Сабақтың кезеңі уақыт

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:
Бөлім:: Күні:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:
Бөлім:: Сынып:8
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:

Қ. Сатбаев - жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым: 8. 2. 3. 4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:
  • Қ. И. Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін түсіндіру
  • Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне туралы мәлімет беру
Бөлім::

Бағалау

критерийлері

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:
  • Қ. И. Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумақтарын картада көрсетеді;
  • Қ. И. Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттайды;
  • Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға береді;
Бөлім:: Тілдік мақсаттар
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:

1. Пәндік лексика мен терминология:

Геология, академик, минералогия, картограф, зерттеуші, саяхатшы

2 . Тілдік мақсат

Қаныш Имантайұлы Сәтбаев туралы мәтінмен жұмыс жасайды. (оқылым, жазылым, тыңдалым дағдылары) .

3. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Қ. И. Сәтбаев ғылымның келесі салаларының дамуына ықпал етті . . .

Менің ойымша . . . , себебі . . . Мен оны . . . деген мысалмен дәлелдеймін. «Егер мен болашақта ғалым болсам болсам . . . ».

Бөлім:: Құндылықтарды дарыту
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:
  • патриотизм
  • өз елі үшін мақтаныш
  • отансүйгіштік;
Бөлім:: Пәнаралық байланыстар
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым:
  • география пәні; қазақ әдебиеті, өнер
Бөлім:: Бастапқы білім
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым: Қ. Сәтбаев жан-жақты ғалым

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру

кезеңі

Педагогтің әрекеті:

Ой қозғау

Алдымен оқушыларға экранға Қ. И. Сәтбаевтың суреті қойылып, қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?

  1. Қазақтан шыққан тұңғыш академик кім?
  2. Сәтбаев тарихта қандай еңбегімен белгілі?
  3. Алматы қаласындағы Қазақ Ұлттық техникалық университеті неліктен Қ. Сәтбаев есімімен аталады?

Сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ ?

Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

Оқушының әрекеті:

Оқушылар суретпен танысып, сұрақтарға жауап береді

Оқушылар түрткі сұрақтар арқылы тақырыпты өздері анықтайды

Бағалау: мадақтау
Ресурстар: Мұғалім презентациясы
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Жаңа сабақ
Педагогтің әрекеті:

Қ. Сәтпаев туралы бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады. Бейнематериал бойынша Қ. Сәтбаевты қандай қырынан таныдың?

«Кластер құру» арқылы Сәтбаев бейнесін талдау.

Қ. Сәтбаев ғалым, геолг, отандық металлогения мектебінің негізін қалаушы, геология-минерология, ғылымдарының докторы, профессор.

Жанды карта» әдісі: кескін картада оқушылар Қ. И. Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын кескін картада белгілейді

Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын кескін картада белгілейміз. Кемінде 3 зерттеген кен аумағын белгілеп аттарын жазамыз

Тапсырма шарты:

  • Қ. И. Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеп, атауын жазу;

Дескриптор: Білім алушы

  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

«quizizz» викторинасы арқылы тақырыпты қортындылаймыз. Бес сұрақ берілген әр сұраққа 30 секунт беріледі.

Сұрақтар:

1. 1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болған?

А. А. Байтұрсынов

В. М. Жұмабаев

С. Қ. Сәтбаев

Д. Ә. Марғұлан

2. Қ. И. Сәтбаевтың ғылыми еңбегін көрсет?

А. Жезқазған мыс кен ауданы және оның минералдық ресрустары

В. ХХ ғасырдың 30-40 жылдарындағы Қазақстан

С. Қазақтың 500 әні мен күйі

Д. Тарих атты еңбек

3. Қ. Сәтбаевтың ашқан қандай кен орындарын ата?

А. Жезқазған мыс кен орны

В. Теміртау көмір базасы

С. Екібастұз көмір алабы

Д. Базой газ кен орны

4. Қ. Сәтбаев қандай оқулық жазған?

А. Абай жолы

В. Оқу құралы

С. Алгебра оқулығы

Д. Тарих және археолоия

5. 1927 жылы Мәскеуде Қ. Сәтбаевтың алғы сөзімен басылып шыққан дастан?

А. Ер Тарғын

В. Алпамыс батыр

С. Ер Едіге

Д. Дарабоз

Дескриптор: Білім алушы

  1. 1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болғанын атайды.
  2. Қ. И. Сәтбаевтың қандай ғылыми еңбектерін айтады.

3. Қ. Сәтбаевтың ашқан қандай кен орындарын атайды.

4. Қ. Сәтбаев қандай оқулық жазғанын атайды.

5. Сәтбаевтың алғы сөзімен басылып шыққан дастанды айтады.

Оқушының әрекеті:

ОқушыларҚ. И. Сәтбаевтың зерттеген өнеркәсіп салалары


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды сабаққа дайындау
Оқушы мен оқушы
Эем даму тарихы. блумға салынып жазылған қысқа мерзімді жоспар, 7 сынып
Өрнекті жазбаша есепте
9-мамыр - Жеңіс күні
Тұңғыш Президент Көмекші есімдер
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Сабақтың түрі. Сабақ тақырыбы
Шеберхана кезеңдерін қолдану
Біздің заманымыздың ғасырлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz