсатымен бөліседі

ҚБ

«3 шапалақ» әдісі

Дәптер
Бөлім:

Сабақтың ортасы

30 минут

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

2-әрекет.

Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу;

Масатыдай құлпырмас жердің жүзі. Күздігүні күні қалмайды қыстың сызы Түйе боздап, Қой қоздап - қорада шу Жан-жануар, адамзат анталаса, Қыз-жігіттей елжірер күннің көзі. Ай, жұлдызға жылы жел хабар беріп, Жан-жануар қуанар тойға елерiп. Гүл мен тау майысып қарағанда Сыбдыр қағып бұраңдап ағады су. Азалы көк көрпесін сілке тастап, Жер күлімдер, өзіне шырай беріп

3-әрекет.

Сөздердің тура, туынды мағынасын, тіркесу сипатын, қолданылу аясы мен стильдік қызметін көрсете отырып, толық лексикалық талдау жасау

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау , танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды .
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды .
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.

Дескриптор:

Мәтінді оқып шығады;

.

Дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзету енгізеді.

Дескриптор:

Оқушылар бөлініп берілген сөздерге толық лексикалық талдау жасайды.

ҚБ:

1балл

2балл

Барлығы

(5 балл)

ҚБ:

1балл

2балл

Барлығы

(5 балл)

Дәптер
Бөлім:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

Үйге тапсырма

ІІІ БӨЛІМ. Сөз топтары емес, сөз таптары (сөз таптарының сандық және сапалық ерекшеліктері туралы мәтіндер) .Сөз таптары:

«Инстаграм» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

Әр оқушы 3 сөзге толық лексикалық талдау жасау


Ұқсас жұмыстар
Идеал газ күйінің теңдеуі: графикалық, сандық және сапалық есептерді шешу бойынша семинар-сабақ
Сөйлем түрлері мен сөз таптарының грамматикалық монологтары
Химия әлеміне саяхат: сандық және сапалық есептерді талдау мен эксперименттік анықтау
Бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары: к және г дауыссыз дыбыстарының фонетикалық ерекшеліктері
10-сынып химиясы: термохимиялық теңдеулер бойынша сандық есептер және реакцияның жылу эффектілерін есептеу
Дауыссыз қ және ғ дыбыстары бойынша сабақ жоспары
7-сынып физикасы: Күш, жұмыс және қуат бойынша сапалық және мәтіндік есептер
Python тілінде сандық мәліметтерді енгізу және шығару бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
10-сынып: Түзілген заттардың массаларын есептеу (сандық есептер)
Кэмбридж бағдарламасы бойынша 6-сыныптың ашық сабағы: Қазақ музыка өнерінің гималайы Ахмет Қуанұлы Жұбанов
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz