Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың кезеңі уақыт

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып:8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Қ.Сатбаев - жан-жақты ғалым
Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Сабақтың мақсаты
oo Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін түсіндіру
oo Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне туралы мәлімет беру
Бағалау
критерийлері

oo Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумақтарын картада көрсетеді;
oo Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттайды;
oo Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға береді;
Тілдік мақсаттар

1.Пәндік лексика мен терминология:
Геология, академик,минералогия, картограф, зерттеуші, саяхатшы
2. Тілдік мақсат
Қаныш Имантайұлы Сәтбаев туралы мәтінмен жұмыс жасайды.(оқылым, жазылым, тыңдалым дағдылары).
3. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Қ.И.Сәтбаев ғылымның келесі салаларының дамуына ықпал етті..............................
Менің ойымша ....... ,себебі ...............Мен оны ............... деген мысалмен дәлелдеймін. <<Егер мен болашақта ғалым болсам болсам........................................>>.
Құндылықтарды дарыту

oo патриотизм
oo өз елі үшін мақтаныш
oo отансүйгіштік;
Пәнаралық байланыстар

oo география пәні; қазақ әдебиеті, өнер
Бастапқы білім

Қ.Сәтбаев жан-жақты ғалым
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі

Ой қозғау

Алдымен оқушыларға экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті қойылып, қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?
1. Қазақтан шыққан тұңғыш академик кім?
2. Сәтбаев тарихта қандай еңбегімен белгілі?
3. Алматы қаласындағы Қазақ Ұлттық техникалық университеті неліктен Қ.Сәтбаев есімімен аталады?
Сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ ?
Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап береді

Оқушылар түрткі сұрақтар арқылы тақырыпты өздері анықтайды
мадақтау
Мұғалім презентациясы

Жаңа сабақ
Қ.Сәтпаев туралы бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады. Бейнематериал бойынша Қ.Сәтбаевты қандай қырынан таныдың?

<<Кластер құру>> арқылы Сәтбаев бейнесін талдау.
Қ.Сәтбаев ғалым,геолг,отандық металлогения мектебінің негізін қалаушы,геология-минерология ,ғылымдарының докторы,профессор.

Жанды карта>> әдісі: кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын кескін картада белгілейді
Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын кескін картада белгілейміз.Кемінде 3 зерттеген кен аумағын белгілеп аттарын жазамыз
Тапсырма шарты:
* Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеп ,атауын жазу;
Дескриптор: Білім алушы
oo Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
oo Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
oo Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

<> викторинасы арқылы тақырыпты қортындылаймыз. Бес сұрақ берілген әр сұраққа 30 секунт беріледі.

Сұрақтар:

1.1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болған?
А.А.Байтұрсынов
В.М.Жұмабаев
С.Қ.Сәтбаев
Д.Ә.Марғұлан
2. Қ.И.Сәтбаевтың ғылыми еңбегін көрсет?
А.Жезқазған мыс кен ауданы және оның минералдық ресрустары
В.ХХ ғасырдың 30-40 жылдарындағы Қазақстан
С.Қазақтың 500 әні мен күйі
Д.Тарих атты еңбек
3.Қ.Сәтбаевтың ашқан қандай кен орындарын ата?
А.Жезқазған мыс кен орны
В.Теміртау көмір базасы
С.Екібастұз көмір алабы
Д.Базой газ кен орны
4.Қ.Сәтбаев қандай оқулық жазған?
А.Абай жолы
В.Оқу құралы
С.Алгебра оқулығы
Д.Тарих және археолоия
5.1927 жылы Мәскеуде Қ.Сәтбаевтың алғы сөзімен басылып шыққан дастан?
А.Ер Тарғын
В.Алпамыс батыр
С.Ер Едіге
Д.Дарабоз
Дескриптор: Білім алушы
1. 1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болғанын атайды.
2. Қ.И.Сәтбаевтың қандай ғылыми еңбектерін айтады.
3.Қ.Сәтбаевтың ашқан қандай кен орындарын атайды.
4.Қ.Сәтбаев қандай оқулық жазғанын атайды.
5.Сәтбаевтың алғы сөзімен басылып шыққан дастанды айтады.
oo
ОқушыларҚ.И.Сәтбаевтың зерттеген өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулерін анықтап, олардың маңыздылығы туралы кестені толтырады

Суреттер бойынша тапсырма орындайды

Картамен
жұмыс

Қ.И.Сәтбаев
https://www.youtube.com/watch?v=LBjixQVcF6E

ҚБ дискриптор арқылы өзін-өзі бағалайды.

Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. - Алматы. "Алматыкітап баспасы", 2009

Сәрсекеев М.
Адильбекова Х. Академик Қ.И. Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі 2008.№3..-19-21бб.

Айтмағамбетов Е: Тектіліктің бір сыры/

Е.Аймағамбетов // Ақиқат.-2007.-№11. - 64-70бб.

Оқу тапсырмасы
<<Қ.И.Сәтбаев - жан-жақты ғалым>> тақырыбында эссе жазып келу
Критерийлері:
* Кіріспе сөз;
* Қ. Сәтбаевтың жан-жақты ғалым болғанына кем дегенде үш дәлел мен дейек келтіру.
* Қорытынды ой;
Сөз саны 150-200;
+

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
кесте
Кері байланыс

. <<Білімнің үш гүлі>>
+ Өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды
+ Мен сабақты жақсы түсіндім
+ Тақырып бойынша әліде ізденуім керек

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды сабаққа дайындау
Оқушы мен оқушы
Эем даму тарихы. блумға салынып жазылған қысқа мерзімді жоспар, 7 сынып
Өрнекті жазбаша есепте
9-мамыр - Жеңіс күні
Тұңғыш Президент Көмекші есімдер
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Шеберхана кезеңдерін қолдану
Біздің заманымыздың ғасырлары
Смайлик арқылы бағалау
Пәндер