Кері итеруші күш

Қысқа мерзімді жоспар

Бағалау критерийі
Дискриптор:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Күні: 7. 12. 2022ж
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Мұғалімнің аты-жөні: Каримова Н
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сынып: 7 «б»
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны: 0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Кері итеруші күш. Архимед заңы.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:

7. 3. 1. 12. Сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру

7. 3. 1. 13. Есептер шығаруда Архимед заңын қолдану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ мақсаттары
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Барлық оқушылар:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: -Сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің/Архимед күші/табиғатын түсінеді, -формуласын есептер шығаруда қолдана алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Оқушылардың басым бөлігі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: -Архимед күшінің қандай шамаларға тәуелді екендігін біледі, -Архимед күшіне өмірден, табиғаттан мысалдар келтіре алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Кейбір оқушылар:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: -Архимед күшінің бар екендігін тәжірибе жүзінде дәлелдеп, оның табиғаттағы пайдасы туралы түсініп айта алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бағалау критерийлері
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: -Сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің/Архимед күші/табиғатын түсіне біледі. -Архимед күшінің қандай шамаларға тәуелді екенін түсінеді. -Архимед заңының формуласын есептер шығаруда қолдана біледі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Оқушылар: Анықтамаларды жатқа айта алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, қорытынды жасайды.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Құндылықтарға баулу
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Жұптық жұмыста - өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда - шыншылдық, жарқындылық. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Тарих, математика, әдебиет, география.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:

http://bilimland. kz/kk/content/lesson/11173-

Интерактивті тақта

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Денеге әрекет ететін күштерді біледі, ажырата алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың басы

(0-10 мин)

Білу

Үй тапсырмасы:

Түсіну

Ой қозғау

Ортасы

15 мин

Қолдану

Топпен жұмыс

« Сынақ алаңы»

Кейс техналогиясы

Талдау

7 мин.

Жинақтау

5 мин.

Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:

І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сәлемдесу, оқушыны түгендеу, психологиялық ахуал орнату 2. Сыныпты «Пазл» әдісімен топқа бөлу : 1 - топ: Алғырлар.

2 - топ : Ойшылдар. 3 - топ : Тапқырлар.

Слайдтан сабақтың кезеңдерімен, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырамын. « Суреттер сырын ашайық»
Артындағы сұрақтарға жауап берейік.

Күштің ФБ: «Қол шапалақтау» әдісі.

Проблемалық сұрақтар:

1. Допты қолмен суға батырғаннан кейін қолымызды жіберсек, доп қайтадан су бетіне шығады. Неліктен? 2. Неге ауыр денелерді суда көтерген жеңіл?
3. Ағаш бөрене мен шегені көлге тастасақ қайсысы батады? Неге?
(Оқушылардың жауабынан соң) :
Демек, сұйыққа батырылған денеге сұйық тарапынан кері итеруші күш әсер етеді. Бұл күштің мәнін тұңғыш рет көне грек ғалымы Архимед есептеп шығарған болатын. Сондықтан бұл күшті Архимед күші деп те атайды. Архимед туралы аңызды еске түсірейік. Бейнекөрсетілім «Архимед туралы аңыз» https://youtu. be/EbQwx6rHDSk

Архимедтің ашқан жаңалығының мән-мағынасын түсіну үшін қарапайым тәжірибе жасап көрейік . Сұйыққа батырылған денеге әсер ететін кері итеруші күш, осы дене ығыстырып шығарған сұйықтың салмағына тең болады. Бұл заңды Архимед ашқан, сондықтан оның есімімен - Архимед заңы деп аталады. Бейнекөрсетілім.

https://youtu. be/oTVp_Adhf_M

Көктем. Үйлердің шатырынан ірі, әрі көңілді су тамшылары жерге тамады. Әне-міне дегенше сылдырлаған бұлақтар жол бойымен ағады. Мақсатпен Берік терезеге қарап отырып, жақын арада көлшіктерге қалай кеме жіберетіндерін жоспарлады.

- Мақсат, сен кемелерді дайындадың ба?

- Дайындайтын несі бар? Қағаз үнемі қолымызда, керегінше жасай беруге болады.

- Жоқ, маған олай ұнамайды! Қағаз кемелер суды тез сіңіріп, жарамсыз болып қалады. Мен бір кеме болса да нағыз кемеге ұқсатып жасағым келеді.

Неден жасаған дұрыс болар еді? Мүмкін әкемнен кішкентай ағаш кесінділерін сұрап алып, кемені ағаштан жасасам ба?

- Егер шынайы кеме болсын десең, онда ол металдан болуы керек!

-Сен не дегеніңді ойландың ба? Металл кеме шеге сияқты бірден батып кетеді.

Мен дүкеннен алған металл кемені жіберіп көргенмін. Батып кетті! Мүмкін пенопластан кесіп жасаған дұрыс шығар? Ол ағаштан жұмсақ, оны кесу оңай болады және ол батып кетпейді.

-Күлкімді келтірмеші! Нағыз кеме сияқты, бірақ жеңіл болсын дейсің. Сенің дүкеннен алған кемең батып кетсе де нағыз кемелер батпайды. Одан да Интернет желісінен қолдан кеме жасауға кеңестер табайық та өзіміз жасап көрейік, әлі уақытымыз бар емес пе?

Кейс бойынша сұрақтар:

1. Қалай ойлайсыңдар, балалардың қайсысы дұрыс айтты?

Сен олардың біреуінің көзқарасын қолдар ма едің?Неліктен?

2. Сен кемені қай материалдан жасар едің? Неліктен?

3. Нағыз кемелер неге батып кетпейтінін білесің бе?

Дәптерге жазу : «Кері итеруші күш дененің көлеміне және сұйықтың тығыздығына байланысты болады» Мұны формула түрінде былай өрнектеп жазамыз:

F А =V дене *p сұйық *g Бұл Архимед күші деп аталады.

:
:
:
:
:
:
:

Жұптық жұмыс : Сиқырлы конверт тапсырмасы:

А : №1 . Көлемдері бірдей темір және шыны щариктерді суға батырсақ, кері итеруші күштер бірдей әсер ете ме? В: №2 . Суға көлемі 100 см 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы-1000кг/м 3 С: №3 . Ағаштың суға батып тұрған бөлігіне 18, 6 Н Архимед күші әсер етеді. Осы ағаштың суға батқан бөлігінің көлемі қандай?

:
:
:
:
:

Жеке жұмыс: «Физикалық диктант»

Сұйыққа (газға) батырылған денелерге АРХИМЕД КҮШІ әсер етеді.

· Архимед күші ЖОҒАРЫ бағытталған.

· Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы САЛМАҚТАРЫНЫҢ айырмасына тең.

· Архимед күші дененің ығыстырып шығарған СҰЙЫҚТЫҢ салмағына тең. · Архимед заңы мына түрде жазылады: F А = ρ с *g*Vд

· Архимед заңы арқылы суда кемелер ЖҮЗЕДІ . ФБ Мадақтау арқылы «Өте жақсы», «Жарайсың», Қол шапалақтау

Сапалық және эксперименттік есептер:

№1. Ауада әрең көтеретін тасты су астында неге оп-оңай көтереміз?Мысалы: құдықтағы шелек су астында жеңіл де, ал көтере бастаған сайын ауырлай түседі. Неліктен?

№2. Екі ыдыс алып біреуіне тұщы су және тұзды су құйып, жұмыртқа салайық, сол кездегі құбылысты түсіндір.

№3. Бірдей бес ыдыс бар. Олардың біріншісі сумен, екіншісі спиртпен, үшіншісі керосинмен, төртіншісі сынаппен, бесіншісі бензинмен толтырылған. Осы сұйықтардың қайсысы ыдыс түбіне ең көп, ең аз, бірдей қысым түсіреді?

Дұрыс жауаптарымен салыстырып өзін-өзі бағалайды .

ФБ: «Шапалақ» әдісі.

Сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіне біледі.
Кері итеруші күштің табиғатын зерттеуде тәжірибелер жасай алады.
Архимед күшінің қандай шамаларға тәуелді екенін түсінеді.
Дененің көлеміне байланысты екенін біледі.
Дененің тығыздығына тәуелді емес екенін біледі.
Сұйықтың тығыздығына байланысты екенін біледі
Бағалау критерийі
Дискриптор:
Архимед заңының формуласын есептер шығаруда қолдана біледі.
Есеп мазмұнын түсініп, шартын жаза алады.
Өлшем бірліктерін ХБЖ-ға келтіре алады
Есептерді шығару кезінде формуланы тиімді пайдаланады
Математикалық есептеулері дұрыс

Слайд №

Қол шапалақтау әдісі

Доп, су құйылған ыдыс

http://bilimland. kz

«Көршіңмен жұптас» әдісі арқылы топ құру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың соңы

3 мин

Мектеп: М. Әбенова атындағы ЖОМ:

Рефлексия: «Ашық терезе» әдісі .

:
:

Смайликпен бағалау. Үйге тапсырма: Кері итеруші күш. Архимед заңы.

Бүгін мен білдім.
Мен үйрендім.
Қолымнан келеді.
Қиындық тудырды.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп

Ұқсас жұмыстар
Архимед күші жайлы ақпарат
Архимед астроном
Практикалық жұмыс Архимед заңына сапалық және мәтінді есептер шығару
Архимед күші дененің ығыстырып шығарған СҰЙЫҚТЫҢ салмағына тең
Сабақ мақсаттары. Архимед күші
"Архимед күші."
Денелердің жүзу шарттары жайлы ақпарат
"Архимед күші." 7 сынып
Архимед күші жайлы ақпарат. 7 сынып
Иненің түсіретін қысымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz